• معلومات عنا
  • خدمات
    • باحثون
    • للمؤلفين
    • رئیس التحرير
    • للمحررين
    • الحکم
    • للحَکَم
  • قائمة المجلات
  • طلب
  • اتصل بنا
  • الصفحة الرئيسية
  • معلومات عنا
  • اتصل بنا
  • تسجيل
  • دخول
  • طلب
البحث المتقدم
  • الصفحة الرئيسية
  • علی اکبر فرهنگی

    فهرس المقالات علی اکبر فرهنگی


  • المقاله

    1 - ارتباطات سازمانی در جامعه اطلاعاتی: اثربخشی تکنولوژی‌های نوین ارتباطات و اطلاعات در کارآیی ارتباطاات سازمانی (در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران)
    علی اکبر فرهنگی وحیده ترزمی نژاد
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 78 , السنة 19 , پاییز 1387

  • المقاله

    2 - آینده مدیریت رسانه و مدیریت رسانه‌های آینده
    علی اکبر فرهنگی عطاءاله ابطحی
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 99 , السنة 24 , پاییز 1392

  • المقاله

    3 - آینده مدیریت رسانه و مدیریت رسانه های آینده
    علی اکبر فرهنگی عطاءاله ابطحی
    آینده پژوهی مدیریت , العدد 2 , السنة 223 , بهار 1392

  • المقاله

    4 - تحلیل گفتمان انتقادی فیلم مرد پولادین با تکیه بر مباحث متافیزیکی پاردایم ترنس مدرنیسم
    مهدی یعقوبی علی اکبر فرهنگی سید جمال الدین طبیبی
    مطالعات رسانه ای , العدد 1 , السنة 13 , بهار 1397

  • المقاله

    5 - نقش برنامه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران در کاهش فقر انسانی
    میثم سام بند علی اکبر فرهنگی جمشید صالحی صدقیانی محمدرضا قائدی
    مطالعات رسانه ای , العدد 5 , السنة 15 , زمستان 1399

  • المقاله

    6 - تأثیر شبکه‌های اجتماعی در مهارت‌های کارآفرینی و توسعه ملی (مطالعه موردی: مدیران استارت آپ‌های ایرانی)
    الهام اعتمادی نسب افسانه مظفری علی اکبر فرهنگی
    مطالعات رسانه ای , العدد 1 , السنة 16 , بهار 1400

  • المقاله

    7 - الگوی نظارت شرعی بر تبلیغات رسانه ها
    رضا راضی افسانه مظفری علی اکبر فرهنگی
    مطالعات رسانه ای , العدد 43 , السنة 13 , زمستان 1397

  • المقاله

    8 - نوآوری در برندسازی روزنامه‌ها و ارزش‌آفرینی مطلوب در کشور
    حسن کربلایی حاجی اوغلی علی اکبر فرهنگی محمد سلطانی فر علی دلاور علی گرانمایه پور
    مطالعات رسانه ای , العدد 43 , السنة 13 , زمستان 1397

  • المقاله

    9 - طراحی مدل تقاضای شبکه های اجتماعی در ارتباطات میان فردی کاربران ایرانی
    احمد قیومی علی اکبر فرهنگی حمیدرضا حسینی دانا
    مطالعات رسانه ای , العدد 4 , السنة 14 , پاییز 1398

  • المقاله

    10 - اینستاگرام در تجربه زیسته کاربرانش
    10.30495/mediastudies.2022.53554.1306
    بهزاد کریمی علی دلاور علی اکبر فرهنگی
    مطالعات رسانه ای , العدد 5 , السنة 16 , زمستان 1400

  • المقاله

    11 - طراحی الگوی تاثیر رسانه‌های سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه
    10.30495/mediastudies.2022.63960.1418
    علی آدوسی علی اکبر فرهنگی طهمورث حسنقلی پور رضا نجف بیگی
    مطالعات رسانه ای , العدد 4 , السنة 16 , پاییز 1400

  • المقاله

    12 - شناسایی نقش پیشرفت فناوری‌های حوزه رسانه در اقتصاد
    مرتضی کارآموزیان علی اکبر فرهنگی حسین اسلامی
    مطالعات رسانه ای , العدد 4 , السنة 15 , پاییز 1399

  • المقاله

    13 - نقش رسانۀ ملی در تغییر فرهنگ کارآفرینی در ایران امروز
    علی اصغر رحمتی علی اکبر فرهنگی
    مطالعات رسانه ای , العدد 1 , السنة 12 , پاییز 1396

  • المقاله

    14 - نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند
    بابک فربودنیا علی اکبر فرهنگی محمد سلطانی فر
    مطالعات رسانه ای , العدد 2 , السنة 11 , زمستان 1395

  • المقاله

    15 - ارتباط از نگاه مولوی – خودشناسی حلقه گمشده ارتباطات
    زینب محمودیان علی اکبر فرهنگی سید وحید عقیلی
    مطالعات رسانه ای , العدد 1 , السنة 6 , بهار 1390

