فهرس المقالات شهناز نایب زاده المقاله 1 - A Paradigmatic Model on the Role of Electronic Marketing Capabilities in Promoting Iranian Carpet Export Capacity 20.1001.1.23222301.2020.6.3.7.9 10.30495/jsm.2021.678901 Zahra Naeini Peikani Shahnaz Nayebzadeh Sayyed Hasan Hataminasab Journal of System Management , العدد 5 , السنة 6 , تابستان 2020 المقاله 2 - مروری بر پژوهش های منتشر شده در مجله بین المللی Islamic Marketing شهناز نایب زاده فاطمه محتاجعلی پژوهش های بازاریابی اسلامی , العدد 1 , السنة 1 , زمستان 1401 المقاله 3 - تحلیل مولفههای جایگاهسازی برند در ذهن مصرفکنندهگان مسلمان مسلم رضائی سید حسن حاتمی نسب دکتر شهناز نایب زاده پژوهش های بازاریابی اسلامی , العدد 4 , السنة 2 , پاییز 1402 المقاله 4 - An Interpretative Structural Model of Market Orientation in Textile Industry 10.30495/ijtnbm.2023.1975264.1018 shiva savabieh Shahnaz Nayebzadeh Ramin Abghari Seyedhasan Hataminasab The Iranian Journal of Textile Nano-bio Modification , العدد 4 , السنة 1 , بهار 2022 المقاله 5 - اولویتبندی ترجیحات مشتریان پروازهای داخلی به کمک تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی امین سلیمیان نودوشن مژده ربانی شهناز نایب زاده مدیریت توسعه و تحول , العدد 5 , السنة 11 , زمستان 1398 المقاله 6 - New Strategic View on Brand: The Effect of Congruity, Reliability and Attachment on Customer Loyalty mojtaba khansabbakh shahnaz nayebzadeh reihane sadat bakhshayesh پژوهشگر , العدد 1 , السنة 3 , زمستان 2018 المقاله 7 - ارائه الگوی ساختاری مضامین خرید تکانشی با رویکرد ویژگی شخصیتی مصرف کننده (مدلسازی ساختاری تفسیری) 10.30495/msds.2023.1977170.1110 راحله انصاری سیدحسن حاتمی نسب شهناز نایب زاده فصلنامه مطالعات مدیریت و توسعه پایدار , العدد 8 , السنة 2 , زمستان 1401 المقاله 8 - طراحی مدل تسهیم دانش در بین کارکنان سازمان(با استفاده از روش داده بنیاد و مدلسازی ساختاری تفسیری) 20.1001.1.20081138.1399.15.3.6.6 علی امیدپناه شهناز نایب زاده حسن دهقان دهنوی حسین اسلامی نوآوری های مدیریت آموزشی , العدد 2 , السنة 15 , تابستان 1399