• درباره سند
  • خدمات سند
    • نویسندگان
    • برای نویسندگان
    • سردبیر
    • برای سردبیران
    • داور
    • برای داوران
  • نشریات سند
  • درخواست سامانه
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • شهناز نایب زاده

    فهرست مقالات شهناز نایب زاده


  • مقاله

    1 - A Paradigmatic Model on the Role of Electronic Marketing Capabilities in Promoting Iranian Carpet Export Capacity
    20.1001.1.23222301.2020.6.3.7.9
    10.30495/jsm.2021.678901
    Zahra Naeini Peikani Shahnaz Nayebzadeh Sayyed Hasan Hataminasab
    Journal of System Management , شماره 5 , سال 6 , تابستان 2020

  • مقاله

    2 - مروری بر پژوهش های منتشر شده در مجله بین المللی Islamic Marketing
    شهناز نایب زاده فاطمه محتاجعلی
    پژوهش های بازاریابی اسلامی , شماره 1 , سال 1 , زمستان 1401

  • مقاله

    3 - تحلیل مولفه‌های جایگاه‌سازی برند در ذهن مصرف‌کننده‌گان مسلمان
    مسلم رضائی سید حسن حاتمی نسب دکتر شهناز نایب زاده
    پژوهش های بازاریابی اسلامی , شماره 4 , سال 2 , پاییز 1402

  • مقاله

    4 - An Interpretative Structural Model of Market Orientation in Textile Industry
    10.30495/ijtnbm.2023.1975264.1018
    shiva savabieh Shahnaz Nayebzadeh Ramin Abghari Seyedhasan Hataminasab
    The Iranian Journal of Textile Nano-bio Modification , شماره 2 , سال 1 , بهار 2022

  • مقاله

    5 - اولویت‌بندی ترجیحات مشتریان پروازهای داخلی به کمک تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی
    امین سلیمیان نودوشن مژده ربانی شهناز نایب زاده
    مدیریت توسعه و تحول , شماره 5 , سال 11 , زمستان 1398

  • مقاله

    6 - New Strategic View on Brand: The Effect of Congruity, Reliability and Attachment on Customer Loyalty
    mojtaba khansabbakh shahnaz nayebzadeh reihane sadat bakhshayesh
    Journal of Industrial Strategic Management , شماره 1 , سال 3 , زمستان 2018

  • مقاله

    7 - ارائه الگوی ساختاری مضامین خرید تکانشی با رویکرد ویژگی شخصیتی مصرف کننده (مدل‌سازی ساختاری تفسیری)
    10.30495/msds.2023.1977170.1110
    راحله انصاری سیدحسن حاتمی نسب شهناز نایب زاده
    فصلنامه مطالعات مدیریت و توسعه پایدار , شماره 8 , سال 2 , زمستان 1401

  • مقاله

    8 - طراحی مدل تسهیم دانش در بین کارکنان سازمان(با استفاده از روش داده بنیاد و مدلسازی ساختاری تفسیری)
    20.1001.1.20081138.1399.15.3.6.6
    علی امیدپناه شهناز نایب زاده حسن دهقان دهنوی حسین اسلامی
    نوآوری های مدیریت آموزشی , شماره 2 , سال 15 , تابستان 1399

  • مقاله

    9 - برندسازی مقصد گردشگری سلامت: ترسیم نقشه علمی پژوهش‌های بین‌المللی در پایگاه استنادی Web of Science
    سیدمحمد رستگاری شهناز نایب زاده کامبیز حیدر زاده حمید سعیدی
    مدیریت بهداشت و درمان , شماره 56 , سال 16 , تابستان 1404

  • مقاله

    10 - شناسایی عوامل موثر بر فرایند قصد خرید مصرف کننده مسلمان
    فرحناز زارع سید حسن حاتمی نسب شهناز نایب زاده کمال خواجه پور سید مجید میرحسینی
    مهندسی مدیریت نوین , مقالات زودآیند

  • مقاله

    11 - Scientific mapping for customer lifetime value research in organizations using cluster analysis method
    Mohammad Malamiri Shahnaz Nayebzadeh Seyed Hasan Hatami Nesab Mohammad Taghi Honari
    Journal of System Management , مقالات زودآیند

سکوی نشر دانش


سند یا سکوی نشر دانش ،سامانه ای جهت مدیریت حوزه علمی و پژوهشی نشریات دانشگاه آزاد می باشد

پیوندهای سایت


  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • فهرست نشریات معتبر وزارت عتف
  • فهرست نشریات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

مراکز مرتبط


  • پایگاه دفتر مقام معظم رهبری
  • نهاد ریاست جمهوری
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی
  • مرکز ارتباطات مردمی(سامد)

پشتیبانی


  • تلفن : 02122222222
  • ایمیل : journals@iau.ac.ir

صفحات رسمی



  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود