ابراهیم زاده.عیسی
روند بین المللی سازی برنامه های درسی با رویکرد آموزش از دور در آموزش عالی ایران
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1390]
ابراهیمی کوشک مهدی.سمیه
نقش رهبری آموزشی مدیران در پیشبینی یادگیری حرفهای معلمان مدارس ابتدایی
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ابراهیمی.عباس
توسعه فرهنگی و شاخص های کلان آموزشی آن در نظام فکری قرآن کریم با رویکرد دلالتپژوهی
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
ابراهیمی.عظیمه
طراحی برنامه درسی مبتنی بر آموزش صلح در دوره ابتدایی، یک مطالعه کیفی
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1396]
ابطحی.معصومه السادات
ارائه مدلی جهت عملیاتی سازی محتوای آموزش کشاورزی در برنامه درسی دانشگاهی
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
ابوالقاسمی.محمود
چالشهای آموزش زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران از دیدگاه مدیران آموزشی و دبیران زبان انگلیسی
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1396]
ابوالقاسمی.محمود
طراحی و تبیین الگوی صلاحیتهای حرفه ای مدیران مراکز پیش دبستان
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1397]
ابوالقاسمی.محمود
طراحی و اعتبار سنجی مدل مدیریت عملکرد اعضای هیأت علمی دانشگاه کابل
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1397]
ابوالقاسمی.محمود
مدل تابآوری مدیران مدارس ابتدایی: پژوهشی کیفی بر اساس دیدگاه متخصصان
[
دوره13,
شماره
5
- زمستانسال
1401]
ابوالقاسمی.مریم
طراحی مدل تعالی نظام دانشگاهی با تاکید بر بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (مورد مطالعه:دانشگاههای دولتی جامع شهر تهران)
[
دوره11,
شماره
43
- تابستانسال
1399]
ابوالمعالی.خدیجه
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه نگرش سنج استعداد ریاضی
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1397]
ابوالمعالی.خدیجه
ساخت و اعتباریابی سنجه کیفیت فرایندی تعامل مربی و کودک در مهدهای کودک: یک پژوهش ترکیبی
[
دوره14,
شماره
4
- پاییزسال
1402]
احتشامی.محمدرضا
طراحی مدلی مفهومی برای ارتقا نقش مدرسه در ایجاد سرمایه ی اجتماعی دانش آموزان مقطع ابتدایی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1398]
احدی.حسن
نقش واسطه ای الگوی چهاربخشی هدف های پیشرفت و راهبردهای شناختی در رابطه بین نظریه های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی (یک مدل علی)
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1391]
احدی.حسن
تاثیر آموزش مهارتهای ارتباطی بر باورهای خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دختر
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1392]
احقر.قدسی
طراحی و اعتباریابی الگوی تفکر انتقادی و اثربخشی آن بر یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1398]
احقر.قدسی
ابعاد مدیریت کیفیت فراگیرآموزشی سازمان دانش آفرین برپایه کارتیمی وپذیرش فن آوری با رویکرد پژوهش ترکیبی
[
دوره11,
شماره
46
- زمستانسال
1399]
احقر.قدسی
مقایسه اثربخشی دو دیدگاه مشاوره شغلی بر مولفه های رفتار کارآفرینانه
[
دوره4,
شماره
13
- بهارسال
1392]
احمدزاده.علی
تاملی بر عوامل کیفیت موسات آموزشی دستگاههای اجرائی:نتایج یک پژوهش آمیخته در کلیه موسسات آموزشی تحت پوشش وازت نیرو
[
دوره15,
شماره
5
- پاییزسال
1403]
احمدنژاد.محمود
رابطه بین هوش سازمانی و هوش هیجانی با رفتارتابعیت سازمانی در بین معلمان ابتدایی
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1394]
احمدی ده قطب الدینی.محمد
نقش ادراک از ادغام اثربخش فناوری آموزشی در فرایند تدریس در پذیرش فناوری در یادگیری: نقش واسطهای باورها و نگرش دانشجو نسبت به فناوری
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1402]
احمدی رهبریان.حسین
طراحی مدلی مفهومی برای ارتقا نقش مدرسه در ایجاد سرمایه ی اجتماعی دانش آموزان مقطع ابتدایی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1398]
