List of Articles سید حسن حاتمی نسب Article 1 - رتبه بندی مولفه های تفکر انتقادی در آموزش و حرفه حسابداری با استفاده از الگوریتم رتبه بندی چند معیاره (MCRA) 10.30495/jma.2022.21076 makijeh nazemizadeh Forough Heirany Mahmoud moeinadin seyyed hasan Hatami nasab Management Accounting , Issue 4 , Year , Winter 2022 Article 2 - A Paradigmatic Model on the Role of Electronic Marketing Capabilities in Promoting Iranian Carpet Export Capacity 20.1001.1.23222301.2020.6.3.7.9 10.30495/jsm.2021.678901 Zahra Naeini Peikani Shahnaz Nayebzadeh Sayyed Hasan Hataminasab Journal of System Management , Issue 5 , Year , Summer 2020 Article 3 - کتاب سنجی جایگاه بازاریابی رسانه اجتماعی در تحقیقات اسلامی بینالمللی Fatemeh Abolhasani targhi Seyyed Hassan Hataminasab Mohammad Soltanifar Journal of Islamic Marketing Research , Issue 1 , Year , Winter 2023 Article 4 - Physical-spatial planning of a smart city using AHP hierarchical analysis method (Study area: Torbete Heydarieh) 10.30495/jrors.2024.2000704.1201 Mahsa Ramzanpour Karizaki Mohammad Hossein Saraei Ahmad Esteghlal Seyed Ali Al-Modrsi Seyed Hassan Hatami Nasab Journal of Radar and Optical Remote Sensing and GIS , Issue 4 , Year , Summer 2023 Article 5 - An Interpretative Structural Model of Market Orientation in Textile Industry 10.30495/ijtnbm.2023.1975264.1018 shiva savabieh Shahnaz Nayebzadeh Ramin Abghari Seyedhasan Hataminasab The Iranian Journal of Textile Nano-bio Modification , Issue 4 , Year , Spring 2022 Article 6 - Anti-Inflammatory/Bacteria Potential of Gelatin/ZnO Nano Fiber Scaffold 10.30495/ijtnbm.2023.1976229.1019 Hamed Zare Shahnaz Nayebzadeh Abolfazl Davodiroknabdi Seyedhasan Hataminasab The Iranian Journal of Textile Nano-bio Modification , Issue 1 , Year , Winter 2023 Article 7 - نگاشت علّی برند موفق در آموزش عالی ایران (مورد مطالعه دانشگاه فنی و حرفهای 10.30495/jmemiau.2024.709545 Shahnaz Nayebzadeh Arsalan Nami Seyyed Hassan Hatami-nasab Mohammad Taghi Honari Journal of Modern Management Engineering , Issue 1 , Year , Summer 2024 Article 8 - ارائه الگوی ساختاری مضامین خرید تکانشی با رویکرد ویژگی شخصیتی مصرف کننده (مدلسازی ساختاری تفسیری) 10.30495/msds.2023.1977170.1110 Raheleh Ansari Seyyed Hassan Hatami-Nasab Shahnaz Nayebzadeh Journal of Management and Sustainable Development Studies , Issue 8 , Year , Winter 2023 Article 9 - تأملی بر شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب برند موفق در دانشگاه فنی و حرفهای 20.1001.1.27834395.1401.2.2.1.3 10.30495/msds.2022.1964385.1069 Arsalan Nami Shahnaz Nayebzadeh Seyyed Hassan Hatami-nasab Mohammad Taghi Honari Journal of Management and Sustainable Development Studies , Issue 6 , Year , Summer 2022 Article 10 - رصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجیرصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجی Hadi Hosseinimanesh Shahnaz Nayebzadeh Seyyed Hassan Hataminasab Mozhde Rabbani Journal of Business Management , Issue 63 , Year , Autumn 2024