عابدینی.علی
ارائه چارچوبی برای تدوین چشمانداز مطلوب( مورد مطالعه : اسناد چشمانداز شرکتهای برتر)
[
دوره27,
شماره
81
- تابستانسال
1400]
عباسی.امین
مدل تصمیم گیری راهبردی جهت اولویت بندی عوامل مؤثر آمیخته بازاریابی خدمات بیمه عمر و سرمایه گذاری با استفاده از نتایج حاصل از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP
[
دوره27,
شماره
81
- تابستانسال
1400]
عظیمی.فروزنده
طراحی الگوی برند سازی در صنعت پوشاک ایران
[
دوره27,
شماره
80
- بهارسال
1400]
علوی متین.یعقوب
تدوین الگوی عوامل مؤثر بر سودآوری صنعت بانکداری بر اساس مدلسازی ساختاری-تفسیری (مطالعه موردی بانک تجارت استان آذربایجان شرقی)
[
دوره27,
شماره
83
- زمستانسال
1400]
عندلیب اردکانی.داوود
شناسایی ابعاد تاثیرگذار بر تمایل کارکنان شرکت ذوب آهن اصفهان به نوآوری فناورانه
[
دوره27,
شماره
80
- بهارسال
1400]