فهرس المقالات سید حسن حاتمی نسب المقاله 1 - رتبه بندی مولفه های تفکر انتقادی در آموزش و حرفه حسابداری با استفاده از الگوریتم رتبه بندی چند معیاره (MCRA) 10.30495/jma.2022.21076 منیژه ناظمی زاده فروغ حیرانی محمود معین الدین سید حسن حاتمی نسب حسابداری مدیریت , العدد 4 , السنة 15 , پاییز 1401 المقاله 2 - A Paradigmatic Model on the Role of Electronic Marketing Capabilities in Promoting Iranian Carpet Export Capacity 20.1001.1.23222301.2020.6.3.7.9 10.30495/jsm.2021.678901 Zahra Naeini Peikani Shahnaz Nayebzadeh Sayyed Hasan Hataminasab Journal of System Management , العدد 5 , السنة 6 , تابستان 2020 المقاله 3 - کتاب سنجی جایگاه بازاریابی رسانه اجتماعی در تحقیقات اسلامی بینالمللی فاطمه ابوالحسنی طرقی سید حسن حاتمی نسب محمد سلطانی فر پژوهش های بازاریابی اسلامی , العدد 1 , السنة 1 , زمستان 1401 المقاله 4 - Physical-spatial planning of a smart city using AHP hierarchical analysis method (Study area: Torbete Heydarieh) 10.30495/jrors.2024.2000704.1201 Mahsa Ramzanpour Karizaki Mohammad Hossein Saraei Ahmad Esteghlal Seyed Ali Al-Modrsi Seyed Hassan Hatami Nasab Journal of Radar and Optical Remote Sensing and GIS , العدد 4 , السنة 6 , تابستان 2023 المقاله 5 - An Interpretative Structural Model of Market Orientation in Textile Industry 10.30495/ijtnbm.2023.1975264.1018 shiva savabieh Shahnaz Nayebzadeh Ramin Abghari Seyedhasan Hataminasab The Iranian Journal of Textile Nano-bio Modification , العدد 4 , السنة 1 , بهار 2022 المقاله 6 - Anti-Inflammatory/Bacteria Potential of Gelatin/ZnO Nano Fiber Scaffold 10.30495/ijtnbm.2023.1976229.1019 Hamed Zare Shahnaz Nayebzadeh Abolfazl Davodiroknabdi Seyedhasan Hataminasab The Iranian Journal of Textile Nano-bio Modification , العدد 1 , السنة 2 , زمستان 2023 المقاله 7 - نگاشت علّی برند موفق در آموزش عالی ایران (مورد مطالعه دانشگاه فنی و حرفهای 10.30495/jmemiau.2024.709545 شهناز نایب زاده ارسلان نامی سیدحسن حاتمی نسب محمدتقی هنری مهندسی مدیریت نوین , العدد 1 , السنة 10 , بهار 1403 المقاله 8 - ارائه الگوی ساختاری مضامین خرید تکانشی با رویکرد ویژگی شخصیتی مصرف کننده (مدلسازی ساختاری تفسیری) 10.30495/msds.2023.1977170.1110 راحله انصاری سیدحسن حاتمی نسب شهناز نایب زاده فصلنامه مطالعات مدیریت و توسعه پایدار , العدد 8 , السنة 2 , زمستان 1401 المقاله 9 - تأملی بر شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب برند موفق در دانشگاه فنی و حرفهای 20.1001.1.27834395.1401.2.2.1.3 10.30495/msds.2022.1964385.1069 ارسلان نامی شهناز نایب زاده سیدحسن حاتمی نسب محمدتقی هنری فصلنامه مطالعات مدیریت و توسعه پایدار , العدد 6 , السنة 2 , تابستان 1401 المقاله 10 - رصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجیرصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجی هادی حسینی منش شهناز نایب زاده سید حسن حاتمی نسب مژده ربانی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 63 , السنة 16 , پاییز 1403