صابر کرگانی.افسانه
شناسایی مؤلفه های برنامه درسی مبتنی بر سواد زیست محیطی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهرستان ورامین
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
صادق پریخانی.ناصر
رابطه اخلاق کار با رضایت شغلی و استرس شغلی کارکنان در سازمان آموزش فنی و حرفهای شهر تهران
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1391]
صادق پریخانی.ناصر
بررسی و مقایسه ی مهارت های زندگی دانش آموزان دختر و پسر شاخه های نظری، فنی حرفه ای و کاردانش دوره ی متوسطه ی شهرستان گرمسار بر اساس الگوی وایلز و باندی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1389]
صادق نژاد.مریم
تبیینی بر پیش بایست های راهبردی استقرار نظام مدیریت کیفیت در دانشگاه ها: رویکردی کیفی
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1399]
صادقی.الهه
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برنامههای توسعۀ آموزشکارآفرینی در نظام آموزشعالی ایران (چهارچوبی برای برنامهریزی اجرا و ارزیابی)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
صادقی.آرزو
طراحی و اعتباربخشی ابزار ارزیابی برنامههای درسی ضمن خدمت معلمان با تاکید بر اسناد بالادستی
[
دوره8,
شماره
29
- بهارسال
1396]
صادقی.آرزو
ارزیابی اثربخشی مدارس دوره ابتدایی از منظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای ارائه الگوی مطلوب
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
صادقی.آرزو
بررسی دیدگاه دبیران در زمینه جایگاه آموزش زیست محیطی در برنامه درسی کنونی دوره متوسطه اول
[
دوره12,
شماره
4
- پاییزسال
1400]
صادقی.حسین
ارائه الگوی مدیریت اجرای آموزش مهارت های زندگی دانش اموزان ابتدایی
[
دوره12,
شماره
5
- زمستانسال
1400]
صادقی.سهراب
نیازسنجی ارائه خدمات نظارت و راهنمایی آموزشی دبیران شهر شیراز
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1394]
صادقی.مسعود
مدل تابآوری مدیران مدارس ابتدایی: پژوهشی کیفی بر اساس دیدگاه متخصصان
[
دوره13,
شماره
5
- زمستانسال
1401]
صادقی.مصطفی
بررسی شاخصهای ارزشیابی عملکرد مدیران شهر اصفهان از دیدگاه مدیران و معلمان
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1392]
صافیان.محمد جواد
تحول نظام آموزشی آکادمیک هنر در تقویت تفکر خلاق و فرآیند ادراک دانشجویان (با تکیه بر رویکرد آشنایی زدایی)
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1398]
صالحی صدقیانی.جمشید
رابطه دموکراسی و مراتب علمی دانشگاه ها
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1398]
صالحی.رضوان
تاثیر هوشمندسازی مدارس در تعامل با نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات بر ارتقاء فرآیند یاددهی یادگیری و خودکارآمدی تحصیلی
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
صالحی.کیوان
شناسایی موانع اجرای بهینه آموزش کارکنان در شرکت ملی گاز ایران: یک پژوهش کیفی
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
صالحی.محمد
رابطهی بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری و تعیین سهم هر یک از مؤلفهها
[
دوره5,
شماره
17
- بهارسال
1393]
صالحی.محمد
مؤلفه های اثرگذار بعد خدمات در انکوباتورهای دانشگاهی و نقش آن در ایجاد شرکت های زایشی دانشگاه
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1395]
صالحی.محمد
ارتباط مؤلفههای اصلی استراتژیهای مطالعه و یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مازندران
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1389]
صالحی.محمد
شناسایی و رتبه بندی مولفه های وضعی و شخصی موثر بر رفتار مدیریت تصویرپردازی ذهنی در اداره آموزش و پرورش استان مازندران
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
صالحی.محمد
شناسایی ابعاد مدیریت هوش فرهنگی در دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1396]
صالحی.محمد
ارائه مدل اخلاق کاری با تأکید بر معنویتگرایی در آموزشوپرورش
[
دوره12,
شماره
5
- زمستانسال
1400]
صالحی.مسلم
رابطه خلاقیت و مشارکت با توانمندسازی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی (مطالعه موردی واحد مرودشت)
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]
صالحی.مسلم
تدوین مدل مدیریت ارزیابی درونی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت
[
دوره14,
شماره
6
- زمستانسال
1402]
صالحی.مسلم
شناسایی ابعاد و مولفه های مدیریت جانشین پروری در سازمان های فرهنگی (مطالعه موردی: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان)
[
دوره12,
شماره
5
- زمستانسال
1400]
صالحی.مسلم
تحلیل عاملی تأیید ی مدل رهبری معنوی در آموزش عالی
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1396]
صالحی.مسلم
مقایسه مهارتهای اجتماعی و یادگیری خود راهبر دانشآموزان مدارس هوشمند و سنّتی دوره متوسطه دوم
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1397]
صالحی.مسلم
رابطه میزان استفاده از فناوری اطلاعات با انگیزش شغلی و خلاقیت دبیران مقطع متوسط شهر بیضا
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1396]
صالحی.مسلم
