باباپور واجاری.مریم
تأثیر آموزش اندیشه ورزی بر مهارتهای فراشناخت حالتی دانش-آموزان
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1393]
باباپور واجاری.مریم
تأثیر آموزش صلح بر مسئولیتپذیری دانشآموزان
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1396]
باباخانی.خدیجه
ارائه مدلی برای تبیین رفتار شهروندی سازمانی براساس رضایت شغلی و عدالت سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1396]
باباصفری.علی اصغر
عوامل موثر بر معماری منابع انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس
[
دوره11,
شماره
43
- تابستانسال
1399]
باتمانی.فردین
تدوین الگوی مدیریت سوءرفتار دانشآموزان مدارس متوسطه اول
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1402]
باتمانی.فردین
واکاوی شاخصهای مطلوب نظام جامع آموزش مشاغل اختصاصی در سازمان نظارتی با بهرهگیری از روش آمیخته
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1401]
باتمانی.فردین
واکاوی شایستگی های مدیران مدارس هوشمند بر اساس نظریه داده بنیاد
[
دوره11,
شماره
45
- پاییزسال
1399]
باج.کلثوم
بررسی و رتبهبندی عوامل موثر بر بهرهوری نیروهای انسانی(کارشناسان) شرکت بیمه معلم
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1396]
بارخدا.سید جمال
واکاوی چالش های رهبری بینشمند در سازمان های آموزشی (تدوین یک نظریه داده بنیاد)
[
دوره13,
شماره
4
- پاییزسال
1401]
بارخدا.سیدجمال
تحلیل رابطهی ساختاری بین تعهد سازمانی با یادگیری سازمانی کارکنان
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1398]
باقرپور.معصومه
رابطه بین هوش معنوی و سبک رهبری مدیران مدارس متوسطه شهرستان گرگان
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1391]
باقرزاده.محمدرضا
شناسایی شاخصهای سلامت سازمانی در ادارات آموزش و پرورش کشور-
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
باقرسلیمی.سعید
بازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
باقری خلیلی.علی اکبر
برنامهریزی استراتژیک در سازمانهای آموزش عالی ایران از طریق رویکردکارت امتیازی متوازن
[
دوره11,
شماره
44
- پاییزسال
1399]
باقری قاجاری.مهدیه
نظارت و کنترل از نگاه مدیریتی امام علی (علیه السلام)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
باقری کراچی.امین
تجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی جهت طراحی مدل مفهومی آموزش و یادگیری در دوران پسا کرونا: یک تحقیق کیفی ترکیبی
[
دوره15,
شماره
5
- پاییز - زمستانسال
1403]
باقری.مجتبی
رابطه بین سبکهای مدیریت با سلامت سازمانی و استرس شغلی کارکنان
[
دوره5,
شماره
18
- تابستانسال
1393]
باقری.معصومه
واکاوی شاخصهای مطلوب نظام جامع آموزش مشاغل اختصاصی در سازمان نظارتی با بهرهگیری از روش آمیخته
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1401]
باقری.مهدی
شناسایی عوامل موثر بر توانمندسازی پژوهشی دانش آموزان: مطالعه ای با رهیافت پدیدارشناسی
[
دوره13,
شماره
4
- پاییزسال
1401]
باقری.مهدی
طراحی و تدوین چارچوب آموزش کسب و کار به دانش آموزان مقطع متوسطه دوم آموزش و پرورش استان هرمزگان در وضعیت موجود و مطلوب
[
دوره14,
شماره
4
- پاییزسال
1402]
باقری.مهدی
طراحی الگوی آموزش شهروند جهانی براساس مؤلفههای سرمایه فرهنگی و هویت ملی
[
دوره12,
شماره
3
- تابستانسال
1400]
باقری.مهدی
مدل تابآوری مدیران مدارس ابتدایی: پژوهشی کیفی بر اساس دیدگاه متخصصان
[
دوره13,
شماره
5
- زمستانسال
1401]
باقری.مهدی
مدل بالندگی اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور مبتنی بر یادگیری غیررسمی با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1398]
باقری.مهدی
ارائه مدلی برای نهادینه کردن و بررسی وضع فعلی کار تیمی در اداره کل بهزیستی استان فارس
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1400]
باقی نژاد.عباس
تعیین میزان گرایش اعضاء هیات علمی به فرهنگ کیفیت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
[
دوره5,
شماره
18
- تابستانسال
1393]
بامشادی.پارسا
ارایه مدلی برای ارزیابی عملکرد دانشگاهها؛ مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1394]
بامشادی.پارسا
