د

  • داداش کریمی.یحیی تبیین الگوی راهبردی مدیریت کوتوله‎‌پروری در سازمان‌های دولتی ایران [ دوره28, شماره 84 - بهار سال 1401]
  • دانایی.ابوالفضل شناسایی و تحلیل موانع پیاده‌سازی برنامه‌های استراتژیک در شرکت‌های صنعتی با استفاده از روش فرایند تحلیل شبکه‌ای [ دوره24, شماره 68 - بهار سال 1397]
  • دانایی.ابوالفضل بررسی تأثیر استراتژی رسانه‌های اجتماعی بر استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و عملکرد سازمانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای [ دوره23, شماره 66 - پاییز سال 1396]
  • دانش فرد.کرم اله الگوی ظرفیت سازی توسعه اخلاق حرفه‌ای درسازمان‌های دولتی فعال در بخش خدمات عمومی [ دوره29, شماره 91 - زمستان سال 1402]
  • دانشفرد.کرم الله آسیب شناسی فرآیند انتصاب و ارتقاء کارکنان بانک رفاه کارگران استان تهران [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • دانش‌فرد.کرم‌اله انتخاب رویکرد مناسب خط مشی گذاری عمومی در محیط های مختلف: مطالعه فراترکیب [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]
  • دانش‌فرد.کرم‌اله کاربردپذیری و گونه‌شناسی الگوهای نوین خط مشی‌گذاری: الگوهای انطباقی، شبکه‌ای و نوآوری [ دوره25, شماره 73 - تابستان سال 1398]
  • دانش‌فرد.کرم‌اله راهبردهای شکل‌گیری موثر خط‌ مشی در حیطه سلامت نظام اداری [ دوره24, شماره 68 - بهار سال 1397]
  • دانش‌فرد.کرم‌اله تحلیل عوامل موثر بر راهبرد استقرار شرکت های دانش بنیان و ارائه الگوی مناسب [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]
  • دانشور دیلمی.محمدرضا تأثیر استراتژی های یادگیری بر توسعه محصول جدید با نقش تعدیلگری جهت گیری استراتژیک و قابلیت های شناختی [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]
  • داوری.علی ارائه چهارچوب کارآفرینی سازمانی در بانکداری ایران با استفاده از روش فرا ترکیب [ دوره27, شماره 82 - پاییز سال 1400]
  • درزیان عزیزی.عبدالهادی تبیین مدل چند سطحی تفکر راهبردی [ دوره23, شماره 66 - پاییز سال 1396]
  • درویش متولی.محمدحسین تاثیر گرایش کیفیت استراتژیک بر رشد پایدار کسب و کار در شرکت‌های فناور و نوظهور با توجه به نقش قابلیت‌های نوآوری [ دوره27, شماره 83 - زمستان سال 1400]
  • دوستار.محمد تبیین الگوی پایداری ائتلاف استراتژیک با روش ترکیبی اکتشافی [ دوره25, شماره 73 - تابستان سال 1398]
  • دهدشتی شاهرخ.زهره شناسایی عوامل موثر بر اجرای استراتژی‌های بازاریابی با استفاده از تحلیل میدان نیرو [ دوره25, شماره 74 - پاییز سال 1398]
  • دهدشتی شاهرخ.زهره مدل جهت گیری های استراتژیک شرکت و تاثیر آن بر عملکرد با نقش تعدیل کننده متغیرهای محیطی (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی ایران) [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]
  • دهقان.محمد مهدی مدل ترکیبی خبره محور فازی برای ارزیابی نوآوری شعب بانک‌ انصار [ دوره24, شماره 68 - بهار سال 1397]
  • دهقانی.مرضیه تبیین موقعیت راهبردی آموزش معلمان استان کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از تحلیل Swot [ دوره21, شماره 59 - زمستان سال 1394]
  • دهقانی.مرضیه آموزش معلمان در استان کهگیلویه و بویر احمد و تدوین استراتِی های و برنامه های آینده [ دوره21, شماره 57 - تابستان سال 1394]
  • دهناد.آرمین ارائه مدلی جدید برای مدیریت هوشمند مصرف برق تجهیزات بیمارستانی با استفاده از رویکرد برنامه‌ریزی آرمانی [ دوره21, شماره 59 - زمستان سال 1394]
  • دیلمی عضدی.آرمان شناسایی و مفهوم پردازی قابلیت‌های پویا به منظور سازگاری مدل کسب‌وکار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]