احمدی زهرانی.مریم
بررسی رابطه عزت نفس و تعهد سازمانی با توجه به نقش تعدیل گری حس همدلی کارکنان(مورد مطالعه: سازمان فنی و حرفهای استان اصفهان)
[
دوره12,
شماره
3
- تابستانسال
1400]
احمدی قراچه.علی محمد
بررسی تأثیر همزمان دلبستگی و اعتماد به عنوان میانجی بر رابطه بین فرهنگ سازمانی و رضایت شغلی کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان شیراز
[
دوره14,
شماره
3
- تابستانسال
1402]
احمدی.امینه
ابعاد مدیریت کیفیت فراگیرآموزشی سازمان دانش آفرین برپایه کارتیمی وپذیرش فن آوری با رویکرد پژوهش ترکیبی
[
دوره11,
شماره
46
- زمستانسال
1399]
احمدی.امینه
ارائه مدلی به منظور ارتقای توانمندیهای حرفهای اعضای هیأت علمی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با تراز جهانی
[
دوره11,
شماره
46
- زمستانسال
1399]
احمدی.امینه
طراحی الگوی آموزش شهروند جهانی براساس مؤلفههای سرمایه فرهنگی و هویت ملی
[
دوره12,
شماره
3
- تابستانسال
1400]
احمدی.حبیب
تدوین برنامه درسی آموزش سواد رسانه ای در راستای بسط امنیت اجتماعی:یک مطالعه کیفی
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1398]
احمدی.حیدر
شناسایی آسیبها و تهدیدهای موثر بر مدیریت علم دانشگاه (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی)
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1401]
احمدی.سید احمد
بررسی رابطه ی ویژگی های شخصیتی با تعهد سازمانی در مدیران و معلمان مدارس ابتدایی،راهنمایی و متوسطه شهرستان خوانسار
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1389]
احمدی.عباد الله
ارزیابی مدل مدیریت استراتژیک در آموزشهای فنی و حرفهای
[
دوره11,
شماره
46
- زمستانسال
1399]
احمدی.عباد الله
عوامل موثر بر ایجاد نظام استعدادیابی ورزش در آموزش و پرورش
[
دوره14,
شماره
4
- پاییزسال
1402]
احمدی.عبادالله
نقش واسطهگری امنیت شغلی در رابطه بین هویت سازمانی با توانمندسازی کارکنان آموزش و پرورش شهر مرودشت
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1396]
احمدی.عباداله
شناسایی ابعاد و مولفه های مدیریت جانشین پروری در سازمان های فرهنگی (مطالعه موردی: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان)
[
دوره12,
شماره
5
- زمستانسال
1400]
احمدی.عباداله
نقش واسطه ای حمایت سازمانی در رابطه با مسئولیت پذیری و عملکرد شغلی در کارکنان آموزش پرورش ناحیه یک شیراز
[
دوره11,
شماره
46
- زمستانسال
1399]
احمدی.عباداله
رابطه هوش سازمانی با شادکامی و رضایت شغلی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1394]
احمدی.عباداله
رابطه بین سبکهای مدیریت با سلامت سازمانی و استرس شغلی کارکنان
[
دوره5,
شماره
18
- تابستانسال
1393]
احمدی.عباداله
رابطه استفاده مدیر از انواع قدرت با اثربخشی و تعهد سازمانی دبیران
[
دوره5,
شماره
19
- پاییزسال
1393]
احمدی.عباداله
بررسی رابطهی بین مهارتهای فنی، انسانی و ادراکی مدیران با میزان اثربخشی دبیرستانهای ناحیهی 1 شهر شیراز
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1389]
احمدی.عباداله
بررسی رابطه ی میان جو سازمانی با تعهد سازمانی و روحیه از دیدگاه دبیران دوره ی راهنمایی مدارس دخترانه ی شهر مرودشت در سال تحصیلی 88-87
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1389]
احمدی.عباداله
رابطه خلاقیت و نوآوری با بهره وری منابع انسانی
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1395]
احمدی.عباداله
رابطه جو و فرهنگ سازمانی با میانجی گری نقش توانمندسازی بر تعهد سازمانی کارکنان سازمان آموزش و پرورش استان فارس
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1392]
احمدی.عباداله
رابطهی پیچیدگی اینترنت بر سهولت کاربرد و سودمندی ادراک شدهی اینترنت در بین مدیران مدارس
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1390]
احمدی.عبدالله
رابطه ی مولفه های سازمان یادگیرنده با خلاقیت و نوآوری دبیران دبیرستان ها و مراکز پیش دانشگاهی
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1391]