رابطه هوش اخلاقی با تعهد سازمانی و اعتماد سازمانی در بین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1396]
باوی.ساسان
ارزیابی عملکرد سرمایه فکری در مراکز آموزشی عالی با استفاده از روش AHP (مطالعه موردی: دانشگاههای پیام نور استان گیلان)
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1398]
بخشان.یوسف
بازشناسی چالش های فراروی تجاری سازی پژوهشهای مدیریت آموزشی با ارائه نظریه زمینهای
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1391]
بخشایش.علیرضا
رابطه سبک های مدیریت مدیران با رضایت شغلی و سلامت روانی معلمان
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1391]
بخشایش.علیرضا
رابطه تابآوری و کیفیت دوستی با رضایت از زندگی در دانشآموزان
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1395]
بخشایش.علیرضا
رابطه سبک های مدیریت کلاس با ویژگی های شخصیتی معلمان مدارس ابتدایی شهر یزد
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1392]
بخشایش.علیرضا
تأثیرآموزش هدف گذاری بر خود تنظیمی و انگیزش تحصیلی در دانش آموزان نوجوان پسر شهر اصفهان
[
دوره12,
شماره
3
- تابستانسال
1400]
بخشنده.قاسم
رابطه بین فرهنگ سازمانی و رهبری تحولآفرین در بین کارکنان اداره کل زندانهای فارس
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1396]
بدری.رحیم
تحلیل برنامه درسی مطالعات اجتماعی پایه های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی بر اساس سبک های یادگیری
[
دوره11,
شماره
45
- پاییزسال
1399]
بدری.عمران
رابطه آگاهیهای فراشناختی با خودپنداره تحصیلی، نگرش نسبت به مدرسه و سازگاری اجتماعی دانش آموزان
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1395]
بذرافشان.عباس علی
طراحی مدل مفهومی مولفههای اخلاق حرفهای مدیران مدارس
[
دوره14,
شماره
4
- پاییزسال
1402]
براتعلی.مریم
الگوی توسعه آموزش های فنی حرفه ای برای نظام آموزش و پرورش ایران
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
براتعلی.مریم
بررسی فرهنگ سازمانی پارسونز با به اشتراک گذاری دانش در سازمان آموزش و پرورش منطقه ارژن شیراز
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1399]
براتعلی.مریم
کاوشی در عوامل مؤثر بر شکل گیری نقشه مفهومی توسعه دانشگاه
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1398]
براتعلی.مریم
ارائه مدل کاربردی مدیریت دانش با هدف بهسازی کارکنان (مطالعه موردی: شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب)
[
دوره11,
شماره
44
- پاییزسال
1399]
براتعلی.مریم
ارائه مدل برنامهریزی استراتژیک دانشگاههای آزاد اسلامی استان فارس
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1399]
براری.رضا
نقش میانجی خودکارآمدی معلمان در رابطه بین هوش هیجانی و فرسودگی شغلی معلمان ابتدایی
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1394]
برزگر.مجید
نقش واسطه ای الگوی چهاربخشی هدف های پیشرفت و راهبردهای شناختی در رابطه بین نظریه های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی (یک مدل علی)
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1391]
برزگر.مجید
خودارزیابی کانونهای پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس بر اساس مدل تعالی سازمانی EFQM از دیدگاه مربیان
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
برزگر.مجید
نقش واسطهگری امنیت شغلی در رابطه بین هویت سازمانی با توانمندسازی کارکنان آموزش و پرورش شهر مرودشت
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1396]
برزگر.مجید
رابطه جو و فرهنگ سازمانی با میانجی گری نقش توانمندسازی بر تعهد سازمانی کارکنان سازمان آموزش و پرورش استان فارس
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1392]
برزگر.مجید
مقایسهی مهارتهای ارتباطی و احساس اثربخشی معلمان مدارس کم توان ذهنی و عادی
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1396]
برزگر.نادر
آسیبشناسی نظام ارزشیابی توصیفی و ارائه الگوی مناسب در دورهی ابتدایی آموزشوپرورش استان البرز
[
دوره14,
شماره
6
- زمستانسال
1402]
برزگران.رقیه
تحلیل روایت نگارانه ی ادراک و تجربه زیسته راهبران آموزشی از اجرای الگوهای نظارت آموزشی معلم-محور در مدارس ابتدایی: تدوین و اعتباریابی الگوی بومی
[
دوره11,
