• درباره سند
  • خدمات سند
    • نویسندگان
    • برای نویسندگان
    • سردبیر
    • برای سردبیران
    • داور
    • برای داوران
  • نشریات سند
  • درخواست سامانه
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • درباره سند
  • تماس با ما
  • ثبت نام
  • ورود
  • درخواست سامانه
پیشرفته
  • صفحه اصلی
  • علی اکبر فرهنگی

    فهرست مقالات علی اکبر فرهنگی


  • مقاله

    1 - ارتباطات سازمانی در جامعه اطلاعاتی: اثربخشی تکنولوژی‌های نوین ارتباطات و اطلاعات در کارآیی ارتباطاات سازمانی (در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران)
    علی اکبر فرهنگی وحیده ترزمی نژاد
    آینده پژوهی مدیریت , شماره 78 , سال 19 , پاییز 1387

  • مقاله

    2 - آینده مدیریت رسانه و مدیریت رسانه‌های آینده
    علی اکبر فرهنگی عطاءاله ابطحی
    آینده پژوهی مدیریت , شماره 99 , سال 24 , پاییز 1392

  • مقاله

    3 - آینده مدیریت رسانه و مدیریت رسانه های آینده
    علی اکبر فرهنگی عطاءاله ابطحی
    آینده پژوهی مدیریت , شماره 2 , سال 223 , بهار 1392

  • مقاله

    4 - تحلیل گفتمان انتقادی فیلم مرد پولادین با تکیه بر مباحث متافیزیکی پاردایم ترنس مدرنیسم
    مهدی یعقوبی علی اکبر فرهنگی سید جمال الدین طبیبی
    مطالعات رسانه ای , شماره 1 , سال 13 , بهار 1397

  • مقاله

    5 - نقش برنامه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران در کاهش فقر انسانی
    میثم سام بند علی اکبر فرهنگی جمشید صالحی صدقیانی محمدرضا قائدی
    مطالعات رسانه ای , شماره 5 , سال 15 , زمستان 1399

  • مقاله

    6 - تأثیر شبکه‌های اجتماعی در مهارت‌های کارآفرینی و توسعه ملی (مطالعه موردی: مدیران استارت آپ‌های ایرانی)
    الهام اعتمادی نسب افسانه مظفری علی اکبر فرهنگی
    مطالعات رسانه ای , شماره 1 , سال 16 , بهار 1400

  • مقاله

    7 - الگوی نظارت شرعی بر تبلیغات رسانه ها
    رضا راضی افسانه مظفری علی اکبر فرهنگی
    مطالعات رسانه ای , شماره 43 , سال 13 , زمستان 1397

  • مقاله

    8 - نوآوری در برندسازی روزنامه‌ها و ارزش‌آفرینی مطلوب در کشور
    حسن کربلایی حاجی اوغلی علی اکبر فرهنگی محمد سلطانی فر علی دلاور علی گرانمایه پور
    مطالعات رسانه ای , شماره 43 , سال 13 , زمستان 1397

  • مقاله

    9 - طراحی مدل تقاضای شبکه های اجتماعی در ارتباطات میان فردی کاربران ایرانی
    احمد قیومی علی اکبر فرهنگی حمیدرضا حسینی دانا
    مطالعات رسانه ای , شماره 4 , سال 14 , پاییز 1398

  • مقاله

    10 - اینستاگرام در تجربه زیسته کاربرانش
    10.30495/mediastudies.2022.53554.1306
    بهزاد کریمی علی دلاور علی اکبر فرهنگی
    مطالعات رسانه ای , شماره 5 , سال 16 , زمستان 1400

  • مقاله

    11 - طراحی الگوی تاثیر رسانه‌های سازمانی بر دلبستگی کارکنان و افزایش تعهد سازمانی به برنامه تحول دیجیتال بانک سپه
    10.30495/mediastudies.2022.63960.1418
    علی آدوسی علی اکبر فرهنگی طهمورث حسنقلی پور رضا نجف بیگی
    مطالعات رسانه ای , شماره 4 , سال 16 , پاییز 1400

