نادری بنی.محمود
بررسی تأثیر رهبری اخلاقی بر رفتارهای داوطلبانه کارکنان اداره جهاد کشاورزی استان اصفهان
[
دوره23,
شماره
67
- زمستانسال
1396]
ناصحی فر.وحید
طراحی الگوی تابآوری کسبوکارهای کوچک و متوسط در شرایط بحران: رویکرد آمیخته
[
دوره28,
شماره
85
- تابستانسال
1401]
ناطق گلستان.احمد
تاثیر استراتژی های پیشگیرانه کاهش ریسک بر عملکرد شرکت از طریق عملکرد مدیریت ریسک زنجیره تامین با نقش میانجی فرهنگ مدیریت ریسک (مورد مطالعه: هتل های 4 و 5 ستاره شهر مشهد مقدس)
[
دوره30,
شماره
95
- زمستانسال
1403]
ناظمی.شمس الدین
تأثیراستراتژیهای اکتشافی و پالایشی بر تصویر برند و تعهد مشتری به واسطهی عملکرد برند
[
دوره24,
شماره
68
- بهارسال
1397]
نجف بیگی.رضا
آسیبشناسی انتخاب و پایداری اعضای هیاتعلمی در دانشگاه آزاد اسلامی با رویکرد راهبردی
[
دوره23,
شماره
64
- بهارسال
1396]
نجفی.امیر
مدل دستیابی تکنولوژی های پیشرفته حوزه IT مبتنی بر رویکرد داده بنیاد
[
دوره25,
شماره
72
- بهارسال
1398]
نجفی.امیر
بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین بر خلاقیت و نوآوری سازمانی در دیوان محاسبات کشور و مدلسازی روابط بین آنها مبتنی بر مدل معادلات ساختاری
[
دوره21,
شماره
58
- پاییزسال
1394]
نجفی.امیر
تاثیر راهبرد های مدیریت دانش بر عملکرد مدیریت دانش در شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران
[
دوره22,
شماره
60
- بهارسال
1395]
نژادایرانی.فرهاد
تبیین الگوی راهبردی مدیریت کوتولهپروری در سازمانهای دولتی ایران
[
دوره28,
شماره
84
- بهارسال
1401]
نژند فرد.متان سادات
بخش بندی فروشگاه های زنجیره ای بر مبنای مزایای مورد انتظار مشتریان (مورد پژوهشی فروشگاه زنجیرهای آدان)
[
دوره22,
شماره
61
- تابستانسال
1395]
نصراصفهانی.مهدی
بسط الگویی مفهوم سایش اجتماعی و تعیین رابطه آن با چابکی سازمانی (مورد مطالعه: سازمان بهزیستی کشور)
[
دوره22,
شماره
62
- پاییزسال
1395]
نطنزی.امیرمسعود
الگوی ظرفیت سازی توسعه اخلاق حرفهای درسازمانهای دولتی فعال در بخش خدمات عمومی
[
دوره29,
شماره
91
- زمستانسال
1402]
نظری.محسن
نقش شبکهسازی در حل مسائل راهبردی خوشههای کسبوکار طلا و توسعه اقتصاد منطقهای
[
دوره23,
شماره
67
- زمستانسال
1396]
نعامی.عبداله
بررسی مولفه های بازاریابی دیجیتال از منظر توسعه صنعت گردشگری (مورد مطالعه: هتلهای جزیره کیش)
[
دوره28,
شماره
86
- پاییزسال
1401]
نعمانی صیقلان.علی
مدل تدوین استراتژی تحقیق و توسعه درصنایع ساخت تجهیزات نیروگاهی با رویکرد تحقق اهداف کسب و کار
[
دوره26,
شماره
76
- بهارسال
1399]
نعمت نیا.رسول
بررسی مدل RFM جهت نیازسنجی مشتریان بر مبنای چیدمان در بهینه سازی خط تولید با استفاده از الگوریتم ازدحام ذرات و خوشه بندی بهینه (KMeans-PSO)
[
دوره30,
شماره
94
- پاییزسال
1403]
نعمتی.فرشاد
رابطه ساده و چندگانه بین برنامههای مدیریت منابع انسانی استراتژیک و توانمندسازی کارکنان
[
دوره21,
شماره
57
- تابستانسال
1394]
نقوی.حسین
ارزیابی عملکرد شعب بانک انصار با رویکرد کارت امتیازی متوازن و تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره ANP و VIKOR
[
دوره22,
شماره
62
- پاییزسال
1395]
نگهداری.سعیده
برآورد نیروی انسانی اداری مورد نیاز بر اساس روش زمان سنجی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز
[
دوره23,
شماره
64
- بهارسال
1396]
نوپور هولاری.علی
تأثیر راهبردهای تولید بر اولویتهای رقابتی و صادرات محصولات خودرویی تاکتیکی ویژه
[
دوره28,
شماره
87
- زمستانسال
1401]
نوربخش.پریوش
طراحی و تعیین روایی و پایایی ابزار نوعشناسی استراتژی حمایتی مربیان در مدیریت ورزشی
[
دوره26,
شماره
77
- تابستانسال
1399]
نوربخش.سید کامران
طراحی مدل دوجنبه ای وفاداری مشتریان بانکداری الکترونیک (رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد)
[
دوره29,
شماره
89
- تابستانسال
1402]
نوربخش.مهوش
طراحی و تعیین روایی و پایایی ابزار نوعشناسی استراتژی حمایتی مربیان در مدیریت ورزشی
[
دوره26,
شماره
77
- تابستانسال
1399]
نوروزی مبارکه.علی
طراحی مدل جاری سازی استراتژی در سازمان با رویکرد تلفیقی مبتنی بر شیوة نظریه پردازی داده بنیاد
[
دوره25,
شماره
73
- تابستانسال
1398]
نوروزی.مهناز
طراحی الگوی مشارکت ذینفعان در توسعه کارآفرینی دانشگاهی در ایران (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی)
[
دوره28,
شماره
86
- پاییزسال
1401]
نوری نسب.محبوبه
طراحی مدل دوجنبه ای وفاداری مشتریان بانکداری الکترونیک (رویکرد کیفی مبتنی بر تئوری داده بنیاد)
[
دوره29,
شماره
89
- تابستانسال
1402]
نوری.رامین
الگوی همسویی استراتژی های تولید و بازاریابی در صنعت لوازم خانگی با رویکرد صنعت 4.0
[
دوره30,
شماره
94
- پاییزسال
1403]
نیک پور.امین
فراتحلیل مطالعات دولت الکترونیک در ارتقای شاخص های حکمرانی خوب
[
دوره29,
شماره
89
- تابستانسال
1402]
نیک قلب.هادی
نظارت اثربخش بر فرآیند اعتبارات بنا به چارچوب حاکمیت شرکتی در بانک ملی
[
دوره29,
شماره
91
- زمستانسال
1402]
نیک کار.امیر
مدل رهبری مشارکتی استراتژیک در شرکت های دانش بنیان تولیدی
[
دوره26,
شماره
79
- زمستانسال
1399]
نیکو.حسین
بررسی تأثیر کیفیت خدمات درک شده بر وفاداری مشتری به واسطه ی تصویر ذهنی شرکت و رضایت مشتری با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر هزینه ها ی جابجایی (مورد مطالعه: شعب بانک سینا در مشهد)
[
دوره23,
شماره
65
- تابستانسال
1396]
نیلی پور طباطبائی.سید اکبر
طراحی الگویی راهبردی برای مدیریت بحران در صنعت پتروشیمی
[
دوره22,
شماره
61
- تابستانسال
1395]