ماشینچی.علی اصغر
تبیین طرح واره الگوی فرهنگ امداد و نیکوکاری در نظام تعلیم و تربیت رسمی کشور
[
دوره11,
شماره
45
- پاییزسال
1399]
مالکی.فاطمه
تاثیر آموزش مهارت تریز در تقویت روحیه کارآفرینی
[
دوره5,
شماره
17
- بهارسال
1393]
ماهرو زاده.طیبه
ویژگیهای استاد شایسته در آموزش عالی ایران: یک مطالعه کیفی
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1395]
مجتبایی.مینا
تحلیلی بر وضعیت ابعاد مدیریت دانش در نهادهای آموزش عالی و بررسی رابطه آن با نوآوری
[
دوره5,
شماره
17
- بهارسال
1393]
مجتبی زاده.محمد
ارزیابی و سنجش میزان رضایتمندی اعضای هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1389]
مجتبی زاده.محمد
تحلیل پرسش های کنکور سراسری در رشته ریاضی – فیزیک
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1395]
مجتبی زاده.محمد
بررسی ملاک های مناسب برای گزینش دانشجو در دانشگاه های ایران از دیدگاه صاحبنظران
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1391]
محبی.سراج الدین
شناسایی عوامل موثر بر نظام جذب و تأمین نیروی انسانی حرفهای در آموزش و پرورش:استان هرمزگان
[
دوره14,
شماره
5
- زمستانسال
1402]
محبی.سمیه
اثر هوش عاطفی در بهبود رضایت و عملکرد شغلی کارکنان در نهادهای آموزش عالی: مطالعه موردی دانشگاه شیراز
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1394]
محترم.معصومه
توسعه و ارائه ی الگوی آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان ششم ابتدایی به روش سناریونویسی
[
دوره14,
شماره
6
- زمستانسال
1402]
محترم.معصومه
مدل یابی ساختاری آمادگی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش برای تغییر سازمانی بر اساس نوع فرهنگ سازمانی با نقش واسطه ای سایش اجتماعی: استان فارس
[
دوره12,
شماره
4
- پاییزسال
1400]
محسن زاده شریفی.احسان
بررسی تطبیقی رویکردهای تربیت معنوی با توجه به مؤلفه های برنامه درسی در چند کشور جهان
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1391]
محمد خانی.کامران
ارایه مدل ارزیابی شایستگیهای هیئت علمی در نظام دانشگاه آزاد اسلامی (مورد: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس)
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1395]
محمد داودی.امیر حسین
فراکشی ابعاد، ترسیم مدل و اَبَر واژگان مدرسه پژوهنده، با تکنیک پژوهش کیفی داده بنیاد بر اساس دیدگاه متخصصان علم تربیت
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1402]
محمد داودی.امیر حسین
ارائه مدل مفهومی عوامل موثر بر کیفیت تدریس حرفه ای اساتید دانشگاه فرهنگیان با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره11,
شماره
43
- تابستانسال
1399]
محمد داودی.امیر حسین
شناسایی ابعاد و مولفه ها ی ارتقای کیفیت آموزشی درآموزشکده های سما دانشگاه آزاد اسلامی و تعیین سهم هر یک از آن ها
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1397]
محمدجانی.ابراهیم
تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) بر سواد زیست محیطی دانش آموزان دوره ابتدایی
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1397]
محمدجانی.صدیقه
رابطه هوش فرهنگی با سرمایه اجتماعی و سرمایه فکری اعضای هیات علمی
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1394]
محمدجانی.صدیقه
کاربرد راهبردهای فراشناخت در تجربههای دانشجویان و ارتباط آن با سطح پیشرفت تحصیلی آنها
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1390]
محمدجانی.صدیقه
الگوی برنامه درسی تربیت جنسی برای دوره نوجوانی بر اساس مبانی قرآن و روایت های معصومین
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1395]
محمدخانی.کامران
شناسایی ابعاد و مولفه ها ی ارتقای کیفیت آموزشی درآموزشکده های سما دانشگاه آزاد اسلامی و تعیین سهم هر یک از آن ها
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1397]
محمدزاده چمتویی.محدثه
