لشکری.محمد
مدل تصمیم گیری راهبردی جهت اولویت بندی عوامل مؤثر آمیخته بازاریابی خدمات بیمه عمر و سرمایه گذاری با استفاده از نتایج حاصل از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP
[
دوره27,
شماره
81
- تابستانسال
1400]
لعل بار.علی
مطالعه رابطه بین مالکیت مدیریت استراتژیک و محافظه کاری حسابداری در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
[
دوره21,
شماره
57
- تابستانسال
1394]
لگزائی.علیرضا
طراحی و تبیین مدل همسویی راهبردهای کسبوکار و فناوری اطلاعات در نظام بانکی، رویکردی آمیخته (مورد مطالعه: بانک ملت)
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]