فهرس المقالات علی اکبر فرهنگی المقاله 1 - تحلیل گفتمان انتقادی فیلم مرد پولادین با تکیه بر مباحث متافیزیکی پاردایم ترنس مدرنیسم مهدی یعقوبی علی اکبر فرهنگی سید جمال الدین طبیبی مطالعات رسانه ای , العدد 1 , السنة 13 , بهار 1397 المقاله 2 - نقش برنامههای سیمای جمهوری اسلامی ایران در کاهش فقر انسانی میثم سام بند علی اکبر فرهنگی جمشید صالحی صدقیانی محمدرضا قائدی مطالعات رسانه ای , العدد 5 , السنة 15 , زمستان 1399 المقاله 3 - تأثیر شبکههای اجتماعی در مهارتهای کارآفرینی و توسعه ملی (مطالعه موردی: مدیران استارت آپهای ایرانی) الهام اعتمادی نسب افسانه مظفری علی اکبر فرهنگی مطالعات رسانه ای , العدد 1 , السنة 16 , بهار 1400 المقاله 4 - الگوی نظارت شرعی بر تبلیغات رسانه ها رضا راضی افسانه مظفری علی اکبر فرهنگی مطالعات رسانه ای , العدد 43 , السنة 13 , زمستان 1397 المقاله 5 - نوآوری در برندسازی روزنامهها و ارزشآفرینی مطلوب در کشور حسن کربلایی حاجی اوغلی علی اکبر فرهنگی محمد سلطانی فر علی دلاور علی گرانمایه پور مطالعات رسانه ای , العدد 43 , السنة 13 , زمستان 1397 المقاله 6 - طراحی مدل تقاضای شبکه های اجتماعی در ارتباطات میان فردی کاربران ایرانی احمد قیومی علی اکبر فرهنگی حمیدرضا حسینی دانا مطالعات رسانه ای , العدد 4 , السنة 14 , پاییز 1398 المقاله 7 - اینستاگرام در تجربه زیسته کاربرانش 10.30495/mediastudies.2022.53554.1306 بهزاد کریمی علی دلاور علی اکبر فرهنگی مطالعات رسانه ای , العدد 5 , السنة 16 , زمستان 1400 المقاله 8 - طراحی الگوی تاثیر رسانههای سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه 10.30495/mediastudies.2022.63960.1418 علی آدوسی علی اکبر فرهنگی طهمورث حسنقلی پور رضا نجف بیگی مطالعات رسانه ای , العدد 4 , السنة 16 , پاییز 1400 المقاله 9 - شناسایی نقش پیشرفت فناوریهای حوزه رسانه در اقتصاد مرتضی کارآموزیان علی اکبر فرهنگی حسین اسلامی مطالعات رسانه ای , العدد 4 , السنة 15 , پاییز 1399 المقاله 10 - نقش رسانۀ ملی در تغییر فرهنگ کارآفرینی در ایران امروز علی اصغر رحمتی علی اکبر فرهنگی مطالعات رسانه ای , العدد 1 , السنة 12 , پاییز 1396 المقاله 11 - نقش شبکههای اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند بابک فربودنیا علی اکبر فرهنگی محمد سلطانی فر مطالعات رسانه ای , العدد 2 , السنة 11 , زمستان 1395 المقاله 12 - ارتباط از نگاه مولوی – خودشناسی حلقه گمشده ارتباطات زینب محمودیان علی اکبر فرهنگی سید وحید عقیلی مطالعات رسانه ای , العدد 1 , السنة 6 , بهار 1390 المقاله 13 - لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی علی اکبر فرهنگی بیتا شاه منصوری مطالعات رسانه ای , العدد 1 , السنة 7 , بهار 1391 المقاله 14 - طراحی مدل شایستگی مدیریت رسانهای زیبا امیرخانی علی اکبر فرهنگی افسانه مظفری مطالعات رسانه ای , العدد 3 , السنة 10 , پاییز 1394 المقاله 15 - سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران علی اکبر فرهنگی طهمورث حسنقلی پور بهارک ناطقی پور مطالعات رسانه ای , العدد 4 , السنة 8 , پاییز 1392 المقاله 16 - رسانههای اجتماعی و مدیریت ارائه خدمات بانکی به نسل دیجیتال با رویکرد نظریه استفاده و رضایتمندی علیاکبر فرهنگی مجید حیدری مطالعات رسانه ای , العدد 5 , السنة 9 , زمستان 1393 المقاله 17 - دیپلماسی دیجیتال و روابط میان دولت ها در جوامع معاصر علی اکبر فرهنگی علیرضا قرائتی حسن کربلایی حاجی اوغلی مطالعات رسانه ای , العدد 24 , السنة 9 , بهار 1393 المقاله 18 - بررسی میزان و علل بهره مندی مخاطبان قائم شهری از تلویزیون های ماهواره ای مهرداد متانی علی اکبر فرهنگی مطالعات رسانه ای , العدد 25 , السنة 9 , تابستان 1393 المقاله 19 - از رئالیسم تا مدرنیسم ، انبوه انسان تنها در رمان های معاصر فارسی با تکیه بر ارتباطات انسانی مهناز رونقی نوتاش علی اکبر فرهنگی مطالعات رسانه ای , العدد 1 , السنة 6 , بهار 1390 المقاله 20 - مدیریت نهادی سازی از طریق تلویزیون رضا نجف بیگی آرین قلی پور علی اکبر فرهنگی جاوید ایمانی مطالعات رسانه ای , العدد 5 , السنة 8 , زمستان 1392 المقاله 21 - بررسی نقش ارتباطات کلامی در ایجاد انگیزه بعنوان عاملی تاثیرگذار بر مدل تعالی سازمانی : EFQM علی اکبر فرهنگی عطیه رحیمی مطالعات رسانه