رابطه ی مولفه های سازمان یادگیرنده با خلاقیت و نوآوری دبیران دبیرستان ها و مراکز پیش دانشگاهی
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1391]
محمدزاده.رضا
تاثیراستدلال اخلاقی بر سبکهای عمومی تصمیمگیری مدیران با میانجیگری اخلاق حرفهای
[
دوره14,
شماره
4
- پاییزسال
1402]
محمدزاده.مرتضی
مطالعه ی تاثیر یادگیری مشارکتی (تفحص گروهی) بر رشد مولفه های مهارت های اجتماعی دانش آموزان دختر پایه ی پنجم ابتدایی ناحیه ی 5 شهر اصفهان در سال تحصیلی 88-87
[
دوره1,
شماره
2
- تابستانسال
1389]
محمدنژاد.فاطمه
رابطه فرهنگ سازمانی با خلاقیت و تغییر سازمانی در بین مدیران مدارس ابتدایی ناحیه یک شیراز
[
دوره5,
شماره
17
- بهارسال
1393]
محمدویردی.امیدعلی
شکاف نسلی و انتزاع ابعاد تربیت بین نسلی در قلمرو برنامه درسی: یک مطالعه کیفی
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]
محمدی احمدآبادی.ناصر
تاثیر آموزش فراشناخت در حل مسایل ریاضی دانش آموزان
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1390]
محمدی پور.محمد
نقش ادراکات کلاسی درعملکرد تحصیلی با میانجی گری جهت گیری هدف و باورهای انگیزشی
[
دوره12,
شماره
3
- تابستانسال
1400]
محمدی شاهد.الهام
رابطه بین عارضههای سازمانی و کیفیت زندگی کاری با اثر بخشی مدیریت سازمان
[
دوره7,
شماره
28
- زمستانسال
1395]
محمدی نایینی.مژگان
ارزیابی اثربخشی مدارس دوره ابتدایی از منظر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای ارائه الگوی مطلوب
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
محمدی.ابراهیم
ارائه مدلی برای ارزیابی خط مشی های آموزش و پرورش با رویکرد حکمرانی شبکه ای در ایران.
[
دوره12,
شماره
5
- زمستانسال
1400]
محمدی.پروانه
تبیین نقش میانجی ظرفیت یادگیری سازمانی در ارتباط بین سرمایه فکری و یادگیری سازمانی با عملکرد شغلی
[
دوره13,
شماره
5
- زمستانسال
1401]
محمدی.حسین
تحلیل مفهومی مراحل و ابعاد تربیت شهروندی
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1396]
محمدی.سحر
رابطه اخلاق کاری اسلامی، انصاف و علاقه به پول با رضایت شغلی معلمان
[
دوره6,
شماره
23
- پاییزسال
1394]
محمدی.شهلا
تأثیر تجربه و عوامل سازمانی بر تعهد حرفهای معلمان: آزمون نقش میانجی خودکارآمدی معلم و هویت سازمانی
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
محمدی.شیرکوه
بررسی ابعاد فساد آکادمیک در نظام آموزش عالی: یک پژوهش آمیخته
[
دوره12,
شماره
2
- تابستانسال
1400]
محمدی.فاطمه
ارائه راهبردهایی برای هدایت تحصیلی و شغلی دانش آموزان دوره ی متوسطه شهرستان سیرجان
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1389]
محمدی.مجید
طراحی الگوی شایستگیهای مدیران آموزشی سازمان تأمین اجتماعی
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
محمدی.مجید
مروری نظاممند بر شناسایی ابعاد و مؤلفههای مدل توانمندسازی فرهنگ یادگیری مدارس
[
دوره12,
شماره
3
- تابستانسال
1400]
محمدی.مهدی
طراحی و اعتباریابی مقیاس رهبری فضیلت محور در آموزش عالی ایران
[
دوره12,
شماره
4
- پاییزسال
1400]
محمدی.مهدی
ارزیابی میزان دستیابی به مولفه های آموزش مادام العمر در برنامه درسی اجرا شده از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شیراز
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1399]
محمدی.مهدی
کاربست تخصص های علوم رفتاری در خلق فرصت های تجاری سازی دانش: رویکرد میان رشته ای
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1401]
محمدی.مهدی
تدوین راهبردهای توسعه آموزش پیش دبستانی در مناطق کمتر توسعه یافته(مورد مطالعه: آموزش و پرورش عشایر استان چهارمحال و بختیاری)
[
دوره13,
شماره
6
- زمستانسال
1401]
محمدی.مهدی
واکاوی تیم های مجازی پژوهشی در نظام آموزش عالی کشور: مطالعه موردی کیفی
[
دوره11,
شماره
46
- زمستانسال
1399]
محمدی.مهدی
ساخت و اعتباریابی مقیاس شایستگی های گروه آموزشی به عنوان ارشادگر حرفه ای یادگیری معلمان.
