ا

  • ابراهیمی نژاد رفسنجانی.مهدی اثر برنامه‌ریزی استراتژیک مشارکتی، انعطاف‌پذیری استراتژیک و رفتار شهروندی سازمانی تغییر محور بر اجرای استراتژی [ دوره25, شماره 72 - بهار سال 1398]
  • ابراهیمی.عبدالحمید راهبردهای کلان صنعت بانکداری با رویکرد سناریو نویسی [ دوره25, شماره 74 - پاییز سال 1398]
  • ابراهیمی.مهدی گونه‌شناسی تجربی استراتژی‌های ترفیع محصولات موفق دارویی در مرحله رشد [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]
  • اجلی قشلاجوقی.مهدی تبیین موانع تولید به هنگام در صنعت گاز با استفاده از رویکرد ترکیبی مدل سازی ساختاری تفسیری و تحلیل مسیر [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • احمدی پرتوی.سحر الگویی برای اجرای راهبرد سرمایه گذاری مشترک بین المللی (مطالعه ای در صنعت خودرو ایران) [ دوره25, شماره 73 - تابستان سال 1398]
  • احمدی.اسماعیل بررسی نقش استراتژی برد – برد مدیریت تعارض و هوش‌‌ معنوی بر ادراک‌کارکنان از عدالت سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره‌ی بنادر و دریانوردی بوشهر) [ دوره21, شماره 58 - پاییز سال 1394]
  • احمدی.ایمان پاسخ مشتری به رفتار غیراخلاقی خرده فروشان ( مورد مطالعه : خریداران خرده فروشی در سطح شهر تهران ) [ دوره21, شماره 58 - پاییز سال 1394]
  • احمدی.علی اکبر طراحی و تبیین مدل راهبردی سازمان کامیاب [ دوره28, شماره 84 - بهار سال 1401]
  • اخروی.امیرحسین بررسی راهبردهای جلب مشارکت مشتریان در صنعت بانکداری مبتنی بر آمیخته‌های بازاریابی و انتخاب بهترین سناریو [ دوره29, شماره 91 - زمستان سال 1402]
  • ادیبی سده.محمدحسین توسعه یک مدل استراتژیک برای انتخاب تأمین کنندگان با استفاده از رویکردهای مدلسازی معادلات ساختاری و منطق فازی [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • اسدزاده مقدم.بهرام ارائه مدل برندسازی بین المللی مبتنی بر مدیریت برند راهبردی در صنعت آرایشی و بهداشتی ایران [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]
  • اسفیدانی.محمد رحیم پاسخ مشتری به رفتار غیراخلاقی خرده فروشان ( مورد مطالعه : خریداران خرده فروشی در سطح شهر تهران ) [ دوره21, شماره 58 - پاییز سال 1394]
  • اسکندر.فاطمه ارائه راهبرد بهبود کیفیت خدمات رسانی به مشتری در زنجیره تامین [ دوره27, شماره 81 - تابستان سال 1400]
  • اسکندر.فاطمه ارائه مدل شبیه سازی عامل بنیان جهت پیش بینی عملکرد تیم کاری در جهت بهبود راهبردهای مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: گروه مدیریت صنعتی، دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران) [ دوره25, شماره 74 - پاییز سال 1398]
  • اسکندری نیا.نیما پارادوکس استراتژی‌آفرینی-استراتژی زدایی؛ بررسی دوگانگی اساسی به کمک روش کیفی تکرارپذیر فرونتیک [ دوره29, شماره 88 - بهار سال 1402]
  • اسکندری نیا.نیما کاربردپذیری و گونه‌شناسی الگوهای نوین خط مشی‌گذاری: الگوهای انطباقی، شبکه‌ای و نوآوری [ دوره25, شماره 73 - تابستان سال 1398]
  • اسکندری نیا.نیما نظریه نئواستراتژی: مفاهیم، مفروضات و کاربردها [ دوره27, شماره 80 - بهار سال 1400]
  • اسکندری نیا.نیما ارائه مدل ارزیابی اعتباری استراتژی سازمان ( ممیزی استراتزی ) به منظور امتیازبندی آن [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]