احمدی.غلامرضا
بررسی شاخصهای ارزشیابی عملکرد مدیران شهر اصفهان از دیدگاه مدیران و معلمان
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1392]
احمدی.غلامعلی
شناسایی آسیبها و تهدیدهای موثر بر مدیریت علم دانشگاه (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی)
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1401]
احمدی.مجید
شناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
احمدی.مریم
ارائه مدل مفهومی ارتقاء تعهد سازمانی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
احمدیان.مینا
بررسی روابط همبستگی و سهم تبیینی فلسفه های آموزشی با ابعاد باورهای نظارتی مدیران مدارس شهر تهران
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1391]
احمدیان.نجمه
ارزیابی کیفی معماری سازمانی وضعیت موجود دانشگاه آزاد اسلامی و ارایه الگوی سرویسهای معماری در وضع مطلوب
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1393]
اخوان فر.امیر
ارائه الگویی برای آموزش توسعه بازار کودکان در ایران
[
دوره13,
شماره
6
- زمستانسال
1401]
اردلان.امید
طراحی یک مدل مفهومی مبتنی بر فعالیتهای اقتصادی برای بهبود نظام آموزش مدیریت تخصصی
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1398]
اردلان.محمد رضا
رابطه بین سبکهای رهبری با سازمان یادگیرنده در مدارس ابتدایی
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1393]
اردلان.محمد رضا
رابطه بین هوش اجتماعی و رفتار مدنی– تحصیلی با اثربخشی آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا همدان
[
دوره5,
شماره
17
- بهارسال
1393]
اردلان.محمدرضا
نقش مدیریت دانش در کارآفرینی سازمانی با میانجی گری هوش سازمانی
[
دوره11,
شماره
43
- تابستانسال
1399]
اردلان.محمدرضا
بررسی رابطهی رهبری سطح پنج و رهبری توزیعی با تعالی سازمانی مدارس بواسطه توانمندسازی ساختاری و روانشناختی معلّمان
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
اردلان.محمدرضا
رابطهی هوش معنوی با کیفیت زندگی کاری و بلوغ معلمان ابتدایی ناحیه2 شهر شیراز
[
دوره5,
شماره
17
- بهارسال
1393]
اردلانی.حسین
تحول نظام آموزشی آکادمیک هنر در تقویت تفکر خلاق و فرآیند ادراک دانشجویان (با تکیه بر رویکرد آشنایی زدایی)
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1398]
اسحاقیه.پیمان
تحلیل محتوای کتاب تاریخ معاصر ایران در دوره ی متوسطه
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1390]
اسد.حمیدرضا
ارایه مدل مدیریت محتوای رسانه های آموزشی دیجیتال فارسی زبان
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1395]
اسدزاده.حسن
مطالعه ی روابط بین اثربخشی سازمانی ادراک شده، اعتماد معلم به همکاران و گشودگی جوّ مدرسه با شکل گیری رفتار شهروندی سازمانی مدیران و معلمان در مدارس
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1397]
اسدزاده.حسن
تدوین مدل ساختاری برای پیش بینی پیشرفت تحصیلی از طریق سبکهای فرزندپروری و باورهای معرفت شناختی در دانش آموزان متوسطه دوره دوم شهر تهران
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1398]
اسدزاده.سینا
ارزیابی تمایل به پذیرش سیستمهای اطلاعاتی مدیریت و تاثیر آن بر تحول پذیری سازمانی (مطالعه موردی: ادارهی آموزش و پرورش شهرستان مراغه)
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1399]
اسدزاده.لیلا
طراحی الگوی مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1398]
اسدزاده.محبوبه
ارایه الگوی جامع موبینگ (ترور روحی) در محیط کار با تأکید بر محیطهای آموزشی؛ پیشایندها، ابعاد و پیامدها
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1397]
اسدی.سمانه
بررسی نقش انگیزش تحصیلی و مهارتهای رایانهای دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به رویکرد یادگیری ترکیبی
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]
اسکروچی.رقیه
ارایه مدل مدیریت محتوای رسانه های آموزشی دیجیتال فارسی زبان
