م

  • ماستری فراهانی.محمد طراحی مدل پیش ‏بینی پتانسیل فروش فیلم‏ های سینمایی ایران (رویکرد داده ‏محور) به منظور تعیین استراتژی ورود به بازار [ دوره28, شماره 85 - تابستان سال 1401]
  • مجدزاده.سید انوشیروان فراتحلیل مطالعات دولت الکترونیک در ارتقای شاخص های حکمرانی خوب [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • مجیبی.تورج طراحی مدل اقتضایی راهبرد‌های مدیریت منابع انسانی [ دوره25, شماره 73 - تابستان سال 1398]
  • محبعلی.نوید مدل ترکیبی خبره محور فازی برای ارزیابی نوآوری شعب بانک‌ انصار [ دوره24, شماره 68 - بهار سال 1397]
  • محبی.سراج الدین آسیب شناسی فرآیند انتصاب و ارتقاء کارکنان بانک رفاه کارگران استان تهران [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • محبی.سراج الدین طراحي الگوي ارتقاي منزلت اجتماعی معلمان با رويكرد بهبود جايگاه حرفه‌اي [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]
  • محسن‌زاده.یگانه بررسی رابطه مدیریت دانش و شکل گیری تفکر استراتژیک با تبیین نقش میانجی سرمایه فکری در شرکت های دانش بنیان [ دوره24, شماره 70 - پاییز سال 1397]
  • محقر.علی ارائه چارچوبی برای شناسایی و تحلیل پیشران‌های موثر بر آینده صنعت خرده‌فروشی با تمرکز بر عوامل انسانی (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر فامیلی) [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • محقر.علی شناسایی و ارزیابی عوامل کلیدی موثر بر آینده بانکداری با تمرکز بر بلاک‌چین با رویکرد فازی [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]
  • محمد داودی.امیرحسین تبیین مدل راهبردی برای مدیریت فرآیند پذیرش، انتقال و اشاعه فناوری های نوین رسانه ای از دیدگاه مخاطبان ایرانی [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • محمدباقری.محسن تدوین و اعتبار سنجی مدل جبران خدمت با رویکرد بهره وری (مورد مطالعه: بانک ملی ایران) [ دوره27, شماره 81 - تابستان سال 1400]
  • محمدخانی.کامران تبیین مدل راهبردی برای مدیریت فرآیند پذیرش، انتقال و اشاعه فناوری های نوین رسانه ای از دیدگاه مخاطبان ایرانی [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • محمدزاده.یوسف تأثیر رانت منابع طبیعی بر روی توسعه کارآفرینی (مطالعه موردی کشورهای منتخب جهان) [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]
  • محمدکریمی.پرستو شناسایی ابعاد، مولفه‌ها و شاخص‌های چابکی استراتژیک در بانک ملی ایران [ دوره26, شماره 78 - پاییز سال 1399]
  • محمدی‏ پور.رحمت ‏ا له مدیریت راهبردی مالی با شناسایی فاکتورهای لازم جهت استقرار نظام بودجه‌ریزی بر مبنای عملکرد در دانشگاه آزاد اسلامی کشور [ دوره23, شماره 64 - بهار سال 1396]
  • محمدی.حسین طراحی مدل تخصصی سازی هوشمند برای توسعه نوآوری در استان‌های ایران( مطالعه موردی استان آذربایجان شرقی) [ دوره26, شماره 78 - پاییز سال 1399]
  • محمدی.مهران اولویت‌بندی استراتژی‌های سازمانی [ دوره23, شماره 66 - پاییز سال 1396]
  • محمدیانی.زهرا بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتریان در نظام بانکی [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]
  • محمودی میمند.محمد تبیین و تدوین عناصر محتوایی و راهبردی الگوی شایستگی تفکر استراتژیک (مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران) [ دوره25, شماره 72 - بهار سال 1398]
  • محموزاده.مرتضی ارائه مدل علی ارتقاء تاب آوری جامعه با رویکرد تحلیل تم و مدلسازی ساختاری- تفسیری در کلانشهر تبریز [ دوره28, شماره 87 - زمستان سال 1401]
  • مدرس خیابانی.فرزین بکارگیری شبکه های عصبی مصنوعی جهت برآورد ارزش آفرینی راهبردی شرکت ها از طریق کارایی نسبی در صنعت خودرو [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]
  • مدنی.سید مرتضی تأثیر راهبرد‌های تولید بر اولویت‌های رقابتی و صادرات محصولات خودرویی تاکتیکی ویژه [ دوره28, شماره 87 - زمستان سال 1401]
  • مرجانی.امیربابک ارائه مدل بهره وری پایدار در توسعه وبهبود مدیریت راهبردی منابع انسانی (مطالعه موردی: بانک مسکن) [ دوره28, شماره 85 - تابستان سال 1401]
  • مروتی شریف آباد.علی اولویت‌بندی استراتژی‌های سازمانی [ دوره23, شماره 66 - پاییز سال 1396]
