فهرست مقالات برحسب موضوع بهبود خدمات و افزایش رضایت مراجعین دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - نقش کیفیت خدمات دررابطه بین استانداردگرایی و سفارشی کردن محصولات با رضایت و وفاداری مشتریان "مطالعه موردی شرکتهای فعال در شهرک صنعتی رشت" مرتضی حضرتی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - بررسی تاثیر کیفیت خدمات ادراک شده بر رضایتمندی مشتریان شرکت هاکوپیان محمدحسین طاهری دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - رابطه بین جهت گیری استراتژیک و مشتریان وفاداربا تأکید بر ظرفیت بازاریابی مهدی عبدالعظيمي هریس حسین رحیمی کلور فاطمه حسین زاده جناقرد دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - مدل ساختاری تمایل به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک براساس ابعاد شخصیتی و مدیریت برند مرضیه یاری زنگنه علیرضا نیک سرشت دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 5 - واکاوی نقش واسطهای رضایت شغلی در رابطه فرهنگ یادگیری سازمانی با قصد ترک شغل و رفتار درون نقشی روح اله سمیعی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 6 - مفهوم¬پردازی و شناسایی ماهیت و ابعاد مدیریت تجربه مشتری در صنعت حملونقل دریایی هدی زادون بهرام خیری بهروز قاسمی