  • مقاله

    12 - شناسایی نقش پیشرفت فناوری‌های حوزه رسانه در اقتصاد
    مرتضی کارآموزیان علی اکبر فرهنگی حسین اسلامی
    مطالعات رسانه ای , شماره 4 , سال 15 , پاییز 1399

  • مقاله

    13 - نقش رسانۀ ملی در تغییر فرهنگ کارآفرینی در ایران امروز
    علی اصغر رحمتی علی اکبر فرهنگی
    مطالعات رسانه ای , شماره 1 , سال 12 , پاییز 1396

  • مقاله

    14 - نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند
    بابک فربودنیا علی اکبر فرهنگی محمد سلطانی فر
    مطالعات رسانه ای , شماره 2 , سال 11 , زمستان 1395

  • مقاله

    15 - ارتباط از نگاه مولوی – خودشناسی حلقه گمشده ارتباطات
    زینب محمودیان علی اکبر فرهنگی سید وحید عقیلی
    مطالعات رسانه ای , شماره 1 , سال 6 , بهار 1390

  • مقاله

    16 - لزوم ایجاد نظام اخلاق حرفه ای در تبلیغات بازرگانی
    علی اکبر فرهنگی بیتا شاه منصوری
    مطالعات رسانه ای , شماره 1 , سال 7 , بهار 1391

  • مقاله

    17 - طراحی مدل شایستگی مدیریت رسانه‌ای
    زیبا امیرخانی علی اکبر فرهنگی افسانه مظفری
    مطالعات رسانه ای , شماره 3 , سال 10 , پاییز 1394

  • مقاله

    18 - سنجش مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رویکرد ارتباطی در بین مشترکان نشریه های تخصصی غیر دولتی شهر تهران
    علی اکبر فرهنگی طهمورث حسنقلی پور بهارک ناطقی پور
    مطالعات رسانه ای , شماره 4 , سال 8 , پاییز 1392

  • مقاله

    19 - رسانه‌های اجتماعی و مدیریت ارائه خدمات بانکی به نسل دیجیتال با رویکرد نظریه استفاده و رضایت‌مندی
    علیاکبر فرهنگی مجید حیدری
    مطالعات رسانه ای , شماره 5 , سال 9 , زمستان 1393

  • مقاله

    20 - دیپلماسی دیجیتال و روابط میان دولت ها در جوامع معاصر
    علی اکبر فرهنگی علیرضا قرائتی حسن کربلایی حاجی اوغلی
    مطالعات رسانه ای , شماره 24 , سال 9 , بهار 1393

  • مقاله

    21 - بررسی میزان و علل بهره مندی مخاطبان قائم شهری از تلویزیون های ماهواره ای
    مهرداد متانی علی اکبر فرهنگی
    مطالعات رسانه ای , شماره 25 , سال 9 , تابستان 1393

  • مقاله

    22 - از رئالیسم تا مدرنیسم ، انبوه انسان تنها در رمان های معاصر فارسی با تکیه بر ارتباطات انسانی
    مهناز رونقی نوتاش علی اکبر فرهنگی
    مطالعات رسانه ای , شماره 1 , سال 6 , بهار 1390

  • مقاله

    23 - مدیریت نهادی سازی از طریق تلویزیون
    رضا نجف بیگی آرین قلی پور علی اکبر فرهنگی جاوید ایمانی
    مطالعات رسانه ای , شماره 5 , سال 8 , زمستان 1392

  • مقاله

    24 - بررسی نقش ارتباطات کلامی در ایجاد انگیزه بعنوان عاملی تاثیرگذار بر مدل تعالی سازمانی : EFQM
    علی اکبر فرهنگی عطیه رحیمی
    مطالعات رسانه ای , شماره 4 , سال 7 , پاییز 1391

