ک

  • کاردل ایلواری.رقیه اشتراکات آموزه‌های اخلاقی بوستان سعدی و دیوان امام علی(ع) [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1390]
  • کاظم زاده.رسول مراتب کمال گرایی در بلوهر و بوذاسف بر اساس نظریه یونگ [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • کاظم زاده.رسول مناظره، ادب بی‌اضطراب بررسی ژرف‌ساخت معناییِ مناظرات در انواع ادبی با تکیه بر ادب تعلیمی [ دوره11, شماره 43 - پاییز سال 1398]
  • کاظمی سنگدهی.آرمینه بررسی و تحلیل شیوه‌های اقتباس شاعران معاصر از ضرب‌المثل‌های اشعار حافظ [ دوره14, شماره 54 - تابستان سال 1401]
  • کریمی یونجالی.ثریا آموزة اخلاقی وفای به عهد در متون عرفانی [ دوره4, شماره 16 - زمستان سال 1391]
  • کریمی یونجالی.ثریا اخلاق فردی و اجتماعی در «صفوة‌الصفا» [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1390]
  • کریمی.فریبا ارائۀ الگوی مدرسۀ شاد از طریق واکاوی مضامین شادی در ادبیات و فرهنگ ایرانی [ دوره13, شماره 49 - بهار سال 1400]
  • کریمیان.مریم تحلیل ادبیات تعلیمی در انواع ادبی دیگر قرن چهاردهم (نظم) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • کزازی.میرجلال الدین تحلیل مهارت‌های شناختی رمان رضوی بیدارم کن بر پایۀ تفکّر انتقادی لیپمن [ دوره15, شماره 58 - تابستان سال 1402]
  • کزازی.میرجلال الدین دنیامداری در داستان‌های مثنوی مولوی [ دوره8, شماره 31 - پاییز سال 1395]
  • کمالی بانیانی.مهدی رضا بررسی نظریه های تربیتی کودک از دید برتراند راسل در حکایتِ طایفة دزدان گلستان سعدی (بابِ سیرتِ پادشاهان: حکایتِ چهارم [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1395]