ا

  • اباذری.زهرا ارائه مدل مناسب برای نوآوری سازمانی درکتابخانه های دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره11, شماره 44 - پاییز سال 1399]
  • ابدالی.اعظم الگوی ساختاری عدالت سازمانی، رضایت شغلی و تعهد سازمانی با رفتارهای انحرافی دبیران شهر اصفهان [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1395]
  • ابراهیم زاده.عیسی رابطه سبکهای یادگیری با غلبه طرفی مغز دانشجویان بمنظوراستفاده در طراحیهای آموزشی [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1391]
  • ابراهیم زاده.عیسی روند بین المللی سازی برنامه های درسی با رویکرد آموزش از دور در آموزش عالی ایران [ دوره2, شماره 6 - تابستان سال 1390]
  • ابراهیمی کوشک مهدی.سمیه نقش رهبری آموزشی مدیران در پیش‌بینی یادگیری حرفه‌ای معلمان مدارس ابتدایی [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • ابراهیمی.عباس توسعه فرهنگی و شاخص های کلان آموزشی آن در نظام فکری قرآن کریم با رویکرد دلالت‌پژوهی [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • ابراهیمی.عظیمه طراحی برنامه درسی مبتنی بر آموزش صلح در دوره ابتدایی، یک مطالعه کیفی [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1396]
  • ابطحی.معصومه السادات ارائه مدلی جهت عملیاتی ‌سازی محتوای آموزش کشاورزی در برنامه درسی دانشگاهی [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • ابوالقاسمی.محمود چالش‌های آموزش زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران از دیدگاه مدیران آموزشی و دبیران زبان انگلیسی [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1396]
  • ابوالقاسمی.محمود طراحی و تبیین الگوی صلاحیت‌های حرفه ای مدیران مراکز پیش دبستان [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1397]
  • ابوالقاسمی.محمود طراحی و اعتبار سنجی مدل مدیریت عملکرد اعضای هیأت علمی دانشگاه کابل [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1397]
  • ابوالقاسمی.محمود مدل تاب‌آوری مدیران مدارس ابتدایی: پژوهشی کیفی بر اساس دیدگاه متخصصان [ دوره13, شماره 5 - زمستان سال 1401]
  • ابوالقاسمی.مریم طراحی مدل تعالی نظام دانشگاهی با تاکید بر بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (مورد مطالعه:دانشگاههای دولتی جامع شهر تهران) [ دوره11, شماره 43 - تابستان سال 1399]
  • ابوالمعالی.خدیجه ساخت و هنجاریابی پرسشنامه نگرش سنج استعداد ریاضی [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1397]
  • ابوالمعالی.خدیجه ساخت و اعتباریابی سنجه کیفیت فرایندی تعامل مربی و کودک در مهدهای کودک: یک پژوهش ترکیبی [ دوره14, شماره 4 - پاییز سال 1402]
  • ابویسانی.حسین طراحی الگوی شایستگی‌های رئیسان دانشکده‌های دانشگاه‌های دولتی [ دوره15, شماره 2 - بهار سال 1403]
  • احتشامی.محمدرضا طراحی مدلی مفهومی برای ارتقا نقش مدرسه در ایجاد سرمایه ی اجتماعی دانش آموزان مقطع ابتدایی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1398]
  • احدی.حسن نقش واسطه ای الگوی چهاربخشی هدف های پیشرفت و راهبردهای شناختی در رابطه بین نظریه های ضمنی هوش و پیشرفت تحصیلی (یک مدل علی) [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1391]
  • احدی.حسن تاثیر آموزش مهارت‌های ارتباطی بر باورهای خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر [ دوره4, شماره 16 - زمستان سال 1392]
  • احقر.قدسی طراحی و اعتباریابی الگوی تفکر انتقادی و اثربخشی آن بر یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1398]
  • احقر.قدسی ابعاد مدیریت کیفیت فراگیرآموزشی سازمان دانش آفرین برپایه کارتیمی وپذیرش فن آوری با رویکرد پژوهش ترکیبی [ دوره11, شماره 46 - زمستان سال 1399]
  • احقر.قدسی مقایسه اثربخشی دو دیدگاه مشاوره شغلی بر مولفه های رفتار کارآفرینانه [ دوره4, شماره 13 - بهار سال 1392]