  • مقاله

    25 - The Comparative Survey of Cyberspace Role in Political Development from Student’s Viewpoint of Islamic Azad and National University of Tehran
    Neda Mohammadpour Khabazi Mohammad Soltanifar Ali Akbar Farhangi Sara Mohammadpour
    Iranian Sociological Review , شماره 37 , سال 10 , تابستان 2020

  • مقاله

    26 - Social Control of Trolling and Flaming Behaviors among Iranian Users: A Non-Recursive Model
    Shalaleh Meraji Oskuie Kamran Mohamadkhani Ali Delavar Ali Akbar Farhangi
    Iranian Sociological Review , شماره 41 , سال 11 , تابستان 2021

  • مقاله

    27 - ارزش‌گذاری‌ رسانه‌ای در پوشش اخبار سلامت: مورد مطالعه پاندمی کووید- ۱۹
    10.30495/jhm.2022.64064.10999
    فریبا جعفری اکبر نصراللهی کاسمانی علی اکبر فرهنگی علی دلاور
    مدیریت بهداشت و درمان , شماره 41 , سال 12 , پاییز 1400

  • مقاله

    28 - عوامل موثر بر تفکر استراتژیک
    علی اکبر فرهنگی محمود دهقان نیری
    مدیریت بازاریابی , شماره 9 , سال 5 , پاییز 1389

  • مقاله

    29 - بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری
    علی اکبر فرهنگی امیر اخلاصی پدرام طلوعی
    مدیریت بازاریابی , شماره 6 , سال 4 , بهار 1388

  • مقاله

    30 - بررسی نقش تبلیغات بر روی افزایش فروش شرکت ها و ارائه مدلی ریاضی جهت سنجش تاثیر آن بر روی سو دآوری
    علی اکبر فرهنگی امیر اخلاصی پدرام طلوعی
    مدیریت بازاریابی , شماره 7 , سال 4 , پاییز 1388

  • مقاله

    31 - طراحی الگوی انتخاب بازارهای هدف صادراتی برای محصولات سینمایی کشور
    علی اکبر فرهنگی طهمورث حسنقلی پور افسانه مظفری احتشام رشیدی
    مدیریت بازاریابی , شماره 16 , سال 7 , پاییز 1391

  • مقاله

    32 - تاثیر عناصر آمیخته رسانه بر ارزش ویژه برند خدمات (مطالعه موردی بانک سینا)
    علی اکبر فرهنگی راضیه عابدینی
    مدیریت بازاریابی , شماره 26 , سال 10 , بهار 1394

  • مقاله

    33 - بررسی تاثیر شایعات اقتصادی در شبکه اجتماعی تلگرام بر روند توسعه ملی
    10.30495/jisds.2007.21304
    شهرام جرجانی افسانه مظفری علی اکبر فرهنگی
    مطالعات توسعه اجتماعی ایران , شماره 5 , سال 0 , زمستان 1386

  • مقاله

    34 - مطالعه تاثیر رسانه های نوین ارتباطی در مهارت های کارآفرینی و توسعه ملی با تاکید بر نقش استارت آپ ها
    10.30495/jisds.2022.58084.11422
    الهام اعتمادی نسب افسانه مظفری علی اکبر فرهنگی
    مطالعات توسعه اجتماعی ایران , شماره 5 , سال 14 , زمستان 1400

  • مقاله

    35 - ارائه الگوی مناسب تبلیغات اثربخش شرکت های دارای واحد طراحی صنعتی
    sara saffari Hasan Sadeghi Naeini Ata Allah Abtahi Seyed Jamaleddin Tabibi Ali Akbar Farhangi
    مدیریت راهبردی در سیستم های صنعتی (مدیریت صنعتی سابق) , شماره 5 , سال 14 , زمستان 2020

  • مقاله

    36 - بررسی رابطه میان الگوی مصرف موبایل و احساس "بی موبایل هراسی " در میان کاربران تلفن همراه کلانشهر تهران
    سعید عسکری علی دلاور علی اکبر فرهنگی
    ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , شماره 1 , سال 6 , بهار 1396