[
دوره14,
شماره
5
- زمستانسال
1402]
محمدی.مهدی
چارچوب انگیزش مبتنی بر مفاهیم قرآنی: به سوی توسعه یک دیدگاه اسلامی
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1398]
محمدی.مهدی
ارزشیابی کیفیت دوره های تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) دانشگاه شیراز از نگاه دانشجویان
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1397]
محمدی.مهدی
مطالعه تجربی رابطه بین انعطافپذیری سازمانی و عدالت سازمانی در محیطهای دانشگاهی: مطالعه موردی دانشگاه شیراز
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1394]
محمدی.مهدی
بررسی مقایسهای نظام ارزشی فرهنگیان (مدیران و معلّمان) شهرستان دشتستان بر اساس نظریه ارزشهای بنیادین شوارتز
[
دوره3,
شماره
10
- تابستانسال
1391]
محمدی.مهدی
ارزیابی تعهد سازمانی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر اساس نوع انتظارآنها از شغل
[
دوره5,
شماره
19
- پاییزسال
1393]
محمدی.مهدی
تدوین برنامه درسی آموزش سواد رسانه ای در راستای بسط امنیت اجتماعی:یک مطالعه کیفی
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1398]
محمدی.مینا
بررسی رابطه رهبری تحول آفرین و درگیری شغلی کارکنان با میانجی گری اشتیاق شغلی (مطالعه موردی: دانشکدههای علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران)
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1397]
محمدی.مینا
اثر میانجی یادگیری سازمانی بر رابطه بین مهندسی مجدد و عملکرد سازمانی (مورد: کارکنان دانشگاه تهران)
[
دوره9,
شماره
36
- زمستانسال
1397]
محمدی.مینا
بررسی میزان قابلیت پیشبینی تنیدگیشغلی معلمان براساس مؤلفههای سلامتسازمانی و مهارتهایارتباطی
[
دوره8,
شماره
29
- بهارسال
1396]
محمدی.نازنین
ارزیابی هم ترازی آزمونهای سراسری، محتوای کتابها و اهداف آموزشی رشته آموزش زبان انگلیسی بر اساس اهداف آموزشی اندرسون و کراتول
[
دوره3,
شماره
11
- پاییزسال
1391]
محمدی.نازنین
7 ارزیابی هم ترازی کتابهای کارشناسی زبان انگلیسی تخصصی رشتههای علوم انسانی انتشارات سمت و استانداردهای آموزشی مربوطه براساس اهداف آموزشی اندرسون و کراتول
[
دوره5,
شماره
20
- زمستانسال
1393]
محمدی.نازنین
بررسی دانش ارزیابی کیفیت ترجمه و آموزش آن در دانشگاههای ایران
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1390]
محمدی.نازنین
تحلیل محتوای کتب آموزش زبان انگلیسی منتخب دانشگاهی از نظر میزان توجه به هوشهای چندگانه
[
دوره4,
شماره
16
- زمستانسال
1392]
محمودی.ادریس
فرهنگسازمانی و اشتیاق کارآفرینانه: نقش میانجی بازارگرایی و یادگیری سازمانی
[
دوره11,
شماره
45
- پاییزسال
1399]
محمودی.امیرحسین
تاثیر آموزش سازندهگرا بر میسان رضایت و یادگیری شرکتکنندگان در دوره های آموزش مداوم پسشکی مبتنی بر وب
[
دوره5,
شماره
18
- تابستانسال
1393]
محمودی.سید نورالدین
ارائه الگوی نقش آگاهی اخلاقی و حاکمیت فناوری بر توسعه حرفهای معلمان با نقش میانجی خلاقیت
[
دوره13,
شماره
5
- زمستانسال
1401]
محمودی.سیروس
بررسی تاثیر آموزش اکتشافی مدرسه طبیعت بر دانش ، نگرش و رفتار زیست محیطی دانش آموزان مقطع ابتدایی
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1400]
محمودی.علی
ساخت و هنجاریابی پرسشنامه نگرش سنج استعداد ریاضی
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1397]
محمودی.علیرضا
عوامل مؤثر بر تنیدگی شغلی معلمان و مدیریت آن
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1390]
محمودیان.حمید
نظارت و کنترل از نگاه مدیریتی امام علی (علیه السلام)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
مختارپور.مهدی
بررسی و مقایسه ی مهارت های زندگی دانش آموزان دختر و پسر شاخه های نظری، فنی حرفه ای و کاردانش دوره ی متوسطه ی شهرستان گرمسار بر اساس الگوی وایلز و باندی
[
دوره1,
شماره
1
- بهارسال
1389]