  • احمدزاده.علی تاملی بر عوامل کیفیت موسات آموزشی دستگاههای اجرائی:نتایج یک پژوهش آمیخته در کلیه موسسات آموزشی تحت پوشش وازت نیرو [ دوره15, شماره 5 - پاییز سال 1403]
  • احمدنژاد.محمود رابطه بین هوش سازمانی و هوش هیجانی با رفتارتابعیت سازمانی در بین معلمان ابتدایی [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1394]
  • احمدی ده قطب الدینی.محمد نقش ادراک از ادغام اثربخش فناوری آموزشی در فرایند تدریس در پذیرش فناوری در یادگیری: نقش واسطه‌ای باورها و نگرش‌ دانشجو نسبت به فناوری [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • احمدی رهبریان.حسین طراحی مدلی مفهومی برای ارتقا نقش مدرسه در ایجاد سرمایه ی اجتماعی دانش آموزان مقطع ابتدایی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1398]
  • احمدی زهرانی.مریم بررسی رابطه عزت نفس و تعهد سازمانی با توجه به نقش تعدیل گری حس همدلی کارکنان(مورد مطالعه: سازمان فنی و حرفه‌ای استان اصفهان) [ دوره12, شماره 3 - تابستان سال 1400]
  • احمدی قراچه.علی محمد بررسی تأثیر همزمان دلبستگی و اعتماد به عنوان میانجی بر رابطه بین فرهنگ سازمانی و رضایت شغلی کارکنان اداره آموزش و پرورش شهرستان شیراز [ دوره14, شماره 3 - تابستان سال 1402]
  • احمدی.امینه ابعاد مدیریت کیفیت فراگیرآموزشی سازمان دانش آفرین برپایه کارتیمی وپذیرش فن آوری با رویکرد پژوهش ترکیبی [ دوره11, شماره 46 - زمستان سال 1399]
  • احمدی.امینه ارائه مدلی به منظور ارتقای توانمندی‌های حرفه‌ای اعضای هیأت علمی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با تراز جهانی [ دوره11, شماره 46 - زمستان سال 1399]
  • احمدی.امینه طراحی الگوی آموزش شهروند جهانی براساس مؤلفه‌های سرمایه فرهنگی و هویت ملی [ دوره12, شماره 3 - تابستان سال 1400]
  • احمدی.حبیب تدوین برنامه درسی آموزش سواد رسانه ای در راستای بسط امنیت اجتماعی:یک مطالعه کیفی [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1398]
  • احمدی.حیدر شناسایی آسیب‌ها و تهدیدهای موثر بر مدیریت علم دانشگاه (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • احمدی.سید احمد بررسی رابطه ی ویژگی های شخصیتی با تعهد سازمانی در مدیران و معلمان مدارس ابتدایی،راهنمایی و متوسطه شهرستان خوانسار [ دوره1, شماره 4 - زمستان سال 1389]
  • احمدی.عباد الله ارزیابی مدل مدیریت استراتژیک در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای [ دوره11, شماره 46 - زمستان سال 1399]
  • احمدی.عباد الله عوامل موثر بر ایجاد نظام استعدادیابی ورزش در آموزش و پرورش [ دوره14, شماره 4 - پاییز سال 1402]
  • احمدی.عبادالله نقش واسطه‌گری امنیت شغلی در رابطه بین هویت سازمانی با توانمندسازی کارکنان آموزش و پرورش شهر مرودشت [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1396]
  • احمدی.عباداله شناسایی ابعاد و مولفه های مدیریت جانشین پروری در سازمان های فرهنگی (مطالعه موردی: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان) [ دوره12, شماره 5 - زمستان سال 1400]
  • احمدی.عباداله نقش واسطه ای حمایت سازمانی در رابطه با مسئولیت پذیری و عملکرد شغلی در کارکنان آموزش پرورش ناحیه یک شیراز [ دوره11, شماره 46 - زمستان سال 1399]
  • احمدی.عباداله رابطه هوش سازمانی با شادکامی و رضایت شغلی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1394]
  • احمدی.عباداله رابطه بین‌ سبک‌های مدیریت‌ با سلامت سازمانی و استرس شغلی کارکنان [ دوره5, شماره 18 - تابستان سال 1393]
  • احمدی.عباداله رابطه استفاده مدیر از انواع قدرت با اثربخشی و تعهد سازمانی دبیران [ دوره5, شماره 19 - پاییز سال 1393]
