فهرس المقالات محمد سلطانی فر المقاله 1 - بررسی رابطه نگرش شغلی و توانمندسازی و ارائه مدل برای توانمندسازی روزنامه نگاران روزنامه های سراسری چاپ تهران امید جهانشاهی محمد سلطانی فر علی دلاور حسن خجسته مطالعات رسانه ای , العدد 42 , السنة 13 , پاییز 1397 المقاله 2 - نوآوری در برندسازی روزنامهها و ارزشآفرینی مطلوب در کشور حسن کربلایی حاجی اوغلی علی اکبر فرهنگی محمد سلطانی فر علی دلاور علی گرانمایه پور مطالعات رسانه ای , العدد 43 , السنة 13 , زمستان 1397 المقاله 3 - شناسایی عوامل مؤثر بر دیپلماسی فرهنگی در سینمای ایران حبیب شیخی محمد سلطانی فر افسانه مظفری مطالعات رسانه ای , العدد 4 , السنة 14 , پاییز 1398 المقاله 4 - تبیین و شناسایی عوامل شکلدهی مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک (مطالعه موردی: بانک ملی ایران) 10.30495/mediastudies.2022.64363.1426 نادر اکبری وند نازنین ملکیان محمد سلطانی فر مطالعات رسانه ای , العدد 5 , السنة 16 , زمستان 1400 المقاله 5 - اثربخشی دیپلماسی رسانهای با رویکرد توسعه گردشگری خارجی علیرضا قرائتی محمد سلطانی فر مطالعات رسانه ای , العدد 1 , السنة 16 , بهار 1400 المقاله 6 - ارزیابی پیشرفت و پسرفت رسانههای چاپی با استفاده از شاخص بهرهوری مالمکوئیست در تحلیل پوششی دادهها 10.30495/mediastudies.2022.46632.1235 هانیه حقیقی نیا محسن رستمی مال خلیفه محمد سلطانی فر اکبر نصرالهی مطالعات رسانه ای , العدد 1 , السنة 17 , بهار 1401 المقاله 7 - هویتسازی با تکیه بر رسانههای نوین 10.30495/mediastudies.2023.71823.1512 فاطمه تقوی رمضانی محمد سلطانی فر حسن درزیان ستمی حمیدرضا حسینی دانا مطالعات رسانه ای , العدد 2 , السنة 18 , تابستان 1402 المقاله 8 - نقش شبکههای اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند بابک فربودنیا علی اکبر فرهنگی محمد سلطانی فر مطالعات رسانه ای , العدد 2 , السنة 11 , زمستان 1395 المقاله 9 - تاثیرات و پیامدهای منفی شبکههای اجتماعی (فیس بوک، توییتر،لاین، وایبر) بر هویت اجتماعی کاربران شیرزاد بخشی تلیابی شهناز هاشمی محمد سلطانی فر مطالعات رسانه ای , العدد 3 , السنة 10 , پاییز 1394 المقاله 10 - The Comparative Survey of Cyberspace Role in Political Development from Student’s Viewpoint of Islamic Azad and National University of Tehran Neda Mohammadpour Khabazi Mohammad Soltanifar Ali Akbar Farhangi Sara Mohammadpour Iranian Sociological Review , العدد 37 , السنة 10 , تابستان 2020 المقاله 11 - Internet of Things (IOT) and Sustainable Development Focusing on Its Environmental Effects (Case Study: Denmark) Babak Goldouzian Mohammad Soltanifar Seyed Ali Rahmanzadeh Soroush Fathi Sara Mohammadpour Iranian Sociological Review , العدد 40 , السنة 11 , بهار 2021 المقاله 12 - مقایسه نظرات نخبگان و مجریان در خصوص الزامات آموزش سواد رسانهای (با رویکرد فرهنگی) به دانش آموزان ابتدایی رضا رحیمی محمد سلطانی فر فاطمه عزیزآبادی فراهانی افسانه زمانی مقدم بهاره نصیری مدیریت فرهنگی , العدد 3 , السنة 10 , پاییز 1395 المقاله 13 - بررسی نقش شبکه های اجتماعی موبایلی بر توسعه مشارکت اجتماعی حنانه زینلی محمد سلطانی فر افسانه مظفری مطالعات توسعه اجتماعی ایران , العدد 4 , السنة 10 , پاییز 1397 المقاله 14 - کتاب سنجی جایگاه بازاریابی رسانه اجتماعی در تحقیقات اسلامی بینالمللی فاطمه ابوالحسنی طرقی سید حسن حاتمی نسب محمد سلطانی فر پژوهش های بازاریابی اسلامی , العدد 1 , السنة 1 , زمستان 1401 المقاله 15 - شناسایی، تبیین و رتبه بندی مولفه های دیپلماسی فرهنگی در سینمای ایران حبیب شیخی محمد سلطانی فر افسانه مظفری پژوهش های سیاسی و بین المللی , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 1401 المقاله 16 - هویتهای دوگانه در فضای مجازی و واقعی بر اساس تجارب زیسته نوجوانان؛ تحلیل مضمون بهجت شهابی عنبران علی جعفری شهناز هاشمی محمد سلطانی فر مهارت های روانشناسی تربیتی , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 1401 المقاله 