  • اسکندری نیا.نیما انتخاب رویکرد مناسب خط مشی گذاری عمومی در محیط های مختلف: مطالعه فراترکیب [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]
  • اسماعیلی.محمود رضا طراحی الگوی راهبردی توانمندسازی سرمایه‌های انسانی (مطالعه موردی‌: صنایع کوچک استان کهگیلویه و بویر احمد) [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • اسماعیلی.محمودرضا بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتریان در نظام بانکی [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]
  • اشکانی.مهدی تدوین استراتژی‌های بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت) [ دوره23, شماره 64 - بهار سال 1396]
  • اصلانی افراشته.امیر الگوی راهبردی بازاریابی مبتنی بر ارزش های پیشنهادی برنامه های کاربردی مذهبی تلفن همراه [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • اعتباریان خوراسگانی.اکبر ارائه راهبردهای تغییر فرهنگ سازمانی بر اساس چهارچوب ارزش های رقابتی و پویایی های فرهنگی در سازمان صدا و سیما [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]
  • اعتباریان.اکبر تدوین و اعتبار سنجی مدل جبران خدمت با رویکرد بهره وری (مورد مطالعه: بانک ملی ایران) [ دوره27, شماره 81 - تابستان سال 1400]
  • اعرابی.سیدمحمد گونه‌شناسی استراتژی رفتار سازمانی [ دوره25, شماره 75 - زمستان سال 1398]
  • اعرابی.فاطمه السادات الگوی تعاملی استراتژی های ارتباطات سازمانی و استراتژی های منابع انسانی با عملکرد (مورد مطالعه: واحدهای پژوهشی دارای مجوز از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری) [ دوره23, شماره 64 - بهار سال 1396]
  • اقیان.علی طراحی الگوی مدیریت عملکرد سه¬سطحی منابع انسانی (مورد مطالعه: نواحی 124گانه شهرداری تهران) [ دوره30, شماره 92 - بهار سال 1403]
  • اکبری.احمد شناسایی الگوی ذهنی شایستگی مدیران راهبردی (مورد مطالعه: سازمان بهزیستی خراسان رضوی) [ دوره28, شماره 84 - بهار سال 1401]
  • اکبری.محمدرضا مطالعه رابطه بین مالکیت مدیریت استراتژیک و محافظه کاری حسابداری در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره21, شماره 57 - تابستان سال 1394]
  • الوانی.سید مهدی طراحی مدل ترکیب بهینه شایستگی های عمومی و تخصصی مدیران حوزه فناوری اطلاعات (مورد مطالعه : بانک ملت) [ دوره25, شماره 75 - زمستان سال 1398]
  • الوانی.سید مهدی مدل سازی و تدوین خط مشی دومنظوره سازی صنعت دفاعی: رویکردی آمیخته [ دوره24, شماره 70 - پاییز سال 1397]
  • الوداری.حسن طراحی مدل مدیریت بحران با رویکرد منابع انسانی به روش تحلیل مضمون (تم) با مطالعه زلزله استان کرمانشاه [ دوره26, شماره 79 - زمستان سال 1399]
  • الهامی.سولماز تأثیر رهبری نوآورانه و اشتراک دانش بر عملکرد سازمان به‌واسطه هماهنگی استراتژیک (مورد مطالعه: شرکت‌های تابعه و زیر‌مجموعه توانیر) [ دوره21, شماره 59 - زمستان سال 1394]
  • امیراحمدی.هومن شناسایی و رتبه‌بندی پیامدهای برندسازی درونی با رویکرد معادلات ساختاری (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان) [ دوره28, شماره 85 - تابستان سال 1401]
  • امیراصلانی.مریم تاثیر راهبرد های مدیریت دانش بر عملکرد مدیریت دانش در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • امیری.هوشنگ ارائه مدل تسهیم دانش با رویکرد مدیریت دانش (مطالعه موردی: موسسه‌های حسابرسی شهر تهران) [ دوره27, شماره 82 - پاییز سال 1400]
