ع

  • عابدینی.علی ارائه چارچوبی برای تدوین چشم‌انداز مطلوب( مورد مطالعه : اسناد چشم‌انداز شرکت‌های برتر) [ دوره27, شماره 81 - تابستان سال 1400]
  • عادلخانی.حسین طراحی و تدوین استراتژی‌های راهبردی و بازاریابی بانک سپه با نگاه به آینده [ دوره25, شماره 75 - زمستان سال 1398]
  • عاشوری رودپشتی.علیرضا ارائه مدل راهبردی مبتنی بر رویکرد یادگیری ماشین به منظور سنجش خودکار نظرات و کاوش اطلاعات کالاها در بازاریابی دیجیتال [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • عالی.صمد فراتحلیل عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب بانک [ دوره25, شماره 72 - بهار سال 1398]
  • عباسی رستمی.نجیبه بررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر رفتارهای داوطلبانه کارکنان اداره جهاد کشاورزی استان اصفهان [ دوره23, شماره 67 - زمستان سال 1396]
  • عباسی منزه.صدیقه بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین بر خلاقیت و نوآوری سازمانی در دیوان محاسبات کشور و مدل‌سازی روابط بین آن‌ها مبتنی بر مدل معادلات ساختاری [ دوره21, شماره 58 - پاییز سال 1394]
  • عباسی.امیرحسین تدوین استراتژی‌های بازاریابی بر اساس ارزش دوره عمر و ارجاع مشتری (مورد مطالعه: صنعت خدمات اینترنت پرسرعت) [ دوره23, شماره 64 - بهار سال 1396]
  • عباسی.امین مدل تصمیم گیری راهبردی جهت اولویت بندی عوامل مؤثر آمیخته بازاریابی خدمات بیمه عمر و سرمایه گذاری با استفاده از نتایج حاصل از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP [ دوره27, شماره 81 - تابستان سال 1400]
  • عبدالوند.مجمدعلی شناسایی عوامل موثر بر انتخاب راهبرد های رفتار جبرانی مصرف کننده در مواجهه با ناهمخوانی بین خود واقعی و خود ایده آل [ دوره24, شماره 70 - پاییز سال 1397]
  • عبدالهی.محمد علی بررسی نقش تعدیل‌گر اخلاق حرفه‌ای در رابطه بین سرمایه روان‌شناختی و هویت‌سازمانی [ دوره23, شماره 64 - بهار سال 1396]
  • عبدلی.مریم بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت‌مندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار [ دوره23, شماره 66 - پاییز سال 1396]
  • عرب.علیرضا مدل ترکیبی خبره محور فازی برای ارزیابی نوآوری شعب بانک‌ انصار [ دوره24, شماره 68 - بهار سال 1397]
  • عزیزپور.فرهاد تهیه نقشۀ پیشران های اصلی برای آینده پژوهی راهبردی اثرات اجرای طرح سامانۀ گرمسیری بر توسعه دشت های مهران و گدارخوش در راستای مدیریت برنامه ریزی [ دوره24, شماره 70 - پاییز سال 1397]
  • عزیزی.شهریار استراتژی مسئولیت اجتماعی در بانک های دولتی با رویکرد فرهنگ ایرانی اسلامی [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • عزیزیان کلخوران.زهرا تحلیل محتوای حوزه مدیریت راهبردی (مطالعه موردی: فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی) [ دوره22, شماره 62 - پاییز سال 1395]
  • عسگر زاده.عزت اله تبیین موانع تولید به هنگام در صنعت گاز با استفاده از رویکرد ترکیبی مدل سازی ساختاری تفسیری و تحلیل مسیر [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • عسگرحلوائی.علی گونه‌شناسی تجربی استراتژی‌های ترفیع محصولات موفق دارویی در مرحله رشد [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]
  • عسگری.کاظم استراتژی مسئولیت اجتماعی در بانک های دولتی با رویکرد فرهنگ ایرانی اسلامی [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • عطائی.اسفندیار ارائه مدل کاربرد مهندسی ارزش در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش مدل‌سازی معادلات ساختاری [ دوره22, شماره 62 - پاییز سال 1395]
