محقر.علی
شناسایی و ارزیابی عوامل کلیدی موثر بر آینده بانکداری با تمرکز بر بلاکچین با رویکرد فازی
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]
معتمد.محمدجواد
فهم تمایل به خطمشیگذاری عمومی در ساختار تئوری انگیزه خدمت عمومی مبتنی بر نهجالبلاغه
[
دوره30,
شماره
94
- پاییزسال
1403]
مقدم نژاد.مهرشاد
توسعه راهبردهای آمیخته بازاریابی اجتماعی برای ترغیب مردم به وقف در بخش آموزش عالی: رویکرد نظریه برخاسته از داده ها
[
دوره30,
شماره
92
- بهارسال
1403]
ملکی.محمدحسن
شناسایی و ارزیابی عوامل کلیدی موثر بر آینده بانکداری با تمرکز بر بلاکچین با رویکرد فازی
[
دوره30,
شماره
93
- تابستانسال
1403]