• معلومات عنا
  • خدمات
    • باحثون
    • للمؤلفين
    • رئیس التحرير
    • للمحررين
    • الحکم
    • للحَکَم
  • قائمة المجلات
  • طلب
  • اتصل بنا
  • الصفحة الرئيسية
  • معلومات عنا
  • اتصل بنا
  • تسجيل
  • دخول
  • طلب
البحث المتقدم
  • الصفحة الرئيسية
  • شهناز نایب زاده

    فهرس المقالات شهناز نایب زاده


  • المقاله

    1 - تحلیل پارادایم فکری و ترسیم نگاشت علمی تحقیقات بین المللی برندسازی شخصی در حوزه حسابداری
    ساجده میرموسی محمود معین الدین شهناز نائب زاده
    حسابداری مدیریت , العدد 2 , السنة 14 , تابستان 1400

  • المقاله

    2 - شناسایی و اولویت بندی شاخص‌های پایداری زنجیره تأمین و ارائه الگو جامع پایداری مرتبط با صنایع کاشی و سرامیک یزد با رویکرد داده بنیاد و روش بهترین-بدترین فازی
    10.30495/imj.2022.1926584.1577
    mohsen mirjalili Hasan Dehghan Dehnavi shahnaz nayebzadeh
    مدیریت راهبردی در سیستم های صنعتی (مدیریت صنعتی سابق) , العدد 4 , السنة 17 , پاییز 2022

  • المقاله

    3 - Anti-Inflammatory/Bacteria Potential of Gelatin/ZnO Nano Fiber Scaffold
    10.30495/ijtnbm.2023.1976229.1019
    Hamed Zare Shahnaz Nayebzadeh Abolfazl Davodiroknabdi Seyedhasan Hataminasab
    The Iranian Journal of Textile Nano-bio Modification , العدد 5 , السنة 2 , زمستان 2023

  • المقاله

    4 - Weighing and Prioritizing Branding Components of Tourism Objectives by Combining Meta synthesis Approach and Logistic Fuzzy Programming Preferences
    seied mohammad hosein yousefi shanaz nayebzadeh
    Journal of Industrial Strategic Management , العدد 4 , السنة 4 , بهار 2019

  • المقاله

    5 - نگاشت علّی برند موفق در آموزش عالی ایران (مورد مطالعه دانشگاه فنی و حرفه‌ای
    10.30495/jmemiau.2024.709545
    شهناز نایب زاده ارسلان نامی سیدحسن حاتمی نسب محمدتقی هنری
    مهندسی مدیریت نوین , العدد 1 , السنة 10 , بهار 1403

  • المقاله

    6 - تأملی بر شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب برند موفق در دانشگاه فنی و حرفه‌ای
    20.1001.1.27834395.1401.2.2.1.3
    10.30495/msds.2022.1964385.1069
    ارسلان نامی شهناز نایب زاده سیدحسن حاتمی نسب محمدتقی هنری
    فصلنامه مطالعات مدیریت و توسعه پایدار , العدد 6 , السنة 2 , تابستان 1401

  • المقاله

    7 - ارزیابی برون‌دادهای پژوهشی متمرکز بر اثربخشی تبلیغات در حوزه سلامت
    20.1001.1.27834395.1402.3.2.7.6
    10.30495/msds.2023.1970979.1093
    محمدحسین ریاحی شهناز نایب زاده ابوالفضل داودی رکن آبادی
    فصلنامه مطالعات مدیریت و توسعه پایدار , العدد 10 , السنة 3 , تابستان 1402

  • المقاله

    8 - واکاوی مؤلفه‌های هوش سازمانی در صنعت بیمه با استفاده از نظریه زمینه‌ای و آزمون مدل در بیمه البرز
    حسین فلسفی نژاد حسن دهقان دهنوی شهناز نایب زاده
    مطالعات رفتاری در مدیریت , العدد 1 , السنة 4 , بهار 1392

