ح

  • حاجی پور.بهمن بررسی الگوی بازنمایی مدیران در آینده‌نگری استراتژیک با استفاده از نظریه مجموعه راف [ دوره28, شماره 87 - زمستان سال 1401]
  • حاجی پور.بهمن تحلیل محتوای حوزه مدیریت راهبردی (مطالعه موردی: فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی) [ دوره22, شماره 62 - پاییز سال 1395]
  • حاجی حسینی.عفت تأثیر تفکر استراتژیک بر ظرفیت تغییر سازمانی [ دوره22, شماره 62 - پاییز سال 1395]
  • حاجیها.علی طراحی مدل جذب گردشگری سلامت در ایران به روش آمیخته اکتشافی [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]
  • حائریان اردکانی.علی به کارگیری و مقایسه روش‌های وزن‌دهی ساده، تحلیل سلسله مراتبی فازی و ماشین بردار پشتیبان در شناسایی عوامل داخلی و خارجی در تحلیل سوات [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • حبیبی.حسن مدل جهت گیری های استراتژیک شرکت و تاثیر آن بر عملکرد با نقش تعدیل کننده متغیرهای محیطی (مورد مطالعه: صنعت مواد غذایی ایران) [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]
  • حدادی.حمیده تبیین ابعاد استراتژی نوآوری بانک‌ها با تمرکز بر تحول دیجیتال [ دوره30, شماره 92 - بهار سال 1403]
  • حری.لیلا طراحی و تعیین روایی و پایایی ابزار نوع‌شناسی استراتژی حمایتی مربیان در مدیریت ورزشی [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • حریری.نجلا انطباق کتابخانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی با مؤلفه‌های سازمان یادگیرنده جهت ارائه الگوی راهبردی تبدیل کتابخانه‌های دانشگاهی به سازمان های یادگیری [ دوره28, شماره 86 - پاییز سال 1401]
  • حسن پور.اکبر طراحی و تبیین الگوی رهبری نوآورانه در صنعت بانکداری کشور [ دوره27, شماره 83 - زمستان سال 1400]
  • حسن زاده.کاظم ارائه چارچوبی برای تدوین چشم‌انداز مطلوب( مورد مطالعه : اسناد چشم‌انداز شرکت‌های برتر) [ دوره27, شماره 81 - تابستان سال 1400]
  • حسنقلی پور.طهمورث شناسایی عوامل موثر بر اجرای استراتژی‌های بازاریابی با استفاده از تحلیل میدان نیرو [ دوره25, شماره 74 - پاییز سال 1398]
  • حسنی احمدیه.صدیقه طراحی و اعتبارسنجی الگوی رهبری دیجیتال در نظام آموزش و پرورش کشور (مطالعه موردی: آموزش وپروش استان سیستان و بلوچستان) [ دوره27, شماره 81 - تابستان سال 1400]
  • حسنی.رفیق رابطه ساده و چندگانه بین برنامه‌های مدیریت منابع انسانی استراتژیک و توانمندسازی کارکنان [ دوره21, شماره 57 - تابستان سال 1394]
  • حسنی.زهره الگوی راهبردی اثر مدیریت دانش بر نرخ تولید با رویکرد نگاشت شناختی فازی [ دوره28, شماره 84 - بهار سال 1401]
  • حسین پور.داود بررسی تمایزهای میان بخش دولتی و خصوصی و تأثیر آن بر مدیریت استراتژیک در بخش دولتی [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]
  • حسین نژاد.زهرا تأثیراستراتژی‌های اکتشافی و پالایشی بر تصویر برند و تعهد مشتری به ‌واسطه‌ی عملکرد برند [ دوره24, شماره 68 - بهار سال 1397]
  • حسینی شکیب.مهرداد تاثیر فرآیند و محتوای استراتژی بر چابکی و عملکرد سازمانی: نقش میانجی همسویی استراتژیک [ دوره26, شماره 78 - پاییز سال 1399]
  • حسینی.میرزا حسن تبیین و تدوین عناصر محتوایی و راهبردی الگوی شایستگی تفکر استراتژیک (مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران) [ دوره25, شماره 72 - بهار سال 1398]
  • حق شناس کاشانی.فریده نظارت اثربخش بر فرآیند اعتبارات بنا به چارچوب حاکمیت شرکتی در بانک ملی [ دوره29, شماره 91 - زمستان سال 1402]
  • حق شناس کاشانی.فریده طراحی مدل دوجنبه ای وفاداری مشتریان بانکداری الکترونیک (رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد) [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • حق شناس کاشانی.فریده طراحی و تدوین استراتژی‌های راهبردی و بازاریابی بانک سپه با نگاه به آینده [ دوره25, شماره 75 - زمستان سال 1398]
  • حقیقت منفرد.جلال تبیین الگوی راهبرد چابکی در صنعت خودروسازی کشور بر مبنای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]
  • حقیقی.محمد مدل رهبری مشارکتی استراتژیک در شرکت های دانش بنیان تولیدی [ دوره26, شماره 79 - زمستان سال 1399]
  • حقیقی.محمد ارائه الگوی کاربردی درزمینه تصمیم‌گیری خرید در شرایط عدم اطمینان محیطی در بازار مسکن [ دوره27, شماره 83 - زمستان سال 1400]
  • حقیقی.محمد تدوین استراتژی‌های بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت) [ دوره23, شماره 64 - بهار سال 1396]
  • حقیقی.مسعود ارائه مدل بهره وری پایدار در توسعه وبهبود مدیریت راهبردی منابع انسانی (مطالعه موردی: بانک مسکن) [ دوره28, شماره 85 - تابستان سال 1401]
  • حقیقی.مهدی الگویی برای اجرای راهبرد سرمایه گذاری مشترک بین المللی (مطالعه ای در صنعت خودرو ایران) [ دوره25, شماره 73 - تابستان سال 1398]
  • حمیدی زاده.محمدرضا طراحی و تبیین شاخص‌های الگوی برتری در سرآمدی مدیریت دانش استراتژیک [ دوره23, شماره 64 - بهار سال 1396]
  • حمیدی.ناصر تحلیل راهبردی بازار خدمات ارزش افزوده‏ موبایل در ایران با استفاده از رویکرد پویایی ‏شناسی سیستم [ دوره25, شماره 75 - زمستان سال 1398]
  • حمیدیا.بابک طراحی مدل پیش ‏بینی پتانسیل فروش فیلم‏ های سینمایی ایران (رویکرد داده ‏محور) به منظور تعیین استراتژی ورود به بازار [ دوره28, شماره 85 - تابستان سال 1401]
  • حیدری هراتمه.مصطفی حکمرانی خوب در تعامل با جرایم حکومتی [ دوره29, شماره 91 - زمستان سال 1402]
  • حیدری.صبا طراحی و اعتباریابی مدل یکپارچه ‎سازی مدیریت دانش مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری با رویکرد کسب مزیت رقابتی در صنعت بانکداری ایران [ دوره27, شماره 80 - بهار سال 1400]