ای , العدد 4 , السنة 7 , پاییز 1391 المقاله 22 - The Comparative Survey of Cyberspace Role in Political Development from Student’s Viewpoint of Islamic Azad and National University of Tehran Neda Mohammadpour Khabazi Mohammad Soltanifar Ali Akbar Farhangi Sara Mohammadpour Iranian Sociological Review , العدد 37 , السنة 10 , تابستان 2020 المقاله 23 - Social Control of Trolling and Flaming Behaviors among Iranian Users: A Non-Recursive Model Shalaleh Meraji Oskuie Kamran Mohamadkhani Ali Delavar Ali Akbar Farhangi Iranian Sociological Review , العدد 41 , السنة 11 , تابستان 2021 المقاله 24 - ارزشگذاری رسانهای در پوشش اخبار سلامت: مورد مطالعه پاندمی کووید- ۱۹ 10.30495/jhm.2022.64064.10999 فریبا جعفری اکبر نصراللهی کاسمانی علی اکبر فرهنگی علی دلاور مدیریت بهداشت و درمان , العدد 41 , السنة 12 , پاییز 1400 المقاله 25 - بررسی تاثیر شایعات اقتصادی در شبکه اجتماعی تلگرام بر روند توسعه ملی 10.30495/jisds.2007.21304 شهرام جرجانی افسانه مظفری علی اکبر فرهنگی مطالعات توسعه اجتماعی ایران , العدد 5 , السنة 0 , زمستان 1386 المقاله 26 - مطالعه تاثیر رسانه های نوین ارتباطی در مهارت های کارآفرینی و توسعه ملی با تاکید بر نقش استارت آپ ها 10.30495/jisds.2022.58084.11422 الهام اعتمادی نسب افسانه مظفری علی اکبر فرهنگی مطالعات توسعه اجتماعی ایران , العدد 5 , السنة 14 , زمستان 1400 المقاله 27 - ارائه الگوی مناسب تبلیغات اثربخش شرکت های دارای واحد طراحی صنعتی sara saffari Hasan Sadeghi Naeini Ata Allah Abtahi Seyed Jamaleddin Tabibi Ali Akbar Farhangi مدیریت راهبردی در سیستم های صنعتی (مدیریت صنعتی سابق) , العدد 5 , السنة 14 , زمستان 2020 المقاله 28 - بررسی رابطه میان الگوی مصرف موبایل و احساس "بی موبایل هراسی " در میان کاربران تلفن همراه کلانشهر تهران سعید عسکری علی دلاور علی اکبر فرهنگی ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , العدد 1 , السنة 6 , بهار 1396 المقاله 29 - ارائه الگوی برندسازی از دید مخاطب در رسانه خلاق (مورد مطالعه: ورزش سه) مهدی شاملو علی اکبر فرهنگی افسانه مظفری طهمورث شیری ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , العدد 5 , السنة 8 , زمستان 1397 المقاله 30 - طراحی و ارائه مدل تأثیرگذاری برنامه های خلاق رسانه ملی بر توسعه فرهنگ مالیاتی غلامرضا قبله ای علی اکبر فرهنگی عبدالرضا سبحانی ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , العدد 4 , السنة 12 , پاییز 1401 المقاله 31 - بررسی تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک در افزایش منابع بانک ملت استان لرستان علی اکبر فرهنگی حمیدرضا بهرامی حمزه زارع علمی مدیریت توسعه و تحول , العدد 2 , السنة 7 , تابستان 1394 المقاله 32 - طراحی الگوی نقش شبکههای اجتماعی در ایجاد تحول اجتماعی جوانان رضا داودی محمد سلطانی فر علی اکبر فرهنگی فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی , العدد 2 , السنة 7 , تابستان 1396 المقاله 33 - طراحی الگوی تبلیغاتی اینستاگرام برای توسعه گردشگری فرهنگی در استان تهران سمیه گرجی دوز علی اکبر فرهنگی علیرضا ابراهیم پور آینده پژوهی شهری , العدد 13 , السنة 4 , تابستان 1403 المقاله 34 - ارائه مدلی به منظور ارزیابی عوامل مؤثربراثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک رفاه بارویکرد مدلسازی معادلات ساختاری در جامعه کورش سعیدی علی اکبر فرهنگی محمد سلطانی فر تغییرات اجتماعی - فرهنگی , العدد 1 , السنة 14 , بهار 1396 المقاله 35 - الگوی تعاملی استراتژی های ارتباطات سازمانی و استراتژی های منابع انسانی با عملکرد (مورد مطالعه: واحدهای پژوهشی دارای مجوز از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری) 20.1001.1.22285067.1396.23.64.4.3 فاطمه السادات اعرابی علی اکبر فرهنگی سیدرضا سیدجوادین پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 1 , السنة 23 , بهار 1396 المقاله 36 - ابزارسازی برای سنجش عوامل موثر بر کنترل اجتماعی حریم شکنی های فرهنگی سایبری در میان کاربران رسانه های اجتماعی شلاله معراجی اسکوئی کامران محمدخانی علی دلاور علی اکبر فرهنگی روان سنجی , العدد 1 , السنة 10 , بهار 1401