  • مروتی شریف آباد.علی ارائه مدل نوین ارزیابی عملکرد مبتنی بر توسعه انسانی و تاثیر آن بر چابکی با استفاده از مدل سازی تفسیری ساختاری [ دوره27, شماره 82 - پاییز سال 1400]
  • مزروعی نصرآبادی.اسماعیل چالش‌های راهبردی به‌کارگیری صنعت 4.0 در بخش بهداشت و درمان: رویکرد تحلیل سناریو [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]
  • مصلح.عبدالمجید بررسی انتقال فناوری به عنوان انگیزه ورود به اتحاد راهبردی فناورانه بین المللی در صنعت نفت [ دوره23, شماره 67 - زمستان سال 1396]
  • مظفری.کیوان ارائه راهبردهای تغییر فرهنگ سازمانی بر اساس چهارچوب ارزش های رقابتی و پویایی های فرهنگی در سازمان صدا و سیما [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]
  • مظلومی.نادر مدل جهت گیری های استراتژیک شرکت و تاثیر آن بر عملکرد با نقش تعدیل کننده متغیرهای محیطی (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی ایران) [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]
  • مظلومی.نادر الگویی برای اجرای راهبرد سرمایه گذاری مشترک بین المللی (مطالعه ای در صنعت خودرو ایران) [ دوره25, شماره 73 - تابستان سال 1398]
  • معتدل.محمدرضا طراحی و تبیین مدل کنترل تطبیقی هوشمند در برنامه‌ریزی استراتژیک با رویکرد مالی [ دوره26, شماره 79 - زمستان سال 1399]
  • معتدل.محمدرضا مدل سازی و تحلیل دینامیکی عوامل مؤثر بر کیفیت داده پورتال دانشگاهی با رویکرد تلفیقی پویایی سیستم و تکنیک گسترش عملکرد کیفیت [ دوره28, شماره 87 - زمستان سال 1401]
  • معتمد.محمدجواد فهم تمایل به خط‌مشی‌گذاری ‌عمومی در ساختار تئوری انگیزه خدمت عمومی مبتنی بر نهج‌البلاغه [ دوره30, شماره 94 - پاییز سال 1403]
  • معروفانی.مرتضی تحلیل وضعیت پیشران‌های درون‌سازمانی نوآوری مدل کسب‌وکار ر سازمان های توسعه‌دهنده محصولات پیچیده دفاعی [ دوره29, شماره 88 - بهار سال 1402]
  • معصومی.رحیم برآورد نیروی انسانی اداری مورد نیاز بر اساس روش زمان سنجی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز [ دوره23, شماره 64 - بهار سال 1396]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا ارائه مدل ارزيابي خط مشي هاي منابع انسانی بخش دولتي در زمينه جذب و استخدام [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]
  • معمارزاده طهران.غلامرضا الگوی ظرفیت سازی توسعه اخلاق حرفه‌ای درسازمان‌های دولتی فعال در بخش خدمات عمومی [ دوره29, شماره 91 - زمستان سال 1402]
  • معین الدین.محمود اندازه گیری کارایی و بهره وری بانک های تجاری ایران با استفاده از مدل ترکیبی تاپسیس فازی، تحلیل پوششی داده ها و شاخص بهره وری مالم کوئیست [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • معین.مسلم بررسی تأثیر استراتژی رسانه‌های اجتماعی بر استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و عملکرد سازمانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای [ دوره23, شماره 66 - پاییز سال 1396]
  • مقدم نژاد.مهرشاد توسعه راهبردهای آمیخته بازاریابی اجتماعی برای ترغیب مردم به وقف در بخش آموزش عالی: رویکرد نظریه برخاسته از داده ها [ دوره30, شماره 92 - بهار سال 1403]
  • ملازهی.مصطفی طراحی و اعتبارسنجی الگوی رهبری دیجیتال در نظام آموزش و پرورش کشور (مطالعه موردی: آموزش وپروش استان سیستان و بلوچستان) [ دوره27, شماره 81 - تابستان سال 1400]
  • ملکی.محمد حسن ارزیابی عملکرد شعب بانک انصار با رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره ANP و VIKOR [ دوره22, شماره 62 - پاییز سال 1395]
  • ملکی.محمدحسن انتخاب سیستم آر.اف.ان.دی مناسب به منظور پیاده سازی در زنجیره تامین با بکارگیری تکنیک تاپسیس ودیماتل- تحلیل شبکه ای [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]
  • ملکی.محمدحسن ارائه چارچوبی برای شناسایی و تحلیل پیشران‌های موثر بر آینده صنعت خرده‌فروشی با تمرکز بر عوامل انسانی (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر فامیلی) [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • ملکی.محمدحسن شناسایی و ارزیابی عوامل کلیدی موثر بر آینده بانکداری با تمرکز بر بلاک‌چین با رویکرد فازی [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]