  • المقاله

    16 - لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی
    علی اکبر فرهنگی بیتا شاه منصوری
    مطالعات رسانه ای , العدد 1 , السنة 7 , بهار 1391

  • المقاله

    17 - طراحی مدل شایستگی مدیریت رسانه‌ای
    زیبا امیرخانی علی اکبر فرهنگی افسانه مظفری
    مطالعات رسانه ای , العدد 3 , السنة 10 , پاییز 1394

  • المقاله

    18 - سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران
    علی اکبر فرهنگی طهمورث حسنقلی پور بهارک ناطقی پور
    مطالعات رسانه ای , العدد 4 , السنة 8 , پاییز 1392

  • المقاله

    19 - رسانه‌های اجتماعی و مدیریت ارائه خدمات بانکی به نسل دیجیتال با رویکرد نظریه استفاده و رضایت‌مندی
    علیاکبر فرهنگی مجید حیدری
    مطالعات رسانه ای , العدد 5 , السنة 9 , زمستان 1393

  • المقاله

    20 - دیپلماسی دیجیتال و روابط میان دولت ها در جوامع معاصر
    علی اکبر فرهنگی علیرضا قرائتی حسن کربلایی حاجی اوغلی
    مطالعات رسانه ای , العدد 24 , السنة 9 , بهار 1393

  • المقاله

    21 - بررسی میزان و علل بهره مندی مخاطبان قائم شهری از تلویزیون های ماهواره ای
    مهرداد متانی علی اکبر فرهنگی
    مطالعات رسانه ای , العدد 25 , السنة 9 , تابستان 1393

  • المقاله

    22 - از رئالیسم تا مدرنیسم ، انبوه انسان تنها در رمان های معاصر فارسی با تکیه بر ارتباطات انسانی
    مهناز رونقی نوتاش علی اکبر فرهنگی
    مطالعات رسانه ای , العدد 1 , السنة 6 , بهار 1390

  • المقاله

    23 - مدیریت نهادی سازی از طریق تلویزیون
    رضا نجف بیگی آرین قلی پور علی اکبر فرهنگی جاوید ایمانی
    مطالعات رسانه ای , العدد 5 , السنة 8 , زمستان 1392

  • المقاله

    24 - بررسی نقش ارتباطات کلامی در ایجاد انگیزه بعنوان عاملی تاثیرگذار بر مدل تعالی سازمانی : EFQM
    علی اکبر فرهنگی عطیه رحیمی
    مطالعات رسانه ای , العدد 4 , السنة 7 , پاییز 1391

  • المقاله

    25 - The Comparative Survey of Cyberspace Role in Political Development from Student’s Viewpoint of Islamic Azad and National University of Tehran
    Neda Mohammadpour Khabazi Mohammad Soltanifar Ali Akbar Farhangi Sara Mohammadpour
    Iranian Sociological Review , العدد 37 , السنة 10 , تابستان 2020

  • المقاله

    26 - Social Control of Trolling and Flaming Behaviors among Iranian Users: A Non-Recursive Model
    Shalaleh Meraji Oskuie Kamran Mohamadkhani Ali Delavar Ali Akbar Farhangi
    Iranian Sociological Review , العدد 41 , السنة 11 , تابستان 2021

  • المقاله

    27 - ارزش‌گذاری‌ رسانه‌ای در پوشش اخبار سلامت: مورد مطالعه پاندمی کووید- ۱۹
    10.30495/jhm.2022.64064.10999
    فریبا جعفری اکبر نصراللهی کاسمانی علی اکبر فرهنگی علی دلاور
    مدیریت بهداشت و درمان , العدد 41 , السنة 12 , پاییز 1400

  • المقاله

    28 - عوامل موثر بر تفکر استراتژیک
    علی اکبر فرهنگی محمود دهقان نیری
    مدیریت بازاریابی , العدد 9 , السنة 5 , پاییز 1389

  • المقاله

    29 - بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری
    علی اکبر فرهنگی امیر اخلاصی پدرام طلوعی
    مدیریت بازاریابی , العدد 6 , السنة 4 , بهار 1388

  • المقاله

    30 - بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری
    علی اکبر فرهنگی امیر اخلاصی پدرام طلوعی
    مدیریت بازاریابی , العدد 7 , السنة 4 , پاییز 1388

  • المقاله

    31 - طراحی الگوی انتخاب بازارهای هدف صادراتی برای محصولات سینمایی کشور
    علی اکبر فرهنگی طهمورث حسنقلی پور افسانه مظفری احتشام رشیدی
    مدیریت بازاریابی , العدد 16 , السنة 7 , پاییز 1391

  • المقاله

    32 - تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا)
    علی اکبر فرهنگی راضیه عابدینی
    مدیریت بازاریابی , العدد 26 , السنة 10 , بهار 1394

  • المقاله

    33 - بررسی تاثیر شایعات اقتصادی در شبکه اجتماعی تلگرام بر روند توسعه ملی
    10.30495/jisds.2007.21304
    شهرام جرجانی افسانه مظفری علی اکبر فرهنگی
    مطالعات توسعه اجتماعی ایران , العدد 5 , السنة 0 , زمستان 1386

