ساختمان.الهام
رابطه بین هوش سازمانی و عملکرد مدیران مدارس متوسطه شهر یزد
[
دوره5,
شماره
18
- تابستانسال
1393]
ساده.احسان
ارزیابی مدل رهبری مشترک در تیم خلق دانش در اعضای هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
ساده.احسان
ارزیابی فرایند یادگیری گروهی در دانشجویان براساس مدل نَپ
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1390]
ساکتی.پرویز
ارزیابی مقایسه ای سیستم اطلاعات مدیریت دانشگاهی با روش الگوبرداری جهت ارائه مدل بهینه کاربردی
[
دوره11,
شماره
43
- تابستانسال
1399]
ساکی.رضا
رابطه بین تبادل رهبر- عضو و رضایت شغلی معلمان مدارس متوسطه شهر یزد
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1392]
سالمیان.رضا
بررسی و مقایسه همبستگی شاخه های مختلف تحصیلی با مهارت های اینترنتی و مؤلفه های حرفه ای معلمان
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1396]
سامانی.سیامک
تدوین مدل هویت حرفهای اعضای هیات علمی (مورد مطالعه: اعضای هیات علمی دانشگاه های آزاد اسلامی استان فارس)
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1398]
سامانی.سیامک
اثر بخشی طرح مثلث موفقیت در افزایش عملکرد تحصیلی دانشآموزان
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1395]
سامانی.سیامک
رابطه یادگیری سازمانی و خودکارآمدی مسیر شغلی با اشتیاق کاری مدیران
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1391]
سامانی.سیامک
بررسی مقایسه ای رابطه بین کیفیت زندگی با عزت نفس، کانون کنترل، استرس و سرمایه اجتماعی فرزندان شاهد و ایثارگر فارس
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1389]
سامری.مریم
روابط مهارت های مدیریتی، نگرش شغلی، دانش و اطلاعات بنیادی با عملکرد مدیران مدارس بر مبنای پاسخگویی به نیازهای محیطی با میانجیگری تعهد اخلاقی و کارآمدی جمعی
[
دوره12,
شماره
6
- زمستانسال
1400]
سامری.مریم
ارتباط عوامل بین فردی و سازمانی با تعالی سازمانی: نقش میانجی اخلاق حرفهای، توانمندسازی روانشناختی و چابکی سازمان
[
دوره13,
شماره
6
- زمستانسال
1401]
سامری.مریم
مدل یابی معادلات ساختاری روابط بین هوش رهبری، سرمایه حرفه ای و مدیریت مبتنی بر ارزش مدیران با بهبود پایدار مدارس شهرستان ارومیه: نقش میانجی فرهنگ نوآورانه
[
دوره15,
شماره
69
- پاییز - زمستانسال
1403]
سامع.فاطمه
رابطه ادراک از رفتار غیر اخلاقی و رفتار توانمندساز مدیران با اعتماد شناختی و عاطفی معلمین به آنان
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1392]
سامع.فاطمه
اثر اعتماد شناختی و عاطفی به رهبر بر هویت سازمانی: نقش میانجی اعتماد به سازمان
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]
سایه وند.زهرا
درک چگونگی خلق و توسعه نوآوری های آموزشی معلم کارآفرینان از لنز تفکر طراحی
[
دوره15,
شماره
68
- پاییزسال
1403]
سبحانی.عبدالرضا
شناسایی ابعاد، مولفه ها و عوامل تاثیرگذار بهسازی منابع انسانی با توجه به رویکرد رهبری تحول گرا در سازمان آموزش و پرورش استان تهران
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1400]
سپاه منصور.مژگان
رابطه مدیریت هیجان و مهارت های ارتباطی با اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان متوسطه اول
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1399]
سپهوند.رضا
مربیگری خیرخواهانه و تقویت سرمایه انسانی: تحلیل نقش میانجی سرمایه انگیزشی
[
دوره12,
شماره
6
- زمستانسال
1400]
سپهوند.رضا
بررسی نقش سبک رهبری زهراگین بر ترومای سازمانی با توجه به نقش میانجی سکوت سازمانی
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1398]
ستاری.رضا
مدل سازی ساختاری رهبری زهرآگین با نشاط سازمانی کارکنان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با نقش واسطه ای نفاق سازمانی.
