ز

  • زارع نژاد.سمیه ارایه مدل مدیریت محتوای رسانه های آموزشی دیجیتال فارسی زبان [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1395]
  • زارع.ابوذر ارائه مدل گسترش عملکرد کیفیت در المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای وزارت آموزش و پرورش و مقایسه آن با اعتیاد موبایلی و اینترنتی در دانش‌آموزان [ دوره13, شماره 5 - زمستان سال 1401]
  • زارع.اکبر طراحی و تدوین الگویی برای ارزیابی آزمون‌های عملی سازمان فنی حرفه ای [ دوره15, شماره 5 - پاییز سال 1403]
  • زارع.حسین بررسی سهم متغیرهای سطح دانش آموز ومعلم بر عملکردخواندن دانش‌آموزان پایه چهارم براساس داده های پرلز2006 [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1395]
  • زارع.حسین نگاهی تحلیلی به ادراک دانشجویان از ساختار کلاس درس و اهمال کاری تحصیلی: مطالعه تطبیقی دوره‌های آموزش سنتی و مجازی دانشگاه تهران [ دوره4, شماره 16 - زمستان سال 1392]
  • زارع.حسین تاثیر آموزش فراشناخت در حل مسایل ریاضی دانش آموزان [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1390]
  • زارعی.رضا تدوین الگوی پیش بینی تعهد سازمانی معلمان بر اساس متغیرهای همبسته؛ تعارض نقش،گرانباری و قرارداد روانی [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1391]
  • زاهد بابلان.عادل رابطه کمال‌گرایی، جهت‌گزینی هدف و عملکرد تحصیلی با فرسودگی تحصیلی [ دوره5, شماره 18 - تابستان سال 1393]
  • زاهد بابلان.عادل توانمندسازی معلمان چشم انداز مدیریت آموزشی (بررسی نقش خودکارآمدی فردی، انتقال دانش و کیفیت زندگی کاری) [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1399]
  • زاهد بابلان.عادل راهبرد، زمینه و پیامد توسعه شایستگی مدیران مدارس متوسطه (مطالعه کیفی) [ دوره11, شماره 44 - پاییز سال 1399]
  • زاهد.عادل طراحی الگوی عوامل موثر بر سکون‌زدگی شغلی (نظریه داده بنیاد) [ دوره14, شماره 4 - پاییز سال 1402]
  • زاهد.عادل مدل سازی نقش رهبری‌آموزشی مدیران از طریق فرهنگ مدرسه در اشتیاق شغلی معلمان [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1398]
  • زاهد.عادل طراحی الگوی مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1398]
  • زرافشانی.کیومرث تبیین پیشگوکننده‌های نیت کارآفرینانه در بین هنرجویان هنرستان کشاورزی [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1390]
  • زرقانی.سیدمهدی رابطه‌ی توانمندسازهای تعالی سازمانی و قابلیت‌های چابکی سازمانی در دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [ دوره5, شماره 17 - بهار سال 1393]
  • زرگران خوزانی.فاطمه پیامدهای راهبرد هم‌آفرینی ارزش در خدمات آموزشی [ دوره12, شماره 6 - زمستان سال 1400]
  • زرین کمر.رضا بررسی راه‌های توانمندسازی کارکنان ستادی ادارات آموزش و پرورش مازندران و ارائه الگوی مناسب [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1394]
  • زرین.حسین اثربخشی تلفیق الگوی چند محوری شفیع آبادی با نظریه یادگیری اجتماعی کرامبولتز برخشنودی شغلی معلمان زن [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1397]
  • زمانی فرد.زیبا شناسایی و اعتباریابی مولفه های مدل مدیریت استعداد آموزگاران [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • زمانی.سید قاسم دلالت های آموزشی دادگاه های بین المللی برای اهداف و رویکرد دیوان [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • زمانی.صفیه فراتحلیل رابطه بین فرسودگی شغلی و هوش هیجانی [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1397]
  • زند.منصور ارائه مدل پارادایمی دو سوتوانی سازمانی در نظام آموزش وپرورش [ دوره14, شماره 4 - پاییز سال 1402]
  • زنگوله چی.زهرا آسیب‌شناسی برنامه درسی آموزش زبان انگلیسی از دیدگاه معلمان و دانش آموزان دوره متوسطه [ دوره5, شماره 18 - تابستان سال 1393]
  • زوار.جواد نقش سبک‌های تدریس معلمان بر میزان بی انضباطی‌های دانش آموزان: تحلیل مبتنی بر شخص [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1394]
  • زهراکار.کیانوش طراحی و اعتباربخشی ابزار ارزیابی برنامه‌های درسی ضمن خدمت معلمان با تاکید بر اسناد بالادستی [ دوره8, شماره 29 - بهار سال 1396]
  • زیرک.ساره رابطه‌ی توانمندسازهای تعالی سازمانی و قابلیت‌های چابکی سازمانی در دانشگاه‌های دولتی شهر اصفهان [ دوره5, شماره 17 - بهار سال 1393]
  • زیرک.ساره رابطه یادگیری سازمانی و خودکارآمدی مسیر شغلی با اشتیاق کاری مدیران [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1391]
  • زین العابدینی شورکایی.بهرام بررسی شاخص‌های ارزشیابی عملکرد مدیران شهر اصفهان از دیدگاه مدیران و معلمان [ دوره4, شماره 16 - زمستان سال 1392]
  • زین آبادی.حسن رضا طراحی و تبیین الگوی پیامدهای دانشگاه به عنوان سازمان فضیلتی؛ مورد مطالعه: دانشگاه‌های دولتی وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری استان یزد [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • زین آبادی.حسن رضا بررسی و تبیین پیشایندهای رشد حرفه‌ای همکارانه در سازمان های آموزشی [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1397]
  • زین آبادی.حسن رضا بررسی شایستگی‌های پایه در بین دانش‌آموختگان رشته‌ی مدیریت آموزشی و ارزیابی میزان اثربخشی آن در دانشگاه های دولتی شهر تهران [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1397]
  • زین آبادی.حسن رضا نشانگان ارزیابی عملکرد معلمان متوسطه دوم مدارس دولتی استان خراسان جنوبی : سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس(یک مطالعه کیفی) [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • زین آبادی.حسن رضا مدیران به عنوان رهبران فناوری در مدرسه: یافته‌های یک پژوهش ترکیبی اکتشافی در مدارس هوشمند شهر تهران [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1394]
  • زین آبادی.حسن رضا فرهنگ و جوسازمانی نوآورانه مدرسه؛ یک پژوهش کیفی [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1395]
  • زین آبادی.حسن رضا تبیین الگوی استفاده از شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک سیستم مدیریت آموزش در ایران [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1398]