  • مقاله

    37 - ارائه الگوی برندسازی از دید مخاطب در رسانه خلاق (مورد مطالعه: ورزش سه) ‏
    مهدی شاملو علی اکبر فرهنگی افسانه مظفری طهمورث شیری
    ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , شماره 5 , سال 8 , زمستان 1397

  • مقاله

    38 - طراحی و ارائه مدل تأثیرگذاری برنامه های خلاق رسانه ملی بر توسعه فرهنگ مالیاتی
    غلامرضا قبله ای علی اکبر فرهنگی عبدالرضا سبحانی
    ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی , شماره 4 , سال 12 , پاییز 1401

  • مقاله

    39 - بررسی تاثیر خدمات بانکداری الکترونیک در افزایش منابع بانک ملت استان لرستان
    علی اکبر فرهنگی حمیدرضا بهرامی حمزه زارع علمی
    مدیریت توسعه و تحول , شماره 2 , سال 7 , تابستان 1394

  • مقاله

    40 - طراحی الگوی نقش شبکه‌های اجتماعی در ایجاد تحول اجتماعی جوانان
    رضا داودی محمد سلطانی فر علی اکبر فرهنگی
    فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی , شماره 2 , سال 7 , تابستان 1396

  • مقاله

    41 - طراحی الگوی تبلیغاتی اینستاگرام برای توسعه گردشگری فرهنگی در استان تهران
    https://doi.org/10.82545/uf.2024.1025323
    سمیه گرجی دوز علی اکبر فرهنگی علیرضا ابراهیم پور
    آینده پژوهی شهری , شماره 13 , سال 4 , تابستان 1403

  • مقاله

    42 - ارائه مدلی به منظور ارزیابی عوامل مؤثربراثربخشی تبلیغات تلویزیونی بانک رفاه بارویکرد مدلسازی معادلات ساختاری در جامعه
    کورش سعیدی علی اکبر فرهنگی محمد سلطانی فر
    تغییرات اجتماعی-فرهنگی , شماره 1 , سال 14 , بهار 1396

  • مقاله

    43 - الگوی تعاملی استراتژی های ارتباطات سازمانی و استراتژی های منابع انسانی با عملکرد (مورد مطالعه: واحدهای پژوهشی دارای مجوز از وزارت علوم و تحقیقات و فناوری)
    20.1001.1.22285067.1396.23.64.4.3
    فاطمه السادات اعرابی علی اکبر فرهنگی سیدرضا سیدجوادین
    پژوهش های مدیریت راهبردی , شماره 1 , سال 23 , بهار 1396

  • مقاله

    44 - ابزارسازی برای سنجش عوامل موثر بر کنترل اجتماعی حریم شکنی های فرهنگی سایبری در میان کاربران رسانه های اجتماعی
    شلاله معراجی اسکوئی کامران محمدخانی علی دلاور علی اکبر فرهنگی
    روان سنجی , شماره 1 , سال 10 , بهار 1401

سکوی نشر دانش


سند یا سکوی نشر دانش ،سامانه ای جهت مدیریت حوزه علمی و پژوهشی نشریات دانشگاه آزاد می باشد

پیوندهای سایت


  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • فهرست نشریات معتبر وزارت عتف
  • فهرست نشریات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

مراکز مرتبط


  • پایگاه دفتر مقام معظم رهبری
  • نهاد ریاست جمهوری
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی
  • مرکز ارتباطات مردمی(سامد)

پشتیبانی


  • تلفن : 02122222222
  • ایمیل : journals@iau.ac.ir

صفحات رسمی



  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • تماس با ما
  • صفحه اصلی
  • نقشه سایت
  • دانشگاه آزاد اسلامی
  • تماس با ما

حقوق این وب‌سایت متعلق به سامانه مدیریت نشریات دانشگاه آزاد اسلامی است.
حق نشر © 1404-1400

صفحه اصلی| عضویت/ ورود| درباره سند| تماس با ما|
[English] [العربية] [en] [ar]
  • IAU
  • عضویت/ ورود