آ

  • آقا گل زاده سیلاخور.غلامحسین مدلسازی ساختاری تفسیری شاخص های فضیلت سازمانی بر مبنای مسئولیت اجتماعی در شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]
  • آقایاری.ویدا ارائه مدل ارزيابي خط مشي هاي منابع انسانی بخش دولتي در زمينه جذب و استخدام [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]
  • آندرواژ.لیلا شاخص‌ها و مؤلفه‌های مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت راهبردی فرآیند بازاریابی [ دوره31, شماره 96 - بهار سال 1404]