فهرس المقالات علی گرانمایه پور المقاله 1 - نوآوری در برندسازی روزنامهها و ارزشآفرینی مطلوب در کشور حسن کربلایی حاجی اوغلی علی اکبر فرهنگی محمد سلطانی فر علی دلاور علی گرانمایه پور مطالعات رسانه ای , العدد 43 , السنة 13 , زمستان 1397 المقاله 2 - بررسی نقش تفاوت مهارتهای ارتباطی زنان و مردان و تاثیر آن بر رضایت شغلی کارکنان نسیم مجیدی قهرودی علی گرانمایه پور سمیرا بخشنده مطالعات رسانه ای , العدد 2 , السنة 8 , تابستان 1392 المقاله 3 - مطالعه پیرامون شیوه ها و سبکهای نوین تاثیر تبلیغات تجاری تلویزیون بر رفتار مصرفی زنان شمال و جنوب تهران علی گرانمایه پور فرهنگ ارتباطات , العدد 4 , السنة 1 , پاییز 1390 المقاله 4 - نگاهی به نقش خبری رسانه ملی در گرایش کارشناسان ارتباطات به اخبار و گزارشهای رسانههای خارجی در انتخابات دهم ریاستجمهوری علی گرانمایه پور محمد رضا نوروز پور فرهنگ ارتباطات , العدد 1 , السنة 1 , بهار 1390 المقاله 5 - بررسی تطیبقی مصرف رسانه ای و بیگانگی فرهنگی- اجتماعی درمیان دنشجویان دانشکده روانشناسی وعلوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز علی گرانمایه پور فرهنگ ارتباطات , العدد 1 , السنة 4 , بهار 1393 المقاله 6 - بررسی نقش اموزشی رسانه ملی در اصلاح الگوی مصرف اب در بین شهروندان تهرانی علی گرانمایه پور مجید بیگدلی نژاد فرهنگ ارتباطات , العدد 1 , السنة 3 , بهار 1392