مداحیان.شیوا
طراحی و اعتبارسنجی الگوی تطبیقی تأثیر توسعه مدیریت منابع انسانی بر عملکرد سازمانی از دیدگاه مدیران و کارکنان
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1402]
مدهنی.سمیرا
بررسی تأثیر عوامل فردی بر خلاقیت مدیران مدارس متوسطه نواحی چهارگانه شهر شیراز
[
دوره2,
شماره
5
- بهارسال
1390]
مدهنی.سمیرا
طراحی و اعتباریابی مقیاس رهبری فضیلت محور در آموزش عالی ایران
[
دوره12,
شماره
4
- پاییزسال
1400]
مدهنی.سمیرا
کاربست تخصص های علوم رفتاری در خلق فرصت های تجاری سازی دانش: رویکرد میان رشته ای
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1401]
مدهنی.سمیرا
توسعه و ارائه ی الگوی آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان ششم ابتدایی به روش سناریونویسی
[
دوره14,
شماره
6
- زمستانسال
1402]
مرادی.سعید
الگوی مدیریت سازمانهای آموزشی مردم نهاد فعال در حوزه مدرسه سازی
[
دوره11,
شماره
45
- پاییزسال
1399]
مرادی.سعید
تبیین شرایط توسعه قصد کارآفرینی اجتماعی دانشجویان (رویکرد نظریه زمینهای)
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1400]
مرادی.سعید
رابطه بین سبک رهبری و آوای سازمانی با میانجیگری چابکی سازمانی در کارکنان جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران
[
دوره12,
شماره
4
- پاییزسال
1400]
مرادی.سعید
طراحی الگوی آموزش خلاقیت مدیران میانی دانشگاه آزاد اسلامی(مورد مطالعه: سازمان مرکزی)
[
دوره14,
شماره
4
- پاییزسال
1402]
مرادی.سعید
مدلسازی معادلات ساختاری اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان قزوین
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
مرادی.سعید
تدوین الگوی اعتباربخشی برنامه آموزشی نیروی انسانی آموزش و پرورش با رویکرد مبتنی بر نظریه داده بنیاد
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
مرادی.شهرزاد
شناسایی منابع وتجهیزات موثر در رتبهبندی و ارزشیابی عملکرد مدارس مقطع ابتدایی در استان کردستان
[
دوره8,
شماره
29
- بهارسال
1396]
مرادی.محمود
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر استقرار مدارس هوشمند در استان گیلان
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1394]
مرادی.مسعود
راهبرد، زمینه و پیامد توسعه شایستگی مدیران مدارس متوسطه (مطالعه کیفی)
[
دوره11,
شماره
44
- پاییزسال
1399]
مرتضایی.حدیثه
رابطه خلاقیت و مشارکت با توانمندسازی اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی (مطالعه موردی واحد مرودشت)
[
دوره4,
شماره
15
- پاییزسال
1392]
مرتضوی کهنگی.اعظم سادات
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برنامههای توسعۀ آموزشکارآفرینی در نظام آموزشعالی ایران (چهارچوبی برای برنامهریزی اجرا و ارزیابی)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
مرزوقی.رحمت اله
طراحی چارچوب اخلاق سازمانی با رویکرد اسلامی: یک مطالعه کیفی
[
دوره12,
شماره
4
- پاییزسال
1400]
مرزوقی.رحمت اله
توسعه و ارائه ی الگوی آموزش مهارت های اجتماعی دانش آموزان ششم ابتدایی به روش سناریونویسی
[
دوره14,
شماره
6
- زمستانسال
1402]
مرزوقی.رحمت اله
توسعه و اعتباریابی الگوی مهارت های مدیریت زمان در دوره متوسطه ی اول
[
دوره14,
شماره
3
- تابستانسال
1402]
مرزوقی.رحمت اله
بررسی و مقایسه سبک های عمومی تصمیم گیری در مدیران دانشگاه مطالعه موردی: دانشگاه شیراز
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1391]
مرزوقی.رحمت اله
تدوین برنامه درسی آموزش سواد رسانه ای در راستای بسط امنیت اجتماعی:یک مطالعه کیفی
[
دوره10,
شماره
38
- تابستانسال
1398]
مزارعی.علی
واکاوی عوامل موثر بر مدیریت تعالی سازمانی به منظور ارزیابی عملکرد مدارس دولتی(موردمطالعه: دوره دوم متوسطه شهر تهران)
[
دوره14,
شماره
3
- تابستانسال
1402]
مزیدی.محمد
تلویحات تربیت هنری مبتنی بر حکمت اشراق در برنامه ریزی و مدیریت آموزشی
