List of Articles علی اکبر فرهنگی Article 1 - تحلیل گفتمان انتقادی فیلم مرد پولادین با تکیه بر مباحث متافیزیکی پاردایم ترنس مدرنیسم Mahdi Yaghobi aliakbar Farhangi Seyyed Jamaluddin Tabibi Tabibi Media Studies , Issue 1 , Year , Summer 2018 Article 2 - نقش برنامههای سیمای جمهوری اسلامی ایران در کاهش فقر انسانی Meisam Samband Ali Akbar Farhangi Jamshid Salehi Sedghyani Mohammad Reza Ghaedi Media Studies , Issue 5 , Year , Summer 2021 Article 3 - تأثیر شبکههای اجتماعی در مهارتهای کارآفرینی و توسعه ملی (مطالعه موردی: مدیران استارت آپهای ایرانی) Elham etemadinasab Afsaneh Mozaffari Aliakbar Farhangi Media Studies , Issue 1 , Year , Summer 2021 Article 4 - الگوی نظارت شرعی بر تبلیغات رسانه ها reza razi Afsaneh Mozaffari Ali akbar Farhangi Media Studies , Issue 43 , Year , Winter 2019 Article 5 - نوآوری در برندسازی روزنامهها و ارزشآفرینی مطلوب در کشور Hasan Karbalaiee Ali Akbar Farhangi Mohammad Soltanifar Ali Delavar Ali Granmayehpur Media Studies , Issue 43 , Year , Winter 2019 Article 6 - طراحی مدل تقاضای شبکه های اجتماعی در ارتباطات میان فردی کاربران ایرانی Ahmad Ghayuomi Ali Akbar Farhangi hamidreza Hoseini Dana Media Studies , Issue 4 , Year , Winter 2019 Article 7 - اینستاگرام در تجربه زیسته کاربرانش 10.30495/mediastudies.2022.53554.1306 Behzad Karimi Ali Delavar Aliakbar Farhangi Media Studies , Issue 5 , Year , Winter 2022 Article 8 - طراحی الگوی تاثیر رسانههای سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه 10.30495/mediastudies.2022.63960.1418 Ali Adousi Ali Akbar Farhangi Tahmourss Hassangolipour Reza Najafbeigi Media Studies , Issue 4 , Year , Winter 2021 Article 9 - شناسایی نقش پیشرفت فناوریهای حوزه رسانه در اقتصاد Morteza Karamouzian Aliakbar Farhangi Hossein Eslami Media Studies , Issue 4 , Year , Winter 2020 Article 10 - نقش رسانۀ ملی در تغییر فرهنگ کارآفرینی در ایران امروز Ali Asghar Rahmati Ali Akbar Farhangi Media Studies , Issue 1 , Year , Winter 2017 Article 11 - نقش شبکههای اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند Babak Farbodnia Ali Akbar Farhangi Mohammad Soltanifar Media Studies , Issue 2 , Year , Winter 2015 Article 12 - ارتباط از نگاه مولوی – خودشناسی حلقه گمشده ارتباطات زینب محمودیان علی اکبر فرهنگی سید وحید عقیلی Media Studies , Issue 1 , Year , Spring 1390 Article 13 - لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی علی اکبر فرهنگی بیتا شاه منصوری Media Studies , Issue 1 , Year , Spring 1391 Article 14 - طراحی مدل شایستگی مدیریت رسانهای Ziba Amirkhani Ali Akbar Farhangi Afsaneh Mozaffari Media Studies , Issue 3 , Year , Winter 2015 Article 15 - سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران علی اکبر فرهنگی طهمورث حسنقلی پور بهارک ناطقی پور Media Studies , Issue 4 , Year , Autumn 1392 Article 16 - رسانههای اجتماعی و مدیریت ارائه خدمات بانکی به نسل دیجیتال با رویکرد نظریه استفاده و رضایتمندی Ali Akbar Farhangi Majid Heidari Media Studies , Issue 5 , Year , Winter 2014 Article 17 - دیپلماسی دیجیتال و روابط میان دولت ها در جوامع معاصر Ali akbar farhangi Alireza Gharaati Hassan Karbalaei Hajioghli Media Studies , Issue 24 , Year , Summer 2014 Article 18 - بررسی میزان و علل بهره مندی مخاطبان قائم شهری از تلویزیون های ماهواره ای Mehrdad Matani Ali Akbar Farhangi Media Studies , Issue 25 , Year , Autumn 2014 Article 19 - از رئالیسم تا مدرنیسم ، انبوه انسان تنها در رمان های معاصر فارسی با تکیه بر ارتباطات انسانی مهناز رونقی نوتاش علی اکبر فرهنگی Media Studies , Issue 1 , Year , Spring 1390 Article 20 - مدیریت نهادی سازی از طریق تلویزیون رضا نجف بیگی آرین قلی پور علی اکبر فرهنگی جاوید ایمانی Media Studies , Issue 5 , Year , Winter 1392 Article 21 - بررسی نقش ارتباطات کلامی در ایجاد انگیزه بعنوان عاملی تاثیرگذار بر مدل تعالی سازمانی : EFQM علی اکبر فرهنگی عطیه رحیمی Media Studies , Issue 4 , Year , Autumn 1391 Article 22 - The Comparative