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
ستاری.رضا
الگویابی ساختاری خودکارآمدی شغلی و انگیزش یادگیری بر یادگیری غیررسمی با نقش میانجی یادگیری رسمی (مورد مطالعه:کارکنان شرکت آب منطقهای خراسان رضوی)
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1402]
ستاری.صدرالدین
مدل ساختاری عوامل مرتبط با مدیریت دانایی
[
دوره14,
شماره
4
- پاییزسال
1402]
ستاری.صدرالدین
ارائه و اعتبارسنجی الگوی شایستگیهای مدیران در آموزش و پرورش گیلان با رویکرد ارزشآفرینی منابع انسانی.
[
دوره13,
شماره
6
- زمستانسال
1401]
ستاری.صدرالدین
شناسایی شایستگیهای راهبردی مدیران آموزش و پرورش مبتنی بر ارزشآفرینی منابع انسانی
[
دوره12,
شماره
5
- زمستانسال
1400]
ستاری.صدرالدین
آسیب شناسی آموزش تفکرانتقادی در نظام آموزشی ایران/با دیدگاه مدرسه زندگی
[
دوره13,
شماره
6
- زمستانسال
1401]
ستاری.صدرالدین
میزان اجرای ویژگی های بوروکراسی و تمایلات دیوان سالارانه مدیران مدارس شهر تهران
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1390]
ستاری.صدرالدین
ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل براساس الگوی سروکوال
[
دوره5,
شماره
19
- پاییزسال
1393]
ستوده اصل.نعمت
تدوین مدل ساختاری برای پیش بینی پیشرفت تحصیلی از طریق سبکهای فرزندپروری و باورهای معرفت شناختی در دانش آموزان متوسطه دوره دوم شهر تهران
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1398]
سرائی.علی اصغر
نقش ادراکات کلاسی درعملکرد تحصیلی با میانجی گری جهت گیری هدف و باورهای انگیزشی
[
دوره12,
شماره
3
- تابستانسال
1400]
سرچهانی.زهرا
کاوش بالندگی مدیران مدارس، نظریه ای داده بنیاد
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1395]
سرخابی.صلاح الدین
طراحی الگوی شایستگیهای مدیران آموزشی سازمان تأمین اجتماعی
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
سرکشیکیان.سید مهدی
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه بی حوصلگی تحصیلی در دانشجویان پزشکی و پیرا پزشکی
[
دوره16,
شماره
72
- بهارسال
1404]
سرلک.ناهید
بررسی دیدگاه دبیران در زمینه جایگاه آموزش زیست محیطی در برنامه درسی کنونی دوره متوسطه اول
[
دوره12,
شماره
4
- پاییزسال
1400]
سرمدی.محمد رضا
طراحی مدل عِلّی عوامل موثر بر انتقال یادگیری الکترونیک ادراک شده در بین کارکنان شرکت های توزیع نیروی برق جنوب و جنوب غرب کشور
[
دوره12,
شماره
6
- زمستانسال
1400]
سرمدی.محمد رضا
اعتبار سنجی مولفههای آموزش چند فرهنگی برای طرح در برنامه درسی دوره ابتدایی
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1395]
سرمدی.محمدرضا
تاثیر باورهای تربیتی و ویژگی های فناوری شغل بر قصد استفاده از یادگیری تحت وب در بین اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1391]
سرمدی.محمدرضا
طراحی مدلی برای بازگشت سرمایه در نظام آموزش عالی از دور
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1397]
سرمدی.محمدرضا
تعیین برازش مولفه های مدیریت دانش در ارتقا بهرهوری آموزش از دور
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1395]
سرمدی.محمدرضا
ارایه مدل علی اخلاق کار اسلامی و تعهد سازمانی با نقش واسطه ای عدالت سازمانی و ارزش های شغلی
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1395]
سروقد.سیروس
رابطه ویژگیهای شخصیتی و سبکهای هویت با رضایت از زندگی دانشآموزان دوره متوسطه
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1394]
سروقد.سیروس
مقایسه ی سبک های یادگیری و شیوه های حل مسئله ی دانشجویان دخترو پسر گرایش های علوم انسانی، علوم پایه و فنی- مهندسی
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1389]
سعادت خواه.محبعلی
اعتبار سنجی مولفههای آموزش چند فرهنگی برای طرح در برنامه درسی دوره ابتدایی
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1395]
سعادتمند.زهره
شناخت مولفه های مشارکت والدین در اجرای برنامه های درسی دوره ابتدایی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1398]
سعادتمند.زهره
تحلیل روشهای تدریس هنر به منظور ارائه الگوی مطلوب در دوره ابتدایی ایران
[
دوره8,
شماره
31
- پاییزسال
1396]
سعادتمند.زهره
طراحی برنامه درسی مبتنی بر آموزش صلح در دوره ابتدایی، یک مطالعه کیفی
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1396]
سعادتمند.زهره
طراحی مدلی برای ارتقای برنامهها و فعالیتهای انجمن اولیا و مربیان بر اساس سبک زندگی ایرانی اسلامی
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
سعادتمند.زهره
عوامل موثر بر ارتقاء کیفیت آموزشهای ضمن خدمت مربیان و معلمان
[
دوره5,
شماره
19
- پاییزسال
1393]
سعادتمند.زهره
واکاوی و احصاء مبانی تربیتی حیات طیبه بر اساس آیات قرآن و روایات اسلامی..