[
دوره13,
شماره
4
- پاییزسال
1401]
مزیدی.محمد
تحلیل مفهومی مراحل و ابعاد تربیت شهروندی
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1396]
مسعودی ندوشن.عصمت
مدیران مدارس: شایستگی، دانش، توانایی و مهارتها و ارائه مدل
[
دوره11,
شماره
45
- پاییزسال
1399]
مشايخ.پري
مدل مدیریت مدرسه محور بر اساس آموزه های ملی (پژوهشی آمیخته)
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
مصاعدیان.زهره
رابطه کمالگرایی، جهتگزینی هدف و عملکرد تحصیلی با فرسودگی تحصیلی
[
دوره5,
شماره
18
- تابستانسال
1393]
مصطفوی راد.فرشته
ارائه مدلی جهت سنجش مولفههای تاثیر گذار بر چابکی سازمانی واحد آموزش شرکت بهرهبرداری نفت و گاز زاگرس جنوبی
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1398]
مصطفی.جمال الدین
رابطه بین مؤلفه های هوش هیجانی و ابعاد رفتار شهروندی سازمانی دبیران مدارس متوسطه شهر اصفهان
[
دوره3,
شماره
9
- بهارسال
1391]
مصلح.مریم
ارائه مدل مدیریت استعداد مدیران مدارس متوسطه شهر شیراز
[
دوره11,
شماره
43
- تابستانسال
1399]
مصلح.مریم
ارائه مدلی برای آموزش استاندارد در هنرستانهای شهر تهران از بعد مهارتآموزی
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1401]
مظفری.سولماز
طراحی و اعتباریابی مقیاس رهبری فضیلت محور در آموزش عالی ایران
[
دوره12,
شماره
4
- پاییزسال
1400]
مظلومیان.سعید
نقش واسطهای خودکارآمدی، اضطراب و سبکهای مقابله در رابطه میان اهداف پیشرفت و عملکرد تحصیلی آمار
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1394]
مظلومیان.سعید
نیازسنجی آموزش زیستمحیطی والدین کودکان بیشفعال در حوزه شناختی و پیشنهاد دورههای آموزشی
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1398]
مظهری.ابوالفضل
مدل معادلات ساختاریِ ارتباط میان ساختار سازمانی و توانمندسازی روانشناختی کارکنان (شاهد تجربی: اداره آموزش و پرورش شهرستان بابلسر و بهنمیر)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
معادی.فرهاد
رابطه ی خود کارآمدی با اثربخشی رهبری در بین مدیران دبیرستان های استان گیلان
[
دوره3,
شماره
12
- زمستانسال
1391]
معاذی نژاد.مهوش
ارزیابی مدل رهبری مشترک در تیم خلق دانش در اعضای هیات علمی دانشگاه رازی کرمانشاه
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
معافی مدنی.سیده خدیجه
الگویابی ساختاری هوش معنوی بر فرسودگی شغلی معلمان با نقش میانجی تعهد سازمانی
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1399]
معجونی.حسین
نقش مدیریت دانش در کارآفرینی سازمانی با میانجی گری هوش سازمانی
[
دوره11,
شماره
43
- تابستانسال
1399]
معجونی.حسین
بررسی رابطهی رهبری سطح پنج و رهبری توزیعی با تعالی سازمانی مدارس بواسطه توانمندسازی ساختاری و روانشناختی معلّمان
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
معظمی.مجتبی
شناسایی ابعاد و مولفه ها ی ارتقای کیفیت آموزشی درآموزشکده های سما دانشگاه آزاد اسلامی و تعیین سهم هر یک از آن ها
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1397]
معظمی.مجتبی
شناسایی ابعاد، مولفه ها و عوامل تاثیرگذار بهسازی منابع انسانی با توجه به رویکرد رهبری تحول گرا در سازمان آموزش و پرورش استان تهران
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1400]
معمارزاده.غلامرضا
شناسایی واولویتبندی شاخصهای نظام آموزش وبهسازی عدالت-محور
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1398]
معین.لادن
اثربخشی مشاوره شغلی مبتنی بر الگوی چند محوری شفیع آبادی بر رفتار کارآفرینانه دانش آموزان
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1395]
معینی کیا.مهدی
توانمندسازی معلمان چشم انداز مدیریت آموزشی (بررسی نقش خودکارآمدی فردی، انتقال دانش و کیفیت زندگی کاری)
[
دوره11,
شماره
41
- بهارسال
1399]
