ح

  • حسنقلی پور.طهمورث شناسایی عوامل موثر بر اجرای استراتژی‌های بازاریابی با استفاده از تحلیل میدان نیرو [ دوره25, شماره 74 - پاییز سال 1398]
  • حسینی.میرزا حسن تبیین و تدوین عناصر محتوایی و راهبردی الگوی شایستگی تفکر استراتژیک (مورد مطالعه : شرکت ملی گاز ایران) [ دوره25, شماره 72 - بهار سال 1398]
  • حق شناس کاشانی.فریده طراحی و تدوین استراتژی‌های راهبردی و بازاریابی بانک سپه با نگاه به آینده [ دوره25, شماره 75 - زمستان سال 1398]
  • حقیقی.مهدی الگویی برای اجرای راهبرد سرمایه گذاری مشترک بین المللی (مطالعه ای در صنعت خودرو ایران) [ دوره25, شماره 73 - تابستان سال 1398]
  • حمیدی.ناصر تحلیل راهبردی بازار خدمات ارزش افزوده‏ موبایل در ایران با استفاده از رویکرد پویایی ‏شناسی سیستم [ دوره25, شماره 75 - زمستان سال 1398]