فهرس المقالات طهمورث حسنقلی پور المقاله 1 - طراحی الگوی تاثیر رسانههای سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه 10.30495/mediastudies.2022.63960.1418 علی آدوسی علی اکبر فرهنگی طهمورث حسنقلی پور رضا نجف بیگی مطالعات رسانه ای , العدد 4 , السنة 16 , پاییز 1400 المقاله 2 - Customer Experience Management: Scientometric Analysis to Record the Past and Illustrate the Future 20.1001.1.23222301.2023.9.3.18.1 10.30495/jsm.2023.1979015.1763 pegah Hoodi Tahmours Hasangholi Pouryasouri Journal of System Management , العدد 4 , السنة 9 , تابستان 2023 المقاله 3 - ارائه مدل الماس قابلیت های بازاریابی دیجیتال در فروشگاه های زنجیره ای (رویکردی جهت ارتقای بهره وری) 10.30495/qjopm.2023.1961564.3394 طهمورث حسنقلی پوریاسوری مریم اوسطی محمد آقایی مسعود کیماسی مدیریت بهرهوری , العدد 67 , السنة 17 , زمستان 1402 المقاله 4 - توسعه شبکههای بین بنگاهی راهکار بهکارگیری ظرفیت بلااستفاده بنگاههای کوچک و متوسط تولیدی: ارائه نظریه داده بنیاد 20.1001.1.27169979.1396.11.1.1.8 محسن نظری طهمورث حسنقلی پور غلامرضا سلیمانی سیدمجتبی موسوی نقابی مدیریت بهرهوری , العدد 40 , السنة 11 , بهار 1396 المقاله 5 - Modeling the Effects of Media on Affective Commitment to Strategy Implementation Ali Adousi Ali Akbar Farhangi Tahmoures Hasangholipour Reza Najafbagy پژوهشگر , العدد 1 , السنة 3 , زمستان 2018 المقاله 6 - Strategies and Tactics for the Development of Fruit and Vegetable Export from Iran to Russia 20.1001.1.21595852.2023.13.1.4.0 رحمت على صابرى حقایق طهمورث حسنقلیپور هاشم آقازاده محمد طالقانی International Journal of Agricultural Management and Development , العدد 1 , السنة 13 , زمستان 2023 المقاله 7 - شناسایی مولفه های تاثیرگذار بر توسعه مدیران در شرکت تامین قطعات ایران خودرو (ساپکو) طهمورث حسنقلی پور یاسوری مهشید فیروزابادی سیروس بابایی سیاهکلرودی مجله توانمندسازی سرمایه انسانی , العدد 2 , السنة 1 , تابستان 1397 المقاله 8 - شناسایی عوامل موثر بر اجرای استراتژیهای بازاریابی با استفاده از تحلیل میدان نیرو 20.1001.1.22285067.1398.25.74.1.4 طهمورث حسنقلی پور محمد علی شاه حسینی زهره دهدشتی شاهرخ قاسم جوکار پژوهش های مدیریت راهبردی , العدد 4 , السنة 25 , پاییز 1398