مغانلو.مهناز
ذهنیت فلسفی مدیران مدارس متوسطه آمل در ارتباط با روحیۀ دبیران در پذیرش الگوی مدیریت آموزش علوم
[
دوره5,
شماره
17
- بهارسال
1393]
مغانلو.مهناز
شناسایی عوامل تأثیرگذار بر برنامههای توسعۀ آموزشکارآفرینی در نظام آموزشعالی ایران (چهارچوبی برای برنامهریزی اجرا و ارزیابی)
[
دوره6,
شماره
21
- بهارسال
1394]
مقدم.حسین
شناسایی و رتبهبندی شاخصهای بهرهوری مدیران ادارات آموزشوپرورش خراسان رضوی با استفاده از تحلیل آنتروپی شانون
[
دوره13,
شماره
1
- بهارسال
1401]
مکوندی.بهنام
اثر بخشی آموزش مهارت های زندگی در محیط کار بر فرسودگی شغلی و شادکامی در کارکنان یک سازمان در اهواز
[
دوره11,
شماره
43
- تابستانسال
1399]
ملازهی.امین
رابطه عدالت سازمانی و جو سازمانی با تعهد سازمانی معلمان مدارس ابتدایی
[
دوره7,
شماره
26
- تابستانسال
1395]
ملائی.کیومرث
بررسی موانع تولید علم از دیدگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی
[
دوره6,
شماره
22
- تابستانسال
1394]
ملک ثابت.سمانه السادات
رابطه بین فرهنگ سازمانی و رهبری تحولآفرین در بین کارکنان اداره کل زندانهای فارس
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1396]
ملکشاهی.شبنم
طراحی الگوی توسعه تفکر سیستمی مدیران آموزش و پرورش
[
دوره13,
شماره
4
- پاییزسال
1401]
ملکی آوارسین.صادق
مدل یابی ساختاری سکوت سازمانی بر اساس ادراک از رفتارهای سیاسی و حسادت سازمانی با نقش میانجی سازگاری شغلی در دانشگاه پیام نور
[
دوره13,
شماره
5
- زمستانسال
1401]
ملکی آوارسین.صادق
طراحی برنامه درسی پژوهشگری دبیران دوره دوم متوسطه براساس الگوی اکر
[
دوره12,
شماره
5
- زمستانسال
1400]
ملکی آوارسین.صادق
تعیین میزان گرایش اعضاء هیات علمی به فرهنگ کیفیت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
[
دوره5,
شماره
18
- تابستانسال
1393]
ملکی آوارسین.صادق
مدل سازی ساختاری رهبری زهرآگین با نشاط سازمانی کارکنان آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی با نقش واسطه ای نفاق سازمانی.
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
ملکی.حمید
تعیین برازش مولفه های مدیریت دانش در ارتقا بهرهوری آموزش از دور
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1395]
ملکی.محمد حسن
شناسایی و تحلیل پیشران های اثرگذار آینده آموزش عالی با تمرکز بر فناوری بلاک چین
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
منصوری.الهام
عوامل مؤثر بر تنیدگی شغلی معلمان و مدیریت آن
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1390]
منظری توکلی.علیرضا
طراحی الگوی استقرار سازمان یادگیرنده با تاکید بر رهبری دانش و سطوح یادگیری در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با رویکرد آمیخته
[
دوره14,
شماره
5
- زمستانسال
1402]
منوچهری دزکی.فاطمه
استخراج مؤلفه های مهارت های نرم مدیران آموزشی به روش آمیخته اکتشافی(طراحی یک ابزار اندازه گیری)
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1397]
منوچهری دزکی.فاطمه
فراتحلیل عوامل مؤثر بر مهارت نرم منابع انسانی در سازمان
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
موسوی زاده.سید رضا
شناسایی عوامل توسعهدهنده فرهنگ کارامدی جمعی معلمان شهر تهران از دیدگاه خبرگان
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1398]
موسوی.سید کریم
مقدار توجه به تربیت شهروندی در مؤلفه های جو، ساختار و ارتباط متقابل دانش آموز و معلم (مطالعه موردی: معلمان دوره متوسطه شهر همدان)
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1392]
موسوی.فرانک
شناسایی مؤلفهها و تدوین مدل رهبری هوشمند مدیران مدارس
[
دوره14,
شماره
6
- زمستانسال
1402]
موسوی.فرانک
طراحی الگوی تفکر راهبردی مدیران آموزشی به روش آمیخته اکتشافی
[
دوره11,
شماره
44
- پاییزسال
1399]
موسوی.فرانک
