خ

  • خادمی.مریم بررسی مدل RFM جهت نیازسنجی مشتریان بر مبنای چیدمان در بهینه سازی خط تولید با استفاده از الگوریتم ازدحام ذرات و خوشه بندی بهینه (KMeans-PSO) [ دوره30, شماره 94 - پاییز سال 1403]
  • خاشعی.وحید الگوی راهبردی بازاریابی مبتنی بر ارزش های پیشنهادی برنامه های کاربردی مذهبی تلفن همراه [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • خاشعی.وحید طراحی مدل کنترل راهبردی در صنعت بانکرینگ [ دوره25, شماره 73 - تابستان سال 1398]
  • خان‌زاده.حامد تأثیر راهبرد‌های تولید بر اولویت‌های رقابتی و صادرات محصولات خودرویی تاکتیکی ویژه [ دوره28, شماره 87 - زمستان سال 1401]
  • خانی.ناصر نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمان‌های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در شهرک صنعتی شهرستان خرم آباد) [ دوره23, شماره 66 - پاییز سال 1396]
  • خحمیدی زاده.علی طراحی سیستم ، تحلیل نهادی و ترسیم نگاشت نهادی نظام بانکی با استفاده از مدل سیستم های مانا [ دوره29, شماره 90 - پاییز سال 1402]
  • خداداد حسینی.سید حمید شناسایی و مفهوم پردازی قابلیت‌های پویا به منظور سازگاری مدل کسب‌وکار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • خداداد حسینی.سید حمید مدیریت راهبردی پرتفولیوی کسب وکارها شکل گیری دوسوتوانی در سطح شرکتهای هلدینگ [ دوره23, شماره 65 - تابستان سال 1396]
  • خداداد حسینی.سید حمید ارائه مدل اقتضایی تحلیل پرتفولیوی کسب و کارها در شرکت‌های هلدینگ [ دوره25, شماره 74 - پاییز سال 1398]
  • خدادادی دیدانی.حمیدرضا طراحی مدل پیاده‌سازی هم پیمانی راهبردی در سازمان‌های مشتری محور به روش آمیخته اکتشافی (مطالعه موردی: بانک سامان) [ دوره27, شماره 83 - زمستان سال 1400]
  • خردیار.سینا بررسی و شناسایی مؤلفه‌های تأثیرگذار بر زنجیره تأمین پایدار از دیدگاه مالی با رویکرد متدولوژی سیستم‌های نرم(SSM): مطالعه موردی شرکت لبنی پگاه گیلان [ دوره28, شماره 86 - پاییز سال 1401]
  • خسروی لقب.زهره بررسی انتقال فناوری به عنوان انگیزه ورود به اتحاد راهبردی فناورانه بین المللی در صنعت نفت [ دوره23, شماره 67 - زمستان سال 1396]
  • خسروی لقب.زهره بررسی نقش استراتژی برد – برد مدیریت تعارض و هوش‌‌ معنوی بر ادراک‌کارکنان از عدالت سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان اداره‌ی بنادر و دریانوردی بوشهر) [ دوره21, شماره 58 - پاییز سال 1394]
  • خلفی.امیر کارآفرینی رسانه‌ای در سازمان‌های صنعتی : باشگاه مشتریان به عنوان پلتفرم درگیرسازی مخاطب [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]
  • خلیفه.سید نعمت طراحی و تعیین روایی و پایایی ابزار نوع‌شناسی استراتژی حمایتی مربیان در مدیریت ورزشی [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • خلیل نژاد.شهرام تأثیر استراتژی های یادگیری بر توسعه محصول جدید با نقش تعدیلگری جهت گیری استراتژیک و قابلیت های شناختی [ دوره24, شماره 69 - تابستان سال 1397]
  • خلیلی شورینی.سهراب بررسی رابطه بین همسویی استراتژی فناوری اطلاعات و کسب و کار و عملکرد مالی سازمان [ دوره25, شماره 74 - پاییز سال 1398]
  • خمسه.عباس مدل تدوین استراتژی تحقیق و توسعه درصنایع ساخت تجهیزات نیروگاهی با رویکرد تحقق اهداف کسب و کار [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]
  • خمسه.عباس تاثیر فرآیند و محتوای استراتژی بر چابکی و عملکرد سازمانی: نقش میانجی همسویی استراتژیک [ دوره26, شماره 78 - پاییز سال 1399]
  • خمسه.عباس مدل راهبردی اکوسیستم تجاری‌سازی پژوهش‌های موسسات تحقیقات کشاورزی [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]
  • خمسه.عباس ارائه مدل راهبردی بکارگیری ‌فناوری‌های نوین در صنعت رسانه با رویکرد سیستم استنتاج فازی [ دوره30, شماره 93 - تابستان سال 1403]
  • خواجه ئیان.داتیس ارزیابی عوامل انگیزاننده کلیک کاربران بر تبلیغات بنری در رسانه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: آگهی‌های پوشاک در اینستاگرام) [ دوره29, شماره 89 - تابستان سال 1402]
  • خواجه ئیان.داتیس کارآفرینی خانوادگی: یک مطالعه مورد کاوی برای تبیین نقش فرزندان در رقابت‌پذیری کسب‌وکارهای خانوادگی [ دوره30, شماره 92 - بهار سال 1403]
  • خواجه ئیان.داتیس کارآفرینی رسانه‌ای در سازمان‌های صنعتی : باشگاه مشتریان به عنوان پلتفرم درگیرسازی مخاطب [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]
  • خوبرو.محمدتقی مدل سازی و تدوین خط مشی دومنظوره سازی صنعت دفاعی: رویکردی آمیخته [ دوره24, شماره 70 - پاییز سال 1397]