فهرس المقالات شهناز نایب زاده المقاله 1 - تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بین المللی برندسازی شخصی در حوزه حسابداری ساجده میرموسی محمود معین الدین شهناز نائب زاده حسابداری مدیریت , العدد 2 , السنة 14 , تابستان 1400 المقاله 2 - شناسایی و اولویت بندی شاخصهای پایداری زنجیره تأمین و ارائه الگو جامع پایداری مرتبط با صنایع کاشی و سرامیک یزد با رویکرد داده بنیاد و روش بهترین-بدترین فازی 10.30495/imj.2022.1926584.1577 mohsen mirjalili Hasan Dehghan Dehnavi shahnaz nayebzadeh مدیریت راهبردی در سیستم های صنعتی (مدیریت صنعتی سابق) , العدد 4 , السنة 17 , پاییز 2022 المقاله 3 - Anti-Inflammatory/Bacteria Potential of Gelatin/ZnO Nano Fiber Scaffold 10.30495/ijtnbm.2023.1976229.1019 Hamed Zare Shahnaz Nayebzadeh Abolfazl Davodiroknabdi Seyedhasan Hataminasab The Iranian Journal of Textile Nano-bio Modification , العدد 1 , السنة 2 , زمستان 2023 المقاله 4 - Weighing and Prioritizing Branding Components of Tourism Objectives by Combining Meta synthesis Approach and Logistic Fuzzy Programming Preferences seied mohammad hosein yousefi shanaz nayebzadeh پژوهشگر , العدد 4 , السنة 4 , بهار 2019 المقاله 5 - نگاشت علّی برند موفق در آموزش عالی ایران (مورد مطالعه دانشگاه فنی و حرفهای 10.30495/jmemiau.2024.709545 شهناز نایب زاده ارسلان نامی سیدحسن حاتمی نسب محمدتقی هنری مهندسی مدیریت نوین , العدد 1 , السنة 10 , بهار 1403 المقاله 6 - تأملی بر شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب برند موفق در دانشگاه فنی و حرفهای 20.1001.1.27834395.1401.2.2.1.3 10.30495/msds.2022.1964385.1069 ارسلان نامی شهناز نایب زاده سیدحسن حاتمی نسب محمدتقی هنری فصلنامه مطالعات مدیریت و توسعه پایدار , العدد 6 , السنة 2 , تابستان 1401 المقاله 7 - ارزیابی بروندادهای پژوهشی متمرکز بر اثربخشی تبلیغات در حوزه سلامت 20.1001.1.27834395.1402.3.2.7.6 10.30495/msds.2023.1970979.1093 محمدحسین ریاحی شهناز نایب زاده ابوالفضل داودی رکن آبادی فصلنامه مطالعات مدیریت و توسعه پایدار , العدد 10 , السنة 3 , تابستان 1402 المقاله 8 - واکاوی مؤلفههای هوش سازمانی در صنعت بیمه با استفاده از نظریه زمینهای و آزمون مدل در بیمه البرز حسین فلسفی نژاد حسن دهقان دهنوی شهناز نایب زاده مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 1 , السنة 4 , بهار 1392 المقاله 9 - رصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجیرصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجی هادی حسینی منش شهناز نایب زاده سید حسن حاتمی نسب مژده ربانی مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 63 , السنة 16 , پاییز 1403 المقاله 10 - بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند 20.1001.1.22520104.1397.10.38.1.8 شهناز نایب زاده اکرم اقبالی یاسین رادمنش مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 10 , تابستان 1397 المقاله 11 - بررسی تأثیر خودکارآمدی و نگرش کارکنان بر رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی آنان 20.1001.1.22520104.1396.9.33.7.7 مهدیه اخوان قالیباف شهناز نایب زاده مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 9 , بهار 1396 المقاله 12 - شناسایی مقولههای راهبردی در رابطه هوش سازمانی با عملکرد کارکنان شرکت بیمه البرز 20.1001.1.2821059.1401.17.2.1.8 حسین فلسفی نژاد حسن دهقان دهنوی شهناز نایب زاده نوآوری های مدیریت آموزشی , العدد 1 , السنة 17 , بهار 1401 المقاله 13 - طراحی الگوی هویتسازی برند های پوشاک برای بانوان: تحلیل محتوای کیفی 20.1001.1.20088566.1400.12.47.9.2 10.30495/jzvj.2021.25624.3324 مسعود قربانی دولت آبادی شهناز نایب زاده سید حسن حاتمی نسب رحیم زارع زن و جامعه , العدد 4 , السنة 12 , پاییز 1400 المقاله 14 - تحلیل نقشه علمی پژوهشهای بین المللی در زمینه توسعه پایدار و محصولات جدید با تأکید بر روندها و جهتگیریهای آتی محمد دهقان طزرجانی حسن دهقان دهنوی شهناز نایب زاده مژده ربانی فصلنامه مطالعات مدیریت و توسعه پایدار , العدد 15 , السنة 4 , پاییز 1403