آقا گل زاده سیلاخور.غلامحسین
مدلسازی ساختاری تفسیری شاخص های فضیلت سازمانی بر مبنای مسئولیت اجتماعی در شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
آقایاری.ویدا
ارائه مدل ارزيابي خط مشي هاي منابع انسانی بخش دولتي در زمينه جذب و استخدام
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]
آندرواژ.لیلا
شاخصها و مؤلفههای مدل بازاریابی اجتماعی مبتنی بر نگرش مشتریان به برند: رویکردی نوین در مدیریت راهبردی فرآیند بازاریابی
[
دوره31,
شماره
96
- بهارسال
1404]