  • احمدی.عباداله بررسی رابطهی بین مهارتهای فنی، انسانی و ادراکی مدیران با میزان اثربخشی دبیرستانهای ناحیهی 1 شهر شیراز [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1389]
  • احمدی.عباداله بررسی رابطه ی میان جو سازمانی با تعهد سازمانی و روحیه از دیدگاه دبیران دوره ی راهنمایی مدارس دخترانه ی شهر مرودشت در سال تحصیلی 88-87 [ دوره1, شماره 1 - بهار سال 1389]
  • احمدی.عباداله رابطه خلاقیت و نوآوری با بهره وری منابع انسانی [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1395]
  • احمدی.عباداله رابطه جو و فرهنگ سازمانی با میانجی گری نقش توانمندسازی بر تعهد سازمانی کارکنان سازمان آموزش و پرورش استان فارس [ دوره4, شماره 14 - تابستان سال 1392]
  • احمدی.عباداله رابطه‌ی پیچیدگی اینترنت بر سهولت کاربرد و سودمندی ادراک شده‌ی اینترنت در بین مدیران مدارس [ دوره2, شماره 7 - پاییز سال 1390]
  • احمدی.عبدالله رابطه ی مولفه های سازمان یادگیرنده با خلاقیت و نوآوری دبیران دبیرستان ها و مراکز پیش دانشگاهی [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1391]
  • احمدی.غلامرضا بررسی شاخص‌های ارزشیابی عملکرد مدیران شهر اصفهان از دیدگاه مدیران و معلمان [ دوره4, شماره 16 - زمستان سال 1392]
  • احمدی.غلامعلی شناسایی آسیب‌ها و تهدیدهای موثر بر مدیریت علم دانشگاه (مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی) [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • احمدی.مجید شناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • احمدی.مریم ارائه مدل مفهومی ارتقاء تعهد سازمانی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • احمدیان.مینا بررسی روابط همبستگی و سهم تبیینی فلسفه های آموزشی با ابعاد باورهای نظارتی مدیران مدارس شهر تهران [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1391]
  • احمدیان.نجمه ارزیابی کیفی معماری سازمانی وضعیت موجود دانشگاه آزاد اسلامی و ارایه الگوی سرویس‌های معماری در وضع مطلوب [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1393]
  • اخوان فر.امیر ارائه الگویی برای آموزش توسعه بازار کودکان در ایران [ دوره13, شماره 6 - زمستان سال 1401]
  • اردلان.امید طراحی یک مدل مفهومی مبتنی بر فعالیت‌های اقتصادی برای بهبود نظام آموزش مدیریت تخصصی [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1398]
  • اردلان.محمد رضا رابطه بین سبک‌های رهبری با سازمان یادگیرنده در مدارس ابتدایی [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1393]
  • اردلان.محمد رضا رابطه بین هوش اجتماعی و رفتار مدنی– تحصیلی با اثربخشی آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا همدان [ دوره5, شماره 17 - بهار سال 1393]
  • اردلان.محمدرضا نقش مدیریت دانش در کارآفرینی سازمانی با میانجی گری هوش سازمانی [ دوره11, شماره 43 - تابستان سال 1399]
  • اردلان.محمدرضا بررسی رابطه‌ی رهبری سطح پنج و رهبری توزیعی با تعالی سازمانی مدارس بواسطه توانمندسازی ساختاری و روان‌شناختی معلّمان [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • اردلان.محمدرضا رابطه‌ی هوش معنوی با کیفیت زندگی کاری و بلوغ معلمان ابتدایی ناحیه2 شهر شیراز [ دوره5, شماره 17 - بهار سال 1393]
  • اردلانی.حسین تحول نظام آموزشی آکادمیک هنر در تقویت تفکر خلاق و فرآیند ادراک دانشجویان (با تکیه بر رویکرد آشنایی زدایی) [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1398]
  • اسحاقیه.پیمان تحلیل محتوای کتاب تاریخ معاصر ایران در دوره ی متوسطه [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1390]
  • اسد.حمیدرضا ارایه مدل مدیریت محتوای رسانه های آموزشی دیجیتال فارسی زبان [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1395]
