خ

  • خداداد حسینی.سید حمید شناسایی و مفهوم پردازی قابلیت‌های پویا به منظور سازگاری مدل کسب‌وکار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • خلفی.امیر کارآفرینی رسانه‌ای در سازمان‌های صنعتی : باشگاه مشتریان به عنوان پلتفرم درگیرسازی مخاطب [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]
  • خلیفه.سید نعمت طراحی و تعیین روایی و پایایی ابزار نوع‌شناسی استراتژی حمایتی مربیان در مدیریت ورزشی [ دوره26, شماره 77 - تابستان سال 1399]
  • خمسه.عباس تاثیر فرآیند و محتوای استراتژی بر چابکی و عملکرد سازمانی: نقش میانجی همسویی استراتژیک [ دوره26, شماره 78 - پاییز سال 1399]
  • خمسه.عباس مدل تدوین استراتژی تحقیق و توسعه درصنایع ساخت تجهیزات نیروگاهی با رویکرد تحقق اهداف کسب و کار [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]
  • خواجه ئیان.داتیس کارآفرینی رسانه‌ای در سازمان‌های صنعتی : باشگاه مشتریان به عنوان پلتفرم درگیرسازی مخاطب [ دوره26, شماره 76 - بهار سال 1399]