شناسایی ابعاد و مؤلفههای مدل تدریس اثربخش در مقطع ابتدایی
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
صالحی.مسلم
ارزیابی مدل مدیریت استراتژیک در آموزشهای فنی و حرفهای
[
دوره11,
شماره
46
- زمستانسال
1399]
صالحی.مسلم
عوامل مؤثر در طراحی مدل آموزش مجازی مدیران مدارس فارس
[
دوره14,
شماره
5
- زمستانسال
1402]
صالحی.مسلم
رابطه بین حمایت سازمانی و خودکارآمدی شغلی با رفتار شهروند سازمانی کارکنان
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1394]
صالحی.مملکت
نیازسنجی آموزشی کارشناسان پژوهشی دانشگاه یزد با استفاده از الگوی شغل و شاغل
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1393]
صباحی زاده.محمود
الگوی مطلوب برنامه درسیِ آموزشِ زیست محیطی مبتنی بر شاخص های توسعه پایدار در دوره متوسطه اول با رویکرد کارکردی
[
دوره13,
شماره
6
- زمستانسال
1401]
صباحی زاده.محمود
ارائه مدل مشارکت فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی (مورد مطالعه: دانشگاههای آزاد اسلامی استان هرمزگان)
[
دوره14,
شماره
6
- زمستانسال
1402]
صباحی.پرویز
طراحی و اعتبار سنجی الگویی برای توسعه حرفهای مدیران آموزشگاهی به شیوه آمیخته
[
دوره11,
شماره
45
- پاییزسال
1399]
صباغی.شقایق
طراحی الگوی افزایش اثربخشی یادگیری در سیستمهای آموزش مجازی دانشگاههای بجنورد در سال 1399
[
دوره14,
شماره
6
- زمستانسال
1402]
صباغی.شقایق
طراحی چارچوب نظری مدارس امن در آموزش و پرورش ایران: یک پژوهش کیفی
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
صباغی.شقایق
اعتباریابی مدل مدارس یادگیرنده ویاددهنده درآموزش و پرورش
[
دوره12,
شماره
4
- پاییزسال
1400]
صحت طلب شاهرودی.سمیه
بررسی و تبیین پیشایندهای رشد حرفهای همکارانه در سازمان های آموزشی
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1397]
صحت طلب شاهرودی.سمیه
فرهنگ و جوسازمانی نوآورانه مدرسه؛ یک پژوهش کیفی
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1395]
صفاریان همدانی.سعید
تبیین رابطه مهارتهای کوانتومی مدیران باسیاست گذاری و بهسازی نظام تصمیمگیری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران
[
دوره13,
شماره
4
- پاییزسال
1401]
صفر نواده.مریم
تاثیر کلاس هنری سرود و موسیقی بر پیشرفت تحصیلی و مهارت اجتماعی دانش آموزان دختر دوره دوم ابتدایی شهر تهران
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
صفرنواده.مریم
تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر سواد زیست محیطی دانش آموزان دوره ابتدایی
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1397]
صفری شاد.فرانک
رابطه بین فرهنگ سازمانی با اثربخشی مدرسه از دیدگاه مدیران و دبیران مدارس متوسطه شهر شیراز
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]
صفری.اکرم
بررسی و تبیین پیشایندهای رشد حرفهای همکارانه در سازمان های آموزشی
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1397]
صفری.آمنه
رابطه بین هوش معنوی با رفتار شهروندی سازمانی،تعهد سازمانی و رهبری تحولی مدیران دوره ابتدایی شهرستان گلپایگان
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1398]
صفری.محمود
اولویتبندی مولفههای مدارس سبز با رویکرد فازی در نظام آموزش و پرورش ایران
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1399]
صفری.یحیی
اثربخشی آموزش محتوای مبتنی بر فراشناخت با کمک نرم افزار بر خودراهبری و پیشرفت درسی دانش آموزان دوره ابتدایی
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1392]
صفری.یحیی
کاربرد راهبردهای فراشناخت در تجربههای دانشجویان و ارتباط آن با سطح پیشرفت تحصیلی آنها
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1390]
صفری.یحیی
بررسی رابطه ی سبک های یادگیری با پیشرفت تحصیلی دانش آموزاندوره ی متوسطه در درس زبان انگلیسی شهر شیراز
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1389]
صمدی میارکلائی.حمزه
مدل معادلات ساختاریِ ارتباط میان ساختار سازمانی و توانمندسازی روانشناختی کارکنان (شاهد تجربی: اداره آموزش و پرورش شهرستان بابلسر و بهنمیر)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
صمدی.پریسا
تأملی پدیدارنگارانه بر فهم پژوهش از دیدگاه اعضای هیأت علمی
[
دوره14,
شماره
3
- تابستانسال
1402]
صمدی.پریسا
بررسی ابعاد فساد آکادمیک در نظام آموزش عالی: یک پژوهش آمیخته
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
صمیمی.سمیه
مدل مدیریت ریسک مبتنی بر سطوح بلوغ، قابلیت های منابع انسانی و کیفیت آموزش (مورد مطالعه: مجتمع گاز پارس جنوبی)
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1397]
صمیمی.سمیه
برنامهریزی استراتژیک در سازمانهای آموزش عالی ایران از طریق رویکردکارت امتیازی متوازن
[
دوره11,
شماره
44
- پاییزسال
1399]
صیدخانی.علی
ارزیابی فرایند یادگیری گروهی در دانشجویان براساس مدل نَپ
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1390]
صیف.محمد حسن
طراحی مدل عِلّی عوامل موثر بر انتقال یادگیری الکترونیک ادراک شده در بین کارکنان شرکت های توزیع نیروی برق جنوب و جنوب غرب کشور
[
دوره12,
شماره
6
- زمستانسال
1400]