ت

  • تاج بخش.پروین تحلیل روایی حکایت تمثیلی نابینا و مفلوج بر اساس نظریۀ ژپ لینت ولت [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1398]
  • تاج نیا.کیمیا واکاوی فضیلت خرد و فرزانگی در شاهنامه براساس نظریۀ اخلاق‌فضیلت ارسطو [ دوره13, شماره 51 - پاییز سال 1400]
  • تاجبخش.پروین بررسی الگوی نجات در روایتی تعلیمی از اسرارنامه بر اساس نظریۀ تقابل‌ها [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1397]
  • تجلی اردکانی.اطهر آموزه‌های تعلیمی بر مبنای حضور نسل‌های متفاوت در شاهنامه [ دوره13, شماره 50 - تابستان سال 1400]
  • تجلیل.جلیل آموزه‌های اخلاقی در متون روایی و غیرروایی [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1390]
  • ترکاشوند.سینا تحلیل محتوای منطق‌الطیر بر اساس ساحت های شش‌گانه تربیتی [ دوره8, شماره 31 - پاییز سال 1395]
  • ترکاشوند.مریم کارکرد تکرار و تداعی در انتقاد‌های اجتماعی پنج شاعر برگزیدۀ سبک عراقی [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1396]
  • ترکمانی.وجیهه بررسی مؤلفه‌های شفقت به خودِ نِف در شخصیت فتنه در منظومۀ هفت‌پیکر نظامی [ دوره12, شماره 48 - زمستان سال 1399]
  • تسنیمی.علی بررسی ظرایف معناییِ نوع تعلیمی در بخشی از هفت‌پیکر بر پایۀ سبک‎ شناسی لایه‎ ای [ دوره12, شماره 47 - پاییز سال 1399]
  • تقی زاده.فاطمه بررسی آموزه‌های اخلاقی آفرین‌نامۀ ابوشکور بلخی با نگاهی به میزان تأثیر آن بر قابوس‌نامه [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1397]
  • تلخابی.مهری نیم نگاهی به جنبه های تعلیمی شعر حافظ از منظر نظریه ی روایت شنو [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1396]
  • توحیدیان.رجب بازتاب آموزه‌های تعلیمی در آیینۀ اشعار تقی دانش [ دوره15, شماره 57 - بهار سال 1402]
  • توکلی دارستانی.حامد رویکرد تعلیمی مولوی در مواجهه با زبان [ دوره15, شماره 59 - پاییز سال 1402]
  • تیموری فتحی.فاطمه لزوم نقش کهن الگوی پیرخردمند در تعلیم بشر [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1394]