  • اسدزاده.حسن مطالعه ی روابط بین اثربخشی سازمانی ادراک شده، اعتماد معلم به همکاران و گشودگی جوّ مدرسه با شکل گیری رفتار شهروندی سازمانی مدیران و معلمان در مدارس [ دوره9, شماره 34 - تابستان سال 1397]
  • اسدزاده.حسن تدوین مدل ساختاری برای پیش بینی پیشرفت تحصیلی از طریق سبکهای فرزندپروری و باورهای معرفت شناختی در دانش آموزان متوسطه دوره دوم شهر تهران [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1398]
  • اسدزاده.سینا ارزیابی تمایل به پذیرش سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت و تاثیر آن بر تحول پذیری سازمانی (مطالعه موردی: اداره‌ی آموزش و پرورش شهرستان مراغه) [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1399]
  • اسدزاده.لیلا طراحی الگوی مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1398]
  • اسدزاده.محبوبه ارایه الگوی جامع موبینگ (ترور روحی) در محیط کار با تأکید بر محیطهای آموزشی؛ پیشایندها، ابعاد و پیامدها [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1397]
  • اسدی.سمانه بررسی نقش انگیزش تحصیلی و مهارت‌های رایانه‌ای دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به رویکرد یادگیری ترکیبی [ دوره4, شماره 15 - پاییز سال 1392]
  • اسکروچی.رقیه ارایه مدل مدیریت محتوای رسانه های آموزشی دیجیتال فارسی زبان [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1395]
  • اسلام پناه.مریم طراحی الگوی تفکر راهبردی مدیران آموزشی به روش آمیخته اکتشافی [ دوره11, شماره 44 - پاییز سال 1399]
  • اسلام پناه.مریم نقش میانجی رفتار شهروندی در رابطه هوش معنوی با عملکرد سازمانی کارکنان دانشگاه‌های کرمانشاه [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • اسلامی.اسلام شناسایی عوامل موثر برارتقای فرهنگ کارآفرینی در مدارس کاردانش و فنی و حرفه ای: رویکرد ترکیبی [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1398]
  • اسلامی.اسلام الگو‌یابی ساختاری خودکارآمدی شغلی و انگیزش یادگیری بر یادگیری غیررسمی با نقش میانجی یادگیری رسمی (مورد مطالعه:کارکنان شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی) [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • اسلامی.حسین ارائه الگویی برای تسهیم دانش در سازمان [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • اسلمی.الهه پیش‌بینی خودنظم‌دهی تحصیلی بر اساس باورهای هوشی و ذهن‌آگاهی دانش‎آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان آباده [ دوره13, شماره 3 - تابستان سال 1401]
  • اسماعیلی شاد.بهرنگ طراحی چارچوب نظری مدارس امن در آموزش و پرورش ایران: یک پژوهش کیفی [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • اسماعیلی.الهام شناسایی شاخص‌های موثر جهت ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه‌ها (مورد مطالعه: دانشگاه شیراز) [ دوره8, شماره 31 - پاییز سال 1396]
  • اسماعیلی.الهام تلویحات تربیت هنری مبتنی بر حکمت اشراق در برنامه ریزی و مدیریت آموزشی [ دوره13, شماره 4 - پاییز سال 1401]
  • اسماعیلی.الهام صلح‌آموزی با اتکاء به مبانی فلسفی عرفان اسلامی: دلالت ها برای مدیران آموزشی [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1395]
  • اسماعیلی.معصومه تاثیر هوشمندسازی مدارس در تعامل با نگرش به فناوری اطلاعات و ارتباطات بر ارتقاء فرآیند یاددهی یادگیری و خودکارآمدی تحصیلی [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1394]
  • اسماعیلی.مهدی بررسی تأثیرآموزش‌های ضمن خدمت بر عملکرد حرفه‌ای معلمان شهر شیراز [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1390]
  • اسمعیلی.سمیه تاثیر دوره آموزش پژوهش در عمل در بهبود فرآیند یاددهی-یادگیری معلمان دوره ابتدایی شهر تهران [ دوره5, شماره 17 - بهار سال 1393]
  • اشرفی.سحر عوامل موثر بر سکوت سازمانی، مانع ایجاد کارآفرینی سازمانی [ دوره7, شماره 26 - تابستان سال 1395]