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1395]
اسلام پناه.مریم
طراحی الگوی تفکر راهبردی مدیران آموزشی به روش آمیخته اکتشافی
[
دوره11,
شماره
44
- پاییزسال
1399]
اسلام پناه.مریم
نقش میانجی رفتار شهروندی در رابطه هوش معنوی با عملکرد سازمانی کارکنان دانشگاههای کرمانشاه
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1401]
اسلامی.اسلام
شناسایی عوامل موثر برارتقای فرهنگ کارآفرینی در مدارس کاردانش و فنی و حرفه ای: رویکرد ترکیبی
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1398]
اسلامی.اسلام
الگویابی ساختاری خودکارآمدی شغلی و انگیزش یادگیری بر یادگیری غیررسمی با نقش میانجی یادگیری رسمی (مورد مطالعه:کارکنان شرکت آب منطقهای خراسان رضوی)
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1402]
اسلامی.حسین
ارائه الگویی برای تسهیم دانش در سازمان
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1400]
اسلمی.الهه
پیشبینی خودنظمدهی تحصیلی بر اساس باورهای هوشی و ذهنآگاهی دانشآموزان مقطع متوسطه اول شهرستان آباده
[
دوره13,
شماره
3
- تابستانسال
1401]
اسماعیلی شاد.بهرنگ
طراحی چارچوب نظری مدارس امن در آموزش و پرورش ایران: یک پژوهش کیفی
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
اسماعیلی.الهام
شناسایی شاخصهای موثر جهت ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاهها (مورد مطالعه: دانشگاه شیراز)
[
دوره8,
شماره
31
- پاییزسال
1396]
اسماعیلی.الهام
تلویحات تربیت هنری مبتنی بر حکمت اشراق در برنامه ریزی و مدیریت آموزشی
[
دوره13,
شماره
4
- پاییزسال
1401]
اسماعیلی.الهام
صلحآموزی با اتکاء به مبانی فلسفی عرفان اسلامی: دلالت ها برای مدیران آموزشی
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1395]
اسماعیلی.معصومه
تاثیر هوشمندسازی مدارس در تعامل با نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات بر ارتقاء فرآیند یاددهی یادگیری و خودکارآمدی تحصیلی
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
اسماعیلی.مهدی
بررسی تأثیرآموزشهای ضمن خدمت بر عملکرد حرفهای معلمان شهر شیراز
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1390]
اسمعیلی.سمیه
تاثیر دوره آموزش پژوهش در عمل در بهبود فرآیند یاددهی-یادگیری معلمان دوره ابتدایی شهر تهران
[
دوره5,
شماره
17
- بهارسال
1393]
اشرفی.سحر
عوامل موثر بر سکوت سازمانی، مانع ایجاد کارآفرینی سازمانی
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1395]
اشرفی.سحر
گذر از شبه نیازسنجی به نیازسنجی آموزشی واقعی(مطالعه موردی)
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1390]
اصغرپور.مهدی
اثر شخصیت تاریک مدیران مدارس بر زیرآب زنی با میانجیگری منفعت طلبی شخصی
[
دوره14,
شماره
6
- زمستانسال
1402]
اصغرپور.مهدی
اثر سیستم ارزیابی عملکرد بر رفتار خودشیرینی با نقش میانجی جوّ سازمانی
[
دوره14,
شماره
5
- زمستانسال
1402]
اصغرزاده.زینت
بنبستهای توسعه میدان ناوابسته مدیران آموزشی: درسآموختههای یک پژوهش ژرفانگر
[
دوره14,
شماره
4
- پاییزسال
1402]
اصیلی.غلامرضا
اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت یادگیری الکترونیک با رویکرد AHP/CFA در دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1398]
اصیلی.غلامرضا
مطالعه تطبیقی وضعیت سیستم کیفیت خدمات در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به منظور ارائه مدل
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1396]
اصیلی.غلامرضا
طراحی و اعتبارسنجی الگوی تطبیقی تأثیر توسعه مدیریت منابع انسانی بر عملکرد سازمانی از دیدگاه مدیران و کارکنان
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1402]
اطهری.سید اسدالله
رابطه صفات برتر خـودتوسعـهای، دانش و اطلاعات بنیـادی مدیـران و عملکـرد آنان (مطالعه موردی: مدیران مدارس شهر ری)
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1395]
اعتباریان.اکبر
ارائه مدلی برای ارزیابی خط مشی های آموزش و پرورش با رویکرد حکمرانی شبکه ای در ایران.
