ا

  • احتشامی.محمدرضا طراحی مدلی مفهومی برای ارتقا نقش مدرسه در ایجاد سرمایه ی اجتماعی دانش آموزان مقطع ابتدایی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1398]
  • احقر.قدسی طراحی و اعتباریابی الگوی تفکر انتقادی و اثربخشی آن بر یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1398]
  • احمدی رهبریان.حسین طراحی مدلی مفهومی برای ارتقا نقش مدرسه در ایجاد سرمایه ی اجتماعی دانش آموزان مقطع ابتدایی [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1398]
  • احمدی.حبیب تدوین برنامه درسی آموزش سواد رسانه ای در راستای بسط امنیت اجتماعی:یک مطالعه کیفی [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1398]
  • اردلان.امید طراحی یک مدل مفهومی مبتنی بر فعالیت‌های اقتصادی برای بهبود نظام آموزش مدیریت تخصصی [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1398]
  • اردلانی.حسین تحول نظام آموزشی آکادمیک هنر در تقویت تفکر خلاق و فرآیند ادراک دانشجویان (با تکیه بر رویکرد آشنایی زدایی) [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1398]
  • اسدزاده.حسن تدوین مدل ساختاری برای پیش بینی پیشرفت تحصیلی از طریق سبکهای فرزندپروری و باورهای معرفت شناختی در دانش آموزان متوسطه دوره دوم شهر تهران [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1398]
  • اسدزاده.لیلا طراحی الگوی مدیریت استعداد معلمان دوره متوسطه [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1398]
  • اسلامی.اسلام شناسایی عوامل موثر برارتقای فرهنگ کارآفرینی در مدارس کاردانش و فنی و حرفه ای: رویکرد ترکیبی [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1398]
  • اصیلی.غلامرضا اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت یادگیری الکترونیک با رویکرد AHP/CFA در دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه شیراز [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1398]
  • اکبری.محمد نقی طراحی و اعتباریابی مدل شایستگی‌های رؤسای دانشگاه‌های دولتی کابل* [ دوره10, شماره 40 - زمستان سال 1398]
  • اللهی.ذبیح اله هوشمندسازی از نظریه تا عمل [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1398]
  • اوجی نژاد.احمدرضا نقش واسطه‌گری اشتیاق تحصیلی در رابطه بین جهت گیری هدف و خود کار آمدی تحصیلی [ دوره10, شماره 39 - پاییز سال 1398]
  • ایمانی نائینی.محسن طراحی و اعتباریابی الگوی تفکر انتقادی و اثربخشی آن بر یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال [ دوره10, شماره 38 - تابستان سال 1398]