  • اشرفی.سحر گذر از شبه نیازسنجی به نیازسنجی آموزشی واقعی(مطالعه موردی) [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1390]
  • اصغرپور.مهدی اثر شخصیت تاریک مدیران مدارس بر زیرآب زنی با میانجی‌گری منفعت طلبی شخصی [ دوره14, شماره 6 - زمستان سال 1402]
  • اصغرپور.مهدی اثر سیستم ارزیابی عملکرد بر رفتار خودشیرینی با نقش میانجی جوّ سازمانی [ دوره14, شماره 5 - زمستان سال 1402]
  • اصغرزاده.زینت بن‌بست‌های توسعه میدان ناوابسته مدیران آموزشی: درس‌آموخته‌های یک پژوهش ژرفانگر [ دوره14, شماره 4 - پاییز سال 1402]
  • اصغری نژاد.سیمین رابطه مدیریت کیفیت فراگیربا توانمندسازی و ارزیابی عملکرد کارکنان [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1391]
  • اصیلی.غلامرضا اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت یادگیری الکترونیک با رویکرد AHP/CFA در دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1398]
  • اصیلی.غلامرضا مطالعه تطبیقی وضعیت سیستم کیفیت خدمات در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس به منظور ارائه مدل [ دوره8, شماره 30 - تابستان سال 1396]
  • اصیلی.غلامرضا طراحی و اعتبارسنجی الگوی تطبیقی تأثیر توسعه مدیریت منابع انسانی بر عملکرد سازمانی از دیدگاه مدیران و کارکنان [ دوره14, شماره 1 - بهار سال 1402]
  • اطهری.سید اسدالله رابطه صفات برتر خـودتوسعـه‌ای، دانش و اطلاعات بنیـادی مدیـران و عملکـرد آنان (مطالعه موردی: مدیران مدارس شهر ری) [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1395]
  • اعتباریان.اکبر ارائه مدلی برای ارزیابی خط مشی های آموزش و پرورش با رویکرد حکمرانی شبکه ای در ایران. [ دوره12, شماره 5 - زمستان سال 1400]
  • اعتماداهری.علاءالدین شناسایی عوامل برنامه‌ درسی چند فرهنگی دوره متوسطه دوم آموزش ‌و‌ پرورش ایران [ دوره12, شماره 5 - زمستان سال 1400]
  • اعتمادی.آیدا اثر بخشی آموزش مهارت های زندگی در محیط کار بر فرسودگی شغلی و شادکامی در کارکنان یک سازمان در اهواز [ دوره11, شماره 43 - تابستان سال 1399]
  • اعرابیان.اقدس آسیب‌شناسی برنامه درسی آموزش زبان انگلیسی از دیدگاه معلمان و دانش آموزان دوره متوسطه [ دوره5, شماره 18 - تابستان سال 1393]
  • افروزه.محمد صادق عوامل موثر بر ایجاد نظام استعدادیابی ورزش در آموزش و پرورش [ دوره14, شماره 4 - پاییز سال 1402]
  • افشاری.علی بررسی روابط همبستگی و سهم تبیینی فلسفه های آموزشی با ابعاد باورهای نظارتی مدیران مدارس شهر تهران [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1391]
  • افضلی.اکرم نقش فرهنگ مبتنی بر ثبات مدارس در رفتارهای ناب مدیران مدارس با میانجی‌گری رهبری مربی گرایانه [ دوره15, شماره 4 - پاییز سال 1403]
  • افضلی.اکرم بررسی رابطه‌ی رهبری سطح پنج و رهبری توزیعی با تعالی سازمانی مدارس بواسطه توانمندسازی ساختاری و روان‌شناختی معلّمان [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1402]
  • افضلی.اکرم نقش مدیریت دانش در کارآفرینی سازمانی با میانجی گری هوش سازمانی [ دوره11, شماره 43 - تابستان سال 1399]
  • افکانه.صغری ارایه مدل چابکی سازمانی مدارس بر اساس مدیریت دانش در مدارس مقطع متوسطه شهر تهران [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • افلاکی فرد.حسین شکاف نسلی و انتزاع ابعاد تربیت بین نسلی در قلمرو برنامه درسی: یک مطالعه کیفی [ دوره4, شماره 15 - پاییز سال 1392]
  • اقبالی.صادق فراتحلیل تعالی منابع انسانی مبتنی بر پیامدهای آموزش. [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • اکاتی.حمید ارائه الگوی ساختاری بهره وری بر اساس سرمایه اجتماعی وسرمایه فکری در آموزش وپرورش [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1394]
