فهرست مقالات برحسب موضوع تقویت رفتارهای مثبت عمومی: بازاریابی اجتماعی
-
دسترسی آزاد مقاله
1 - واکاوی تاثیر ذهنیت فلسفی بر غوغاسالاری با توجه به نقش میانجی شجاعت اخلاقی حرفهای و توسعه مدل
حميد عرفانيان خان زاده اعظم بابكي راد محمد رافتي سيد وحيد شالباف يزدي -
دسترسی آزاد مقاله
2 - بررسی تأثیر ابعاد عدالت سازمانی بر رفتارهای مبتنی بر عقلانیت الهی (مورد پژوهش: شرکت توزیع برق شیراز)
سعید خواجه فرد سنجر سلاجقه یاسر سالاری مهدی محمدباقری -
دسترسی آزاد مقاله
3 - مدلسازی بازاریابی اجتماعی محصولات فرهنگی با تاکید بر مدیریت ریسک در شهرداری
سعید آقاسی مسعود مختاری کرچگانی محمدرضا دلوی -
دسترسی آزاد مقاله
4 - رمزگشایی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری پایدار بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی کیفیت رابطه درک شده و تعدیلگر سرمایه ارتباطی
سینا طیبی رسول رضائی