حاجی حسینی.عفت
تأثیر تفکر استراتژیک بر ظرفیت تغییر سازمانی
[
دوره22,
شماره
62
- پاییزسال
1395]
حاجیها.علی
طراحی مدل جذب گردشگری سلامت در ایران به روش آمیخته اکتشافی
[
دوره29,
شماره
90
- پاییزسال
1402]
حائریان اردکانی.علی
به کارگیری و مقایسه روشهای وزندهی ساده، تحلیل سلسله مراتبی فازی و ماشین بردار پشتیبان در شناسایی عوامل داخلی و خارجی در تحلیل سوات
[
دوره22,
شماره
60
- بهارسال
1395]
حبیبی.حسن
مدل جهت گیری های استراتژیک شرکت و تاثیر آن بر عملکرد با نقش تعدیل کننده متغیرهای محیطی (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی ایران)
[
دوره22,
شماره
61
- تابستانسال
1395]
حدادی.حمیده
تبیین ابعاد استراتژی نوآوری بانکها با تمرکز بر تحول دیجیتال
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
حری.لیلا
طراحی و تعیین روایی و پایایی ابزار نوعشناسی استراتژی حمایتی مربیان در مدیریت ورزشی
[
دوره26,
شماره
77
- تابستانسال
1399]
حریری.نجلا
انطباق کتابخانههای دانشگاه آزاد اسلامی با مؤلفههای سازمان یادگیرنده جهت ارائه الگوی راهبردی تبدیل کتابخانههای دانشگاهی به سازمان های یادگیری
[
دوره28,
شماره
86
- پاییزسال
1401]
حسن پور.اکبر
طراحی و تبیین الگوی رهبری نوآورانه در صنعت بانکداری کشور
[
دوره27,
شماره
83
- زمستانسال
1400]
حسن زاده.کاظم
ارائه چارچوبی برای تدوین چشمانداز مطلوب( مورد مطالعه : اسناد چشمانداز شرکتهای برتر)
[
دوره27,
شماره
81
- تابستانسال
1400]
حسنقلی پور.طهمورث
شناسایی عوامل موثر بر اجرای استراتژیهای بازاریابی با استفاده از تحلیل میدان نیرو
[
دوره25,
شماره
74
- پاییزسال
1398]
حسنی احمدیه.صدیقه
طراحی و اعتبارسنجی الگوی رهبری دیجیتال در نظام آموزش و پرورش کشور (مطالعه موردی: آموزش وپروش استان سیستان و بلوچستان)
[
دوره27,
شماره
81
- تابستانسال
1400]
حسنی.رفیق
رابطه ساده و چندگانه بین برنامههای مدیریت منابع انسانی استراتژیک و توانمندسازی کارکنان
[
دوره21,
شماره
57
- تابستانسال
1394]
حسنی.زهره
الگوی راهبردی اثر مدیریت دانش بر نرخ تولید با رویکرد نگاشت شناختی فازی
[
دوره28,
شماره
84
- بهارسال
1401]
حسین پور.داود
بررسی تمایزهای میان بخش دولتی و خصوصی و تأثیر آن بر مدیریت استراتژیک در بخش دولتی
[
دوره24,
شماره
71
- زمستانسال
1397]
حسین نژاد.زهرا
تأثیراستراتژیهای اکتشافی و پالایشی بر تصویر برند و تعهد مشتری به واسطهی عملکرد برند
[
دوره24,
شماره
68
- بهارسال
1397]
حسینی شکیب.مهرداد
تاثیر فرآیند و محتوای استراتژی بر چابکی و عملکرد سازمانی: نقش میانجی همسویی استراتژیک
[
دوره26,
شماره
78
- پاییزسال
1399]
حسینی.میرزا حسن
تبیین و تدوین عناصر محتوایی و راهبردی الگوی شایستگی تفکر استراتژیک (مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران)
[
دوره25,
شماره
72
- بهارسال
1398]
حق شناس کاشانی.فریده
نظارت اثربخش بر فرآیند اعتبارات بنا به چارچوب حاکمیت شرکتی در بانک ملی
[
دوره29,
شماره
91
- زمستانسال
1402]
حق شناس کاشانی.فریده
طراحی مدل دوجنبه ای وفاداری مشتریان بانکداری الکترونیک (رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد)
[
دوره29,
شماره
89
- تابستانسال
1402]
حق شناس کاشانی.فریده
طراحی و تدوین استراتژیهای راهبردی و بازاریابی بانک سپه با نگاه به آینده
[
دوره25,
شماره
75
- زمستانسال
1398]
حقیقت منفرد.جلال
تبیین الگوی راهبرد چابکی در صنعت خودروسازی کشور بر مبنای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی
[
دوره26,
شماره
76
- بهارسال
1399]
حقیقی.محمد
مدل رهبری مشارکتی استراتژیک در شرکت های دانش بنیان تولیدی
[
دوره26,
شماره
79
- زمستانسال
1399]
حقیقی.محمد
ارائه الگوی کاربردی درزمینه تصمیمگیری خرید در شرایط عدم اطمینان محیطی در بازار مسکن
[
دوره27,
شماره
83
- زمستانسال
1400]
حقیقی.محمد
تدوین استراتژیهای بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت)
[
دوره23,
شماره
64
- بهارسال
1396]
حقیقی.مسعود
ارائه مدل بهره وری پایدار در توسعه وبهبود مدیریت راهبردی منابع انسانی (مطالعه موردی: بانک مسکن)
[
دوره28,
شماره
85
- تابستانسال
1401]
حقیقی.مهدی
الگویی برای اجرای راهبرد سرمایه گذاری مشترک بین المللی (مطالعه ای در صنعت خودرو ایران)
[
دوره25,
شماره
73
- تابستانسال
1398]
حمیدی زاده.محمدرضا
طراحی و تبیین شاخصهای الگوی برتری در سرآمدی مدیریت دانش استراتژیک
[
دوره23,
شماره
64
- بهارسال
1396]
حمیدی.ناصر
تحلیل راهبردی بازار خدمات ارزش افزوده موبایل در ایران با استفاده از رویکرد پویایی شناسی سیستم
[
دوره25,
شماره
75
- زمستانسال
1398]
حمیدیا.بابک
طراحی مدل پیش بینی پتانسیل فروش فیلم های سینمایی ایران (رویکرد داده محور) به منظور تعیین استراتژی ورود به بازار
[
دوره28,
شماره
85
- تابستانسال
1401]
حیدری هراتمه.مصطفی
حکمرانی خوب در تعامل با جرایم حکومتی
[
دوره29,
شماره
91
- زمستانسال
1402]
حیدری.صبا
طراحی و اعتباریابی مدل یکپارچه سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کسب مزیت رقابتی در صنعت بانکداری ایران
[
دوره27,
شماره
80
- بهارسال
1400]