س

  • سالار زهی.حبیب الله سالار زهی بررسی انتقال فناوری به عنوان انگیزه ورود به اتحاد راهبردی فناورانه بین المللی در صنعت نفت [ دوره23, شماره 67 - زمستان سال 1396]
  • سالار.جمشید شناسایی و تبیین عوامل موثر بر کنترل استراتژیک با رویکرد خود کنترلی در صنعت بیمه [ دوره25, شماره 72 - بهار سال 1398]
  • سالار.جمشید مدلسازی ساختاری تفسیری شاخص های فضیلت سازمانی بر مبنای مسئولیت اجتماعی در شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]
  • سام بند.میثم طراحی و تبیین مدل نهادینه سازی راهبرد توانمندسازی فردی از مجرای رسانه جمعی تلویزیون [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]
  • سامانیان.مصیب طراحی مدل پارادیمی مدیریت منابع انسانی سبز بااستفاده ازروش داده بنیاد (مورد مطالعه شهرداری مشهد) [ دوره26, شماره 79 - زمستان سال 1399]
  • سبحانی.عبدالرضا طراحی الگوی مشارکت ذینفعان در توسعه کارآفرینی دانشگاهی در ایران (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره28, شماره 86 - پاییز سال 1401]
  • ستاری ساربانقلی.حسن طراحی الگوی راهبردی توانمندسازی سرمایه‌های انسانی (مطالعه موردی‌: صنایع کوچک استان کهگیلویه و بویر احمد) [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • سرآبادانی.ابوالقاسم مدل ارزیابی تاب آوری سازمانی در شرکتهای دانش بنیان صنعت پلاستیک [ دوره28, شماره 85 - تابستان سال 1401]
  • سرآبادانی.ابوالقاسم شناسایی مولفه‌های ارتقاء توانمندیهای تحقیق و توسعه با رویکرد کیفی در صنایع با فناوری پیچیده [ دوره28, شماره 87 - زمستان سال 1401]
  • سردار.سهیلا بررسی مدل RFM جهت نیازسنجی مشتریان بر مبنای چیدمان در بهینه سازی خط تولید با استفاده از الگوریتم ازدحام ذرات و خوشه بندی بهینه (KMeans-PSO) [ دوره30, شماره 94 - پاییز سال 1403]
  • سعیدپناه.مسعود طراحی مدل ترکیب بهینه شایستگی های عمومی و تخصصی مدیران حوزه فناوری اطلاعات (مورد مطالعه : بانک ملت) [ دوره25, شماره 75 - زمستان سال 1398]
  • سعیدنیا.حمیدرضا طراحی الگوی برند سازی در صنعت پوشاک ایران [ دوره27, شماره 80 - بهار سال 1400]
  • سعیدی.پرویز طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه‌های اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی [ دوره30, شماره 92 - بهار سال 1403]
  • سلاجقه.سنجر فراتحلیل مطالعات دولت الکترونیک در ارتقای شاخص های حکمرانی خوب [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • سلاجقه.سنجر طراحی و اعتبارسنجی الگوی رهبری دیجیتال در نظام آموزش و پرورش کشور (مطالعه موردی: آموزش وپروش استان سیستان و بلوچستان) [ دوره27, شماره 81 - تابستان سال 1400]
  • سلطانی فر.محمد بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویِژه برند [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • سلطانی.ایرج طراحی و تبیین شاخص‌های الگوی برتری در سرآمدی مدیریت دانش استراتژیک [ دوره23, شماره 64 - بهار سال 1396]
  • سلطانی.مرتضی بررسی الگوی بازنمایی مدیران در آینده‌نگری استراتژیک با استفاده از نظریه مجموعه راف [ دوره28, شماره 87 - زمستان سال 1401]
  • سلمان نژاد.مصطفی چالش‌های راهبردی به‌کارگیری صنعت 4.0 در بخش بهداشت و درمان: رویکرد تحلیل سناریو [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]
  • سلوکی.محمدصادق تاثیر گرایش کیفیت استراتژیک بر رشد پایدار کسب و کار در شرکت‌های فناور و نوظهور با توجه به نقش قابلیت‌های نوآوری [ دوره27, شماره 83 - زمستان سال 1400]
  • سلیمانی.معین مدل سازی توسعه کارآفرینی سازمانی در سازمان‌های دولتی (مورد مطالعه: سازمان تأمین اجتماعی) [ دوره28, شماره 86 - پاییز سال 1401]
  • سوری.محمد احسان بررسی الگوی بازنمایی مدیران در آینده‌نگری استراتژیک با استفاده از نظریه مجموعه راف [ دوره28, شماره 87 - زمستان سال 1401]
  • سهرابی رنانی.محمد جواد طراحی مدل پیش ‏بینی پتانسیل فروش فیلم‏ های سینمایی ایران (رویکرد داده ‏محور) به منظور تعیین استراتژی ورود به بازار [ دوره28, شماره 85 - تابستان سال 1401]
  • سهرابی.بابک ارائه مدل پیش‏ بینی رضایت مشتریان از خدمات پشتیبانی نرم‏ افزار شرکت همکاران سیستم با رویکرد داده‏‌کاوی [ دوره24, شماره 68 - بهار سال 1397]
  • سیادت.سعیده پیاده سازی مدل کنترل استراتژیک هاریسون در صنعت خرده فروشی (مورد مطالعه: فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و مصرفی شهر شیراز) [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • سیادت.سعیده شناسایی و تبیین عوامل موثر بر کنترل استراتژیک با رویکرد خود کنترلی در صنعت بیمه [ دوره25, شماره 72 - بهار سال 1398]
  • سید نقوی.میر علی شناسایی ابعاد، مولفه‌ها و شاخص‌های چابکی استراتژیک در بانک ملی ایران [ دوره26, شماره 78 - پاییز سال 1399]
  • سیدجوادین.سیدمیلاد ارائه چارچوبی برای شناسایی و تحلیل پیشران‌های موثر بر آینده صنعت خرده‌فروشی با تمرکز بر عوامل انسانی (مورد مطالعه: فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپر فامیلی) [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • سیفی.اکبر سنجش میزان بهره مندی کارکنان شرکت ارتباطات زیرساخت از هوشمندی سازمانی [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • سیفی.اکبر ارائه مدل ارزیابی اعتباری استراتژی سازمان ( ممیزی استراتزی ) به منظور امتیازبندی آن [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]