و

  • واشقانی فراهانی.محمد ارائه مدل ارزیابی اعتباری استراتژی سازمان ( ممیزی استراتزی ) به منظور امتیازبندی آن [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]
  • واشقانی فراهانی.مریم ارائه مدل شاخص های توانمندی و مهارتهای مدیران رسانه ای [ دوره26, شماره 79 - زمستان سال 1399]
  • والافر.محمدعلی تحلیل راهبردی بازار خدمات ارزش افزوده‏ موبایل در ایران با استفاده از رویکرد پویایی ‏شناسی سیستم [ دوره25, شماره 75 - زمستان سال 1398]
  • والمحمدی.چنگیز همپایی فناورانه رویکردی پایدار در جهت کسب مزیت رقابتی( مطالعه موردی صنعت پتروشیمی ایران) [ دوره29, شماره 88 - بهار سال 1402]
  • وحدتی.حجت بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتریان در نظام بانکی [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]
  • وحدتی.حجت طراحی الگوی راهبردی توانمندسازی سرمایه‌های انسانی (مطالعه موردی‌: صنایع کوچک استان کهگیلویه و بویر احمد) [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • وحیدی.امین ترسیم و تحلیل الگوی اسلامی ایرانی نظام علم و فناوری ایران بر اساس اسناد بالادستی با روش شناسی SODA [ دوره23, شماره 67 - زمستان سال 1396]
  • وظیفه دوست.حسین ارائه مدل پیش‌بینی ورشکستگی شرکت های بورس اوراق بهادار تهران مبتنی بر مدل ترکیبی شبکه عصبی گروهی دستکاری داده ها و الگوریتم ژنتیک [ دوره21, شماره 57 - تابستان سال 1394]
  • وظیفه دوست.حسین طراحی الگوی برند سازی در صنعت پوشاک ایران [ دوره27, شماره 80 - بهار سال 1400]
  • وظیفه دوست.حسین راهبردهای توسعه کارآفرینی در آموزش عالی در افق 1440 با رویکرد آینده‌پژوهی (موردمطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره27, شماره 82 - پاییز سال 1400]
  • وظیفه دوست.حسین طراحی مدل جذب گردشگری سلامت در ایران به روش آمیخته اکتشافی [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]
  • وظیفه دوست.حسین بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت‌مندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار [ دوره23, شماره 66 - پاییز سال 1396]
  • وظیفه دوست.حسین طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری در شبکه‌های اجتماعی مجازی مبتنی بر بازاریابی سببی [ دوره30, شماره 92 - بهار سال 1403]
  • ولی زاده اوغانی.اکبر بکارگیری شبکه های عصبی مصنوعی جهت برآورد ارزش آفرینی راهبردی شرکت ها از طریق کارایی نسبی در صنعت خودرو [ دوره24, شماره 71 - زمستان سال 1397]
  • ولیان.بهنام طراحی مدل رویکرد قابلیت های سازمانی مبتنی بر تئوری نقاط مرجع استراتژیک [ دوره23, شماره 65 - تابستان سال 1396]
  • وهاب زده.شادان ارائه مدل راهبردی تحلیل‌های مبتنی بر وب جهت سنجش عملکرد و بهینه‌سازی بازاریابی دیجیتال شرکت‌های تحت وب [ دوره26, شماره 78 - پاییز سال 1399]
  • وهابی.محمدمهدی استراتژی‌های راهبری پروژه‌های نفت و گاز، مبتنی بر حوزه‌های دانش مدیریت پروژه [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]
  • ویشلقی.مهدیه تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی بر رضایت ارباب رجوع شهرداری تهران با میانجی گری اعتماد عمومی [ دوره23, شماره 67 - زمستان سال 1396]