خادمی.مریم
بررسی مدل RFM جهت نیازسنجی مشتریان بر مبنای چیدمان در بهینه سازی خط تولید با استفاده از الگوریتم ازدحام ذرات و خوشه بندی بهینه (KMeans-PSO)
[
دوره30,
شماره
94
- پاییزسال
1403]
خاشعی.وحید
الگوی راهبردی بازاریابی مبتنی بر ارزش های پیشنهادی برنامه های کاربردی مذهبی تلفن همراه
[
دوره29,
شماره
89
- تابستانسال
1402]
خاشعی.وحید
طراحی مدل کنترل راهبردی در صنعت بانکرینگ
[
دوره25,
شماره
73
- تابستانسال
1398]
خانزاده.حامد
تأثیر راهبردهای تولید بر اولویتهای رقابتی و صادرات محصولات خودرویی تاکتیکی ویژه
[
دوره28,
شماره
87
- زمستانسال
1401]
خانی.ناصر
نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمانهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی شهرستان خرم آباد)
[
دوره23,
شماره
66
- پاییزسال
1396]
خحمیدی زاده.علی
طراحی سیستم ، تحلیل نهادی و ترسیم نگاشت نهادی نظام بانکی با استفاده از مدل سیستم های مانا
[
دوره29,
شماره
90
- پاییزسال
1402]
خداداد حسینی.سید حمید
شناسایی و مفهوم پردازی قابلیتهای پویا به منظور سازگاری مدل کسبوکار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات
[
دوره26,
شماره
77
- تابستانسال
1399]
خداداد حسینی.سید حمید
مدیریت راهبردی پرتفولیوی کسب وکارها شکل گیری دوسوتوانی در سطح شرکتهای هلدینگ
[
دوره23,
شماره
65
- تابستانسال
1396]
خداداد حسینی.سید حمید
ارائه مدل اقتضایی تحلیل پرتفولیوی کسب و کارها در شرکتهای هلدینگ
[
دوره25,
شماره
74
- پاییزسال
1398]
خدادادی دیدانی.حمیدرضا
طراحی مدل پیادهسازی هم پیمانی راهبردی در سازمانهای مشتری محور به روش آمیخته اکتشافی (مطالعه موردی: بانک سامان)
[
دوره27,
شماره
83
- زمستانسال
1400]
خردیار.سینا
بررسی و شناسایی مؤلفههای تأثیرگذار بر زنجیره تأمین پایدار از دیدگاه مالی با رویکرد متدولوژی سیستمهای نرم(SSM): مطالعه موردی شرکت لبنی پگاه گیلان
[
دوره28,
شماره
86
- پاییزسال
1401]
خسروی لقب.زهره
بررسی انتقال فناوری به عنوان انگیزه ورود به اتحاد راهبردی فناورانه بین المللی در صنعت نفت
[
دوره23,
شماره
67
- زمستانسال
1396]
خسروی لقب.زهره
بررسی نقش استراتژی برد – برد مدیریت تعارض و هوش معنوی بر ادراککارکنان از عدالت سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان ادارهی بنادر و دریانوردی بوشهر)
[
دوره21,
شماره
58
- پاییزسال
1394]
خلفی.امیر
کارآفرینی رسانهای در سازمانهای صنعتی : باشگاه مشتریان به عنوان پلتفرم درگیرسازی مخاطب
[
دوره26,
شماره
76
- بهارسال
1399]
خلیفه.سید نعمت
طراحی و تعیین روایی و پایایی ابزار نوعشناسی استراتژی حمایتی مربیان در مدیریت ورزشی
[
دوره26,
شماره
77
- تابستانسال
1399]
خلیل نژاد.شهرام
تأثیر استراتژی های یادگیری بر توسعه محصول جدید با نقش تعدیلگری جهت گیری استراتژیک و قابلیت های شناختی
[
دوره24,
شماره
69
- تابستانسال
1397]
خلیلی شورینی.سهراب
بررسی رابطه بین همسویی استراتژی فناوری اطلاعات و کسب و کار و عملکرد مالی سازمان
[
دوره25,
شماره
74
- پاییزسال
1398]
خمسه.عباس
مدل تدوین استراتژی تحقیق و توسعه درصنایع ساخت تجهیزات نیروگاهی با رویکرد تحقق اهداف کسب و کار
[
دوره26,
شماره
76
- بهارسال
1399]
خمسه.عباس
تاثیر فرآیند و محتوای استراتژی بر چابکی و عملکرد سازمانی: نقش میانجی همسویی استراتژیک
[
دوره26,
شماره
78
- پاییزسال
1399]