ابراهیمی.مهدی
بررسی عوامل اثر گذار بر توسعه شیوه های هوش رقابتی و تاثیر آن بر فرآیند تدوین استراتژی و سطوح مختلف استراتژیک
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
اجلی قشلاجوقی.مهدی
تبیین موانع تولید به هنگام در صنعت گاز با استفاده از رویکرد ترکیبی مدل سازی ساختاری تفسیری و تحلیل مسیر
[
دوره22,
شماره
60
- بهارسال
1395]
احمدی پرتوی.سحر
الگویی برای اجرای راهبرد سرمایه گذاری مشترک بین المللی (مطالعه ای در صنعت خودرو ایران)
[
دوره25,
شماره
73
- تابستانسال
1398]
احمدی.اسماعیل
بررسی نقش استراتژی برد – برد مدیریت تعارض و هوش معنوی بر ادراککارکنان از عدالت سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان ادارهی بنادر و دریانوردی بوشهر)
[
دوره21,
شماره
58
- پاییزسال
1394]
احمدی.ایمان
پاسخ مشتری به رفتار غیراخلاقی خرده فروشان ( مورد مطالعه : خریداران خرده فروشی در سطح شهر تهران )
[
دوره21,
شماره
58
- پاییزسال
1394]
احمدی.زینب
بررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر رفتارهای داوطلبانه کارکنان اداره جهاد کشاورزی استان اصفهان
[
دوره23,
شماره
67
- زمستانسال
1396]
احمدی.علی اکبر
طراحی و تبیین مدل راهبردی سازمان کامیاب
[
دوره28,
شماره
84
- بهارسال
1401]
اخروی.امیرحسین
بررسی راهبردهای جلب مشارکت مشتریان در صنعت بانکداری مبتنی بر آمیختههای بازاریابی و انتخاب بهترین سناریو
[
دوره29,
شماره
91
- زمستانسال
1402]
اخلاقی فیض آثار. روزبه
طراحی مدل اکوسیستم هوشمند کسبوکار در صنعت گردشگری پزشکی ایران به روش فراترکیب
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
ادب.حسین
واکاوی مولفههای بهکارگیری منابع با رویکرد مدیریت ریسک: مطالعه با رویکرد نظریه رویشی
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
ادیبی سده.محمدحسین
توسعه یک مدل استراتژیک برای انتخاب تأمین کنندگان با استفاده از رویکردهای مدلسازی معادلات ساختاری و منطق فازی
[
دوره22,
شماره
60
- بهارسال
1395]
اسدزاده مقدم.بهرام
ارائه مدل برندسازی بین المللی مبتنی بر مدیریت برند راهبردی در صنعت آرایشی و بهداشتی ایران
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
اسدی سنجگانی.آرمان
ارائهی یک رویکرد دوگانه در پیشبینی و کاربرد روندهای آتی حوزه نظارت بر پروژه با بکارگیری رویکرد متنکاوی و پرسشنامه
[
دوره30,
شماره
94
- پاییزسال
1403]
اسدی.شهرام
بررسی عملکرد تامین کنندگان کالا و پیمانکاران زنجیره تامین شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری با استفاده از روش تحلیل پوششی داده ها
[
دوره21,
شماره
58
- پاییزسال
1394]
اسفیدانی.محمد رحیم
پاسخ مشتری به رفتار غیراخلاقی خرده فروشان ( مورد مطالعه : خریداران خرده فروشی در سطح شهر تهران )
[
دوره21,
شماره
58
- پاییزسال
1394]
اسکندر.فاطمه
ارائه راهبرد بهبود کیفیت خدمات رسانی به مشتری در زنجیره تامین
[
دوره27,
شماره
81
- تابستانسال
1400]
اسکندر.فاطمه
ارائه مدل شبیه سازی عامل بنیان جهت پیش بینی عملکرد تیم کاری در جهت بهبود راهبردهای مدیریت منابع انسانی (مطالعه موردی: گروه مدیریت صنعتی، دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران)
[
دوره25,
شماره
74
- پاییزسال
1398]
اسکندری نیا.نیما
ارائه مدل ارزیابی اعتباری استراتژی سازمان ( ممیزی استراتزی ) به منظور امتیازبندی آن
[
دوره24,
شماره
69
- تابستانسال
1397]
اسکندری نیا.نیما
انتخاب رویکرد مناسب خط مشی گذاری عمومی در محیط های مختلف: مطالعه فراترکیب
[
دوره26,
شماره