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1402]
سعادتمند.زهره
بررسی شاخصهای ارزشیابی عملکرد مدیران شهر اصفهان از دیدگاه مدیران و معلمان
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1392]
سعادتمند.زهره
شکاف نسلی و انتزاع ابعاد تربیت بین نسلی در قلمرو برنامه درسی: یک مطالعه کیفی
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]
سعادتی شامیر.ابوطالب
ساخت و اعتباریابی سنجه کیفیت فرایندی تعامل مربی و کودک در مهدهای کودک: یک پژوهش ترکیبی
[
دوره14,
شماره
4
- پاییزسال
1402]
سعیدی پور.بهمن
ارائه الگوی بهینه سازی زمان بندی و کاهش هزینه ها در سیستم آموزش مجازی( از دور )
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1398]
سعیدی پور.بهمن
شناسایی ابعاد و مؤلفههای ارتباط مراقبتی معلمان مدارس ابتدایی (مروری نظام مند)
[
دوره14,
شماره
4
- پاییزسال
1402]
سعیدی پور.بهمن
الگوی ساختاری روابط باورهای معرفت شناختی و راهبردهای یادگیری خود تنظیمی: نقش واسطهای خود کارآمدی تحصیلی و اهداف پیشرفت
[
دوره8,
شماره
31
- پاییزسال
1396]
سعیدی پور.بهمن
ارائه الگو و بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی و قابلیت یادگیری سازمانی در دانش آفرینی
[
دوره14,
شماره
6
- زمستانسال
1402]
سعیدی.علی
شناسایی معیارها و عناصر مدرسه آینده در ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی
[
دوره15,
شماره
68
- پاییزسال
1403]
سلاجقه.سنجر
طراحی الگوی استقرار سازمان یادگیرنده با تاکید بر رهبری دانش و سطوح یادگیری در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با رویکرد آمیخته
[
دوره14,
شماره
5
- زمستانسال
1402]
سلاجقه.سنجر
فراتحلیل تعالی منابع انسانی مبتنی بر پیامدهای آموزش.
