فهرست مقالات مریم مجنونیان نوش آبادی


  • مقاله

    1 - طراحی نظام برون¬سپاری خدمات در سازمان¬های حمایتی (مطالعه موردی: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس)
    بازاریابی خدمات عمومی , شماره 1 , سال 1 , بهار 1402
    پیچیدگی¬های اقتصادی، سبب ناکارآمدی سازمان¬ها شده وآن¬ها به دنبال تقویت شایستگی¬محوری خود بوده تا با محول¬کردن بخشی از وظایف خود در قالب برون¬سپاری بدین هدف دست یابند. هدف این پژوهش طراحی نظام برون-سپاری خدمات شامل اصول، فرایندها و فعالیت¬های مختلف برون¬سپاری خدمات درکمی چکیده کامل
    پیچیدگی¬های اقتصادی، سبب ناکارآمدی سازمان¬ها شده وآن¬ها به دنبال تقویت شایستگی¬محوری خود بوده تا با محول¬کردن بخشی از وظایف خود در قالب برون¬سپاری بدین هدف دست یابند. هدف این پژوهش طراحی نظام برون-سپاری خدمات شامل اصول، فرایندها و فعالیت¬های مختلف برون¬سپاری خدمات درکمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس می¬باشد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی، ازجهت نوع، مطالعه موردی، از نظر زمان، مقطعی است. روش تجزیه و تحلیل کیفی توصیفی و کمی به شیوه آمیخته است که براساس مرور ادبیات و استخراج داده¬ها به چارچوب پیشنهادی رسیده و با مشاهده و مصاحبه¬های عمیق گروه کانونی از خبرگان کمیته امداد، فرایندهای مختص کمیته امداد و شاخص¬های هرمرحله از فرایند،در مدل پیشنهادی تایید و به مدل نهایی و بومی¬شده تبدیل شده است. یافته¬ها در قالب ارائه یک نظام جامع برای برون¬سپاری خدمات در کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده که در فرایندی با شش گام، شامل تهیه مقدمات طرح برون¬سپاری، شناسایی خدمات قابل¬واگذاری، شناسایی شاخص¬ها و انتخاب ارائه-دهندگان خدمت، واگذاری خدمات قابل برون¬سپاری، سازمان¬دهی مجدد بخش پس از واگذاری و پایش، نظارت و کنترل خدمات واگذار شده بوده و کل نظام، از مرحله ورودی، فرایند، خروجی و بازخورد را در قالب یک مدل استاندارد برون-سپاری متناسب با این نهاد به همراه شاخص¬های هرمرحله نشان داده است. پرونده مقاله

  • مقاله

    2 - تأثیر خودپنداره فردی (جمع‌گرا در برابر فردگرا) و حس نوستالژی بر نگرش و قصد توصیه و خرید مصرف‌کنندگان محصولات مواد غذایی
    مدیریت بازاریابی , شماره 4 , سال 12 , پاییز 1396
    هدف پژوهش: هدف از این مطالعه بررسی تاثیر خودپنداره فردی (جمع‌گرا در برابر فردگرا) و حس نوستالژی بر نگرش و قصد توصیه و خرید مصرف‌کنندگان محصولات مواد غذایی است. روش پژوهش: پژوهش حاضر از نوع کاربردی است و به این خاطر که به بررسی و تحلیل وضع موجود پرداخته ‌شد، روش بکار گر چکیده کامل
    هدف پژوهش: هدف از این مطالعه بررسی تاثیر خودپنداره فردی (جمع‌گرا در برابر فردگرا) و حس نوستالژی بر نگرش و قصد توصیه و خرید مصرف‌کنندگان محصولات مواد غذایی است. روش پژوهش: پژوهش حاضر از نوع کاربردی است و به این خاطر که به بررسی و تحلیل وضع موجود پرداخته ‌شد، روش بکار گرفته شده در این پژوهش علیآزمایشی و طرح عاملی می‌باشد. این پژوهش شامل هشت متغییر است که دو متغییر آن به دو حالت درنظر گرفته شده است. جامعه آماری در این پژوهش شامل مصرف‌کنندگانی است که تجربه مصرف محصولات پاک را دارند. تعداد نمونه برای آزمایش یک ۱۵۷ نفر و برای آزمایش دو ۱۳۲ نفر درنظر گرفته شد. جهت گردآوری اطلاعات و داده های مورد نیاز به منظور بررسی فرضیه های پژوهش از پرسشنامه استفاده شد. در آمار استنباطی برای بررسی فرضیات از آزمون Anova و تی‌استیودنت استفاده شد. نتایج پژوهش: بر اساس نتایج به دست آمده تمام فرضیه ها دارای نتیجه عدم‌رد بودند. محدودیت‌های پژوهش: مطالعات و پژوهش های اندک که بتوان پژوهش را با آنها مقایسه نمود، از مهمترین محدودیت های پژوهش است. کاربردهای مدیریتی پژوهش: پیشنهاد می‌شود بازاریابان دو فاکتور نوستالژی و خودپنداره را برای فروش محصولات خود داشته باشند و همواره علاوه بر سلامتی فرد، سلامتی و خوشحالی دیگران ازجمله خانواده‌هایشان برایشان با اهمیت جلوه داده شود. نوآوری پژوهش: این پژوهش به روش علی- آزمایشی صورت گرفته است که کمتر به آن پرداخته شده و در ایران برای اولین بار به انجام رسیده است. پرونده مقاله