76
- بهارسال
1399]
اسکندری نیا.نیما
کاربردپذیری و گونهشناسی الگوهای نوین خط مشیگذاری: الگوهای انطباقی، شبکهای و نوآوری
[
دوره25,
شماره
73
- تابستانسال
1398]
اسکندری نیا.نیما
پارادوکس استراتژیآفرینی-استراتژی زدایی؛ بررسی دوگانگی اساسی به کمک روش کیفی تکرارپذیر فرونتیک
[
دوره29,
شماره
88
- بهارسال
1402]
اسماعیل پور.حسن
شاخصها و مؤلفههای مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت راهبردی فرآیند بازاریابی
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
اسماعیلی.محمود رضا
طراحی الگوی راهبردی توانمندسازی سرمایههای انسانی (مطالعه موردی: صنایع کوچک استان کهگیلویه و بویر احمد)
[
دوره26,
شماره
77
- تابستانسال
1399]
اسماعیلی.محمودرضا
بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتریان در نظام بانکی
[
دوره24,
شماره
69
- تابستانسال
1397]
اشکانی.مهدی
تدوین استراتژیهای بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت)
[
دوره23,
شماره
64
- بهارسال
1396]
اصلانی افراشته.امیر
الگوی راهبردی بازاریابی مبتنی بر ارزش های پیشنهادی برنامه های کاربردی مذهبی تلفن همراه
[
دوره29,
شماره
89
- تابستانسال
1402]
اعتباریان خوراسگانی.اکبر
ارائه راهبردهای تغییر فرهنگ سازمانی بر اساس چهارچوب ارزش های رقابتی و پویایی های فرهنگی در سازمان صدا و سیما
[
دوره24,
شماره
71
- زمستانسال
1397]
اعتباریان.اکبر
تدوین و اعتبار سنجی مدل جبران خدمت با رویکرد بهره وری (مورد مطالعه: بانک ملی ایران)
[
دوره27,
شماره
81
- تابستانسال
1400]
اعرابی.فاطمه السادات
الگوی تعاملی استراتژی های ارتباطات سازمانی و استراتژی های منابع انسانی با عملکرد (مورد مطالعه: واحدهای پژوهشی دارای مجوز از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری)
[
دوره23,
شماره
64
- بهارسال
1396]
اکبری.محمدرضا
مطالعه رابطه بین مالکیت مدیریت استراتژیک و محافظه کاری حسابداری در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره21,
شماره
57
- تابستانسال
1394]
اکبری.مهسا
تاثیر استراتژی های پیشگیرانه کاهش ریسک بر عملکرد شرکت از طریق عملکرد مدیریت ریسک زنجیره تامین با نقش میانجی فرهنگ مدیریت ریسک (مورد مطالعه: هتل های 4 و 5 ستاره شهر مشهد مقدس)
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
الوانی.سید مهدی
طراحی مدل ترکیب بهینه شایستگی های عمومی و تخصصی مدیران حوزه فناوری اطلاعات (مورد مطالعه : بانک ملت)
[
دوره25,
شماره
75
- زمستانسال
1398]
الوانی.سید مهدی
مدل سازی و تدوین خط مشی دومنظوره سازی صنعت دفاعی: رویکردی آمیخته
[
دوره24,
شماره
70
- پاییزسال
1397]
الوداری.حسن
طراحی مدل مدیریت بحران با رویکرد منابع انسانی به روش تحلیل مضمون (تم) با مطالعه زلزله استان کرمانشاه
[
دوره26,
شماره
79
- زمستانسال
1399]
الهامی.سولماز
تأثیر رهبری نوآورانه و اشتراک دانش بر عملکرد سازمان بهواسطه هماهنگی استراتژیک (مورد مطالعه: شرکتهای تابعه و زیرمجموعه توانیر)
[
دوره21,
شماره
59
- زمستانسال
1394]
امیراحمدی.هومن
شناسایی و رتبهبندی پیامدهای برندسازی درونی با رویکرد معادلات ساختاری (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان)
[
دوره28,
شماره
85
- تابستانسال
1401]
امیراصلانی.مریم
تاثیر راهبرد های مدیریت دانش بر عملکرد مدیریت دانش در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران
[
دوره22,
شماره
60
- بهارسال
1395]
امیری.علی نقی
فهم تمایل به خطمشیگذاری عمومی در ساختار تئوری انگیزه خدمت عمومی مبتنی بر نهجالبلاغه
