ل

  • لشکری.محمد مدل تصمیم گیری راهبردی جهت اولویت بندی عوامل مؤثر آمیخته بازاریابی خدمات بیمه عمر و سرمایه گذاری با استفاده از نتایج حاصل از تکنیک فرایند تحلیل سلسله مراتبی AHP [ دوره27, شماره 81 - تابستان سال 1400]
  • لعل بار.علی مطالعه رابطه بین مالکیت مدیریت استراتژیک و محافظه کاری حسابداری در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران [ دوره21, شماره 57 - تابستان سال 1394]
  • لگزائی.علی‌رضا طراحی و تبیین مدل همسویی راهبردهای کسب‌وکار و فناوری اطلاعات در نظام بانکی، رویکردی آمیخته (مورد مطالعه: بانک ملت) [ دوره30, شماره 95 - زمستان سال 1403]