[
دوره12,
شماره
5
- زمستانسال
1400]
اعتماداهری.علاءالدین
شناسایی عوامل برنامه درسی چند فرهنگی دوره متوسطه دوم آموزش و پرورش ایران
[
دوره12,
شماره
5
- زمستانسال
1400]
اعتمادی.آیدا
اثر بخشی آموزش مهارت های زندگی در محیط کار بر فرسودگی شغلی و شادکامی در کارکنان یک سازمان در اهواز
[
دوره11,
شماره
43
- تابستانسال
1399]
اعرابیان.اقدس
آسیبشناسی برنامه درسی آموزش زبان انگلیسی از دیدگاه معلمان و دانش آموزان دوره متوسطه
[
دوره5,
شماره
18
- تابستانسال
1393]
افروزه.محمد صادق
عوامل موثر بر ایجاد نظام استعدادیابی ورزش در آموزش و پرورش
[
دوره14,
شماره
4
- پاییزسال
1402]
افشاری.علی
بررسی روابط همبستگی و سهم تبیینی فلسفه های آموزشی با ابعاد باورهای نظارتی مدیران مدارس شهر تهران
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1391]
افضلی.اکرم
نقش فرهنگ مبتنی بر ثبات مدارس در رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجیگری رهبری مربی گرایانه
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
افضلی.اکرم
بررسی رابطهی رهبری سطح پنج و رهبری توزیعی با تعالی سازمانی مدارس بواسطه توانمندسازی ساختاری و روانشناختی معلّمان
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
افضلی.اکرم
نقش مدیریت دانش در کارآفرینی سازمانی با میانجی گری هوش سازمانی
[
دوره11,
شماره
43
- تابستانسال
1399]
افکانه.صغری
ارایه مدل چابکی سازمانی مدارس بر اساس مدیریت دانش در مدارس مقطع متوسطه شهر تهران
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
افلاکی فرد.حسین
شکاف نسلی و انتزاع ابعاد تربیت بین نسلی در قلمرو برنامه درسی: یک مطالعه کیفی
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]
اقبالی.صادق
فراتحلیل تعالی منابع انسانی مبتنی بر پیامدهای آموزش.
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
اکاتی.حمید
ارائه الگوی ساختاری بهره وری بر اساس سرمایه اجتماعی وسرمایه فکری در آموزش وپرورش
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1394]
اکبرمهر.طیبه
بررسی تاثیر برنامه ی درسی ویژه ی ارتقاء خواندن، بر سطح خواندن دانش آموزان نا رسا خوان پایه ی سوم ابتدایی شهر یاسوج
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1389]
اکبرمهر.طیبه
ارتباط بین سازمان یادگیرنده با هوش سازمانی در آموزش و پرورش
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1391]
اکبرمهر.طیبه
رابطه سبکهای یادگیری با غلبه طرفی مغز دانشجویان بمنظوراستفاده در طراحیهای آموزشی
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1391]
اکبری زاده.محسن
طراحی الگوی روشهای تدریس مبتنی بر توسعه آیندهپژوهی در آموزش عالی ایران
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1396]
اکبری.احمد
شناسایی و رتبهبندی شاخصهای بهرهوری مدیران ادارات آموزشوپرورش خراسان رضوی با استفاده از تحلیل آنتروپی شانون
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1401]
اکبری.تقی
طراحی الگوی مدرسه موفق: یک مطالعه فراترکیب
[
دوره14,
شماره
5
- زمستانسال
1402]
اکبری.محمد نقی
طراحی و اعتباریابی مدل شایستگیهای رؤسای دانشگاههای دولتی کابل*
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1398]
اکبری.ناهید
بررسی مقایسهای نظام ارزشی فرهنگیان (مدیران و معلّمان) شهرستان دشتستان بر اساس نظریه ارزشهای بنیادین شوارتز
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1391]
السادات آیتی.اکرم
بررسی و مقایسه میزان آمادگی پیادهسازی مدیریت دانش در دانشگاه-های پیام نور و آزاد اسلامی واحد مشهد
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1392]
الله بخشی.امید