Survey of Cyberspace Role in Political Development from Student’s Viewpoint of Islamic Azad and National University of Tehran Neda Mohammadpour Khabazi Mohammad Soltanifar Ali Akbar Farhangi Sara Mohammadpour Iranian Sociological Review , Issue 37 , Year , Summer 2020 Article 23 - Social Control of Trolling and Flaming Behaviors among Iranian Users: A Non-Recursive Model Shalaleh Meraji Oskuie Kamran Mohamadkhani Ali Delavar Ali Akbar Farhangi Iranian Sociological Review , Issue 41 , Year , Summer 2021 Article 24 - ارزشگذاری رسانهای در پوشش اخبار سلامت: مورد مطالعه پاندمی کووید- ۱۹ 10.30495/jhm.2022.64064.10999 Fariba Jafari Akbar Nasrollahi Kasmani Ali Akbar Farhangi Ali Delavar Journal of healthcare management , Issue 41 , Year , Autumn 2024 Article 25 - بررسی تاثیر شایعات اقتصادی در شبکه اجتماعی تلگرام بر روند توسعه ملی 10.30495/jisds.2007.21304 shahram jorjani afsaneh mozaffari Ali akbar Farhangi Journal of Iranian Social Development Studies , Issue 5 , Year , Winter 2008 Article 26 - مطالعه تاثیر رسانه های نوین ارتباطی در مهارت های کارآفرینی و توسعه ملی با تاکید بر نقش استارت آپ ها 10.30495/jisds.2022.58084.11422 Elham Etemadi nasab َAfsaneh Mozaffari Ali akbar Farhangi Journal of Iranian Social Development Studies , Issue 5 , Year , Winter 2022 Article 27 - ارائه الگوی مناسب تبلیغات اثربخش شرکت های دارای واحد طراحی صنعتی sara saffari Hasan Sadeghi Naeini Ata Allah Abtahi Seyed Jamaleddin Tabibi Ali Akbar Farhangi Journal of Industrial Strategic Management , Issue 5 , Year , Winter 2020 Article 28 - بررسی رابطه میان الگوی مصرف موبایل و احساس "بی موبایل هراسی " در میان کاربران تلفن همراه کلانشهر تهران Saeid Askari Ali Delavar Ali Akbar Farhangi Journal of Innovation and Creativity in Human Science , Issue 1 , Year , Summer 2017 Article 29 - ارائه الگوی برندسازی از دید مخاطب در رسانه خلاق (مورد مطالعه: ورزش سه) Mehdi Shamlou Ali Akbar Farhangi Afsaneh Mozaffari Tahmures Shiri Journal of Innovation and Creativity in Human Science , Issue 5 , Year , Winter 2019 Article 30 - طراحی و ارائه مدل تأثیرگذاری برنامه های خلاق رسانه ملی بر توسعه فرهنگ مالیاتی Gholam reza Gheblehei Ali Akbar Farhangi Abdolreza Songhai Journal of Innovation and Creativity in Human Science , Issue 4 , Year , Winter 2022 Article 31 - بررسی تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک در افزایش منابع بانک ملت استان لرستان Ali Akbar Farhangi Hamid Reza Bahrami Hamzeh Zareh Elmi Journal of Development & Evolution Mnagement , Issue 2 , Year , Summer 2015 Article 32 - طراحی الگوی نقش شبکههای اجتماعی در ایجاد تحول اجتماعی جوانان Reza Davoudi Mohammad Soltanifar Ali Akbar Farhangi Information and Communication Technology in Educational Sciences , Issue 2 , Year , Autumn 2017 Article 33 - طراحی الگوی تبلیغاتی اینستاگرام برای توسعه گردشگری فرهنگی در استان تهران Somayeh Gorjidouz Aliakbar Farhangi Alireza Ebrahimpoor Urban Futurology , Issue 13 , Year , Summer 2024 Article 34 - ارائه مدلی به منظور ارزیابی عوامل مؤثربراثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک رفاه بارویکرد مدلسازی معادلات ساختاری در جامعه korosh saeidi Ali akbar farhangi Mohammad Soltanifar Journal of Socio - Cultural Changes , Issue 1 , Year , Winter 2017 Article 35 - الگوی تعاملی استراتژی های ارتباطات سازمانی و استراتژی های منابع انسانی با عملکرد (مورد مطالعه: واحدهای پژوهشی دارای مجوز از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری) 20.1001.1.22285067.1396.23.64.4.3 Fatemeh Alsadat Aarabi aliakbar farhangi seyedreza seyedjavadin Strategic Management Researches , Issue 1 , Year , Summer 2017 Article 36 - ابزارسازی برای سنجش عوامل موثر بر کنترل اجتماعی حریم شکنی های فرهنگی سایبری در میان کاربران رسانه های اجتماعی Shalaleh Meraji Oskuie Kamran Mohamadkhani Ali Delavar Ali Akbar Farhangi PSYCHOMETRY , Issue 1 , Year , Summer 2021