ف

  • فارسی.ابوالقاسم همپایی فناورانه رویکردی پایدار در جهت کسب مزیت رقابتی( مطالعه موردی صنعت پتروشیمی ایران) [ دوره29, شماره 88 - بهار سال 1402]
  • فارسیجانی.حسن تحلیل وضعیت پیشران‌های درون‌سازمانی نوآوری مدل کسب‌وکار ر سازمان های توسعه‌دهنده محصولات پیچیده دفاعی [ دوره29, شماره 88 - بهار سال 1402]
  • فارسیجانی.حسن همپایی فناورانه رویکردی پایدار در جهت کسب مزیت رقابتی( مطالعه موردی صنعت پتروشیمی ایران) [ دوره29, شماره 88 - بهار سال 1402]
  • فاضل یزدی.علی اندازه گیری کارایی و بهره وری بانک های تجاری ایران با استفاده از مدل ترکیبی تاپسیس فازی، تحلیل پوششی داده ها و شاخص بهره وری مالم کوئیست [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • فاضلی فارسانی.مهین بررسی عملکرد تامین کنندگان کالا و پیمانکاران زنجیره تامین شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها [ دوره21, شماره 58 - پاییز سال 1394]
  • فانی.مجید ارائه مدل راهبردی تحلیل‌های مبتنی بر وب جهت سنجش عملکرد و بهینه‌سازی بازاریابی دیجیتال شرکت‌های تحت وب [ دوره26, شماره 78 - پاییز سال 1399]
  • فانی.مجید ارائه مدل برندسازی بین المللی مبتنی بر مدیریت برند راهبردی در صنعت آرایشی و بهداشتی ایران [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]
  • فتاحی.عبدالکریم مدل سازی توسعه کارآفرینی سازمانی در سازمان‌های دولتی (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی) [ دوره28, شماره 86 - پاییز سال 1401]
  • فتاحی.مجید ارائه مدل برندسازی بین المللی مبتنی بر مدیریت برند راهبردی در صنعت آرایشی و بهداشتی ایران [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]
  • فتح آبادی.حسین شناسایی و تبیین عوامل زمینه ای مؤثر بر تفکر راهبردی در صنعت پتروشیمی [ دوره23, شماره 67 - زمستان سال 1396]
  • فتحه.محمد حسین اعتبارتجاري، ساختار مالکيت و تامين مالي غير رسمي (مطالعه موردی: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران) [ دوره30, شماره 92 - بهار سال 1403]
  • فتحی.محمد رضا ارزیابی عملکرد شعب بانک انصار با رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره ANP و VIKOR [ دوره22, شماره 62 - پاییز سال 1395]
  • فتحی.محمد رضا طراحی نقشه استراتژی با استفاده از مفهوم خانه استراتژی و کپراس فازی در یک شرکت دانش بنیان [ دوره23, شماره 65 - تابستان سال 1396]
  • فتحی.محمد رضا انتخاب سیستم آر.اف.ان.دی مناسب به منظور پیاده سازی در زنجیره تامین با بکارگیری تکنیک تاپسیس ودیماتل- تحلیل شبکه ای [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]
  • فربودنیا.بابک بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویِژه برند [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • فرخ شاهی نیا.رضا پویش محیطی ابعاد چهارگانه ورزش ایران بر پایه آینده نگاری راهبردی و تحلیل پیامدها به روش چرخ آینده [ دوره28, شماره 85 - تابستان سال 1401]
  • فرهادی.امیرحسین شناسایی مولفه‌های ارتقاء توانمندیهای تحقیق و توسعه با رویکرد کیفی در صنایع با فناوری پیچیده [ دوره28, شماره 87 - زمستان سال 1401]
  • فرهادیان.علی طراحی نظام تورش های رفتاری سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد فراترکیب [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]
  • فرهنگی.علی اکبر الگوی تعاملی استراتژی های ارتباطات سازمانی و استراتژی های منابع انسانی با عملکرد (مورد مطالعه: واحدهای پژوهشی دارای مجوز از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری) [ دوره23, شماره 64 - بهار سال 1396]
  • فرهنگی.علی اکبر بررسی مولفه های بازاریابی دیجیتال از منظر توسعه صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل‌های جزیره کیش) [ دوره28, شماره 86 - پاییز سال 1401]
  • فرهنگی.علی اکبر طراحی و تبیین مدل نهادینه سازی راهبرد توانمندسازی فردی از مجرای رسانه جمعی تلویزیون [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]
  • فرهنگی.علی اکبر بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویِژه برند [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • فرهنگی.علی اکبر ارائه مدل شاخص های توانمندی و مهارتهای مدیران رسانه ای [ دوره26, شماره 79 - زمستان سال 1399]
  • فشارکی.محمد بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کار از طریق برندسازی [ دوره23, شماره 66 - پاییز سال 1396]
  • فقهی فرهمند.ناصر بکارگیری شبکه های عصبی مصنوعی جهت برآورد ارزش آفرینی راهبردی شرکت ها از طریق کارایی نسبی در صنعت خودرو [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]
  • فقیه حبیبی.علی راهبردهای احراز مسئولیت بین المللی دولت فعلی عراق در تادیه خسارات زیست محیطی جنگ تحمیلی به ایران از طریق اجرای کامل قطعنامه 598 شورای امنیت [ دوره21, شماره 57 - تابستان سال 1394]
  • فقیهی.ابوالحسن کاربردپذیری و گونه‌شناسی الگوهای نوین خط مشی‌گذاری: الگوهای انطباقی، شبکه‌ای و نوآوری [ دوره25, شماره 73 - تابستان سال 1398]
  • فیاضی.مرجان گونه‌شناسی استراتژی رفتار سازمانی [ دوره25, شماره 75 - زمستان سال 1398]
  • فیروزآبادی.آمنه طراحی و اعتبارسنجی الگوی رهبری دیجیتال در نظام آموزش و پرورش کشور (مطالعه موردی: آموزش وپروش استان سیستان و بلوچستان) [ دوره27, شماره 81 - تابستان سال 1400]
  • فیض.داود بررسی رابطه مدیریت دانش و شکل گیری تفکر استراتژیک با تبیین نقش میانجی سرمایه فکری در شرکت های دانش بنیان [ دوره24, شماره 70 - پاییز سال 1397]
  • فیضی.معصومه نقش تفکر استراتژیک بر پیچیدگی ساختاری سازمان (مورد مطالعه: شرکت هپکو) [ دوره21, شماره 59 - زمستان سال 1394]