شناسایی پیشرانهای هدایت تحصیلی دانشآموزان پایه نهم برای ورود به هنرستان
[
دوره14,
شماره
2
- تابستانسال
1402]
موسوی.فرانک
طراحی و ارزیابی مدل پارادایمیک بومسازگان کارآفرینی دیجیتال در سازمانهای آموزشی
[
دوره15,
شماره
1
- بهارسال
1403]
موسوی.فرانک
شناسایی ابعاد و مؤلفههای ارتباط مراقبتی معلمان مدارس ابتدایی (مروری نظام مند)
[
دوره14,
شماره
4
- پاییزسال
1402]
موسوی.فرانک
اثربخشی آموزش مبتنی بر الگوی تدریس پنج مرحله ای بایبی (5E) بر یادگیری و انگیزش پیشرفت تحصیلی دانشجویان
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1398]
موسوی.فرانک
رابطه آگاهیهای فراشناختی با خودپنداره تحصیلی، نگرش نسبت به مدرسه و سازگاری اجتماعی دانش آموزان
[
دوره7,
شماره
25
- بهارسال
1395]
موغلی.علیرضا
ارائه مدل جامع عوامل مؤثر بر استقرار اثربخش مدیریت دانش
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1398]
مولودی.سیامند
طراحی برنامه درسی پژوهشگری دبیران دوره دوم متوسطه براساس الگوی اکر
[
دوره12,
شماره
5
- زمستانسال
1400]
مومنی مفرد.معصومه
مدل سازی شاخصهای رهبری هدفمند در مدارس با روش ساختاری تفسیری
[
دوره12,
شماره
6
- زمستانسال
1400]
مومنی مهموئی.حسین
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مبتنی بر شایستگی امدادگران و نجاتگران هلال احمر شهر تهران
[
دوره14,
شماره
3
- تابستانسال
1402]
مومنی مهموئی.حسین
بررسی رابطه صلاحیتهای حرفه ای و انگیزش شغلی با میزان تمایل معلمان به مشارکت در تدوین برنامه درسی
[
دوره8,
شماره
31
- پاییزسال
1396]
مومنی.مهدی
تأثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد مالی پردیس های دانشگاهی در نظام آموزش عالی کشور
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1398]
مهاجران.بهناز
بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و کارآفرینی سازمانی با نقش میانجی عوامل فردی و شغلی
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1398]
مهترپور.محمد
طراحی و تدوین چارچوب آموزش کسب و کار به دانش آموزان مقطع متوسطه دوم آموزش و پرورش استان هرمزگان در وضعیت موجود و مطلوب
[
دوره14,
شماره
4
- پاییزسال
1402]
مهدوی زاده.روح اله
انتقال یافتههای تحقیقات کشاورزی با تاکید بر مولفههای خلق دانش و فناوری آموزش از دور
[
دوره8,
شماره
31
- پاییزسال
1396]
مهدویان.مهشید
فراتحلیل رابطه بین فرسودگی شغلی و هوش هیجانی
[
دوره9,
شماره
33
- بهارسال
1397]
مهدی پور.یوسف
طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش مبتنی بر شایستگی امدادگران و نجاتگران هلال احمر شهر تهران
[
دوره14,
شماره
3
- تابستانسال
1402]
مهدی زاده.حسین
اثربخشی آموزش محتوای مبتنی بر فراشناخت با کمک نرم افزار بر خودراهبری و پیشرفت درسی دانش آموزان دوره ابتدایی
[
دوره4,
شماره
14
- تابستانسال
1392]
مهدی نژاد.ولی
تأثیر عدالت سازمانی بر تعهد سازمانی با میانجیگری رفتار مثبت سازمانی مدیران مدارس ابتدایی
[
دوره13,
شماره
3
- تابستانسال
1401]
مهدیزاده فرسنگی. سمانه
طراحی الگوی استقرار سازمان یادگیرنده با تاکید بر رهبری دانش و سطوح یادگیری در سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با رویکرد آمیخته
[
دوره14,
شماره
5
- زمستانسال
1402]
مهدیزاده.امیرحسین
آسیبشناسی نظام ارزشیابی توصیفی و ارائه الگوی مناسب در دورهی ابتدایی آموزشوپرورش استان البرز
[
دوره14,
شماره
6
- زمستانسال
1402]
مهدیزاده.امیرحسین
شناسایی نیازهای مهارتی مدیران گروه های آموزشی دانشگاه شهید بهشتی
[
دوره10,
شماره
40
- زمستانسال
1398]
مهر علی زاده.یدالله
شناسایی مؤلفهها و تدوین مدل رهبری هوشمند مدیران مدارس
[
دوره14,
شماره
6
- زمستانسال
1402]
مهر علی زاده.یدالله
ارائه الگو و بررسی تاثیر سرمایه اجتماعی و قابلیت یادگیری سازمانی در دانش آفرینی
[
دوره14,
شماره
6
- زمستانسال
1402]
مهر علی زاده.یدالله
