سالار زهی.حبیب الله سالار زهی
بررسی انتقال فناوری به عنوان انگیزه ورود به اتحاد راهبردی فناورانه بین المللی در صنعت نفت
[
دوره23,
شماره
67
- زمستانسال
1396]
سالار.جمشید
شناسایی و تبیین عوامل موثر بر کنترل استراتژیک با رویکرد خود کنترلی در صنعت بیمه
[
دوره25,
شماره
72
- بهارسال
1398]
سالار.جمشید
مدلسازی ساختاری تفسیری شاخص های فضیلت سازمانی بر مبنای مسئولیت اجتماعی در شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
سام بند.میثم
طراحی و تبیین مدل نهادینه سازی راهبرد توانمندسازی فردی از مجرای رسانه جمعی تلویزیون
[
دوره26,
شماره
76
- بهارسال
1399]
سامانیان.مصیب
طراحی مدل پارادیمی مدیریت منابع انسانی سبز بااستفاده ازروش داده بنیاد (مورد مطالعه شهرداری مشهد)
[
دوره26,
شماره
79
- زمستانسال
1399]
سبحانی.عبدالرضا
طراحی الگوی مشارکت ذینفعان در توسعه کارآفرینی دانشگاهی در ایران (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی)
[
دوره28,
شماره
86
- پاییزسال
1401]
ستاری ساربانقلی.حسن
طراحی الگوی راهبردی توانمندسازی سرمایههای انسانی (مطالعه موردی: صنایع کوچک استان کهگیلویه و بویر احمد)
[
دوره26,
شماره
77
- تابستانسال
1399]
سرآبادانی.ابوالقاسم
شناسایی مولفههای ارتقاء توانمندیهای تحقیق و توسعه با رویکرد کیفی در صنایع با فناوری پیچیده
[
دوره28,
شماره
87
- زمستانسال
1401]
سردار.سهیلا
بررسی مدل RFM جهت نیازسنجی مشتریان بر مبنای چیدمان در بهینه سازی خط تولید با استفاده از الگوریتم ازدحام ذرات و خوشه بندی بهینه (KMeans-PSO)
[
دوره30,
شماره
94
- پاییزسال
1403]
سعیدپناه.مسعود
طراحی مدل ترکیب بهینه شایستگی های عمومی و تخصصی مدیران حوزه فناوری اطلاعات (مورد مطالعه : بانک ملت)
[
دوره25,
شماره
75
- زمستانسال
1398]
سعیدنیا.حمیدرضا
طراحی الگوی برند سازی در صنعت پوشاک ایران
[
دوره27,
شماره
80
- بهارسال
1400]
سعیدی.پرویز
طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکههای اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
سلاجقه.سنجر
فراتحلیل مطالعات دولت الکترونیک در ارتقای شاخص های حکمرانی خوب
[
دوره29,
شماره
89
- تابستانسال
1402]
سلاجقه.سنجر
طراحی و اعتبارسنجی الگوی رهبری دیجیتال در نظام آموزش و پرورش کشور (مطالعه موردی: آموزش وپروش استان سیستان و بلوچستان)
[
دوره27,
شماره
81
- تابستانسال
1400]
سلطانی فر.محمد
بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویِژه برند
[
دوره22,
شماره
63
- زمستانسال
1395]
سلطانی.ایرج
طراحی و تبیین شاخصهای الگوی برتری در سرآمدی مدیریت دانش استراتژیک
[
دوره23,
شماره
64
- بهارسال
1396]
سلطانی.مرتضی
بررسی الگوی بازنمایی مدیران در آیندهنگری استراتژیک با استفاده از نظریه مجموعه راف
[
دوره28,
شماره
87
- زمستانسال
1401]
سلمان نژاد.مصطفی
چالشهای راهبردی بهکارگیری صنعت 4.0 در بخش بهداشت و درمان: رویکرد تحلیل سناریو
[
دوره29,
شماره
90
- پاییزسال
1402]
سلوکی.محمدصادق
تاثیر گرایش کیفیت استراتژیک بر رشد پایدار کسب و کار در شرکتهای فناور و نوظهور با توجه به نقش قابلیتهای نوآوری
[
دوره27,
شماره
83
- زمستانسال
1400]
سلیمانی.معین
مدل سازی توسعه کارآفرینی سازمانی در سازمانهای دولتی (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی)
[
دوره28,
شماره
86
- پاییزسال
1401]
سوری.محمد احسان
بررسی الگوی بازنمایی مدیران در آیندهنگری استراتژیک با استفاده از نظریه مجموعه راف
[
دوره28,
شماره
87
- زمستانسال
1401]
سهرابی رنانی.محمد جواد
طراحی مدل پیش بینی پتانسیل فروش فیلم های سینمایی ایران (رویکرد داده محور) به منظور تعیین استراتژی ورود به بازار
[
دوره28,
شماره
85
- تابستانسال
1401]
سهرابی.بابک
ارائه مدل پیش بینی رضایت مشتریان از خدمات پشتیبانی نرم افزار شرکت همکاران سیستم با رویکرد دادهکاوی
[
دوره24,
شماره
68
- بهارسال
1397]
سیادت.سعیده
پیاده سازی مدل کنترل استراتژیک هاریسون در صنعت خرده فروشی (مورد مطالعه: فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و مصرفی شهر شیراز)
[
دوره22,
شماره
63
- زمستانسال
1395]
سیادت.سعیده
شناسایی و تبیین عوامل موثر بر کنترل استراتژیک با رویکرد خود کنترلی در صنعت بیمه
[
دوره25,
شماره
72
- بهارسال
1398]
سید نقوی.میر علی
شناسایی ابعاد، مولفهها و شاخصهای چابکی استراتژیک در بانک ملی ایران
[
دوره26,
شماره
78
- پاییزسال
1399]
سیدجوادین.سیدمیلاد
ارائه چارچوبی برای شناسایی و تحلیل پیشرانهای موثر بر آینده صنعت خردهفروشی با تمرکز بر عوامل انسانی (مورد مطالعه: فروشگاههای زنجیرهای هایپر فامیلی)
[
دوره29,
شماره
89
- تابستانسال
1402]
سیفی.اکبر
سنجش میزان بهره مندی کارکنان شرکت ارتباطات زیرساخت از هوشمندی سازمانی
[
دوره22,
شماره
60
- بهارسال
1395]
سیفی.اکبر
ارائه مدل ارزیابی اعتباری استراتژی سازمان ( ممیزی استراتزی ) به منظور امتیازبندی آن
[
دوره24,
شماره
69
- تابستانسال
1397]