  • امین زاده.مانیا طراحی مدل جذب گردشگری سلامت در ایران به روش آمیخته اکتشافی [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]
  • امینی خیابانی.غلامرضا نقش پویایی‌های برند در موقعیت استراتژیک کسب و کار بین المللی (مطالعه موردی: صنایع دستی داستو) [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]
  • امینی.محمد تقی تبیین و تدوین عناصر محتوایی و راهبردی الگوی شایستگی تفکر استراتژیک (مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران) [ دوره25, شماره 72 - بهار سال 1398]
  • امینی.محمد تقی شناسایی و تبیین عوامل موثر بر کنترل استراتژیک با رویکرد خود کنترلی در صنعت بیمه [ دوره25, شماره 72 - بهار سال 1398]
  • امینی.محمد تقی طراحی مدل جاری سازی استراتژی در سازمان با رویکرد تلفیقی مبتنی بر شیوة نظریه پردازی داده بنیاد [ دوره25, شماره 73 - تابستان سال 1398]
  • امینی.محمد تقی پیاده سازی مدل کنترل استراتژیک هاریسون در صنعت خرده فروشی (مورد مطالعه: فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و مصرفی شهر شیراز) [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • امینی.محمدتقی طراحی و توسعه الگوی تعاملی تغییرات محیطی با کنترل استراتژیک" بر اساس مدل کنترل استراتژیک لورانژ [ دوره22, شماره 63 - زمستان سال 1395]
  • انصاری.خداکرم ارائه مدل تسهیم دانش با رویکرد مدیریت دانش (مطالعه موردی: موسسه‌های حسابرسی شهر تهران) [ دوره27, شماره 82 - پاییز سال 1400]
  • انوری.شاپور شناسایی الگوی رفتاری کارآفرینان مستقل در ایران [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • انوشه.محمد میثم تعیین مدل مدیریت عملکرد پرتفوی استراتژیک سازمانی [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]
  • ایران زاده.سلیمان تدوین الگوی عوامل مؤثر بر سودآوری صنعت بانکداری بر اساس مدلسازی ساختاری-تفسیری (مطالعه موردی بانک تجارت استان آذربایجان شرقی) [ دوره27, شماره 83 - زمستان سال 1400]
  • ایران نژاد پاریزی.الهام طراحی مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی بر عملکرد استارتاپ ها با رویکرد خودکارآمدی تیم [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]
  • ایرانزاده.سلیمان شناسایی راهبردهای ارتقای عملکرد رقابتی با تأکید بر نظریه ظرفیت‌های پویایی در صنایع نفت و گاز ایران [ دوره27, شماره 80 - بهار سال 1400]
  • ایرانی.علیرضا ارائه الگوی کاربردی درزمینه تصمیم‌گیری خرید در شرایط عدم اطمینان محیطی در بازار مسکن [ دوره27, شماره 83 - زمستان سال 1400]
  • ایرج پور.علیرضا ارائه چهارچوب کارآفرینی سازمانی در بانکداری ایران با استفاده از روش فرا ترکیب [ دوره27, شماره 82 - پاییز سال 1400]
  • ایزدخواه.محمد مهدی بخش بندی فروشگاه های زنجیره ای بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (مورد پژوهشی فروشگاه زنجیره‌ای آدان) [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]
  • ایمان خان.نیلوفر ارائه مدل برندسازی بین المللی مبتنی بر مدیریت برند راهبردی در صنعت آرایشی و بهداشتی ایران [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]
  • ایمان خان.نیلوفر طراحی و اعتباریابی مدل یکپارچه ‎سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کسب مزیت رقابتی در صنعت بانکداری ایران [ دوره27, شماره 80 - بهار سال 1400]