  • منتیان.محمدعلی توسعه یک مدل استراتژیک برای انتخاب تأمین کنندگان با استفاده از رویکردهای مدلسازی معادلات ساختاری و منطق فازی [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • منجم.سارا ارائه مدل ارزش آفرینی شرکت های کوچک و متوسط پذیرفته شده دربورس اوراق بهادارتهران مبتنی بر نظریه داده بنیاد [ دوره28, شماره 84 - بهار سال 1401]
  • منطقی.منوچهر همپایی فناورانه رویکردی پایدار در جهت کسب مزیت رقابتی( مطالعه موردی صنعت پتروشیمی ایران) [ دوره29, شماره 88 - بهار سال 1402]
  • موحد نسب.سعید شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های ارتقاء سواد رسانه‌ای دانشجویان در فضای مجازی بر اساس الگوی آمیخته بازاریابی اجتماعی [ دوره28, شماره 87 - زمستان سال 1401]
  • موسوی.سید محسن بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کار از طریق برندسازی [ دوره23, شماره 66 - پاییز سال 1396]
  • موسوی.میر مرتضی نقش راهبردی مدیریت ریسک بر تعامل بین کارایی، عملکرد و سلامت مالی بانک ها [ دوره25, شماره 75 - زمستان سال 1398]
  • موسوی.میر مرتضی نقش راهبردی مدیریت ریسک بر تعامل بین کارایی، عملکرد و سلامت مالی بانک‌ها [ دوره27, شماره 81 - تابستان سال 1400]
  • موسی خانی.مرتضی طراحی الگوی مشارکت ذینفعان در توسعه کارآفرینی دانشگاهی در ایران (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره28, شماره 86 - پاییز سال 1401]
  • موسی خانی.مرتضی آسیب‌شناسی انتخاب و پایداری اعضای هیات‌علمی در دانشگاه ‌آزاد اسلامی با رویکرد راهبردی [ دوره23, شماره 64 - بهار سال 1396]
  • موسی خانی.مرتضی ارائه مدل ارزيابي خط مشي هاي منابع انسانی بخش دولتي در زمينه جذب و استخدام [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]
  • موغلی.علیرضا طراحی و تبیین مدل راهبردی سازمان کامیاب [ دوره28, شماره 84 - بهار سال 1401]
  • مهدی زاده.حسین تهیه نقشۀ پیشران های اصلی برای آینده پژوهی راهبردی اثرات اجرای طرح سامانۀ گرمسیری بر توسعه دشت های مهران و گدارخوش در راستای مدیریت برنامه ریزی [ دوره24, شماره 70 - پاییز سال 1397]
  • مهدی زاده.علی طراحی مدل اقتضایی راهبرد‌های مدیریت منابع انسانی [ دوره25, شماره 73 - تابستان سال 1398]
  • مهرانی.هرمز ارائه مدل راهبردی مبتنی بر رویکرد یادگیری ماشین به منظور سنجش خودکار نظرات و کاوش اطلاعات کالاها در بازاریابی دیجیتال [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • مهرانی.هرمز تعیین مدل مدیریت عملکرد پرتفوی استراتژیک سازمانی [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]
  • مؤذنی.حانیه ارائة مدل تحلیل‌پوششی‌داده‌ها جهت انتخاب تأمین‌کنندگان با در نظر گرفتن معیارهای پایداری (مطالعة موردی: صنعت سنگ) [ دوره21, شماره 59 - زمستان سال 1394]
  • میر.هدیه تاثیر بازدهی سهام بر تابع تقاضای بازار کار ایران [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • میرابی.وحیدرضا راهبردهای توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد آینده‌پژوهی (موردمطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره27, شماره 82 - پاییز سال 1400]
  • میرزاحسینی.حسن اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر اهمال کاری تحصیلی و مولفه های آن [ دوره25, شماره 75 - زمستان سال 1398]
  • میرزایی.رامیار مدل خلق ارزش استراتژیک از طریق تعاملات اجتماعی در سازمان های پروژه محور [ دوره28, شماره 86 - پاییز سال 1401]
  • میرزایی.محسن شناسایی الگوی عوامل مرتبط با انتخاب استراتژی مدیریت دانش (مورد مطالعه: سه سازمان صنعتی) [ دوره23, شماره 65 - تابستان سال 1396]
  • میرسعیدی.فاطمه به کارگیری و مقایسه روش‌های وزن‌دهی ساده، تحلیل سلسله مراتبی فازی و ماشین بردار پشتیبان در شناسایی عوامل داخلی و خارجی در تحلیل سوات [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • میرفخرالدینی.سید حیدر ارائه مدل نوین ارزیابی عملکرد مبتنی بر توسعه انسانی و تاثیر آن بر چابکی با استفاده از مدل سازی تفسیری ساختاری [ دوره27, شماره 82 - پاییز سال 1400]
  • میرمحمدی.سید محمد بخش بندی فروشگاه های زنجیره ای بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (مورد پژوهشی فروشگاه زنجیره‌ای آدان) [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]