List of Articles شهناز نایب زاده Article 1 - تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بین المللی برندسازی شخصی در حوزه حسابداری Sajedeh Mirmousa Mahmoud moeinadin Sahnaz Nayebzadeh Management Accounting , Issue 2 , Year , Autumn 2021 Article 2 - شناسایی و اولویت بندی شاخصهای پایداری زنجیره تأمین و ارائه الگو جامع پایداری مرتبط با صنایع کاشی و سرامیک یزد با رویکرد داده بنیاد و روش بهترین-بدترین فازی 10.30495/imj.2022.1926584.1577 mohsen mirjalili Hasan Dehghan Dehnavi shahnaz nayebzadeh Journal of Strategic Management in Industrial Systems , Issue 4 , Year , Winter 2022 Article 3 - Anti-Inflammatory/Bacteria Potential of Gelatin/ZnO Nano Fiber Scaffold 10.30495/ijtnbm.2023.1976229.1019 Hamed Zare Shahnaz Nayebzadeh Abolfazl Davodiroknabdi Seyedhasan Hataminasab The Iranian Journal of Textile Nano-bio Modification , Issue 1 , Year , Winter 2023 Article 4 - Weighing and Prioritizing Branding Components of Tourism Objectives by Combining Meta synthesis Approach and Logistic Fuzzy Programming Preferences seied mohammad hosein yousefi shanaz nayebzadeh Journal of Industrial Strategic Management , Issue 4 , Year , Spring 2019 Article 5 - نگاشت علّی برند موفق در آموزش عالی ایران (مورد مطالعه دانشگاه فنی و حرفهای 10.30495/jmemiau.2024.709545 Shahnaz Nayebzadeh Arsalan Nami Seyyed Hassan Hatami-nasab Mohammad Taghi Honari Journal of Modern Management Engineering , Issue 1 , Year , Summer 2024 Article 6 - تأملی بر شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب برند موفق در دانشگاه فنی و حرفهای 20.1001.1.27834395.1401.2.2.1.3 10.30495/msds.2022.1964385.1069 Arsalan Nami Shahnaz Nayebzadeh Seyyed Hassan Hatami-nasab Mohammad Taghi Honari Journal of Management and Sustainable Development Studies , Issue 6 , Year , Summer 2022 Article 7 - ارزیابی بروندادهای پژوهشی متمرکز بر اثربخشی تبلیغات در حوزه سلامت 20.1001.1.27834395.1402.3.2.7.6 10.30495/msds.2023.1970979.1093 Mohammadhosein Riahi Shahnaz Nayebzadeh Abolfazl Davodi Roknabadi Journal of Management and Sustainable Development Studies , Issue 10 , Year , Summer 2024 Article 8 - واکاوی مؤلفههای هوش سازمانی در صنعت بیمه با استفاده از نظریه زمینهای و آزمون مدل در بیمه البرز حسین فلسفی نژاد حسن دهقان دهنوی شهناز نایب زاده Behavioral Studies in Management , Issue 1 , Year , Summer 2013 Article 9 - رصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجیرصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجی Hadi Hosseinimanesh Shahnaz Nayebzadeh Seyyed Hassan Hataminasab Mozhde Rabbani Journal of Business Management , Issue 63 , Year , Autumn 2024 Article 10 - بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند 20.1001.1.22520104.1397.10.38.1.8 شهناز نایب زاده اکرم اقبالی یاسین رادمنش Journal of Business Management , Issue 2 , Year , Summer 1397 Article 11 - بررسی تأثیر خودکارآمدی و نگرش کارکنان بر رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی آنان 20.1001.1.22520104.1396.9.33.7.7 مهدیه اخوان قالیباف شهناز نایب زاده Journal of Business Management , Issue 1 , Year , Spring 1396 Article 12 - شناسایی مقولههای راهبردی در رابطه هوش سازمانی با عملکرد کارکنان شرکت بیمه البرز 20.1001.1.2821059.1401.17.2.1.8 Hossein Falsafinezhad Hassan Dehghandehnavi Shahnaz Nayebzadeh The Journal of Modern Thoughts in Education , Issue 1 , Year , Summer 2022 Article 13 - طراحی الگوی هویتسازی برند های پوشاک برای بانوان: تحلیل محتوای کیفی 20.1001.1.20088566.1400.12.47.9.2 10.30495/jzvj.2021.25624.3324 masoud ghorbani dolatabadi Shahnaz nayebzadeh seyyed hasan hatami nasab rahim zare Journal of Woman and Society , Issue 4 , Year , Winter 2021 Article 14 - تحلیل نقشه علمی پژوهشهای بین المللی در زمینه توسعه پایدار و محصولات جدید با تأکید بر روندها و جهتگیریهای آتی Mohammad Dehghantezerjani Hasan Dehghan Dehnavi Shahnaz Nayebzadeh Mojde Rabbani Journal of Management and Sustainable Development Studies , Issue 15 , Year , Autumn 2024