ب

  • باباپور واجاری.مریم تأثیر آموزش اندیشه ورزی بر مهارت‌های فراشناخت حالتی دانش-آموزان [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1393]
  • باباپور واجاری.مریم تأثیر آموزش صلح بر مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1396]
  • باباخانی.خدیجه ارائه مدلی برای تبیین رفتار شهروندی سازمانی براساس رضایت شغلی و عدالت سازمانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1396]
  • باباصفری.علی اصغر عوامل موثر بر معماری منابع انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس [ دوره11, شماره 43 - تابستان سال 1399]
  • باتمانی.فردین تدوین الگوی مدیریت سوءرفتار دانش‌آموزان مدارس متوسطه اول [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • باتمانی.فردین واکاوی شاخص‌های مطلوب نظام جامع آموزش مشاغل اختصاصی در سازمان نظارتی با بهره‌گیری از روش آمیخته [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • باتمانی.فردین واکاوی شایستگی های مدیران مدارس هوشمند بر اساس نظریه داده بنیاد [ دوره11, شماره 45 - پاییز سال 1399]
  • باج.کلثوم بررسی و رتبه‌بندی عوامل موثر بر بهره‌وری نیروهای انسانی(کارشناسان) شرکت بیمه معلم [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1396]
  • بارخدا.سید جمال واکاوی چالش های رهبری بینشمند در سازمان های آموزشی (تدوین یک نظریه داده بنیاد) [ دوره13, شماره 4 - پاییز سال 1401]
  • بارخدا.سیدجمال تحلیل رابطه‌ی ساختاری بین تعهد سازمانی با یادگیری سازمانی ‌کارکنان [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1398]
  • باقرپور.معصومه رابطه بین هوش معنوی و سبک رهبری مدیران مدارس متوسطه شهرستان گرگان [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1391]
  • باقرزاده.محمدرضا شناسایی شاخص‎های سلامت ‎سازمانی‎ در ادارات آموزش و پرورش کشور- [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • باقرسلیمی.سعید بازشناسی الگوی گوناگونی نسلی در آموزش نیروی کار ایران [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • باقری خلیلی.علی اکبر برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان‌های آموزش عالی ایران از طریق رویکردکارت امتیازی متوازن [ دوره11, شماره 44 - پاییز سال 1399]
  • باقری قاجاری.مهدیه نظارت و کنترل از نگاه مدیریتی امام علی (علیه السلام) [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1394]
  • باقری کراچی.امین تجربه زیسته آموزگاران دوره ابتدایی جهت طراحی مدل مفهومی آموزش و یادگیری در دوران پسا کرونا: یک تحقیق کیفی ترکیبی [ دوره15, شماره 5 - پاییز - زمستان سال 1403]
  • باقری.مجتبی رابطه بین‌ سبک‌های مدیریت‌ با سلامت سازمانی و استرس شغلی کارکنان [ دوره5, شماره 18 - تابستان سال 1393]
  • باقری.معصومه واکاوی شاخص‌های مطلوب نظام جامع آموزش مشاغل اختصاصی در سازمان نظارتی با بهره‌گیری از روش آمیخته [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • باقری.مهدی شناسایی عوامل موثر بر توانمندسازی پژوهشی دانش آموزان: مطالعه ای با رهیافت پدیدارشناسی [ دوره13, شماره 4 - پاییز سال 1401]
  • باقری.مهدی طراحی و تدوین چارچوب آموزش کسب و کار به دانش آموزان مقطع متوسطه دوم آموزش و پرورش استان هرمزگان در وضعیت موجود و مطلوب [ دوره14, شماره 4 - پاییز سال 1402]
  • باقری.مهدی طراحی الگوی آموزش شهروند جهانی براساس مؤلفه‌های سرمایه فرهنگی و هویت ملی [ دوره12, شماره 3 - تابستان سال 1400]
  • باقری.مهدی مدل تاب‌آوری مدیران مدارس ابتدایی: پژوهشی کیفی بر اساس دیدگاه متخصصان [ دوره13, شماره 5 - زمستان سال 1401]
  • باقری.مهدی مدل بالندگی اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور مبتنی بر یادگیری غیررسمی با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1398]
  • باقری.مهدی ارائه مدلی برای نهادینه کردن و بررسی وضع فعلی کار تیمی در اداره کل بهزیستی استان فارس [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • باقی نژاد.عباس تعیین میزان گرایش اعضاء هیات علمی به فرهنگ کیفیت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز [ دوره5, شماره 18 - تابستان سال 1393]
  • بامشادی.پارسا ارایه مدلی برای ارزیابی عملکرد دانشگاه‌ها؛ مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1394]
  • بامشادی.پارسا رابطه هوش اخلاقی با تعهد سازمانی و اعتماد سازمانی در بین کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1396]