  • المقاله

    34 - مطالعه تاثیر رسانه های نوین ارتباطی در مهارت های کارآفرینی و توسعه ملی با تاکید بر نقش استارت آپ ها
    10.30495/jisds.2022.58084.11422
    الهام اعتمادی نسب افسانه مظفری علی اکبر فرهنگی
    مطالعات توسعه اجتماعی ایران , العدد 5 , السنة 14 , زمستان 1400

  • المقاله

    35 - ارائه الگوی مناسب تبلیغات اثربخش شرکت های دارای واحد طراحی صنعتی
    sara saffari Hasan Sadeghi Naeini Ata Allah Abtahi Seyed Jamaleddin Tabibi Ali Akbar Farhangi
    مدیریت راهبردی در سیستم های صنعتی (مدیریت صنعتی سابق) , العدد 5 , السنة 14 , زمستان 2020

  • المقاله

    36 - بررسی رابطه میان الگوی مصرف موبایل و احساس "بی موبایل هراسی " در میان کاربران تلفن همراه کلانشهر تهران
    سعید عسکری علی دلاور علی اکبر فرهنگی
    ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , العدد 1 , السنة 6 , بهار 1396

  • المقاله

    37 - ارائه الگوی برندسازی از دید مخاطب در رسانه خلاق (مورد مطالعه: ورزش سه) ‏
    مهدی شاملو علی اکبر فرهنگی افسانه مظفری طهمورث شیری
    ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , العدد 5 , السنة 8 , زمستان 1397

  • المقاله

    38 - طراحی و ارائه مدل تأثیرگذاری برنامه های خلاق رسانه ملی بر توسعه فرهنگ مالیاتی
    غلامرضا قبله ای علی اکبر فرهنگی عبدالرضا سبحانی
    ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , العدد 4 , السنة 12 , پاییز 1401

  • المقاله

    39 - بررسی تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک در افزایش منابع بانک ملت استان لرستان
    علی اکبر فرهنگی حمیدرضا بهرامی حمزه زارع علمی
    مدیریت توسعه و تحول , العدد 2 , السنة 7 , تابستان 1394

  • المقاله

    40 - طراحی الگوی نقش شبکه‌های اجتماعی در ایجاد تحول اجتماعی جوانان
    رضا داودی محمد سلطانی فر علی اکبر فرهنگی
    فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی , العدد 2 , السنة 7 , تابستان 1396

  • المقاله

    41 - طراحی الگوی تبلیغاتی اینستاگرام برای توسعه گردشگری فرهنگی در استان تهران
    https://doi.org/10.82545/uf.2024.1025323
    سمیه گرجی دوز علی اکبر فرهنگی علیرضا ابراهیم پور
    آینده پژوهی شهری , العدد 13 , السنة 4 , تابستان 1403

  • المقاله

    42 - ارائه مدلی به منظور ارزیابی عوامل مؤثربراثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک رفاه بارویکرد مدلسازی معادلات ساختاری در جامعه
    کورش سعیدی علی اکبر فرهنگی محمد سلطانی فر
    تغییرات اجتماعی-فرهنگی , العدد 1 , السنة 14 , بهار 1396

  • المقاله

    43 - الگوی تعاملی استراتژی های ارتباطات سازمانی و استراتژی های منابع انسانی با عملکرد (مورد مطالعه: واحدهای پژوهشی دارای مجوز از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری)
    20.1001.1.22285067.1396.23.64.4.3
    فاطمه السادات اعرابی علی اکبر فرهنگی سیدرضا سیدجوادین
    پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 1 , السنة 23 , بهار 1396

  • المقاله

    44 - ابزارسازی برای سنجش عوامل موثر بر کنترل اجتماعی حریم شکنی های فرهنگی سایبری در میان کاربران رسانه های اجتماعی
    شلاله معراجی اسکوئی کامران محمدخانی علی دلاور علی اکبر فرهنگی
    روان سنجی , العدد 1 , السنة 10 , بهار 1401

سند


Sanad is a platform for managing Azad University publications

الروابط


  • جامعة آزاد الإسلامية
  • Iranian Journals IndexedIn ISI

المراكز ذات الصلة


  • مكتب المرشد الأعلى
  • المؤسسة الرئاسية
  • وزارة العلوم والبحوث والتكنولوجيا
  • وزارة الصحة والتعليم الطبي
  • مركز التواصل المجتمعي (SAMS)

دعامة


الصفحات الرسمية



  • الصفحة الرئيسية
  • خريطة الموقع
  • جامعة آزاد الإسلامية
  • اتصل بنا

حقوق هذا الموقع الإلكتروني مملوكة لنظام SANAD Press Management. © 1442-1447

الصفحة الرئيسية| دخول| معلومات عنا| اتصل بنا|
[English] [فارسی] [en] [fa]
  • IAU
  • دخول