[
دوره30,
شماره
94
- پاییزسال
1403]
امیری.هوشنگ
ارائه مدل تسهیم دانش با رویکرد مدیریت دانش (مطالعه موردی: موسسههای حسابرسی شهر تهران)
[
دوره27,
شماره
82
- پاییزسال
1400]
امین زاده.مانیا
طراحی مدل جذب گردشگری سلامت در ایران به روش آمیخته اکتشافی
[
دوره29,
شماره
90
- پاییزسال
1402]
امینی خیابانی.غلامرضا
نقش پویاییهای برند در موقعیت استراتژیک کسب و کار بین المللی (مطالعه موردی: صنایع دستی داستو)
[
دوره22,
شماره
61
- تابستانسال
1395]
امینی.محمد تقی
تبیین و تدوین عناصر محتوایی و راهبردی الگوی شایستگی تفکر استراتژیک (مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران)
[
دوره25,
شماره
72
- بهارسال
1398]
امینی.محمد تقی
طراحی مدل اکوسیستم هوشمند کسبوکار در صنعت گردشگری پزشکی ایران به روش فراترکیب
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
امینی.محمد تقی
طراحی مدل جاری سازی استراتژی در سازمان با رویکرد تلفیقی مبتنی بر شیوة نظریه پردازی داده بنیاد
[
دوره25,
شماره
73
- تابستانسال
1398]
امینی.محمد تقی
شناسایی و تبیین عوامل موثر بر کنترل استراتژیک با رویکرد خود کنترلی در صنعت بیمه
[
دوره25,
شماره
72
- بهارسال
1398]
امینی.محمد تقی
پیاده سازی مدل کنترل استراتژیک هاریسون در صنعت خرده فروشی (مورد مطالعه: فروشگاه های بزرگ مواد غذایی و مصرفی شهر شیراز)
[
دوره22,
شماره
63
- زمستانسال
1395]
امینی.محمدتقی
طراحی و توسعه الگوی تعاملی تغییرات محیطی با کنترل استراتژیک" بر اساس مدل کنترل استراتژیک لورانژ
[
دوره22,
شماره
63
- زمستانسال
1395]
انصاری.خداکرم
ارائه مدل تسهیم دانش با رویکرد مدیریت دانش (مطالعه موردی: موسسههای حسابرسی شهر تهران)
[
دوره27,
شماره
82
- پاییزسال
1400]
انوری.شاپور
شناسایی الگوی رفتاری کارآفرینان مستقل در ایران
[
دوره26,
شماره
77
- تابستانسال
1399]
اولاد.یعقوبعلی
فهم تمایل به خطمشیگذاری عمومی در ساختار تئوری انگیزه خدمت عمومی مبتنی بر نهجالبلاغه
[
دوره30,
شماره
94
- پاییزسال
1403]
ایران زاده.سلیمان
تدوین الگوی عوامل مؤثر بر سودآوری صنعت بانکداری بر اساس مدلسازی ساختاری-تفسیری (مطالعه موردی بانک تجارت استان آذربایجان شرقی)
[
دوره27,
شماره
83
- زمستانسال
1400]
ایران نژاد پاریزی.الهام
طراحی مدل اشتیاق کارآفرینانه تیمی بر عملکرد استارتاپ ها با رویکرد خودکارآمدی تیم
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
ایرانزاده.سلیمان
شناسایی راهبردهای ارتقای عملکرد رقابتی با تأکید بر نظریه ظرفیتهای پویایی در صنایع نفت و گاز ایران
[
دوره27,
شماره
80
- بهارسال
1400]
ایرانی.علیرضا
ارائه الگوی کاربردی درزمینه تصمیمگیری خرید در شرایط عدم اطمینان محیطی در بازار مسکن
[
دوره27,
شماره
83
- زمستانسال
1400]
ایرج پور.علیرضا
ارائه چهارچوب کارآفرینی سازمانی در بانکداری ایران با استفاده از روش فرا ترکیب
[
دوره27,
شماره
82
- پاییزسال
1400]
ایزدخواه.محمد مهدی
بخش بندی فروشگاه های زنجیره ای بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (مورد پژوهشی فروشگاه زنجیرهای آدان)
[
دوره22,
شماره
61
- تابستانسال
1395]
ایمان خان.نیلوفر
ارائه مدل برندسازی بین المللی مبتنی بر مدیریت برند راهبردی در صنعت آرایشی و بهداشتی ایران
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
ایمان خان.نیلوفر
طراحی و اعتباریابی مدل یکپارچه سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کسب مزیت رقابتی در صنعت بانکداری ایران
[
دوره27,
شماره
80
- بهارسال
1400]