شناسایی ابعاد و مؤلفههای ارتباط مراقبتی معلمان مدارس ابتدایی (مروری نظام مند)
[
دوره14,
شماره
4
- پاییزسال
1402]
مهر علیزاده.یدالله
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی اخلاق زیست محیطی مبتنی بر نظم خودجوش در دوره متوسطه دوم
[
دوره13,
شماره
6
- زمستانسال
1401]
مهر علیزاده.یدالله
شناسایی ابعاد مدیریت هوش فرهنگی در دانشگاههای آزاد اسلامی استان مازندران
[
دوره8,
شماره
32
- زمستانسال
1396]
مهر علیزاده.یدالله
هوشمندسازی از نظریه تا عمل
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1398]
مهرابی فر.فاطمه
بررسی و رتبهبندی عوامل موثر بر بهرهوری نیروهای انسانی(کارشناسان) شرکت بیمه معلم
[
دوره8,
شماره
30
- تابستانسال
1396]
مهرابی فر.فاطمه
ارائه راهبردهایی برای هدایت تحصیلی و شغلی دانش آموزان دوره ی متوسطه شهرستان سیرجان
[
دوره1,
شماره
3
- پاییزسال
1389]
مهران.گلنار
ویژگیهای استاد شایسته در آموزش عالی ایران: یک مطالعه کیفی
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1395]
مهرآور گیگلو.شهرام
تبیین فرآیند ادراک مدیران مدارس از سیاستها: نظریهای دادهبنیاد
[
دوره15,
شماره
2
- بهارسال
1403]
مهرداد.حسین
طراحی الگوی برون سپاری در وزارت آموزش وپرورش (رهیافتی نو در آموزش و پرورش استان لرستان)
[
دوره12,
شماره
3
- تابستانسال
1400]
مهرداد.حسین
بررسی رابطه بین عملکرد مدیران با سلامت سازمانی
[
دوره1,
شماره
4
- زمستانسال
1389]
مهرمحمدی.محمود
شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای صلاحیت حرفهای راهبران آموزشی در دوره ابتدایی
[
دوره15,
شماره
3
- تابستانسال
1403]
مهرمحمدی.محمود
الگوی فراکتالی برنامه درسی دکترای رشته مطالعات برنامه درسی آموزش عالی ایران با رویکرد بین فرهنگی
[
دوره11,
شماره
42
- تابستانسال
1399]
مهری.بهروز
بررسی دانش ارزیابی کیفیت ترجمه و آموزش آن در دانشگاههای ایران
[
دوره2,
شماره
7
- پاییزسال
1390]
مهکی.فرهاد
شناسایی و ارزیابی عوامل موثر بر استقرار مدارس هوشمند در استان گیلان
[
دوره6,
شماره
24
- زمستانسال
1394]
میان بندی.گوهر
رابطهی فلسفهی تربیتی و سبک رهبری مدیران مدارس
[
دوره2,
شماره
6
- تابستانسال
1390]
میبودی.حامد
شناسایی معیارها و عناصر مدرسه آینده در ایران با استفاده از رویکرد دلفی فازی
[
دوره15,
شماره
4
- پاییزسال
1403]
میر کمالی.سید محمد
تبیین سلامتسازمانی براساس نقش مؤلفههای اخلاق حرفهای معلمان مدارس ابتدایی پسرانه دولتی شهر تهران
[
دوره8,
شماره
29
- بهارسال
1396]
میر کمالی.سید محمد
بررسی رابطه رهبری تحول آفرین و درگیری شغلی کارکنان با میانجی گری اشتیاق شغلی (مطالعه موردی: دانشکدههای علوم اجتماعی و رفتاری دانشگاه تهران)
[
دوره9,
شماره
34
- تابستانسال
1397]
میربراتی.عفت سادات
الگویابی ساختاری خودکارآمدی شغلی و انگیزش یادگیری بر یادگیری غیررسمی با نقش میانجی یادگیری رسمی (مورد مطالعه:کارکنان شرکت آب منطقهای خراسان رضوی)
[
دوره14,
شماره
1
- بهارسال
1402]
میرزاپور.سولماز
مطالعه نقش انسجام مدرسه به عنوان پیشایند کارآمدی گروهی معلمان
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1395]
میرزاپور.مهدی
نقش میانجیگری خودکارآمدی در ارتباط بین مهارت حل مسئله و هوش فرهنگی
[
دوره7,
شماره
27
- پاییزسال
1395]
میرزایی.مسلم
بررسی نقش سبک رهبری زهراگین بر ترومای سازمانی با توجه به نقش میانجی سکوت سازمانی
[
دوره10,
شماره
37
- بهارسال
1398]
میرزایی.نورالدین
طراحی و ارائه الگوی مناسب برای ارتقای کیفیت مدیریت آموزشگاهی در مدارس ابتدایی
[
دوره12,
شماره
6
- زمستانسال
1400]
میرسپاسی.ناصر
شناسایی واولویتبندی شاخصهای نظام آموزش وبهسازی عدالت-محور
[
دوره10,
شماره
39
- پاییزسال
1398]
میرسپاسی.نیلوفر
تأثیر فرآیندهای مدیریت دانش بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی بهرهوری منابع انسانی
[
دوره12,
شماره
1
- بهارسال
1400]