د

  • دادخواه.مهتاب مطالعه تجربی رابطه توانمندسازی روانشناختی و بلوغ رفتار تسهیم دانش دانشجویان دکتری دانشگاه شیراز [ دوره5, شماره 19 - پاییز سال 1393]
  • داستان.نصیر بررسی عوامل پیش بینی‌کننده در ایجاد اعتماد در روابط مدیران و دبیران دبیرستان‌های دخترانه متوسطه نظری [ دوره7, شماره 25 - بهار سال 1395]
  • دامنی.حسین عوامل سازمانی- شغلی مؤثر بر کیفیت زندگی معلمان ابتدایی استان سیستان و بلوچستان: یک پژوهش کیفی [ دوره12, شماره 2 - تابستان سال 1400]
  • داودی.رسول تحلیلی بر عوامل سوق‌دهنده دانشگاه‌ها بر مسوولیت‌پذیری اجتماعی: رهیافتی جهت نیل به رسالت دانشگاه‌های نسل چهارم [ دوره12, شماره 3 - تابستان سال 1400]
  • داودی.رسول ارزیابی عملکرد و موانع فراروی شورای دانش آموزی جهت مشارکت-دهی دانش آموزان در فعالیت های مدارس [ دوره3, شماره 12 - زمستان سال 1391]
  • داودی.رضا بررسی تاثیر عملکرد شبکه‌های اجتماعی بر تحول اجتماعی جوانان دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان فارس [ دوره11, شماره 46 - زمستان سال 1399]
  • داورپناه.سید هدایت الله مقایسه دیدگاه معلمان دروس علوم، ریاضی، عربی و ادبیات دوره راهنمایی در بکارگیری و اولویت بندی مهارت های فن آوری داده ای و ارتباطات [ دوره3, شماره 9 - بهار سال 1391]
  • داوودی.حسین رابطه عزت نفس با عملکرد سازمانی وسازگاری شغلی مدیران [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1397]
  • دایی زاده.حسین هوشمندسازی از نظریه تا عمل [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1398]
  • درتاج.فریبرز نقش میانجیگری اشتیاق تحصیلی در رابطۀ علّی سبک‌های دلبستگی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • درستکار.آرنوش نظارت و کنترل از نگاه مدیریتی امام علی (علیه السلام) [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1394]
  • درودی.هما بررسی تأثیر استراتژی‌های کار احساسی و خستگی عاطفی و رضایت شغلی بر رضایت دانشجویان(مورد مطالعه: دانشگاه اصفهان) [ دوره11, شماره 44 - پاییز سال 1399]
  • دشمن زیاری.اسفندیار شناسایی عوامل موثر بر کاربرد رایانش ابری در دانشگاه‌های دولتی به روش تحلیل عاملی [ دوره7, شماره 28 - زمستان سال 1395]
  • دل آرا.صلاح تبیین نقش سرمایه‌های انسانی کارکنان مراکز آموزش‌ عالی درگرایش به نوآوری سازمانی آنان (مورد: دانشگاه بیرجند) [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1394]
  • دلاور.علی شناسایی ابعاد و مولفه ها ی ارتقای کیفیت آموزشی درآموزشکده های سما دانشگاه آزاد اسلامی و تعیین سهم هر یک از آن ها [ دوره9, شماره 33 - بهار سال 1397]
  • دلاور.علی ارتباط بین سازمان یادگیرنده با هوش سازمانی در آموزش و پرورش [ دوره3, شماره 11 - پاییز سال 1391]
  • دلاور.علی بررسی رابطه ی بین تیپ های شخصیتی و بهداشت روانی آموزگاران باادراک ازجو سازمانی مدارس ابتدایی ناحیه ی یک شیراز [ دوره1, شماره 2 - تابستان سال 1389]
  • دلاور.علی تجارب زیسته متخصصان علوم تربیتی از برنامه درسی تربیت شهروندی فعال برای دوره راهنمایی تحصیلی [ دوره2, شماره 8 - زمستان سال 1390]
  • دلاور.علی طراحی الگوی آموزش خلاقیت مدیران میانی دانشگاه آزاد اسلامی(مورد مطالعه: سازمان مرکزی) [ دوره14, شماره 4 - پاییز سال 1402]
  • دلاور.علی کاوش عوامل نهادی و سازمانی اثرگذار در توسعه ظرفیت دانشگاه‌های دولتی کشور [ دوره8, شماره 29 - بهار سال 1396]
  • دلگشایی.یلدا شناسایی ملاک‌هایی جذب اعضای هیات‌علمی و ارائه راهکارهای مناسب مورد مطالعه: مؤسسات آموزش عالی غیردولتی [ دوره13, شماره 4 - پاییز سال 1401]
  • دلیری سوسفی.بیت اله تاثیر آموزش سازندهگرا بر میسان رضایت و یادگیری شرکتکنندگان در دوره های آموزش مداوم پسشکی مبتنی بر وب [ دوره5, شماره 18 - تابستان سال 1393]
  • دودمان.پریسا آسیب شناسی ابعاد آموزشی هنرستان‏های کشاورزی استان‌های همدان و کردستان [ دوره4, شماره 16 - زمستان سال 1392]
  • دورفرد.سیدمحمد شناسایی عوامل برنامه‌ درسی چند فرهنگی دوره متوسطه دوم آموزش ‌و‌ پرورش ایران [ دوره12, شماره 5 - زمستان سال 1400]
  • دهقان دهنوی.حسن ارائه الگویی برای تسهیم دانش در سازمان [ دوره12, شماره 1 - بهار سال 1400]
  • دهقان.محسن ارایه مدلی برای ارزیابی عملکرد دانشگاه‌ها؛ مورد مطالعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان [ دوره6, شماره 22 - تابستان سال 1394]
  • دهقانپور.ثنا تأثیر تجربه و عوامل سازمانی بر تعهد حرفه‌ای معلمان: آزمون نقش میانجی خودکارآمدی معلم و هویت سازمانی [ دوره6, شماره 21 - بهار سال 1394]
  • دهقانی.مسعود ارائه مدل جامع عوامل مؤثر بر استقرار اثربخش مدیریت دانش [ دوره10, شماره 37 - بهار سال 1398]
  • دیره.عزت پیش بینی عملکرد شغلی بر اساس تعارض کار-خانواده، توانمندسازی روانشناختی، هوش هیجانی، مسئولیت‌پذیری و حس انسجام در کارکنان [ دوره15, شماره 1 - بهار سال 1403]