خداداد حسینی.سید حمید
شناسایی و مفهوم پردازی قابلیتهای پویا به منظور سازگاری مدل کسبوکار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات
[
دوره26,
شماره
77
- تابستانسال
1399]
خلفی.امیر
کارآفرینی رسانهای در سازمانهای صنعتی : باشگاه مشتریان به عنوان پلتفرم درگیرسازی مخاطب
[
دوره26,
شماره
76
- بهارسال
1399]
خلیفه.سید نعمت
طراحی و تعیین روایی و پایایی ابزار نوعشناسی استراتژی حمایتی مربیان در مدیریت ورزشی
[
دوره26,
شماره
77
- تابستانسال
1399]
خمسه.عباس
تاثیر فرآیند و محتوای استراتژی بر چابکی و عملکرد سازمانی: نقش میانجی همسویی استراتژیک
[
دوره26,
شماره
78
- پاییزسال
1399]
خمسه.عباس
مدل تدوین استراتژی تحقیق و توسعه درصنایع ساخت تجهیزات نیروگاهی با رویکرد تحقق اهداف کسب و کار
[
دوره26,
شماره
76
- بهارسال
1399]
خواجه ئیان.داتیس
کارآفرینی رسانهای در سازمانهای صنعتی : باشگاه مشتریان به عنوان پلتفرم درگیرسازی مخاطب
[
دوره26,
شماره
76
- بهارسال
1399]