ب

  • بازرگانی.حسین طراحی نقشه استراتژی با استفاده از مفهوم خانه استراتژی و کپراس فازی در یک شرکت دانش بنیان [ دوره23, شماره 65 - تابستان سال 1396]
  • بافنده.علیرضا ارائه مدل علی ارتقاء تاب آوری جامعه با رویکرد تحلیل تم و مدلسازی ساختاری- تفسیری در کلانشهر تبریز [ دوره28, شماره 87 - زمستان سال 1401]
  • باقرزاده خواجه.مجید بکارگیری شبکه های عصبی مصنوعی جهت برآورد ارزش آفرینی راهبردی شرکت ها از طریق کارایی نسبی در صنعت خودرو [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]
  • باقرنیائی سعدآبادی.فاطمه طراحی نظام تورش های رفتاری سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد فراترکیب [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]
  • باقری میبدی.مهدی شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های ارتقاء سواد رسانه‌ای دانشجویان در فضای مجازی بر اساس الگوی آمیخته بازاریابی اجتماعی [ دوره28, شماره 87 - زمستان سال 1401]
  • باقری میبدی.مهدی مطالعه نگاشت سیستماتیک پژوهش‌های مدیریت راهبردی در نشریات علمی–پژوهشی منتخب کشور: شناسایی خلأهای پژوهشی و رهنمود‌هایی برای پژوهش‌های آینده [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]
  • باقریان فر.مصطفی آموزش معلمان در استان کهگیلویه و بویر احمد و تدوین استراتِی های و برنامه های آینده [ دوره21, شماره 57 - تابستان سال 1394]
  • باقریان کاسگری.باقر سنجش میزان بهره مندی کارکنان شرکت ارتباطات زیرساخت از هوشمندی سازمانی [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • بحری ثالث.جمال نقش راهبردی مدیریت ریسک بر تعامل بین کارایی، عملکرد و سلامت مالی بانک ها [ دوره25, شماره 75 - زمستان سال 1398]
  • بحری ثالث.جمال نقش راهبردی مدیریت ریسک بر تعامل بین کارایی، عملکرد و سلامت مالی بانک‌ها [ دوره27, شماره 81 - تابستان سال 1400]
  • بدیع زاده.علی کارآفرینی رسانه‌ای در سازمان‌های صنعتی : باشگاه مشتریان به عنوان پلتفرم درگیرسازی مخاطب [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]
  • برزگرپیر.سعید ارائه مدل علی ارتقاء تاب آوری جامعه با رویکرد تحلیل تم و مدلسازی ساختاری- تفسیری در کلانشهر تبریز [ دوره28, شماره 87 - زمستان سال 1401]
  • بقایی.مهسا ارزیابی عوامل انگیزاننده کلیک کاربران بر تبلیغات بنری در رسانه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: آگهی‌های پوشاک در اینستاگرام) [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • بلادیان.سید مصطفی مطالعه نگاشت سیستماتیک پژوهش‌های مدیریت راهبردی در نشریات علمی–پژوهشی منتخب کشور: شناسایی خلأهای پژوهشی و رهنمود‌هایی برای پژوهش‌های آینده [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]
  • بنی اسد.رضا شناسایی و اولویت‌بندی مؤلفه‌های ارتقاء سواد رسانه‌ای دانشجویان در فضای مجازی بر اساس الگوی آمیخته بازاریابی اجتماعی [ دوره28, شماره 87 - زمستان سال 1401]
  • بنی اسد.رضا مطالعه نگاشت سیستماتیک پژوهش‌های مدیریت راهبردی در نشریات علمی–پژوهشی منتخب کشور: شناسایی خلأهای پژوهشی و رهنمود‌هایی برای پژوهش‌های آینده [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]
  • بنی اسد.رضا ارائه چارچوب مفهومی چابکی استراتژیک بر اساس تحلیل داده‌بنیاد با استفاده از روش فراترکیب [ دوره27, شماره 83 - زمستان سال 1400]
  • بوداقی.حسین بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت‌مندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار [ دوره23, شماره 66 - پاییز سال 1396]
  • بودلایی.حسن طراحی مدل رویکرد قابلیت های سازمانی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک [ دوره23, شماره 65 - تابستان سال 1396]
  • بهرامی.حمیدرضا مطالعه رابطه بین مالکیت مدیریت استراتژیک و محافظه کاری حسابداری در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره21, شماره 57 - تابستان سال 1394]
  • بیات ترک.امیر مدل دستیابی تکنولوژی های پیشرفته حوزه IT مبتنی بر رویکرد داده بنیاد [ دوره25, شماره 72 - بهار سال 1398]
  • بیک زاد.جعفر تبیین الگوی راهبردی مدیریت کوتوله‎‌پروری در سازمان‌های دولتی ایران [ دوره28, شماره 84 - بهار سال 1401]