آخوندی.فاطمه
ارائه مدلی برای آموزش شهروند حرفهای جهانی در دانشگاه
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
آذر.عادل
ارائه مدل اقتضایی تحلیل پرتفولیوی کسب و کارها در شرکتهای هلدینگ
[
دوره25,
شماره
74
- پاییزسال
1398]
آذر.عادل
مدیریت راهبردی پرتفولیوی کسب وکارها شکل گیری دوسوتوانی در سطح شرکتهای هلدینگ
[
دوره23,
شماره
65
- تابستانسال
1396]
آراسته.حمید رضا
ارائه مدلی برای آموزش شهروند حرفهای جهانی در دانشگاه
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
آرایی.وحید
الگوی حکمرانی توسعه اقتصادی (مورد مطالعه: استان آذربایجان غربی)
[
دوره27,
شماره
80
- بهارسال
1400]
آرایی.وحید
حکمرانی خوب در تعامل با جرایم حکومتی
[
دوره29,
شماره
91
- زمستانسال
1402]
آرایی.وحید
تبیین مدل سیاستی حکمرانی در سازمان برنامه و بودجه کشور با تأکید بر رویکرد تکامل توأمان درون سازمانی
[
دوره30,
شماره
94
- پاییزسال
1403]
آرمان.مانی
بررسی نقش استراتژی برد – برد مدیریت تعارض و هوش معنوی بر ادراککارکنان از عدالت سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان ادارهی بنادر و دریانوردی بوشهر)
[
دوره21,
شماره
58
- پاییزسال
1394]
آرمان.مانی
بررسی انتقال فناوری به عنوان انگیزه ورود به اتحاد راهبردی فناورانه بین المللی در صنعت نفت
[
دوره23,
شماره
67
- زمستانسال
1396]
آزادبخت.الیزا
نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمانهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی شهرستان خرم آباد)
[
دوره23,
شماره
66
- پاییزسال
1396]
آسایش.فرزاد
بررسی مولفه های بازاریابی دیجیتال از منظر توسعه صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتلهای جزیره کیش)
[
دوره28,
شماره
86
- پاییزسال
1401]
آقا گل زاده سیلاخور.غلامحسین
مدلسازی ساختاری تفسیری شاخص های فضیلت سازمانی بر مبنای مسئولیت اجتماعی در شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
آقاجانی.حسنعلی
طراحی مدل اقتضایی راهبردهای مدیریت منابع انسانی
[
دوره25,
شماره
73
- تابستانسال
1398]
آقاجانی.حسنعلی
تعیین راهبردها و عدد تابآوری زنجیره تأمین ایران خودرو
[
دوره23,
شماره
66
- پاییزسال
1396]
آقاجانی.طهمورث
تأثیر تفکر استراتژیک بر ظرفیت تغییر سازمانی
[
دوره22,
شماره
62
- پاییزسال
1395]
آقایاری.ویدا
ارائه مدل ارزيابي خط مشي هاي منابع انسانی بخش دولتي در زمينه جذب و استخدام
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
آقایوسفی.علیرضا
اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خود تنظیمی بر اهمال کاری تحصیلی و مولفه های آن
[
دوره25,
شماره
75
- زمستانسال
1398]
آندرواژ.لیلا
شاخصها و مؤلفههای مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت راهبردی فرآیند بازاریابی
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]