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
سلاجقه.سنجر
بررسی رابطه ابعاد فرهنگی هافستد با شکل گیری شبکه های خط مشی در نظام آموزش عمومی کارآفرینی ایران
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1397]
سلاجقه.سنجر
طراحی الگو مدیریت منابع انسانی سبز با رویکرد توسعه پایدار سازمانی
[
دوره11,
شماره
43
- تابستانسال
1399]
سلاجقه.سنجر
طراحی مدل فرهنگ سازمانی و بررسی رابطه آن با توانمند سازی روانشناختی کارکنان (مورد مطالعه: دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی خراسان رضوی)
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1398]
سلحشوری.احمد
مقدار تأکید کتاب فارسی عمومی دوره تربیت معلم بر تربیت هنری از دیدگاه دانشجویان مرکز تربیت معلم استان همدان
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1392]
سلحشوری.احمد
حدود و ثغور تربیت اخلاقی، تربیت معنوی و تربیت دینی
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1390]
سلطانزاده.وحید
روابط ساده و ترکیبی بین جامعه پذیری سازمانی و مسئولیت پذیری اجتماعی (مطالعه مورد کارکنان دانشگاه ارومیه)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
سلطانقلی.فرزانه
نقش فرهنگ مبتنی بر ثبات مدارس در رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجیگری رهبری مربی گرایانه
[
دوره15,
شماره
68
- پاییزسال
1403]
سلطانی.ایرج
عوامل موثر بر معماری منابع انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس
[
دوره11,
شماره
43
- تابستانسال
1399]
سلمانپور.محمدجواد
طراحی چارچوب اخلاق سازمانی با رویکرد اسلامی: یک مطالعه کیفی
[
دوره12,
شماره
4
- پاییزسال
1400]
سلیمان پور عمران.محبوبه
رابطه مدیریت منابع انسانی الکترونیکی با مدیریت استعداد و نوآوری سازمانی
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1397]
سلیمانپور.جواد
مفهومسازی حکمرانی خوب در آموزشوپرورش عمومی ایران با رویکرد پدیدارشناسی
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1399]
سلیمانپور.جواد
بررسی مدل های ذهنی مدیران موفق سازمان آموزش و پرورش ایران
[
دوره15,
شماره
69
- پاییز - زمستانسال
1403]
سلیمانی.توران
سطح سازمان یادگیرنده، موانع ایجاد و نقش آن در نوآوری شغلی و خلاقیت سازمانی: کارکنان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1402]
سلیمانی.توران
ارائه الگوی مدیریت کوانتومی در سازمان های آموزشی
[
دوره14,
شماره
6
- زمستانسال
1402]
سلیمانی.زهرا
مقدار توجه به تربیت شهروندی در مؤلفه های جو، ساختار و ارتباط متقابل دانش آموز و معلم (مطالعه موردی: معلمان دوره متوسطه شهر همدان)
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1392]
سلیمانی.زهرا
مقایسه باورها و نگرش های معلمان پیرامون مدیریت کلاس با توجه به ویژگی های دموگرافیک
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1392]
سلیمانی.زینب
ارائه الگوی نقش مؤلفههای سرمایه روانشناختی در عملکرد تحصیلی دانش آموزان دختر
[
دوره15,
شماره
70
- زمستانسال
1403]
سلیمی.سوده
رابطه فرهنگ سازمانی و هوش سازمانی با رضایت شغلی کارکنان
[
دوره5,
شماره
19
- پاییزسال
1393]
سلیمی.قاسم
ارزشیابی کیفیت دوره های تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) دانشگاه شیراز از نگاه دانشجویان
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1397]
سلیمی.لادن
طراحی مدل رابطه رفتار شهروندی سایبری با کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش با میانجیگری عدالت آموزشی
[
دوره14,
شماره
5
- زمستانسال
1402]
سلیمی.لادن
اعتباریابی الگوی برنامه درسی وارونه مبتنی بر توجه انتخابی و یادگیری خودراهبر در درس کار و فناوری متوسطهی اول
[
دوره12,
شماره
4
- پاییزسال
1400]
سلیمی.مهتاب
طراحی الگوی توسعه تفکر سیستمی مدیران آموزش و پرورش
[
دوره13,
شماره
4
- پاییزسال
1401]
سلیمی.مهتاب
طراحی و تبیین الگوی مدیریت ارزش ها در آموزش و پرورش
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1401]
سلیمی.مهتاب
ارائه مدل استقرار مدیریت ناب در مدارس متوسطه دوره اول شهر تهران
[
دوره12,
شماره
3
- تابستانسال
1400]
سمیعی زفرقندی.مرتضی
تاثیر کلاس هنری سرود و موسیقی بر پیشرفت تحصیلی و مهارت اجتماعی دانش آموزان دختر دوره دوم ابتدایی شهر تهران