  • عطائی.محمد شناسایی الگوی رفتاری کارآفرینان مستقل در ایران [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • عظیمی.حسین ارائه رویکرد ترکیبی ANP-DEMATEL فازی برای تحلیل عوامل فرا سازمانی موثر در بروز فساد اداری و مالی در سازمان‌های دولتی [ دوره21, شماره 58 - پاییز سال 1394]
  • عظیمی.فروزنده طراحی الگوی برند سازی در صنعت پوشاک ایران [ دوره27, شماره 80 - بهار سال 1400]
  • علامه.سیدمحسن بسط الگویی مفهوم سایش اجتماعی و تعیین رابطه آن با چابکی سازمانی (مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور) [ دوره22, شماره 62 - پاییز سال 1395]
  • علمشاهی.احمد ارائه مدل راهبردی بکارگیری ‌فناوری‌های نوین در صنعت رسانه با رویکرد سیستم استنتاج فازی [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]
  • علوی متین.یعقوب تدوین الگوی عوامل مؤثر بر سودآوری صنعت بانکداری بر اساس مدلسازی ساختاری-تفسیری (مطالعه موردی بانک تجارت استان آذربایجان شرقی) [ دوره27, شماره 83 - زمستان سال 1400]
  • علوی متین.یعقوب ارائه مدل علی ارتقاء تاب آوری جامعه با رویکرد تحلیل تم و مدلسازی ساختاری- تفسیری در کلانشهر تبریز [ دوره28, شماره 87 - زمستان سال 1401]
  • علی احمدی.علیرضا ترسیم و تحلیل الگوی اسلامی ایرانی نظام علم و فناوری ایران بر اساس اسناد بالادستی با روش شناسی SODA [ دوره23, شماره 67 - زمستان سال 1396]
  • علی بیگی.جواد تهیه نقشۀ پیشران های اصلی برای آینده پژوهی راهبردی اثرات اجرای طرح سامانۀ گرمسیری بر توسعه دشت های مهران و گدارخوش در راستای مدیریت برنامه ریزی [ دوره24, شماره 70 - پاییز سال 1397]
  • علی نجفی.حسین مؤلفه های رهبری: یک مطالعه فراترکیب [ دوره29, شماره 91 - زمستان سال 1402]
  • علیاذونیقی.بابک انطباق کتابخانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی با مؤلفه‌های سازمان یادگیرنده جهت ارائه الگوی راهبردی تبدیل کتابخانه‌های دانشگاهی به سازمان های یادگیری [ دوره28, شماره 86 - پاییز سال 1401]
  • علیرضائی.ابوتراب تعیین مدل مدیریت عملکرد پرتفوی استراتژیک سازمانی [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]
  • علیزاد پورسعیدی.سالار تحلیل کتاب‌سنجی پژوهش‌های توانمندی‌های پویا در طی سه دهه اخیر [ دوره29, شماره 91 - زمستان سال 1402]
  • علیزاده.مائده مدل سازی و تحلیل دینامیکی عوامل مؤثر بر کیفیت داده پورتال دانشگاهی با رویکرد تلفیقی پویایی سیستم و تکنیک گسترش عملکرد کیفیت [ دوره28, شماره 87 - زمستان سال 1401]
  • علینژاد.خسرو افزایش مزایای رقابتی با برنامه‌ریزی استراتژیک در شرکت‌های آب‌و‌فاضلاب مطالعه موردی شرکت آبفای آذربایجان غربی [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]
  • عندلیب اردکانی.داود طراحی نقشه‌شناختی فازی سناریو محور شاخص‌های زیست محیطی مدل تعالی عملکرد (مورد مطالعه: صنایع فولاد استان یزد) [ دوره26, شماره 78 - پاییز سال 1399]
  • عندلیب اردکانی.داوود بررسی ساختار داخلی مدل تعالی EFQM با رویکرد ترکیبی نگاشت شناختی فازی و مدل‌سازی معادلات ساختاری در صنایع کاشی و سرامیک استان یزد [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]
  • عندلیب اردکانی.داوود شناسایی ابعاد تاثیرگذار بر تمایل کارکنان شرکت ذوب آهن اصفهان به نوآوری فناورانه [ دوره27, شماره 80 - بهار سال 1400]