نظریه برخاسته از دادهکاوی کیفی در به اشتراک گذاری دانش و طراحی مقیاس بومی آن: مطالعه موردی
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1392]
اللهی.ذبیح اله
هوشمندسازی از نظریه تا عمل
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1398]
امامی پور.سوزان
رابطه مدیریت هیجان و مهارت های ارتباطی با اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان متوسطه اول
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1399]
امیدپناه.علی
ارائه الگویی برای تسهیم دانش در سازمان
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1400]
امیرتاش.علیمحمد
مقایسه عملکرد کارکنان ادارات دارای ثبات و بدون ثبات مدیریت کشور
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1394]
امیرتیموری.رضا
تحلیل و مقایسه نیازهای تربیت دینی دانش آموزان دوره متوسطه در ابعاد شناختی، عاطفی و عملکردی
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1392]
امیرحسینی.سید احسان
طراحی الگوی تکامل هویت حرفهای دبیران تربیت بدنی با استفاده از نظریه داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
امیرحسینی.سید احسان
طراحی و تدوین برنامه استراتژیک نظام مدیریت منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1399]
امیرحسینی.سید احسان
طراحی الگوی موانع توسعه حرفه ای دبیران تربیت بدنی مدارس بر اساس مدل یابی ساختاری تفسیری
[
دوره13,
شماره
2
- تابستانسال
1401]
امیرنژاد.قنبر
بررسی میزان قابلیت پیشبینی تنیدگیشغلی معلمان براساس مؤلفههای سلامتسازمانی و مهارتهایارتباطی
[
دوره8,
شماره
29
- بهارسال
1396]
امین بیدختی.علی اکبر
اثربخشی آموزش معلمان در مدیریت مؤثر کلاس درس بر پیامدهای شناختی: ادراک از محیط یادگیری و زمان انجام تکلیف
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
امین بیدختی.علی اکبر
بررسی علل گرایش کم دانشآموزان دختر مستعد به رشتهی علوم انسانی در دبیرستانهای شهر سمنان
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1390]
امین شایان جهرمی.شاپور
رابطه ادراک از فرهنگ سازمانی و هوش هیجانی با فرسودگی شغلی
[
دوره8,
شماره
31
- پاییزسال
1396]
امین شایان جهرمی.شاپور
ارزیابی و اولویت بندی کیفیت آموزشی از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد شیراز با استفاده از ابزار شش سیگما و رویکرد حل مسأله
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1392]
امین شایان جهرمی.شاپور
بررسی تاثیردوره های آموزش ضمن خدمت بر توانمندسازی و بهره وری مدیران و کارکنان ( اداره کل ورزش و جوانان استان فارس)
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1395]
امینی.سعید
تحلیل اثرات قابلیتهای حرفهای آموزشگران در موفقیت شغلی دانش-آموختگان مراکز آموزش عالی علمی کاربردی کشاورزی
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1393]
امینی.علی
واکاوی چالش های رهبری بینشمند در سازمان های آموزشی (تدوین یک نظریه داده بنیاد)
[
دوره13,
شماره
4
- پاییزسال
1401]
انتصار فومنی.غلامحسین
طراحی مدل بهینه مولفه های مدیریت و توسعه استعداد
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1400]
انتظاری.منیرالسادات
مدیران مدارس: شایستگی، دانش، توانایی و مهارتها و ارائه مدل
[
دوره11,
شماره
45
- پاییزسال
1399]
انتظاری.منیرالسادات
طراحی مدل تعامل استاد و دانشجو مبتنی بر نظریه داده بنیاد(مورد مطالعه: دانشگاه شیراز)
[
دوره12,
شماره
5
- زمستانسال
1400]
انصاری.حوریه
ارائه مدل کاربردی مدیریت دانش با هدف بهسازی کارکنان (مطالعه موردی: شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب)
[
دوره11,
شماره
44
- پاییزسال
1399]
انصاری.حوریه
ارائه مدل برنامهریزی استراتژیک دانشگاههای آزاد اسلامی استان فارس