  • اکبرمهر.طیبه بررسی تاثیر برنامه ی درسی ویژه ی ارتقاء خواندن، بر سطح خواندن دانش آموزان نا رسا خوان پایه ی سوم ابتدایی شهر یاسوج [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1389]
  • اکبرمهر.طیبه ارتباط بین سازمان یادگیرنده با هوش سازمانی در آموزش و پرورش [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1391]
  • اکبرمهر.طیبه رابطه سبکهای یادگیری با غلبه طرفی مغز دانشجویان بمنظوراستفاده در طراحیهای آموزشی [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1391]
  • اکبری زاده.محسن طراحی الگوی روش‌های تدریس مبتنی بر توسعه آینده‌پژوهی در آموزش عالی ایران [ دوره8, شماره 32 - زمستان سال 1396]
  • اکبری.احمد شناسایی و رتبه‌بندی شاخص‌های بهره‌وری مدیران ادارات آموزش‌وپرورش خراسان رضوی با استفاده از تحلیل آنتروپی شانون [ دوره13, شماره 1 - بهار سال 1401]
  • اکبری.احمد ارائه الگوی ساختاری - تفسیری تعالی فردی معلمان [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • اکبری.تقی طراحی الگوی مدرسه موفق: یک مطالعه فراترکیب [ دوره14, شماره 5 - زمستان سال 1402]
  • اکبری.محمد نقی طراحی و اعتباریابی مدل شایستگی‌های رؤسای دانشگاه‌های دولتی کابل* [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1398]
  • اکبری.ناهید بررسی مقایسه‌ای نظام ارزشی فرهنگیان (مدیران و معلّمان) شهرستان دشتستان بر اساس نظریه ارزش‌های بنیادین شوارتز [ دوره3, شماره 10 - تابستان سال 1391]
  • السادات آیتی.اکرم بررسی و مقایسه میزان آمادگی پیاده‌سازی مدیریت دانش در دانشگاه-های پیام نور و آزاد اسلامی واحد مشهد [ دوره4, شماره 16 - زمستان سال 1392]
  • الله بخشی.امید نظریه برخاسته از داده‌کاوی کیفی در به‌ اشتراک گذاری دانش و طراحی مقیاس بومی آن: مطالعه موردی [ دوره4, شماره 16 - زمستان سال 1392]
  • اللهی.ذبیح اله هوشمندسازی از نظریه تا عمل [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1398]
  • امامی پور.سوزان رابطه مدیریت هیجان و مهارت های ارتباطی با اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان متوسطه اول [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1399]
  • امیدپناه.علی ارائه الگویی برای تسهیم دانش در سازمان [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • امیرتاش.علیمحمد مقایسه عملکرد کارکنان ادارات دارای ثبات و بدون ثبات مدیریت کشور [ دوره6, شماره 24 - زمستان سال 1394]
  • امیرتیموری.رضا تحلیل و مقایسه نیازهای تربیت دینی دانش آموزان دوره متوسطه در ابعاد شناختی، عاطفی و عملکردی [ دوره4, شماره 16 - زمستان سال 1392]
  • امیرحسینی.سید احسان طراحی الگوی تکامل هویت حرفه‌ای دبیران تربیت بدنی با استفاده از نظریه داده بنیاد [ دوره15, شماره 3 - تابستان سال 1403]
  • امیرحسینی.سید احسان طراحی و تدوین برنامه استراتژیک نظام مدیریت منابع انسانی در وزارت ورزش و جوانان [ دوره11, شماره 42 - تابستان سال 1399]
  • امیرحسینی.سید احسان طراحی الگوی موانع توسعه حرفه ای دبیران تربیت بدنی مدارس بر اساس مدل یابی ساختاری تفسیری [ دوره13, شماره 2 - تابستان سال 1401]
  • امیرنژاد.قنبر بررسی میزان قابلیت پیش‌بینی تنیدگی‌شغلی معلمان براساس مؤلفه‌های سلامت‌سازمانی و مهارت‌های‌ارتباطی [ دوره8, شماره 29 - بهار سال 1396]
  • امیرنژاد.قنبر آسیب‌شناسی مدیریت آموزش سازمانی: مطالعه‌ای پدیدارشناسانه [ دوره11, شماره 44 - پاییز سال 1399]
  • امیری.فرهام بررسی رابطه ی ساختار سازمانی با انگیزش شغلی کارکنان شرکت گاز بیدبلند [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1397]
  • امیری.فرهام رابطه استفاده مدیر از انواع قدرت با اثربخشی و تعهد سازمانی دبیران [ دوره5, شماره 19 - پاییز سال 1393]
  • امیریان زاده.مژگان رابطه ی عدالت و تعهد سازمانی با بهره وری شغلی در بین دبیران دبیرستانهای دخترانه شهر مرودشت [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1391]
