فهرست مقالات حمید سعیدی مقاله 1 - آینده پژوهی مدیریت تجربه مشتریان وعوامل موثر بر آن با تأکید به وفاداری به برند آزاده بوستانی حمید رضا سعید نیا حمید سعیدی رحیم محترم آینده پژوهی مدیریت , شماره 135 , سال 34 , زمستان 1402 مقاله 2 - تأثیر خودپنداره فردی (جمعگرا در برابر فردگرا) و حس نوستالژی بر نگرش و قصد توصیه و خرید مصرفکنندگان محصولات مواد غذایی مریم مجنونیان نوش آبادی حمید سعیدی شهرزاد چیت ساز مدیریت بازاریابی , شماره 36 , سال 12 , پاییز 1396 مقاله 3 - تاثیر منابع مختلف مالی (بودجه شخصى در برابر بودجه شرکتى) بر نحوه قضاوت درباره عدالت قیمتى و قصد خریدهاى بعدى مهسا زیبائیان شهرزاد چیت ساز حمید سعیدی مدیریت بازاریابی , شماره 34 , سال 12 , بهار 1396 مقاله 4 - ارائه الگوی مدیریت تجربه مشتریان در بازاریابی املاک با رویکرد آمیخته رضا کوچک پور نصفی حمیدرضا سعیدنیا حمید سعیدی رحیم محترم قلاتی مدیریت بازاریابی , شماره 63 , سال 19 , تابستان 1403 مقاله 5 - Designing a Customer Experience Management Model in the Field of Car Relief Services (The Mixed Methods Research) 20.1001.1.23222301.2021.7.3.11.0 10.30495/jsm.2021.1943010.1545 Mahmoud Eghbali Hamid Saeedi Hamid reza Saeednia Journal of System Management , شماره 4 , سال 7 , تابستان 2021