List of Articles شهناز نایب زاده Article 1 - A Paradigmatic Model on the Role of Electronic Marketing Capabilities in Promoting Iranian Carpet Export Capacity 20.1001.1.23222301.2020.6.3.7.9 10.30495/jsm.2021.678901 Zahra Naeini Peikani Shahnaz Nayebzadeh Sayyed Hasan Hataminasab Journal of System Management , Issue 5 , Year , Summer 2020 Article 2 - مروری بر پژوهش های منتشر شده در مجله بین المللی Islamic Marketing Shahnaz Nayebzadeh fatemeh mohtagali Journal of Islamic Marketing Research , Issue 1 , Year , Winter 2023 Article 3 - تحلیل مولفههای جایگاهسازی برند در ذهن مصرفکنندهگان مسلمان moslem rezaie Seyyed Hassan Hataminasab shahnaz nayebzadeh Journal of Islamic Marketing Research , Issue 4 , Year , Autumn 2024 Article 4 - An Interpretative Structural Model of Market Orientation in Textile Industry 10.30495/ijtnbm.2023.1975264.1018 shiva savabieh Shahnaz Nayebzadeh Ramin Abghari Seyedhasan Hataminasab The Iranian Journal of Textile Nano-bio Modification , Issue 4 , Year , Spring 2022 Article 5 - اولویتبندی ترجیحات مشتریان پروازهای داخلی به کمک تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی Amin Salimian Noudushan Mozhde Rabbani Shahnaz Nayebzade Journal of Development & Evolution Mnagement , Issue 5 , Year , Winter 2020 Article 6 - New Strategic View on Brand: The Effect of Congruity, Reliability and Attachment on Customer Loyalty mojtaba khansabbakh shahnaz nayebzadeh reihane sadat bakhshayesh Journal of Industrial Strategic Management , Issue 1 , Year , Winter 2018 Article 7 - ارائه الگوی ساختاری مضامین خرید تکانشی با رویکرد ویژگی شخصیتی مصرف کننده (مدلسازی ساختاری تفسیری) 10.30495/msds.2023.1977170.1110 Raheleh Ansari Seyyed Hassan Hatami-Nasab Shahnaz Nayebzadeh Journal of Management and Sustainable Development Studies , Issue 8 , Year , Winter 2023 Article 8 - طراحی مدل تسهیم دانش در بین کارکنان سازمان(با استفاده از روش داده بنیاد و مدلسازی ساختاری تفسیری) 20.1001.1.20081138.1399.15.3.6.6 Ali Omidpanah Shahnaz Nayebzadeh Hassan Dehghandehnavi Hossein Eslami The Journal of Modern Thoughts in Education , Issue 2 , Year , Autumn 2020