فهرست مقالات علی اکبر فرهنگی مقاله 1 - ارتباطات سازمانی در جامعه اطلاعاتی: اثربخشی تکنولوژیهای نوین ارتباطات و اطلاعات در کارآیی ارتباطاات سازمانی (در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران) علی اکبر فرهنگی وحیده ترزمی نژاد آینده پژوهی مدیریت , شماره 78 , سال 19 , پاییز 1387 مقاله 2 - آینده مدیریت رسانه و مدیریت رسانههای آینده علی اکبر فرهنگی عطاءاله ابطحی آینده پژوهی مدیریت , شماره 99 , سال 24 , پاییز 1392 مقاله 3 - آینده مدیریت رسانه و مدیریت رسانه های آینده علی اکبر فرهنگی عطاءاله ابطحی آینده پژوهی مدیریت , شماره 2 , سال 223 , بهار 1392 مقاله 4 - تحلیل گفتمان انتقادی فیلم مرد پولادین با تکیه بر مباحث متافیزیکی پاردایم ترنس مدرنیسم مهدی یعقوبی علی اکبر فرهنگی سید جمال الدین طبیبی مطالعات رسانه ای , شماره 1 , سال 13 , بهار 1397 مقاله 5 - نقش برنامههای سیمای جمهوری اسلامی ایران در کاهش فقر انسانی میثم سام بند علی اکبر فرهنگی جمشید صالحی صدقیانی محمدرضا قائدی مطالعات رسانه ای , شماره 5 , سال 15 , زمستان 1399 مقاله 6 - تأثیر شبکههای اجتماعی در مهارتهای کارآفرینی و توسعه ملی (مطالعه موردی: مدیران استارت آپهای ایرانی) الهام اعتمادی نسب افسانه مظفری علی اکبر فرهنگی مطالعات رسانه ای , شماره 1 , سال 16 , بهار 1400 مقاله 7 - الگوی نظارت شرعی بر تبلیغات رسانه ها رضا راضی افسانه مظفری علی اکبر فرهنگی مطالعات رسانه ای , شماره 43 , سال 13 , زمستان 1397 مقاله 8 - نوآوری در برندسازی روزنامهها و ارزشآفرینی مطلوب در کشور حسن کربلایی حاجی اوغلی علی اکبر فرهنگی محمد سلطانی فر علی دلاور علی گرانمایه پور مطالعات رسانه ای , شماره 43 , سال 13 , زمستان 1397 مقاله 9 - طراحی مدل تقاضای شبکه های اجتماعی در ارتباطات میان فردی کاربران ایرانی احمد قیومی علی اکبر فرهنگی حمیدرضا حسینی دانا مطالعات رسانه ای , شماره 4 , سال 14 , پاییز 1398 مقاله 10 - اینستاگرام در تجربه زیسته کاربرانش 10.30495/mediastudies.2022.53554.1306 بهزاد کریمی علی دلاور علی اکبر فرهنگی مطالعات رسانه ای , شماره 5 , سال 16 , زمستان 1400 مقاله 11 - طراحی الگوی تاثیر رسانههای سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه 10.30495/mediastudies.2022.63960.1418 علی آدوسی علی اکبر فرهنگی طهمورث حسنقلی پور رضا نجف بیگی مطالعات رسانه ای , شماره 4 , سال 16 , پاییز 1400 مقاله 12 - شناسایی نقش پیشرفت فناوریهای حوزه رسانه در اقتصاد مرتضی کارآموزیان علی اکبر فرهنگی حسین اسلامی مطالعات رسانه ای , شماره 4 , سال 15 , پاییز 1399 مقاله 13 - نقش رسانۀ ملی در تغییر فرهنگ کارآفرینی در ایران امروز علی اصغر رحمتی علی اکبر فرهنگی مطالعات رسانه ای , شماره 1 , سال 12 , پاییز 1396 مقاله 14 - نقش شبکههای اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند بابک فربودنیا علی اکبر فرهنگی محمد سلطانی فر مطالعات رسانه ای , شماره 2 , سال 11 , زمستان 1395 مقاله 15 - ارتباط از نگاه مولوی – خودشناسی حلقه گمشده ارتباطات زینب محمودیان علی اکبر فرهنگی سید وحید عقیلی مطالعات رسانه ای , شماره 1 , سال 6 , بهار 1390 مقاله 16 - لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی علی اکبر فرهنگی بیتا شاه منصوری مطالعات رسانه ای , شماره 1 , سال 7 , بهار 1391 مقاله 17 - طراحی مدل شایستگی مدیریت رسانهای زیبا امیرخانی علی اکبر فرهنگی افسانه مظفری مطالعات رسانه ای , شماره 3 , سال 10 , پاییز 1394 مقاله 18 - سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران علی اکبر فرهنگی طهمورث حسنقلی پور بهارک ناطقی پور مطالعات رسانه ای , شماره 4 , سال 8 , پاییز 1392 مقاله 19 - رسانههای اجتماعی و مدیریت ارائه خدمات بانکی به نسل دیجیتال با رویکرد نظریه استفاده و رضایتمندی علیاکبر فرهنگی مجید حیدری مطالعات رسانه ای , شماره 5 , سال 9 , زمستان 1393 مقاله 20 - دیپلماسی دیجیتال و روابط میان دولت ها در جوامع معاصر علی اکبر فرهنگی علیرضا قرائتی حسن کربلایی حاجی اوغلی مطالعات رسانه ای , شماره 24 , سال 9 , بهار 1393 مقاله 21 - بررسی میزان و علل بهره مندی مخاطبان قائم شهری از تلویزیون های ماهواره ای مهرداد متانی علی اکبر فرهنگی مطالعات رسانه ای , شماره 25 , سال 9 , تابستان 1393 مقاله 22 - از رئالیسم تا مدرنیسم ، انبوه انسان تنها در رمان های معاصر فارسی با تکیه بر ارتباطات انسانی مهناز رونقی نوتاش علی اکبر فرهنگی مطالعات رسانه ای , شماره 1 , سال 6 , بهار 1390 مقاله 23 - مدیریت نهادی سازی از طریق تلویزیون رضا نجف بیگی آرین قلی پور علی اکبر فرهنگی جاوید ایمانی مطالعات رسانه ای , شماره 5 , سال 8 , زمستان 1392 مقاله 24 - بررسی نقش ارتباطات کلامی در ایجاد انگیزه بعنوان عاملی تاثیرگذار بر مدل تعالی سازمانی : EFQM علی اکبر فرهنگی عطیه رحیمی مطالعات رسانه ای , شماره 4 , سال 7 , پاییز 1391 مقاله 25 - The Comparative Survey of Cyberspace Role in Political Development from Student’s Viewpoint of Islamic Azad and National University of Tehran Neda Mohammadpour Khabazi Mohammad Soltanifar Ali Akbar Farhangi Sara Mohammadpour Iranian Sociological Review , شماره 37 , سال 10 , تابستان 2020 مقاله 26 - Social Control of Trolling and Flaming Behaviors among Iranian Users: A Non-Recursive Model Shalaleh Meraji Oskuie Kamran Mohamadkhani Ali Delavar Ali Akbar Farhangi Iranian Sociological Review , شماره 41 , سال 11 , تابستان 2021 مقاله 27 - ارزشگذاری رسانهای در پوشش اخبار سلامت: مورد مطالعه پاندمی کووید- ۱۹ 10.30495/jhm.2022.64064.10999 فریبا جعفری اکبر نصراللهی کاسمانی علی اکبر فرهنگی علی دلاور مدیریت بهداشت و درمان , شماره 41 , سال 12 , پاییز 1400 مقاله 28 - عوامل موثر بر تفکر استراتژیک علی اکبر فرهنگی محمود دهقان نیری مدیریت بازاریابی , شماره 9 , سال 5 , پاییز 1389 مقاله 29 - بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری علی اکبر فرهنگی امیر اخلاصی پدرام طلوعی مدیریت بازاریابی , شماره 6 , سال 4 , بهار 1388 مقاله 30 - بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری علی اکبر فرهنگی امیر اخلاصی پدرام طلوعی مدیریت بازاریابی , شماره 7 , سال 4 , پاییز 1388 مقاله 31 - طراحی الگوی انتخاب بازارهای هدف صادراتی برای محصولات سینمایی کشور علی اکبر فرهنگی طهمورث حسنقلی پور افسانه مظفری احتشام رشیدی مدیریت بازاریابی , شماره 16 , سال 7 , پاییز 1391 مقاله 32 - تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا) علی اکبر فرهنگی راضیه عابدینی مدیریت بازاریابی , شماره 26 , سال 10 , بهار 1394 مقاله 33 - بررسی تاثیر شایعات اقتصادی در شبکه اجتماعی تلگرام بر روند توسعه ملی 10.30495/jisds.2007.21304 شهرام جرجانی افسانه مظفری علی اکبر فرهنگی مطالعات توسعه اجتماعی ایران , شماره 5 , سال 0 , زمستان 1386 مقاله 34 - مطالعه تاثیر رسانه های نوین ارتباطی در مهارت های کارآفرینی و توسعه ملی با تاکید بر نقش استارت آپ ها 10.30495/jisds.2022.58084.11422 الهام اعتمادی نسب افسانه مظفری علی اکبر فرهنگی مطالعات توسعه اجتماعی ایران , شماره 5 , سال 14 , زمستان 1400 مقاله 35 - ارائه الگوی مناسب تبلیغات اثربخش شرکت های دارای واحد طراحی صنعتی sara saffari Hasan Sadeghi Naeini Ata Allah Abtahi Seyed Jamaleddin Tabibi Ali Akbar Farhangi مدیریت راهبردی در سیستم های صنعتی (مدیریت صنعتی سابق) , شماره 5 , سال 14 , زمستان 2020 مقاله 36 - بررسی رابطه میان الگوی مصرف موبایل و احساس "بی موبایل هراسی " در میان کاربران تلفن همراه کلانشهر تهران سعید عسکری علی دلاور علی اکبر فرهنگی ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , شماره 1 , سال 6 , بهار 1396 مقاله 37 - ارائه الگوی برندسازی از دید مخاطب در رسانه خلاق (مورد مطالعه: ورزش سه) مهدی شاملو علی اکبر فرهنگی افسانه مظفری طهمورث شیری ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , شماره 5 , سال 8 , زمستان 1397 مقاله 38 - طراحی و ارائه مدل تأثیرگذاری برنامه های خلاق رسانه ملی بر توسعه فرهنگ مالیاتی غلامرضا قبله ای علی اکبر فرهنگی عبدالرضا سبحانی ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , شماره 4 , سال 12 , پاییز 1401 مقاله 39 - بررسی تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک در افزایش منابع بانک ملت استان لرستان علی اکبر فرهنگی حمیدرضا بهرامی حمزه زارع علمی مدیریت توسعه و تحول , شماره 2 , سال 7 , تابستان 1394 مقاله 40 - طراحی الگوی نقش شبکههای اجتماعی در ایجاد تحول اجتماعی جوانان رضا داودی محمد سلطانی فر علی اکبر فرهنگی فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی , شماره 2 , سال 7 , تابستان 1396 مقاله 41 - طراحی الگوی تبلیغاتی اینستاگرام برای توسعه گردشگری فرهنگی در استان تهران سمیه گرجی دوز علی اکبر فرهنگی علیرضا ابراهیم پور آینده پژوهی شهری , شماره 13 , سال 4 , تابستان 1403 مقاله 42 - ارائه مدلی به منظور ارزیابی عوامل مؤثربراثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک رفاه بارویکرد مدلسازی معادلات ساختاری در جامعه کورش سعیدی علی اکبر فرهنگی محمد سلطانی فر تغییرات اجتماعی - فرهنگی , شماره 1 , سال 14 , بهار 1396 مقاله 43 - الگوی تعاملی استراتژی های ارتباطات سازمانی و استراتژی های منابع انسانی با عملکرد (مورد مطالعه: واحدهای پژوهشی دارای مجوز از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری) 20.1001.1.22285067.1396.23.64.4.3 فاطمه السادات اعرابی علی اکبر فرهنگی سیدرضا سیدجوادین پژوهش های مدیریت راهبردی , شماره 1 , سال 23 , بهار 1396 مقاله 44 - ابزارسازی برای سنجش عوامل موثر بر کنترل اجتماعی حریم شکنی های فرهنگی سایبری در میان کاربران رسانه های اجتماعی شلاله معراجی اسکوئی کامران محمدخانی علی دلاور علی اکبر فرهنگی روان سنجی , شماره 1 , سال 10 , بهار 1401