فاضل یزدی.علی
اندازه گیری کارایی و بهره وری بانک های تجاری ایران با استفاده از مدل ترکیبی تاپسیس فازی، تحلیل پوششی داده ها و شاخص بهره وری مالم کوئیست
[
دوره22,
شماره
63
- زمستانسال
1395]
فاضلی فارسانی.مهین
بررسی عملکرد تامین کنندگان کالا و پیمانکاران زنجیره تامین شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها
[
دوره21,
شماره
58
- پاییزسال
1394]
فانی.مجید
ارائه مدل راهبردی تحلیلهای مبتنی بر وب جهت سنجش عملکرد و بهینهسازی بازاریابی دیجیتال شرکتهای تحت وب
[
دوره26,
شماره
78
- پاییزسال
1399]
فانی.مجید
ارائه مدل برندسازی بین المللی مبتنی بر مدیریت برند راهبردی در صنعت آرایشی و بهداشتی ایران
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
فتاحی.عبدالکریم
مدل سازی توسعه کارآفرینی سازمانی در سازمانهای دولتی (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی)
[
دوره28,
شماره
86
- پاییزسال
1401]
فتاحی.مجید
ارائه مدل برندسازی بین المللی مبتنی بر مدیریت برند راهبردی در صنعت آرایشی و بهداشتی ایران
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
فتح آبادی.حسین
شناسایی و تبیین عوامل زمینه ای مؤثر بر تفکر راهبردی در صنعت پتروشیمی
[
دوره23,
شماره
67
- زمستانسال
1396]
فتحه.محمد حسین
اعتبارتجاري، ساختار مالکيت و تامين مالي غير رسمي (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
فتحی.محمد رضا
ارزیابی عملکرد شعب بانک انصار با رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره ANP و VIKOR
[
دوره22,
شماره
62
- پاییزسال
1395]
فتحی.محمد رضا
طراحی نقشه استراتژی با استفاده از مفهوم خانه استراتژی و کپراس فازی در یک شرکت دانش بنیان
[
دوره23,
شماره
65
- تابستانسال
1396]
فتحی.محمد رضا
انتخاب سیستم آر.اف.ان.دی مناسب به منظور پیاده سازی در زنجیره تامین با بکارگیری تکنیک تاپسیس ودیماتل- تحلیل شبکه ای
[
دوره24,
شماره
69
- تابستانسال
1397]
فربودنیا.بابک
بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویِژه برند
[
دوره22,
شماره
63
- زمستانسال
1395]
فرخ شاهی نیا.رضا
پویش محیطی ابعاد چهارگانه ورزش ایران بر پایه آینده نگاری راهبردی و تحلیل پیامدها به روش چرخ آینده
[
دوره28,
شماره
85
- تابستانسال
1401]
فرهادی.امیرحسین
شناسایی مولفههای ارتقاء توانمندیهای تحقیق و توسعه با رویکرد کیفی در صنایع با فناوری پیچیده
[
دوره28,
شماره
87
- زمستانسال
1401]
فرهادیان.علی
طراحی نظام تورش های رفتاری سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد فراترکیب
[
دوره29,
شماره
90
- پاییزسال
1402]
فرهنگی.علی اکبر
الگوی تعاملی استراتژی های ارتباطات سازمانی و استراتژی های منابع انسانی با عملکرد (مورد مطالعه: واحدهای پژوهشی دارای مجوز از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری)
[
دوره23,
شماره
64
- بهارسال
1396]
فرهنگی.علی اکبر
بررسی مولفه های بازاریابی دیجیتال از منظر توسعه صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتلهای جزیره کیش)
[
دوره28,
شماره
86
- پاییزسال
1401]
فرهنگی.علی اکبر
طراحی و تبیین مدل نهادینه سازی راهبرد توانمندسازی فردی از مجرای رسانه جمعی تلویزیون
[
دوره26,
شماره
76
- بهارسال
1399]
فرهنگی.علی اکبر
بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویِژه برند
[
دوره22,
شماره
63
- زمستانسال
1395]
فرهنگی.علی اکبر
ارائه مدل شاخص های توانمندی و مهارتهای مدیران رسانه ای
[
دوره26,
شماره
79
- زمستانسال
1399]
فشارکی.محمد
بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کار از طریق برندسازی
[
دوره23,
شماره
66
- پاییزسال
1396]
فقهی فرهمند.ناصر
بکارگیری شبکه های عصبی مصنوعی جهت برآورد ارزش آفرینی راهبردی شرکت ها از طریق کارایی نسبی در صنعت خودرو
[
دوره24,
شماره
71
- زمستانسال
1397]
فقیه حبیبی.علی
راهبردهای احراز مسئولیت بین المللی دولت فعلی عراق در تادیه خسارات زیست محیطی جنگ تحمیلی به ایران از طریق اجرای کامل قطعنامه 598 شورای امنیت
[
دوره21,
شماره
57
- تابستانسال
1394]
فقیهی.ابوالحسن
کاربردپذیری و گونهشناسی الگوهای نوین خط مشیگذاری: الگوهای انطباقی، شبکهای و نوآوری
[
دوره25,
شماره
73
- تابستانسال
1398]
فیروزآبادی.آمنه
طراحی و اعتبارسنجی الگوی رهبری دیجیتال در نظام آموزش و پرورش کشور (مطالعه موردی: آموزش وپروش استان سیستان و بلوچستان)
[
دوره27,
شماره
81
- تابستانسال
1400]
فیض.داود
بررسی رابطه مدیریت دانش و شکل گیری تفکر استراتژیک با تبیین نقش میانجی سرمایه فکری در شرکت های دانش بنیان
[
دوره24,
شماره
70
- پاییزسال
1397]
فیضی.معصومه
نقش تفکر استراتژیک بر پیچیدگی ساختاری سازمان (مورد مطالعه: شرکت هپکو)
[
دوره21,
شماره
59
- زمستانسال
1394]