  • امیریان زاده.مژگان ارزیابی مدل مدیریت استراتژیک در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای [ دوره11, شماره 46 - زمستان سال 1399]
  • امیریان زاده.مژگان شناسایی مولفه های توسعه حرفه ای دبیران [ دوره14, شماره 3 - تابستان سال 1402]
  • امیریان زاده.مژگان طراحی مدل مفهومی مولفه‌های اخلاق حرفه‌ای مدیران مدارس‌ [ دوره14, شماره 4 - پاییز سال 1402]
  • امیریان زاده.مژگان گرایش‌های فرهنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس;کاربردهایی برای مدیران آموزش عالی [ دوره11, شماره 46 - زمستان سال 1399]
  • امیریان زاده.مژگان میزان اثربخشی برنامه های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی فارس از دیدگاه دانشجویان [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1395]
  • امیریان زاده.مژگان رابطه سبک مدیریت مشارکتی با تعهد سازمانی و سلامت روانی دبیران دبیرستان‌ها [ دوره5, شماره 17 - بهار سال 1393]
  • امیریان زاده.مژگان رابطه‌ی معنویت در محیط کار و تعهد سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1395]
  • امین بیدختی.علی اکبر تحلیل ساختاری مولفه‌های مدیریت مدرسه محور مبتنی بر نظریه‌پردازی تطبیقی [ دوره8, شماره 29 - بهار سال 1396]
  • امین بیدختی.علی اکبر اثربخشی آموزش معلمان در مدیریت مؤثر کلاس درس بر پیامدهای شناختی: ادراک از محیط یادگیری و زمان انجام تکلیف [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • امین بیدختی.علی اکبر بررسی علل گرایش کم دانش‌آموزان دختر مستعد به رشته‌ی علوم انسانی در دبیرستان‌های شهر سمنان [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1390]
  • امین شایان جهرمی.شاپور رابطه ادراک از فرهنگ سازمانی و هوش هیجانی با فرسودگی شغلی [ دوره8, شماره 31 - پاییز سال 1396]
  • امین شایان جهرمی.شاپور ارزیابی و اولویت بندی کیفیت آموزشی از نظر اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد شیراز با استفاده از ابزار شش سیگما و رویکرد حل مسأله [ دوره4, شماره 14 - تابستان سال 1392]
  • امین شایان جهرمی.شاپور رابطه مدیریت کیفیت فراگیر با ارتباطات سازمانی و تحلیل رفتگی شغلی کارکنان [ دوره5, شماره 19 - پاییز سال 1393]
  • امین شایان جهرمی.شاپور بررسی تاثیردوره های آموزش ضمن خدمت بر توانمندسازی و بهره وری مدیران و کارکنان ( اداره کل ورزش و جوانان استان فارس) [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1395]
  • امینی.اسمعیل مقایسه ی دبیرستان های دولتی و غیرانتفاعی ناحیه 3 شیراز [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1390]
  • امینی.سعید تحلیل اثرات قابلیت‌های حرفه‌ای آموزشگران در موفقیت شغلی دانش-آموختگان مراکز آموزش عالی علمی کاربردی کشاورزی [ دوره5, شماره 20 - زمستان سال 1393]
  • امینی.علی واکاوی چالش های رهبری بینشمند در سازمان های آموزشی (تدوین یک نظریه داده بنیاد) [ دوره13, شماره 4 - پاییز سال 1401]
  • انتصار فومنی.غلامحسین طراحی مدل بهینه مولفه های مدیریت و توسعه استعداد [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • انتظاری.منیرالسادات مدیران مدارس: شایستگی، دانش، توانایی و مهارتها و ارائه مدل [ دوره11, شماره 45 - پاییز سال 1399]
  • انتظاری.منیرالسادات طراحی مدل تعامل استاد و دانشجو مبتنی بر نظریه داده بنیاد(مورد مطالعه: دانشگاه شیراز) [ دوره12, شماره 5 - زمستان سال 1400]
  • انصاری.حوریه ارائه مدل کاربردی مدیریت دانش با هدف بهسازی کارکنان (مطالعه موردی: شرکت ملی مناطق نفت‌خیزجنوب) [ دوره11, شماره 44 - پاییز سال 1399]
  • انصاری.حوریه ارائه مدل برنامه‌ریزی استراتژیک دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان فارس [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1399]