  • باوی.ساسان ارزیابی عملکرد سرمایه فکری در مراکز آموزشی عالی با استفاده از روش AHP (مطالعه موردی: دانشگاه‌های پیام نور استان گیلان) [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1398]
  • بخشان.یوسف بازشناسی چالش های فراروی تجاری سازی پژوهشهای مدیریت آموزشی با ارائه نظریه زمینهای [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1391]
  • بخشایش.علیرضا رابطه سبک های مدیریت مدیران با رضایت شغلی و سلامت روانی معلمان [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1391]
  • بخشایش.علیرضا رابطه تاب‌آوری و کیفیت دوستی با رضایت از زندگی در دانش‌آموزان [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1395]
  • بخشایش.علیرضا رابطه سبک های مدیریت کلاس با ویژگی های شخصیتی معلمان مدارس ابتدایی شهر یزد [ دوره4, شماره 14 - تابستان سال 1392]
  • بخشایش.علیرضا تأثیرآموزش هدف گذاری بر خود تنظیمی و انگیزش تحصیلی در دانش آموزان نوجوان پسر شهر اصفهان [ دوره12, شماره 3 - تابستان سال 1400]
  • بخشنده.قاسم رابطه بین فرهنگ سازمانی و رهبری تحول‌آفرین در بین کارکنان اداره کل زندان‌های فارس [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1396]
  • بدری.رحیم تحلیل برنامه درسی مطالعات اجتماعی پایه های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی بر اساس سبک های یادگیری [ دوره11, شماره 45 - پاییز سال 1399]
  • بدری.عمران رابطه آگاهی‌های فراشناختی با خودپنداره تحصیلی، نگرش نسبت به مدرسه و سازگاری اجتماعی دانش آموزان [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1395]
  • بذرافشان مقدم.مجتبی ارزیابی وضعیت نفوذ آرمانی مدیران در مجتمع‌های آموزشی صالح‌آباد [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1393]
  • بذرافشان.عباس علی طراحی مدل مفهومی مولفه‌های اخلاق حرفه‌ای مدیران مدارس‌ [ دوره14, شماره 4 - پاییز سال 1402]
  • براتعلی.مریم الگوی توسعه آموزش های فنی حرفه ای برای نظام آموزش و پرورش ایران [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • براتعلی.مریم بررسی فرهنگ سازمانی پارسونز با به اشتراک گذاری دانش در سازمان آموزش و پرورش منطقه ارژن شیراز [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1399]
  • براتعلی.مریم کاوشی در عوامل مؤثر بر شکل گیری نقشه مفهومی توسعه دانشگاه [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1398]
  • براتعلی.مریم ارائه مدل کاربردی مدیریت دانش با هدف بهسازی کارکنان (مطالعه موردی: شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب) [ دوره11, شماره 44 - پاییز سال 1399]
  • براتعلی.مریم ارائه مدل برنامه‌ریزی استراتژیک دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان فارس [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1399]
  • براری.رضا نقش میانجی خودکارآمدی معلمان در رابطه بین هوش هیجانی و فرسودگی شغلی معلمان ابتدایی [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1394]
  • برزگر.مجید نقش واسطه ای الگوی چهاربخشی هدف های پیشرفت و راهبردهای شناختی در رابطه بین نظریه های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی (یک مدل علی) [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1391]
  • برزگر.مجید خودارزیابی کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس بر اساس مدل تعالی سازمانی EFQM از دیدگاه مربیان [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1394]
  • برزگر.مجید مقایسه‌اثربخشی‌دوروش‌مداخله‌آموزش‌کیفیت‌زندگی‌والدین‌وآموزش‌یادگیری‌اجتماعی-هیجانی‌دانش‌آموزان‌برکاهش‌علایم اختلال سلوک [ دوره11, شماره 43 - تابستان سال 1399]
  • برزگر.مجید نقش واسطه‌گری امنیت شغلی در رابطه بین هویت سازمانی با توانمندسازی کارکنان آموزش و پرورش شهر مرودشت [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1396]
  • برزگر.مجید رابطه جو و فرهنگ سازمانی با میانجی گری نقش توانمندسازی بر تعهد سازمانی کارکنان سازمان آموزش و پرورش استان فارس [ دوره4, شماره 14 - تابستان سال 1392]
  • برزگر.مجید مقایسه‌ی مهارت‌های ارتباطی و احساس اثربخشی معلمان مدارس کم توان ذهنی و عادی [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1396]
  • برزگر.نادر آسیب‌شناسی نظام ارزشیابی توصیفی و ارائه الگوی مناسب در دوره‌ی ابتدایی آموزش‌وپرورش استان البرز [ دوره14, شماره 6 - زمستان سال 1402]
