ن

  • نادری بنی.محمود بررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر رفتارهای داوطلبانه کارکنان اداره جهاد کشاورزی استان اصفهان [ دوره23, شماره 67 - زمستان سال 1396]
  • ناصحی فر.وحید طراحی الگوی تاب‌آوری کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در شرایط بحران: رویکرد آمیخته [ دوره28, شماره 85 - تابستان سال 1401]
  • ناطق گلستان.احمد تاثیر استراتژی های پیشگیرانه کاهش ریسک بر عملکرد شرکت از طریق عملکرد مدیریت ریسک زنجیره تامین با نقش میانجی فرهنگ مدیریت ریسک (مورد مطالعه: هتل های 4 و 5 ستاره شهر مشهد مقدس) [ دوره30, شماره 95 - زمستان سال 1403]
  • ناظمی.شمس الدین تأثیراستراتژی‌های اکتشافی و پالایشی بر تصویر برند و تعهد مشتری به ‌واسطه‌ی عملکرد برند [ دوره24, شماره 68 - بهار سال 1397]
  • نجف بیگی.رضا آسیب‌شناسی انتخاب و پایداری اعضای هیات‌علمی در دانشگاه ‌آزاد اسلامی با رویکرد راهبردی [ دوره23, شماره 64 - بهار سال 1396]
  • نجفی.امیر مدل دستیابی تکنولوژی های پیشرفته حوزه IT مبتنی بر رویکرد داده بنیاد [ دوره25, شماره 72 - بهار سال 1398]
  • نجفی.امیر بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین بر خلاقیت و نوآوری سازمانی در دیوان محاسبات کشور و مدل‌سازی روابط بین آن‌ها مبتنی بر مدل معادلات ساختاری [ دوره21, شماره 58 - پاییز سال 1394]
  • نجفی.امیر تاثیر راهبرد های مدیریت دانش بر عملکرد مدیریت دانش در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران [ دوره22, شماره 60 - بهار سال 1395]
  • نژادایرانی.فرهاد تبیین الگوی راهبردی مدیریت کوتوله‎‌پروری در سازمان‌های دولتی ایران [ دوره28, شماره 84 - بهار سال 1401]
  • نژند فرد.متان سادات بخش بندی فروشگاه های زنجیره ای بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (مورد پژوهشی فروشگاه زنجیره‌ای آدان) [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]
  • نصراصفهانی.مهدی بسط الگویی مفهوم سایش اجتماعی و تعیین رابطه آن با چابکی سازمانی (مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور) [ دوره22, شماره 62 - پاییز سال 1395]
  • نصیرپور.کاظم شناسایی الگوی ذهنی شایستگی مدیران راهبردی (مورد مطالعه: سازمان بهزیستی خراسان رضوی) [ دوره28, شماره 84 - بهار سال 1401]
  • نطنزی.امیرمسعود الگوی ظرفیت سازی توسعه اخلاق حرفه‌ای درسازمان‌های دولتی فعال در بخش خدمات عمومی [ دوره29, شماره 91 - زمستان سال 1402]
  • نظری.محسن نقش شبکه‌سازی در حل مسائل راهبردی خوشه‌های کسب‌‏وکار طلا و توسعه اقتصاد منطقه‌ای [ دوره23, شماره 67 - زمستان سال 1396]
  • نعامی.عبداله بررسی مولفه های بازاریابی دیجیتال از منظر توسعه صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتل‌های جزیره کیش) [ دوره28, شماره 86 - پاییز سال 1401]
  • نعمانی صیقلان.علی مدل تدوین استراتژی تحقیق و توسعه درصنایع ساخت تجهیزات نیروگاهی با رویکرد تحقق اهداف کسب و کار [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]
  • نعمت نیا.رسول بررسی مدل RFM جهت نیازسنجی مشتریان بر مبنای چیدمان در بهینه سازی خط تولید با استفاده از الگوریتم ازدحام ذرات و خوشه بندی بهینه (KMeans-PSO) [ دوره30, شماره 94 - پاییز سال 1403]
  • نعمتی.فرشاد رابطه ساده و چندگانه بین برنامه‌های مدیریت منابع انسانی استراتژیک و توانمندسازی کارکنان [ دوره21, شماره 57 - تابستان سال 1394]
  • نقوی.حسین ارزیابی عملکرد شعب بانک انصار با رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره ANP و VIKOR [ دوره22, شماره 62 - پاییز سال 1395]
  • نگهداری.سعیده برآورد نیروی انسانی اداری مورد نیاز بر اساس روش زمان سنجی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز [ دوره23, شماره 64 - بهار سال 1396]
  • نوپور هولاری.علی تأثیر راهبرد‌های تولید بر اولویت‌های رقابتی و صادرات محصولات خودرویی تاکتیکی ویژه [ دوره28, شماره 87 - زمستان سال 1401]
  • نوربخش.پریوش طراحی و تعیین روایی و پایایی ابزار نوع‌شناسی استراتژی حمایتی مربیان در مدیریت ورزشی [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • نوربخش.سید کامران طراحی مدل دوجنبه ای وفاداری مشتریان بانکداری الکترونیک (رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد) [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • نوربخش.مهوش طراحی و تعیین روایی و پایایی ابزار نوع‌شناسی استراتژی حمایتی مربیان در مدیریت ورزشی [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • نوروزی مبارکه.علی طراحی مدل جاری سازی استراتژی در سازمان با رویکرد تلفیقی مبتنی بر شیوة نظریه پردازی داده بنیاد [ دوره25, شماره 73 - تابستان سال 1398]
  • نوروزی.مهناز طراحی الگوی مشارکت ذینفعان در توسعه کارآفرینی دانشگاهی در ایران (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره28, شماره 86 - پاییز سال 1401]
  • نوری نسب.محبوبه طراحی مدل دوجنبه ای وفاداری مشتریان بانکداری الکترونیک (رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد) [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • نوری.رامین الگوی همسویی استراتژی های تولید و بازاریابی در صنعت لوازم خانگی با رویکرد صنعت 4.0 [ دوره30, شماره 94 - پاییز سال 1403]
  • نیک پور.امین فراتحلیل مطالعات دولت الکترونیک در ارتقای شاخص های حکمرانی خوب [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • نیک قلب.هادی نظارت اثربخش بر فرآیند اعتبارات بنا به چارچوب حاکمیت شرکتی در بانک ملی [ دوره29, شماره 91 - زمستان سال 1402]
  • نیک کار.امیر مدل رهبری مشارکتی استراتژیک در شرکت های دانش بنیان تولیدی [ دوره26, شماره 79 - زمستان سال 1399]
  • نیکو.حسین بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر هزینه ها ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد) [ دوره23, شماره 65 - تابستان سال 1396]
  • نیلی پور طباطبائی.سید اکبر طراحی الگویی راهبردی برای مدیریت بحران در صنعت پتروشیمی [ دوره22, شماره 61 - تابستان سال 1395]