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
سمیعی.روح الله
ادراک تجربه زیسته مدیران مدارس از فرایند توسعه حرفه ای
[
دوره13,
شماره
5
- زمستانسال
1401]
سمیعی.روح الله
ادراک معلمان از وضعیت سلامت سازمانی مدارس
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1394]
سودی.حورا
طراحی و روان سنجی پرسشنامه مدرسه اثربخش با معیارهای فرهنگی جامعه ایرانی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1398]
سهامی.سوسن
پیش بینی ارزشهای معطوف به توسعه دانشجویان بر اساس سرمایه فرهنگی و اجتماعی
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1395]
سهامی.سوسن
بررسی نگرش دبیران و کارشناسان نسبت به عملکرد مدیران دارای مدرک مدیریت و برنامه ریزی آموزشی و سایر رشته ها
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1391]
سهرابی شگفتی.نادره
تدوین معادله افتراقی عوامل آموزشگاهی موثر بر عملکرد در آزمون تیمز 2019 پایه چهارم در دانش آموزان با عملکرد بالا و پایین
[
دوره13,
شماره
6
- زمستانسال
1401]
سهرابی.نادره
اثر بخشی طرح مثلث موفقیت در افزایش عملکرد تحصیلی دانشآموزان
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1395]
سهرابی.نادره
ارایه مدل علی برای بهزیستی تحصیلی بر اساس حمایت تحصیلی، تاب آوری تحصیلی واشتیاق تحصیلی
[
دوره15,
شماره
68
- پاییزسال
1403]
سیادت.سید علی
رابطه بین توانمندسازها و فرآیندهای مدیریت دانش با عملکرد دانشگاه-ها (مورد مطالعه: دانشگاههای دولتی منتخب استان اصفهان)
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1393]
سیادت.سید علی
مدلیابی معادلات ساختاری رابطه بین ابعاد عدالت سازمانی، اعتماد، تعهد مستمر و عاطفی با ادراک معلمان از خودکارآمدی نقش مدیران آموزشی شهر اصفهان
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1392]
سیادت.سید علی
رویکرد مبتنی دادهکاوی در طراحی مدل خودبهسازی رهبری مدیران مدارس
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1398]
سیادت.سید علی
تعیین سلسله مراتب معیارهای شایستگی مدیران مدارس مبتنی بر روش دلفی فازی در آموزش و پرورش استان اصفهان
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1399]
سیاری. نرجس
بررسی الزامات تمرکز زدایی در آموزش و پرورش شهرستان اهواز: چشم انداز، رهبری و نیروی انسانی
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1398]
سید عباس زاده.میر محمد
توسعه منابع انسانی پایدار : اثرات کانال مدیریت دانش و عوامل سازمانی.
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1397]
سید عباس زاده.میر محمد
روابط ساده و ترکیبی بین جامعه پذیری سازمانی و مسئولیت پذیری اجتماعی (مطالعه مورد کارکنان دانشگاه ارومیه)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
سید عباس زاده.میر محمد
تدوین مدل ارتقای تواناییهای مدیریت دانش شخصی (PKM) معلمان: کاربردی از روش داده بنیاد
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1401]
سید نقوی.میر علی
آسیبشناسی آموزش منابع انسانی با استفاده از مدل سهشاخگی(مورد مطالعه: شرکت توربوژنراتور شهرستان شاهرود)
[
دوره15,
شماره
70
- زمستانسال
1403]
سیدالشهدایی.رویا
رابطه بین کیفیت زندگی کاری و رفتار شهروندی سازمانی با کارآفرینی کارکنان
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1394]
سیدی.سید مسعود
ارائه مدل برنامهریزی استراتژیک دانشگاههای آزاد اسلامی استان فارس
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1399]
سیف نراقی.مریم
بررسی تأثیر آموزش سواد اطلاعاتی اینترنت بر رشد مهارت های حل مساله دانشجویان
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1389]
سیف نراقی.مریم
بررسی مقایسهای دیدگاه کارشناسان و معلمان شهر قزوین به لحاظ نارساییهای آموزش و تربیت شهروندی در برنامهی درسی دوره ی راهنمایی تحصیلی
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1389]
سیف نراقی.مریم
بررسی تأثیر آموزش سواد اطلاعاتی اینترنت بر رشد مهارت های حل مساله دانشجویان
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1389]
سیف نراقی.مریم
مقایسه دیدگاه معلمان دروس علوم، ریاضی، عربی و ادبیات دوره راهنمایی در بکارگیری و اولویت بندی مهارت های فن آوری داده ای و ارتباطات
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1391]