  • برزگران.رقیه تحلیل روایت نگارانه ی ادراک و تجربه زیسته راهبران آموزشی از اجرای الگوهای نظارت آموزشی معلم-محور در مدارس ابتدایی: تدوین و اعتباریابی الگوی بومی [ دوره11, شماره 44 - پاییز سال 1399]
  • برکت.غلامحسین طراحی مدل پارادایمی آسیب‌‌شناسی مدارس مناطق مرزی در استان خوزستان [ دوره15, شماره 4 - پاییز سال 1403]
  • برنجی.الهام طراحی مدل رهبری بصیر بر اساس تجارب زیسته مدیران [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • بروجردی.مهدی ارائه مدل پارادایمی دو سوتوانی سازمانی در نظام آموزش وپرورش [ دوره14, شماره 4 - پاییز سال 1402]
  • بروجردی.مهدی مقایسه آسیب های اخلاق حرفه‌ای در اعضای هیات علمی دانشگاه های دولتی و آزاد اسلامی [ دوره11, شماره 43 - تابستان سال 1399]
  • بزرگر.مجید بررسی رابطه سرمایه روانشناختی و ویژگیهای شخصیتی، با سرزندگی معلمان [ دوره9, شماره 36 - زمستان سال 1397]
  • بزرگر.مجید ارایه مدل علی برای بهزیستی تحصیلی بر اساس حمایت تحصیلی، تاب آوری تحصیلی واشتیاق تحصیلی [ دوره15, شماره 4 - پاییز سال 1403]
  • بشارت.محمدعلی شناسایی و ارزشیابی میزان مطلوب بودن سامانه ی مدیریت آموزش و یادگیری فرهنگیان از دیدگاه کارکنان ستادی [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1396]
  • بصیر طریقت طلب.حسین بررسی رابطه ی سبک های یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانش آموزاندوره ی متوسطه در درس زبان انگلیسی شهر شیراز [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1389]
  • بقولی.حسین تدوین معادله افتراقی عوامل آموزشگاهی موثر بر عملکرد در آزمون تیمز 2019 پایه چهارم در دانش آموزان با عملکرد بالا و پایین [ دوره13, شماره 6 - زمستان سال 1401]
  • بوالی.فاطمه پیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیت‌پذیری و حس انسجام در کارکنان [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]
  • بهادری.سعید تعیین عوامل مؤثر بر اثربخشی اخلاق حرفه‌ای ازدیدگاه معلمان استان قم [ دوره8, شماره 31 - پاییز سال 1396]
  • بهرنگی.محمد رضا فرهنگ و جوسازمانی نوآورانه مدرسه؛ یک پژوهش کیفی [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1395]
  • بهرنگی.محمدرضا تأثیر تدریس علوم تجربی با الگوی مدیریت آموزش، بر یادگیری خودراهبر دانش‌آموزان سال سوم راهنمایی [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1395]
  • بهرنگی.محمدرضا بررسی مشکلات تدریس کتاب تاریح هنر جهان و مقدار اثرگذاری هفت گام الگوی تدریس مدیریت بر آموزش از دیدگاه هنرآموزان این درس [ دوره4, شماره 14 - تابستان سال 1392]
  • بهروزی.محمد بررسی تجربه کارآفرینی در دانشگاه های ایران و تاثیر آن بر بازار اشتغال به منظور ارائه مدل مناسب [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1399]
  • بهزادی. محمد حسن مدل ساختاری پیشرفت ریاضی بر اساس یادگیری مشارکتی : بررسی نقش میانجی خودکارآمدی ریاضی و درگیری تحصیلی [ دوره15, شماره 4 - پاییز سال 1403]
  • بهشتی.سعید تحلیل مفهومی مراحل و ابعاد تربیت شهروندی [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1396]
  • بهشتی.سید صمد نقش واسطه ای الگوی چهاربخشی هدف های پیشرفت و راهبردهای شناختی در رابطه بین نظریه های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی (یک مدل علی) [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1391]
  • بهشتی.سید صمد بازشناسی چالش های فراروی تجاری سازی پژوهشهای مدیریت آموزشی با ارائه نظریه زمینهای [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1391]
  • بهشتی.سید صمد طراحی و ارزیابی مدل علی خلاقیت و نوآوری مدیران آموزشی شهر تهران [ دوره1, شماره 3 - پاییز سال 1389]
  • بهشتی.سید صمد ارزیابی مدل عدالت سازمانی با تکیه بر اعتماد سازمانی [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1390]
  • بیانی بندپی.سعید ارائه مدل ساختاری پیش بینی فرسودگی شغلی مدیران آموزش عالی برحسب کیفیت زندگی کاری، تعهد سازمانی و مدیریت دانش [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1393]
  • بیغمی.میترا رابطه بین تیپ شخصیتی درونگرایی- برونگرایی با میزان رضایت شغلی و تعهد سازمانی معلمان [ دوره5, شماره 18 - تابستان سال 1393]
  • بیگ زاده عباسی.فرزانه اعتباریابی کیفی مدل مفهومی مدرسه سالم با تاکید بر سلامت سازمانی [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1396]