ا

  • اخروی.امیرحسین بررسی راهبردهای جلب مشارکت مشتریان در صنعت بانکداری مبتنی بر آمیخته‌های بازاریابی و انتخاب بهترین سناریو [ دوره29, شماره 91 - زمستان سال 1402]
  • اسکندری نیا.نیما پارادوکس استراتژی‌آفرینی-استراتژی زدایی؛ بررسی دوگانگی اساسی به کمک روش کیفی تکرارپذیر فرونتیک [ دوره29, شماره 88 - بهار سال 1402]
  • اصلانی افراشته.امیر الگوی راهبردی بازاریابی مبتنی بر ارزش های پیشنهادی برنامه های کاربردی مذهبی تلفن همراه [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • امین زاده.مانیا طراحی مدل جذب گردشگری سلامت در ایران به روش آمیخته اکتشافی [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]
  • انوشه.محمد میثم تعیین مدل مدیریت عملکرد پرتفوی استراتژیک سازمانی [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]