17 - تبیین عوامل مؤثر بر مدیریت افکار عمومی مشتریان بانک ملی ایران 10.30495/jss.2022.1953417.1437 نادر اکبری وند نازنین ملکیان محمد سلطا نی فر مطالعات جامعه شناسی , العدد 1 , السنة 16 , بهار 1402 المقاله 18 - بازسرایی تجارب نوجوانان به منظور شناسایی هویت های دوگانه در فضای مجازی و واقعی 10.30495/jss.2023.1974915.1525 بهجت شهابی عنبران علی جعفری شهناز هاشمی محمد سلطا نی فر مطالعات جامعه شناسی , العدد 1 , السنة 17 , بهار 1403 المقاله 19 - تحلیل نشانهشناسی ابعاد هویت دینی در انیمیشنهای ایرانی پخش شده از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در دهه های 80 و 90 10.30495/jss.2022.1969110.1502 محسن کفیلی فرد علی جعفری محمد سلطانی فر مطالعات جامعه شناسی , العدد 2 , السنة 16 , تابستان 1402 المقاله 20 - Sociological Explanation of Everyday Life among Young People (Case Study: the Cafes in Dezful) 10.22034/ssyj.2021.680214 Mohsen Ghalavand Adel Abdollahi Mansour Sharifi Mohammad Soltanifar Sociological of Studies of youth , العدد 1 , السنة 12 , بهار 2021 المقاله 21 - طراحی الگوی نقش شبکههای اجتماعی در ایجاد تحول اجتماعی جوانان رضا داودی محمد سلطانی فر علی اکبر فرهنگی فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی , العدد 2 , السنة 7 , تابستان 1396 المقاله 22 - اولویتبندی و سنجش اهمیت متغیرهای تعیین کننده اثربخشی گیمیفیکیشن با کاربرد در آموزش آنلاین 20.1001.1.22285318.1402.13.4.4.2 محسن رهبری ندا سلیمانی محمد سلطانی فر عطاء اله ابطحی افسانه زمانی مقدم فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی , العدد 2 , السنة 13 , تابستان 1402 المقاله 23 - ارائه مدلی جامع جهت ارزیابی اثربخشی طرحهای بازیپردازی در محیطهای آنلاین 20.1001.1.22285318.1400.12.2.2.5 محسن رهبری ندا سلیمانی محمد سلطانی فر عطاء اله ابطحی افسانه زمانی مقدم فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی , العدد 5 , السنة 12 , زمستان 1400 المقاله 24 - نقش هوش هیجانی در پیش بینی تعاملات اجتماعی و امنیت اجتماعی و اخلاقی در فضای شهری (مطالعه موردی: افراد بالای 18 سال شهر اردبیل) محمد سلطانی فر علی جعفری کاظم علیزاده مطالعات جامعه شناختی شهری , العدد 5 , السنة 9 , زمستان 1398 المقاله 25 - نقش دیجیتالی شدن مصرف رسانه ای در سبک زندگی شهروندان بالای 18 سال شهر تهران شیما اکبری علی جعفری محمد سلطانی فر مطالعات جامعه شناختی شهری , العدد 4 , السنة 10 , پاییز 1399 المقاله 26 - بررسی و شناسایی الگوهای ذهنی درزمینه سواد رسانه ای دیپلماتیک بیتا بابایی راد زهرا خرازی محمد سلطانی فر علوم اجتماعی , العدد 1 , السنة 14 , بهار 1399 المقاله 27 - نقش رسانه های جمعی و اجتماعی در تغییرات فرهنگی با تأکید بر تعلق به هویت ملی (مطالعه موردی نوجوانان شهر اردبیل) 10.30495/jscc.2023.1965407.2033 غلامعلی فرج زاده خیاوی اصحاب حبیب زاده علی جعفری محمد سلطانی فر تغییرات اجتماعی - فرهنگی , العدد 5 , السنة 19 , زمستان 1401 المقاله 28 - جایگاه رسانههای اجتماعی در دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران سید حامد عاملی رها خرازی آذر محمد سلطانی فر افسانه مظفری تغییرات اجتماعی - فرهنگی , العدد 5 , السنة 0 , زمستان 1395 المقاله 29 - بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویِژه برند 20.1001.1.22285067.1395.22.63.1.1 بابک فربودنیا علی اکبر فرهنگی محمد سلطانی فر پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 5 , السنة 22 , زمستان 1395 المقاله 30 - روشهای اطلاع رسانی در شرایط تحریم بینالمللی رضا کیمیایی زهرا خرازی م. آذر محمد سلطانیفر علوم سیاسی , العدد 1 , السنة 11 , بهار 1394 المقاله 31 - Cyber-Acculturative Factors Influencing Cybercultural Production and Consumption: A Cultural Economic Perspective Sholeh Meraji Oskouie Kamran Mohamadkhani Mohammad Soltanifar International Journal of Finance, Accounting and Economics Studies , العدد 2 , السنة 5 , تابستان 2024