شماره
44
- پاییزسال
1399]
برکت.غلامحسین
طراحی مدل پارادایمی آسیبشناسی مدارس مناطق مرزی در استان خوزستان
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
برنجی.الهام
طراحی مدل رهبری بصیر بر اساس تجارب زیسته مدیران
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
بروجردی.مهدی
ارائه مدل پارادایمی دو سوتوانی سازمانی در نظام آموزش وپرورش
[
دوره14,
شماره
4
- پاییزسال
1402]
بروجردی.مهدی
مقایسه آسیب های اخلاق حرفهای در اعضای هیات علمی دانشگاه های دولتی و آزاد اسلامی
[
دوره11,
شماره
43
- تابستانسال
1399]
بزرگر.مجید
بررسی رابطه سرمایه روانشناختی و ویژگیهای شخصیتی، با سرزندگی معلمان
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1397]
بزرگر.مجید
ارایه مدل علی برای بهزیستی تحصیلی بر اساس حمایت تحصیلی، تاب آوری تحصیلی واشتیاق تحصیلی
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
بشارت.محمدعلی
شناسایی و ارزشیابی میزان مطلوب بودن سامانه ی مدیریت آموزش و یادگیری فرهنگیان از دیدگاه کارکنان ستادی
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1396]
بصیر طریقت طلب.حسین
بررسی رابطه ی سبک های یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانش آموزاندوره ی متوسطه در درس زبان انگلیسی شهر شیراز
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1389]
بقولی.حسین
تدوین معادله افتراقی عوامل آموزشگاهی موثر بر عملکرد در آزمون تیمز 2019 پایه چهارم در دانش آموزان با عملکرد بالا و پایین
[
دوره13,
شماره
6
- زمستانسال
1401]
بوالی.فاطمه
پیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیتپذیری و حس انسجام در کارکنان
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
بهادری.سعید
تعیین عوامل مؤثر بر اثربخشی اخلاق حرفهای ازدیدگاه معلمان استان قم
[
دوره8,
شماره
31
- پاییزسال
1396]
بهرنگی.محمد رضا
فرهنگ و جوسازمانی نوآورانه مدرسه؛ یک پژوهش کیفی
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1395]
بهرنگی.محمدرضا
تأثیر تدریس علوم تجربی با الگوی مدیریت آموزش، بر یادگیری خودراهبر دانشآموزان سال سوم راهنمایی
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1395]
بهرنگی.محمدرضا
بررسی مشکلات تدریس کتاب تاریح هنر جهان و مقدار اثرگذاری هفت گام الگوی تدریس مدیریت بر آموزش از دیدگاه هنرآموزان این درس
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1392]
بهروزی.محمد
بررسی تجربه کارآفرینی در دانشگاه های ایران و تاثیر آن بر بازار اشتغال به منظور ارائه مدل مناسب
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1399]
بهزادی. محمد حسن
مدل ساختاری پیشرفت ریاضی بر اساس یادگیری مشارکتی : بررسی نقش میانجی خودکارآمدی ریاضی و درگیری تحصیلی
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
بهشتی.سعید
تحلیل مفهومی مراحل و ابعاد تربیت شهروندی
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1396]
بهشتی.سید صمد
نقش واسطه ای الگوی چهاربخشی هدف های پیشرفت و راهبردهای شناختی در رابطه بین نظریه های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی (یک مدل علی)
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1391]
بهشتی.سید صمد
بازشناسی چالش های فراروی تجاری سازی پژوهشهای مدیریت آموزشی با ارائه نظریه زمینهای
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1391]
بهشتی.سید صمد
طراحی و ارزیابی مدل علی خلاقیت و نوآوری مدیران آموزشی شهر تهران
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1389]
بهشتی.سید صمد
ارزیابی مدل عدالت سازمانی با تکیه بر اعتماد سازمانی
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1390]
بیانی بندپی.سعید
ارائه مدل ساختاری پیش بینی فرسودگی شغلی مدیران آموزش عالی برحسب کیفیت زندگی کاری، تعهد سازمانی و مدیریت دانش
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1393]
بیغمی.میترا
رابطه بین تیپ شخصیتی درونگرایی- برونگرایی با میزان رضایت شغلی و تعهد سازمانی معلمان
[
دوره5,
شماره
18
- تابستانسال
1393]
بیگ زاده عباسی.فرزانه
اعتباریابی کیفی مدل مفهومی مدرسه سالم با تاکید بر سلامت سازمانی
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1396]