ماستری فراهانی.محمد
طراحی مدل پیش بینی پتانسیل فروش فیلم های سینمایی ایران (رویکرد داده محور) به منظور تعیین استراتژی ورود به بازار
[
دوره28,
شماره
85
- تابستانسال
1401]
محموزاده.مرتضی
ارائه مدل علی ارتقاء تاب آوری جامعه با رویکرد تحلیل تم و مدلسازی ساختاری- تفسیری در کلانشهر تبریز
[
دوره28,
شماره
87
- زمستانسال
1401]
مدنی.سید مرتضی
تأثیر راهبردهای تولید بر اولویتهای رقابتی و صادرات محصولات خودرویی تاکتیکی ویژه
[
دوره28,
شماره
87
- زمستانسال
1401]
مرجانی.امیربابک
ارائه مدل بهره وری پایدار در توسعه وبهبود مدیریت راهبردی منابع انسانی (مطالعه موردی: بانک مسکن)
[
دوره28,
شماره
85
- تابستانسال
1401]
معتدل.محمدرضا
مدل سازی و تحلیل دینامیکی عوامل مؤثر بر کیفیت داده پورتال دانشگاهی با رویکرد تلفیقی پویایی سیستم و تکنیک گسترش عملکرد کیفیت
[
دوره28,
شماره
87
- زمستانسال
1401]
منجم.سارا
ارائه مدل ارزش آفرینی شرکت های کوچک و متوسط پذیرفته شده دربورس اوراق بهادارتهران مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره28,
شماره
84
- بهارسال
1401]
موحد نسب.سعید
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای ارتقاء سواد رسانهای دانشجویان در فضای مجازی بر اساس الگوی آمیخته بازاریابی اجتماعی
[
دوره28,
شماره
87
- زمستانسال
1401]
موسی خانی.مرتضی
طراحی الگوی مشارکت ذینفعان در توسعه کارآفرینی دانشگاهی در ایران (مورد مطالعه: دانشگاه آزاد اسلامی)
[
دوره28,
شماره
86
- پاییزسال
1401]
موغلی.علیرضا
طراحی و تبیین مدل راهبردی سازمان کامیاب
[
دوره28,
شماره
84
- بهارسال
1401]
میرزایی.رامیار
مدل خلق ارزش استراتژیک از طریق تعاملات اجتماعی در سازمان های پروژه محور
[
دوره28,
شماره
86
- پاییزسال
1401]