حسنقلی پور.طهمورث
شناسایی عوامل موثر بر اجرای استراتژیهای بازاریابی با استفاده از تحلیل میدان نیرو
[
دوره25,
شماره
74
- پاییزسال
1398]
حسینی.میرزا حسن
تبیین و تدوین عناصر محتوایی و راهبردی الگوی شایستگی تفکر استراتژیک (مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران)
[
دوره25,
شماره
72
- بهارسال
1398]
حق شناس کاشانی.فریده
طراحی و تدوین استراتژیهای راهبردی و بازاریابی بانک سپه با نگاه به آینده
[
دوره25,
شماره
75
- زمستانسال
1398]
حقیقی.مهدی
الگویی برای اجرای راهبرد سرمایه گذاری مشترک بین المللی (مطالعه ای در صنعت خودرو ایران)
[
دوره25,
شماره
73
- تابستانسال
1398]
حمیدی.ناصر
تحلیل راهبردی بازار خدمات ارزش افزوده موبایل در ایران با استفاده از رویکرد پویایی شناسی سیستم
[
دوره25,
شماره
75
- زمستانسال
1398]