  • المقاله

    9 - رصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجیرصد شناسی علمی توسعه استراتژی مدیریت ارتباط با مشتریان : مورد پژوهی علم سنجی
    هادی حسینی منش شهناز نایب زاده سید حسن حاتمی نسب مژده ربانی
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 63 , السنة 16 , پاییز 1403

  • المقاله

    10 - بررسی تعدیل کنندگی نگرش نسبت به تبلیغات در روابط تصویر برند اصلی و وفاداری به برند بر توسعه برند
    20.1001.1.22520104.1397.10.38.1.8
    شهناز نایب زاده اکرم اقبالی یاسین رادمنش
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 2 , السنة 10 , تابستان 1397

  • المقاله

    11 - بررسی تأثیر خودکارآمدی و نگرش کارکنان بر رضایت شغلی و رفتار شهروندی سازمانی آنان
    20.1001.1.22520104.1396.9.33.7.7
    مهدیه اخوان قالیباف شهناز نایب زاده
    مدیریت کسب و کار نوآورانه , العدد 1 , السنة 9 , بهار 1396

  • المقاله

    12 - شناسایی مقوله‌های راهبردی در رابطه هوش سازمانی با عملکرد کارکنان شرکت بیمه البرز
    20.1001.1.2821059.1401.17.2.1.8
    حسین فلسفی نژاد حسن دهقان دهنوی شهناز نایب زاده
    نوآوری های مدیریت آموزشی , العدد 1 , السنة 17 , بهار 1401

  • المقاله

    13 - طراحی الگوی هویت‌سازی برند های پوشاک برای بانوان: تحلیل محتوای کیفی
    20.1001.1.20088566.1400.12.47.9.2
    10.30495/jzvj.2021.25624.3324
    مسعود قربانی دولت آبادی شهناز نایب زاده سید حسن حاتمی نسب رحیم زارع
    زن و جامعه , العدد 4 , السنة 12 , پاییز 1400

  • المقاله

    14 - ارائه الگویی برای تسهیم دانش در سازمان
    20.1001.1.20086369.1400.12.1.10.6
    10.30495/jedu.2021.22892.4636
    علی امیدپناه شهناز نایب زاده حسن دهقان دهنوی حسین اسلامی
    رهیافتی نو در مدیریت آموزشی , العدد 1 , السنة 12 , بهار 1400

  • المقاله

    15 - تحلیل نقشه علمی پژوهش‌های بین المللی در زمینه توسعه پایدار و محصولات جدید با تأکید بر روندها و جهت‌گیری‌های آتی
    10.71572/msds.2024.1186218
    محمد دهقان طزرجانی حسن دهقان دهنوی شهناز نایب زاده مژده ربانی
    فصلنامه مطالعات مدیریت و توسعه پایدار , العدد 15 , السنة 4 , پاییز 1403

  • المقاله

    16 - آینده پژوهی عوامل مؤثر بر چابکی بازاریابی خدمات آموزشی در ایران
    10.71572/msds.2025.1190068
    فرید انتظاری سید حسن حاتمی نسب شهناز نایب زاده
    فصلنامه مطالعات مدیریت و توسعه پایدار , العدد 16 , السنة 4 , زمستان 1403

سند


Sanad is a platform for managing Azad University publications

الروابط


  • جامعة آزاد الإسلامية
  • Iranian Journals IndexedIn ISI

المراكز ذات الصلة


  • مكتب المرشد الأعلى
  • المؤسسة الرئاسية
  • وزارة العلوم والبحوث والتكنولوجيا
  • وزارة الصحة والتعليم الطبي
  • مركز التواصل المجتمعي (SAMS)

دعامة


الصفحات الرسمية



  • الصفحة الرئيسية
  • خريطة الموقع
  • جامعة آزاد الإسلامية
  • اتصل بنا

حقوق هذا الموقع الإلكتروني مملوكة لنظام SANAD Press Management. © 1442-1447

الصفحة الرئيسية| دخول| معلومات عنا| اتصل بنا|
[English] [فارسی] [en] [fa]
  • IAU
  • دخول