فهرست مقالات برحسب موضوع طراحی یک برنامه بازاریابی عمومی دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 1 - تاثیر بازاریابی رابطه مند بر حفظ مشتری از طریق تعامل مشتری با توجه به رفتار شهروندی رضا پورمحمد مراد رضایی دیزگاه دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 2 - تحلیل چالشهای یکپارچهسازی هوش مصنوعی و مدیریت ارتباط با مشتری شیروان کیوانی مجتبی حیدری رضا رستم زاده دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 3 - شناسایی پیشایندها و پسایندهای عوامل پیشبین فرصتهای کارآفرینانه در شرکتهای بینالمللی علی فراهانی یونس وکیل الرعایا فریده حق شناس کاشانی علی فائض دسترسی آزاد مقاله صفحه چکیده متن کامل 4 - تاثیر قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بر عملکرد صادراتی شرکتهای دانشبنیان؛ بررسی نقش تعدیلگری نوع صنعت و اندازه شرکت (مورد مطالعه: شرکتهای صادراتی پارک علم و فناوری خراسان) هومن جباری امید بهبودی سید مرتضی غیور