  • انصاری.حوریه ارزیابی مقایسه ای سیستم اطلاعات مدیریت دانشگاهی با روش الگوبرداری جهت ارائه مدل بهینه کاربردی [ دوره11, شماره 43 - تابستان سال 1399]
  • انصافداران.فریده بررسی عوامل پیش بینی‌کننده در ایجاد اعتماد در روابط مدیران و دبیران دبیرستان‌های دخترانه متوسطه نظری [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1395]
  • اوجی نژاد.احمد رضا رابطه هوش سازمانی با خودکارآمدی و رضایت شغلی دبیران متوسطه شهر جیرفت [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1394]
  • اوجی نژاد.احمد رضا تحلیل پرسش های کنکور سراسری در رشته ریاضی – فیزیک [ دوره7, شماره 27 - پاییز سال 1395]
  • اوجی نژاد.احمدرضا نقش واسطه‌گری اشتیاق تحصیلی در رابطه بین جهت گیری هدف و خود کار آمدی تحصیلی [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1398]
  • اوجی نژاد.احمدرضا رابطه هوش سازمانی با شادکامی و رضایت شغلی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت [ دوره6, شماره 23 - پاییز سال 1394]
  • اوجی نژاد.احمدرضا تدوین مدل مدیریت ارزیابی درونی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت [ دوره14, شماره 6 - زمستان سال 1402]
  • اوجی نژاد.احمدرضا بررسی تطبیقی رویکردهای تربیت معنوی با توجه به مؤلفه های برنامه درسی در چند کشور جهان [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1391]
  • اوجی نژاد.احمدرضا رابطه هوش اجتماعی با مهارت‌های کارآفرینی و خلاقیت دانش آموزان هنرستان‌های شهر شیراز [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1394]
  • اوجی نژاد.احمدرضا میزان توجه به شاخص‌های تنوع بخشی به محیط‌های یادگیری در فرآیند تعلیم و تربیت رسمی عمومی [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1394]
  • اورنگی.عبدالمجید تجارب زیسته متخصصان علوم تربیتی از برنامه درسی تربیت شهروندی فعال برای دوره راهنمایی تحصیلی [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1390]
  • اورنگی.عبدالمجید رابطه ی عدالت و تعهد سازمانی با بهره وری شغلی در بین دبیران دبیرستانهای دخترانه شهر مرودشت [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1391]
  • اورنگی.عبدالمجید رابطه هوش اجتماعی با مهارت‌های کارآفرینی و خلاقیت دانش آموزان هنرستان‌های شهر شیراز [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1394]
  • اورنگی.عبدالمجید بررسی تأثیرآموزش‌های ضمن خدمت بر عملکرد حرفه‌ای معلمان شهر شیراز [ دوره2, شماره 5 - بهار سال 1390]
  • اولادیان.معصومه اولویت‌بندی مولفه‌های مدارس سبز با رویکرد فازی در نظام آموزش و پرورش ایران [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1399]
  • ایزدپناه.عباس طراحی و اعتباریابی پرسشنامۀ رهبری توزیع‌شده مدارس متوسطه [ دوره14, شماره 3 - تابستان سال 1402]
  • ایزدی.صمد بررسی موانع پذیرش و به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس ابتدایی [ دوره11, شماره 41 - بهار سال 1399]
  • ایمانی نائینی.محسن طراحی و اعتباریابی الگوی تفکر انتقادی و اثربخشی آن بر یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1398]
  • ایمانی.محمدنقی سرایت کژ رفتاری هدایت شده سازمانی به کژ رفتاری هدایت شده فردی:آزمون یک الگو با نقش تعدیلگر انسجام گروهی، ادراک بی عدالتی و قوانین تنبیهی غیررسمی در مدارس دولتی [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1397]
  • ایمانی.محمدنقی مدل مدیریت ریسک مبتنی بر سطوح بلوغ، قابلیت های منابع انسانی و کیفیت آموزش (مورد مطالعه: مجتمع گاز پارس جنوبی) [ دوره9, شماره 35 - پاییز سال 1397]
  • ایمانی.محمدنقی ارائه مدل مفهومی ارتقاء تعهد سازمانی کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی [ دوره14, شماره 2 - تابستان سال 1402]