فهرست مقالات برحسب موضوع ارتباط موثر با گروه هدف دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - مطالعه عوامل مؤثر بر مهارتهای ارتباطی در سازمانهای دولتی داود كيا كجوري دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - بررسی تأثیر اعتماد برند بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی ارزش برند و تعدیل گری احترام و عشق به برند در میان مشتریان برند چرم مشهد در شهر تهران مهرداد رحیمیان هیرو عیسوی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - بررسی پیشایندها و پیامدهای عشق به برند با رویکرد تقابل فعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعی و تجربه زیسته مشتریان (مورد مطالعه: شرکت عالیفرد، گروه صنعتی سن ایچ) فرینوش لازار رضا کیانی