بازرگانی.حسین
طراحی نقشه استراتژی با استفاده از مفهوم خانه استراتژی و کپراس فازی در یک شرکت دانش بنیان
[
دوره23,
شماره
65
- تابستانسال
1396]
بافنده.علیرضا
ارائه مدل علی ارتقاء تاب آوری جامعه با رویکرد تحلیل تم و مدلسازی ساختاری- تفسیری در کلانشهر تبریز
[
دوره28,
شماره
87
- زمستانسال
1401]
باقرزاده خواجه.مجید
بکارگیری شبکه های عصبی مصنوعی جهت برآورد ارزش آفرینی راهبردی شرکت ها از طریق کارایی نسبی در صنعت خودرو
[
دوره24,
شماره
71
- زمستانسال
1397]
باقرنیائی سعدآبادی.فاطمه
طراحی نظام تورش های رفتاری سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد فراترکیب
[
دوره29,
شماره
90
- پاییزسال
1402]
باقری میبدی.مهدی
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای ارتقاء سواد رسانهای دانشجویان در فضای مجازی بر اساس الگوی آمیخته بازاریابی اجتماعی
[
دوره28,
شماره
87
- زمستانسال
1401]
باقری میبدی.مهدی
مطالعه نگاشت سیستماتیک پژوهشهای مدیریت راهبردی در نشریات علمی–پژوهشی منتخب کشور: شناسایی خلأهای پژوهشی و رهنمودهایی برای پژوهشهای آینده
[
دوره24,
شماره
71
- زمستانسال
1397]
باقریان فر.مصطفی
آموزش معلمان در استان کهگیلویه و بویر احمد و تدوین استراتِی های و برنامه های آینده
[
دوره21,
شماره
57
- تابستانسال
1394]
باقریان کاسگری.باقر
سنجش میزان بهره مندی کارکنان شرکت ارتباطات زیرساخت از هوشمندی سازمانی
[
دوره22,
شماره
60
- بهارسال
1395]
بحری ثالث.جمال
نقش راهبردی مدیریت ریسک بر تعامل بین کارایی، عملکرد و سلامت مالی بانک ها
[
دوره25,
شماره
75
- زمستانسال
1398]
بحری ثالث.جمال
نقش راهبردی مدیریت ریسک بر تعامل بین کارایی، عملکرد و سلامت مالی بانکها
[
دوره27,
شماره
81
- تابستانسال
1400]
بدیع زاده.علی
کارآفرینی رسانهای در سازمانهای صنعتی : باشگاه مشتریان به عنوان پلتفرم درگیرسازی مخاطب
[
دوره26,
شماره
76
- بهارسال
1399]
برزگرپیر.سعید
ارائه مدل علی ارتقاء تاب آوری جامعه با رویکرد تحلیل تم و مدلسازی ساختاری- تفسیری در کلانشهر تبریز
[
دوره28,
شماره
87
- زمستانسال
1401]
بقایی.مهسا
ارزیابی عوامل انگیزاننده کلیک کاربران بر تبلیغات بنری در رسانههای اجتماعی (مورد مطالعه: آگهیهای پوشاک در اینستاگرام)
[
دوره29,
شماره
89
- تابستانسال
1402]
بلادیان.سید مصطفی
مطالعه نگاشت سیستماتیک پژوهشهای مدیریت راهبردی در نشریات علمی–پژوهشی منتخب کشور: شناسایی خلأهای پژوهشی و رهنمودهایی برای پژوهشهای آینده
[
دوره24,
شماره
71
- زمستانسال
1397]
بنی اسد.رضا
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای ارتقاء سواد رسانهای دانشجویان در فضای مجازی بر اساس الگوی آمیخته بازاریابی اجتماعی
[
دوره28,
شماره
87
- زمستانسال
1401]
بنی اسد.رضا
مطالعه نگاشت سیستماتیک پژوهشهای مدیریت راهبردی در نشریات علمی–پژوهشی منتخب کشور: شناسایی خلأهای پژوهشی و رهنمودهایی برای پژوهشهای آینده
[
دوره24,
شماره
71
- زمستانسال
1397]
بنی اسد.رضا
ارائه چارچوب مفهومی چابکی استراتژیک بر اساس تحلیل دادهبنیاد با استفاده از روش فراترکیب
[
دوره27,
شماره
83
- زمستانسال
1400]
بوداقی.حسین
بررسی تأثیر استراتژیهای بازاریابی رابطهمند بر رضایتمندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار
[
دوره23,
شماره
66
- پاییزسال
1396]
بودلایی.حسن
طراحی مدل رویکرد قابلیت های سازمانی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک
[
دوره23,
شماره
65
- تابستانسال
1396]
بهرامی.حمیدرضا
مطالعه رابطه بین مالکیت مدیریت استراتژیک و محافظه کاری حسابداری در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره21,
شماره
57
- تابستانسال
1394]
بیات ترک.امیر
مدل دستیابی تکنولوژی های پیشرفته حوزه IT مبتنی بر رویکرد داده بنیاد
[
دوره25,
شماره
72
- بهارسال
1398]
بیک زاد.جعفر
تبیین الگوی راهبردی مدیریت کوتولهپروری در سازمانهای دولتی ایران
[
دوره28,
شماره
84
- بهارسال
1401]