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1399]
انصاری.حوریه
ارزیابی مقایسه ای سیستم اطلاعات مدیریت دانشگاهی با روش الگوبرداری جهت ارائه مدل بهینه کاربردی
[
دوره11,
شماره
43
- تابستانسال
1399]
انصافداران.فریده
بررسی عوامل پیش بینیکننده در ایجاد اعتماد در روابط مدیران و دبیران دبیرستانهای دخترانه متوسطه نظری
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1395]
اوجی نژاد.احمد رضا
رابطه هوش سازمانی با خودکارآمدی و رضایت شغلی دبیران متوسطه شهر جیرفت
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
اوجی نژاد.احمد رضا
تحلیل پرسش های کنکور سراسری در رشته ریاضی – فیزیک
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1395]
اوجی نژاد.احمدرضا
نقش واسطهگری اشتیاق تحصیلی در رابطه بین جهت گیری هدف و خود کار آمدی تحصیلی
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1398]
اوجی نژاد.احمدرضا
رابطه هوش سازمانی با شادکامی و رضایت شغلی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1394]
اوجی نژاد.احمدرضا
تدوین مدل مدیریت ارزیابی درونی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت
[
دوره14,
شماره
6
- زمستانسال
1402]
اوجی نژاد.احمدرضا
بررسی تطبیقی رویکردهای تربیت معنوی با توجه به مؤلفه های برنامه درسی در چند کشور جهان
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1391]
اوجی نژاد.احمدرضا
رابطه هوش اجتماعی با مهارتهای کارآفرینی و خلاقیت دانش آموزان هنرستانهای شهر شیراز
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
اوجی نژاد.احمدرضا
میزان توجه به شاخصهای تنوع بخشی به محیطهای یادگیری در فرآیند تعلیم و تربیت رسمی عمومی
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1394]
اورنگی.عبدالمجید
تجارب زیسته متخصصان علوم تربیتی از برنامه درسی تربیت شهروندی فعال برای دوره راهنمایی تحصیلی
[
دوره2,
شماره
8
- زمستانسال
1390]
اورنگی.عبدالمجید
رابطه ی عدالت و تعهد سازمانی با بهره وری شغلی در بین دبیران دبیرستانهای دخترانه شهر مرودشت
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1391]
اورنگی.عبدالمجید
رابطه هوش اجتماعی با مهارتهای کارآفرینی و خلاقیت دانش آموزان هنرستانهای شهر شیراز
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
اورنگی.عبدالمجید
بررسی تأثیرآموزشهای ضمن خدمت بر عملکرد حرفهای معلمان شهر شیراز
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1390]
اولادیان.معصومه
اولویتبندی مولفههای مدارس سبز با رویکرد فازی در نظام آموزش و پرورش ایران
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1399]
ایزدپناه.عباس
طراحی و اعتباریابی پرسشنامۀ رهبری توزیعشده مدارس متوسطه
[
دوره14,
شماره
3
- تابستانسال
1402]
ایزدی.صمد
بررسی موانع پذیرش و به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس ابتدایی
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1399]
ایمانی نائینی.محسن
طراحی و اعتباریابی الگوی تفکر انتقادی و اثربخشی آن بر یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1398]
ایمانی.محمدنقی
سرایت کژ رفتاری هدایت شده سازمانی به کژ رفتاری هدایت شده فردی:آزمون یک الگو با نقش تعدیلگر انسجام گروهی، ادراک بی عدالتی و قوانین تنبیهی غیررسمی در مدارس دولتی
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1397]
ایمانی.محمدنقی
مدل مدیریت ریسک مبتنی بر سطوح بلوغ، قابلیت های منابع انسانی و کیفیت آموزش (مورد مطالعه: مجتمع گاز پارس جنوبی)
[
دوره9,
شماره
35
- پاییزسال
1397]
ایمانی.محمدنقی
ارائه مدل مفهومی ارتقاء تعهد سازمانی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1402]